Audi TT’nin performans modeli RS, test sürüşü sırasında casus fotoğrafçılara yakalandı.
Lehmann Photo tarafından kaydedilen fotoğraflarda, yeni TT RS’nin çizgilerinin daha sert olduğu ortaya çıkıyor. Yeni Audi TT RS’nin 340 ve 450 beygirlik iki motor seçeneği ile piyasaya sürülmesi bekleniyor. Otomobilin tanıtımının ne zman yapılacağı hakkında Audi’den bir açıklama gelmedi.
fotolar görükmüyor...
450 hp piyasaya sürülürse Audi kendi içinde daha düşük fiyatlı bir R8 alternatifi oluşturmuş olmaz mı?
ya arkadaşlar bu araba 4 kişilikmi arka koltugu olanlar hangisi acaba
+1000.Bende tam bunu diyecektim,e o zaman R8 almanın ne mantığı kalır ki?Tasarımda bi yere kadar.
quote:
Orjinalden alıntı: gonur
450 hp piyasaya sürülürse Audi kendi içinde daha düşük fiyatlı bir R8 alternatifi oluşturmuş olmaz mı?
Auidi mühendisleri biraz daha ugrasirsa arka kismi aracin ön koltuklara yaklasacak..
quote:
Orjinalden alıntı: enoman
+1000.Bende tam bunu diyecektim,e o zaman R8 almanın ne mantığı kalır ki?Tasarımda bi yere kadar.
quote:
Orjinalden alıntı: gonur
450 hp piyasaya sürülürse Audi kendi içinde daha düşük fiyatlı bir R8 alternatifi oluşturmuş olmaz mı?
Yani ben de çıkamadım işin içinden. Tamam R8 üst sınıf bir sporcu, pistte farkının kesinlikle hissedileceğini düşünüyorum ama pist dışında R8 ile 450 hp lik TT'nin farkının olmayacağını düşünüyorum. Bir de motorlar hakkında bilgisi olan var mı? Yeni motorlar mı geliştirilmiş TT RS için? Bir ara Audi'nin aşırı beslemeli 6 silindirli motorlara geri dönüş yapacağını olumuştum sanki, herhalde 340 hp lik motor da 2.0 TFSI'den türetilmiş değildir.
iyi de r serisi diferansiyelinden şanzımanına kadar pisti kısa sürede tamamlamak için üretilmiş bir modeldir, sanmıyorum pistte r ile tt kıyaslansın...
quote:
''Tamam R8 üst sınıf bir sporcu, pistte farkının kesinlikle hissedileceğini düşünüyorum ama pist dışında R8 ile 450 hp lik TT'nin farkının olmayacağını düşünüyorum.''
demiş zaten arkadaş ki ben de öyle düşündüm.
quote:
Orjinalden alıntı: funkmaster
iyi de r serisi diferansiyelinden şanzımanına kadar pisti kısa sürede tamamlamak için üretilmiş bir modeldir, sanmıyorum pistte r ile tt kıyaslansın...
Yeter be abi hangi arabayı hayal etceğimizi şaşırdık
quote:
Orjinalden alıntı: enoman
quote:
Orjinalden alıntı: gonur
450 hp piyasaya sürülürse Audi kendi içinde daha düşük fiyatlı bir R8 alternatifi oluşturmuş olmaz mı?
+1000.Bende tam bunu diyecektim,e o zaman R8 almanın ne mantığı kalır ki?Tasarımda bi yere kadar.
R8 e tasarım olarak bakarsan zaten yanılırsın
biri mid engine super car biri factory tune sport coupe
Ayrıca fiyat farkları epey olucaktır ama ben 135K euro verip TT alıcagıma 200K euro werip R8 alırım keza 2. elde
Tr kimse anlamaz TTS miş TTZ miş elinizde kalır ama R8 daha rahat alınır satılır yavas duser 2.eli
Kullanılan motor 4.2L audi motoruur buyu ihtimalle ben oyle hatırlıyorum
Ayrıca TTS almak yerine 3.2FSI quatro alırım MTM elimden oper
quote:
Orjinalden alıntı: drahte 1905
quote:
Orjinalden alıntı: enoman
quote:
Orjinalden alıntı: gonur
450 hp piyasaya sürülürse Audi kendi içinde daha düşük fiyatlı bir R8 alternatifi oluşturmuş olmaz mı?
+1000.Bende tam bunu diyecektim,e o zaman R8 almanın ne mantığı kalır ki?Tasarımda bi yere kadar.
R8 e tasarım olarak bakarsan zaten yanılırsın
biri mid engine super car biri factory tune sport coupe
Ayrıca fiyat farkları epey olucaktır ama ben 135K euro verip TT alıcagıma 200K euro werip R8 alırım keza 2. elde
Tr kimse anlamaz TTS miş TTZ miş elinizde kalır ama R8 daha rahat alınır satılır yavas duser 2.eli
Kullanılan motor 4.2L audi motoruur buyu ihtimalle ben oyle hatırlıyorum
Ayrıca TTS almak yerine 3.2FSI quatro alırım MTM elimden oper
Üstad iyi de R8 kaç tane varki 2.ele düşecek,hem bu 450hp.'lik TT'nin TR'ye gelceğinden emin miyiz,(bize gelse bile) ayrıca bu motor modifiyesi ise TT RS için 135k Euro çok fazla değilmi,R8 TR'de 225k Euro değilmi,(nerden baksan 100k farkeder),bu bir çelişki midir?Ya da ben çok fazla fantezi kuruyorum.
otomobilin genel çizgilerinde değişiklik yok ancak daha kaba ve gösterişli olmuş
Z4 M 343 HP motoruyla hapı yuttu
O değil de arka jantlarıyla ön jantları niye farklı?
R8 varken mantıksız tabi ama fiyatı çok uygun olur o ayrı konu da
Ben eski kasayı daha çok seviyordum
Bunun sadece beyazı güzel duruyor
quote:
Orjinalden alıntı: TripleSix
O değil de arka jantlarıyla ön jantları niye farklı?
Ofset olayı :)
Genelde arkadan cekıslı araçlarda arka tekerlekler onlere oranla daha kalın ve ince yanaklıdır.
kısacası buyuk ebat kullanılır. Ancak 4X4 bir araçta neden boyle bişey yaptılar bilemiyorum.
quote:
Orjinalden alıntı: attractivegipsy
quote:
Orjinalden alıntı: TripleSix
O değil de arka jantlarıyla ön jantları niye farklı?
Ofset olayı :)
Genelde arkadan cekıslı araçlarda arka tekerlekler onlere oranla daha kalın ve ince yanaklıdır.
kısacası buyuk ebat kullanılır. Ancak 4X4 bir araçta neden boyle bişey yaptılar bilemiyorum.
jantin degisik oldugu kastetmiş bence
arka jantlar BBS herhalde ama neden farklı
r8 mi alsak tt mi alsak acaba nese topiğin gidişatına gore karar werelm