Şimdi Ara

AVANSAS 100/20 KOD İLK ALİSVERİSE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
1
Favori
1.122
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Avansas ta 100/20 kod var ilk alışverişe

    Kod:AV6PNV8

    Sınırlı sayıda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • ne çabuk bitti
    AVANSAS 100/20 KOD İLK ALİSVERİSE
  • İlk 200 kişiye özeldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avansasın sınırlı kuponundan kuşkuluyum. Geçen seferde 200 /40 kupon geldi 200 kişiyle sınırlı diye , kullanamadan bir anda bitti. 200 kişi hazır kıta avansas dan alışveriş vermeyi bekliyor herhalde..
  • Tamda 11 madde sepeti hazırlamıştım :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • :S kullanıcısına yanıt
    Sazan.avi bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OsmanlıKafası kullanıcısına yanıt
    Ben aldım hocam





    AVANSAS 100/20 KOD İLK ALİSVERİSE

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Migros 1000/200 indirim kodu
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • :S kullanıcısına yanıt
    Son verdiği 200/40 dan ben faydalandım harddisk aldım, çok hesaplıya geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bana sürekli indirim kodu veriyorlar
    en son 200/30 kuponu kullanıp aldığım çaylar için bir sürü sıkıntı çıkarttılar (büyük ihtimal işlerine gelmedi)
    şimdi kargoyu bekliyorum bakalım istediğim ürünü mü ,yoksa ucuz bir ürün mü gönderdiler
  • arkadaş bizde de hata var ,bakın iade/değişim için ne demişler (şahsen ben bunu daha önce okumamıştım ,okumuş olsam asla alım yapmazdım)
    yani bu kolay olanı ise birde zor olanı nasıl olur kim bilir ?
    benim bildiğim iade durumlarında karşı tarafa bildirirsin ,onlar sana kargo kodu verirler ve sende faturası ile birlikte gönderirsin olur biter


    KOLAY İADE

    30 gün içinde iade etmek veya değiştirmek istediğiniz ürünleri kolayca iade alıyoruz!

    İade ve değişim işlemlerinizde yapılması gerekenler:
    1) 444 20 22’den Müşteri Hizmetleri ekibimizi arayarak İade/Değişim kodunuzu alınız. Tarafınıza gönderilen e-postada belirtilen linke tıklayarak
    ya da Yardım sayfamızda yer alan Formlar ve Yardımcı Dökümanlardan ulaşabileceğiniz İade Değişim Formunu, İade/Değişim kodunu belirterek
    eksiksiz doldurmayı unutmayınız.
    2) İade faturanızı düzenleyiniz.
    3) İade faturanız, İade Değişim Formunuz ile birlikte ürün/ürünleri, tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile beraber mutlaka anlaşmalı kargo firması
    Yurtiçi Kargo aracılığıyla ücretsiz olarak tarafımıza gönderiniz. İade etmek istediğiniz ürün/ürünlerin kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ya da
    paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir.
    • Ürün teslimi sırasında varsa hasar tespit tutanağını ya da ayıplı/kusurlu olduğunu düşündüğünüz ürünlere ait yetkili teknik servise ait onaylı raporu
    göndermeniz işlemlerinizin daha kısa sürede tamamlanmasını sağlayacaktır.
    4) Ürün bedeli, ürünün ve iade faturasının tarafımıza ulaşmasını takiben ortalama 3 iş günü içinde ödeme şeklinize göre iade edilecektir.Kredi kartı ile yapılan alışverişlerde iadeler bankanız tarafından 10 gün içinde, debit kart ile yapılan alışverişlerde iadeler ise bankanız tarafından 30 gün içinde hesabınıza aktarılmaktadır.




  • :S kullanıcısına yanıt
    Kullanılıyor emin olun. Siz kullanmıyorsunuz diye öyle sanıyorsunuz ama avansas toptancı yuvası 3-4 güne yığarak tek başına 60-70 binlik mal alanı piyasadaki tüm kodları toplayanı gördük.

    100/30 kod zamanı süperdi, çok çok altına geldi fiyatlar. Fakat hem çek oranı olarak hem davranış olarak biraz bozulmuşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C.CEMİL kullanıcısına yanıt
    iade konusunda çok sıkıntılı
    geçen sene hdd i kargocudan teslim almadan iade ettim ücret iadesi bekledim
    ama ücret iadesi yapmadıklarını ekstreden öğrenebildim
    güç bela aradım uğraştım da iade alabildim

    garip bir çalışma şekilleri var
  • CeyKalDa kullanıcısına yanıt
    ben kavga dövüş ürünlerimi nihayet teslim aldım ve artık benim için avansas bitmiştir
    seven arkadaşlara başarılar dilerim :)

    çalışma şekilleri değil ,resmen dalga geçen bir müşteri hizmetleri var ,sorduğun sorulara düzgün cevap vermeyip tuhaf tuhaf cevaplar veriyorlar
    misal :ürünümü gönderdiniz mi diye sorsanız ,stok dışı temin edilip gönderildi gibisinden (bana neyse onun stok dışından falan) ,stok dışı nedir diye soruyorum aklınca kafa buluyor (stok aut) şeklinde ,anlamadıysan birde ingilizce anlatayım demeye getiriyor galiba

    asıl ben onları bu günden itibaren benimlen değilsiniz yaptım :)
    parasıyla değil mi arkadaş ,sanki başka yerde aynı ürünler satılmıyor ve bunlara mahkumuz
    kupon tanımladıkları için alım yapıyordum ,yoksa diğer türlü başka sitelerden daha ucuz değiller
    şimdi ise kuponları da ,ürünleri de onların olsun deyip ilişkimi kesiyorum

    şu zamana kadar beni en çok kızdıran firmalardan birisi nanokatalog olmuştur ,diğeri ise bu oldu
    ben insani değerlere önem veririm (ne kadar cüzdanımı düşünsem bile)




  • • Ürün teslimi sırasında varsa hasar tespit tutanağını ya da ayıplı/kusurlu olduğunu düşündüğünüz ürünlere ait yetkili teknik servise ait onaylı raporu
    göndermeniz işlemlerinizin daha kısa sürede tamamlanmasını sağlayacaktır.

    bu maddeyi ise hiç anlayamadım ?

    ayıplı/kusurlu ürüne alıcı niye yetkili teknik servis raporu alıp göndersin ?
    hem kendisi ayıplı/kusurlu ürün gönderecek ,hemde bunu sen ispatlayacaksın servis raporu ile (anlayabildiğim bu)

    diğer konu ise müşterinin 14 gün içinde mazeret bildirmeden iade edebileceği hukuksal hakkı ne oluyor ?
  • kod geçersiz diyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.