Şimdi Ara

Audi TT (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
15.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0

    opsiyon takıntım yok ya..en erken ne zaman gelebiliyosa ondan almayı düşünüyorum


    telefon aç en erken teslim araç ne zaman diye sor ondan sonra son tekliflerini faks ile yazılı olarak iste ve konfirme et küçük bir kapora göndererek.
    tekrar:
    mümkünse TT den vazgeç
  • 2.el 2.0tfsi stronic bence en iyi seçim illa 0km olmayacaksa, 0km ile arasındaki fiyat farkını da benzine kullanırsın.Hem de manueldense stronic şanzımanlı bir araba olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pershing105


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0

    opsiyon takıntım yok ya..en erken ne zaman gelebiliyosa ondan almayı düşünüyorum


    telefon aç en erken teslim araç ne zaman diye sor ondan sonra son tekliflerini faks ile yazılı olarak iste ve konfirme et küçük bir kapora göndererek.
    tekrar:
    mümkünse TT den vazgeç



    neden ? :)
  • hesap yapılırken düşülen bir hata var.aracı satarkende dizel ile benzinli arasında fark olur.zaten dizelin tercih edilme nedenlerinden biriside budur.atıyorum dizelini 2 yıl sonra 100 bine benzinlisini 80 bine satarsınız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gibicibicips

    hesap yapılırken düşülen bir hata var.aracı satarkende dizel ile benzinli arasında fark olur.zaten dizelin tercih edilme nedenlerinden biriside budur.atıyorum dizelini 2 yıl sonra 100 bine benzinlisini 80 bine satarsınız...


    bu hesap bir kere kafadan yanlıştır.
    2008 yılında 180 bin euroya dizel aldığın araba
    2010 senesinde 120bin euroya satılıyorsa ne anladım ben üç beş fazla satmaktan.
    TT de aynı şekilde değer kaybedecek bir araçtır.
    Güncel çok tutulan3 5 ve E gibi seriler haricinde dizel araç alınması taraftarı hiç değilim Türkiyede.
    Tasarruf yapılacaksa dizel punto evo vs gibi alternatiflere yönelin.en azından zararını nedir.
    Sonuçta sene içinde 20 bin euro ve yukarısı kaybınız olacaksa ve yapacağınız km ile amorti edemeyeceksiniz birde arabaya binemedim demeyin.
    keyif alacağınız doğru seçimler yapın.




  • Nerde spor araç zevki? Büyük konuşmayayım ama spor bir dizel araç hayatta tercih etmem. Spor araç mümkünse atmosferik, yüksek devir çeviren bir alet olmalı. Olmadı turbolu ve devir çeviren, üst devirleri güçlü bir alet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0


    quote:

    Orijinalden alıntı: pershing105


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0

    opsiyon takıntım yok ya..en erken ne zaman gelebiliyosa ondan almayı düşünüyorum


    telefon aç en erken teslim araç ne zaman diye sor ondan sonra son tekliflerini faks ile yazılı olarak iste ve konfirme et küçük bir kapora göndererek.
    tekrar:
    mümkünse TT den vazgeç



    neden ? :)


    bir arabayı görürsün seversin beğenirsin alırsın gerisi umrunda olmaz
    bu durumda pek hoş olmaz a b diye yönlerdirme yapmak ama sen TT yi boşver.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Nerde spor araç zevki? Büyük konuşmayayım ama spor bir dizel araç hayatta tercih etmem. Spor araç mümkünse atmosferik, yüksek devir çeviren bir alet olmalı. Olmadı turbolu ve devir çeviren, üst devirleri güçlü bir alet.


    Hocam audinin Le Mans Aracı bile var R10TDI, Yurt dışında Vw'lerin GT-TDI modelleri var bence gayet de olabilir ama türkiyede olmaz bak ona katılıyorum.
  • Le mans araçları spor araç değil ki.Audi tt ile 24 saat yarışacak değil ya arkadaş.
    Önemli olan uzun mesafe katetmek le mans'ta.
    Misal formula 1 benzinli.Nascar'da.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hsn1997 -- 27 Haziran 2011; 19:13:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Johnnn

    Sürüş keyfi?

    Hızlanmasının verdiği zevk? Yetmez mi?

    Ve hocam şöyle bi hesap yapsak?

    Z4 2.3 düşünüyorsunuz sanırım ve o aracın teknik verilerindeki şehir içi tüketimi 11.3 litre, bunu 13 kabul edelim hadi istanbulun sıkışık trafiğinde

    Ne de olsa en kötüden hesaplıyoruz ya Audi TT 1.8 TFSI'ı da katalım araya onun da şehir içi tüketimi de 8,5 litre hadi o da olsun 10 litre

    Ve Gelelim Audi TT 2.0 TDI O da 7 Litre diyor O da 8 tan kabul edelim (en kötüsünü hesaplıyoruz ya dizeli en iyi yakan benzini de kötü yakan olarak saydık)


    Şimdi Almak istediğiniz Aracı baz alalım. Bu da

    TT TDI modeli Fiyatı 62.431€

    1.8TSI model Fiyatı 52.906€

    BMW Z4 model Fiyatı 68.393€

    Bu fiyat aralığında Z4'ü elersek pahalı diyerek

    TT TDI - TT TSI = 9525 € ve 1€= 2.33 TL yani iki araç arasında 22193 TL fark var.

    Benzinli TT az önceki hesabımıza göre 0,42 TL Ve TDI olan TT nin yakışı da 0,28 TL olacaktır Yani her km'de 14 kuruş karın var.

    En kötüsünden hesapladık ya şimdi araçların arasındaki fiyat farkını biliyoruz 22193 TL/ 0.14 TL = 158.521 KM gitmelisin ki araç aradaki farkı kapatsın ayda 3000 yapıcam diyorsan da 52 ayda kapatır ama fiyat farkını bankaya koyarım birikir dersen de o zaman da 60-70 ayda kapatır umarım açıklayıcı olmuş

    Biliorum muccio arkadaşımız söylemiş 5 yıl diye ama ben 160 bin kilometre gidilmesi gerektiğini de göstermek istedim arkadaşa.

    Hesap ortada, karar senin






    Bahsettiğim tam olarak buydu. Teşekkürler Johnnn
    Ancak fiyat karşılaştırmasına Z4 gelince TT nin de coupe değil cabrio fiyatları üzerinden kıyaslanmalı diye düşünüyorum.
    4 bin euro farka da Z4 ün fazlasıyla değer diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0
    bir şey daha danışmak istiyorum..

    audi dede vw deki gibi 6-7 ay sonrasına mı verirler arabayı

    sonuçta ikiside doğuş otonun..acaba audi de durum farklımıdır nasıldır ?

    Onlar taleple ilgili ve aracin ellerinde olmasiyla ilgili.Dogustan kardesime scirocco almistik 4 gun sonra verdiler,gecikmenin nedenide orjinel bodykit ve cip in takilmasindan dolayi.
  • Adamın hevesini kaçırmış forum ahalisi, bence içinize sşnecekse alın binin:) Ben olsam benzinli olanını tercih eder hevesimi alınca daha az zararla elden çıkarıp başka modellere geçiş yapardım.

    Alternatif olarak da 2009-2010 E93(coupe-cabrio) 320D tercih edilebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0


    quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    Ic hacmi, konforu nasildir diye soruyorsan hic dusunme bile. Boyle bir aracta ne hacim ne konfor beklemeyeceksin, alacaksan keyif icin alacaksin. O da dizelle olmaz.

    konfor yoksa keyif nasıl olucak :)


    Hizlanma keyfi, yol tutustan gelen keyif, virajlarda ani serit degistirmelerdeki keyif. Yuksek hizlardaki guvenden gelen keyif. Direksiyonu tuttugunuzda cevirdiginizde her seyi hissedebilmenizden gelen keyif... Yani kisacasi boyle bir aracta, konfordan keyif gelmez. SLK belki olabilir ama eger amac konfor ise A5 coupe gibi bir arac bakmak daha mantikli.
  • Audi TT çok güzel bir araba ama ben böyle bir araba alınacaksa arkadaş itişli olması taraftarıyım.
  • Yazının başında arkadaşlar tdi ye ön yargılı baksalarda senin için iyi bir tercih görünüyordu en başta.Vergi farkı başta işin rengini değiştiriyor.

    Ayriyeten 1.8tfsi nin fiyat farkı bu kadar büyük olunca benzinli 1.8 en iyi tercih oluyorki bu motor çok rafine bir ünite.Hiç turbo boşluğu yok ve tüm devirlerde çok güçlü,ayrıca z4 ten de slk danda daha kullanışlı.

    Şmdiden hayırlı olsun
  • http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=48026307
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0

    arkadaşlar 26 haziran 1993 doğumluyum..sanırım temmuzdaki sınava yetişemiyorum doğum günüm nedeniyle..
    bi daha ki sınav ne zaman olur ve en erken ehliyet ne zaman elime geçer ?


    bence sen önce bi ehliyet al da, ondan sonra bakarsın tt ye fln..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroX
    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=48026307
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0

    arkadaşlar 26 haziran 1993 doğumluyum..sanırım temmuzdaki sınava yetişemiyorum doğum günüm nedeniyle..
    bi daha ki sınav ne zaman olur ve en erken ehliyet ne zaman elime geçer ?


    bence sen önce bi ehliyet al da, ondan sonra bakarsın tt ye fln..

    Delinin biri kuyuya taş atmis 40 akilli cikaramamis,biz de burda tartisiyoruz adam daha 18 yasinda ehliyeti yok bizle kafa buluyor galiba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muccio

    Lütfen yanlış anlamayın beni, çok merak ettim nedir sizi böyle bir araca 150 milyar vermeye iten şey? Sportiflik diyorum tutmuyor, prestij diyorum eksik kalıyor, ekonomi diyorum alakası yok.


    Hocam tam bir insan mühendisisiniz çok güzel sorular sormuşsunuz,değerlendirmeyi beğendim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NitroX

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=48026307
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0

    arkadaşlar 26 haziran 1993 doğumluyum..sanırım temmuzdaki sınava yetişemiyorum doğum günüm nedeniyle..
    bi daha ki sınav ne zaman olur ve en erken ehliyet ne zaman elime geçer ?


    bence sen önce bi ehliyet al da, ondan sonra bakarsın tt ye fln..



    Yaw bu forumdada geçmişini incelemeden yorum fln yazmaya gelmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ex-Diesel -- 27 Haziran 2011; 23:26:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.mta


    quote:

    Orijinalden alıntı: muccio

    Lütfen yanlış anlamayın beni, çok merak ettim nedir sizi böyle bir araca 150 milyar vermeye iten şey? Sportiflik diyorum tutmuyor, prestij diyorum eksik kalıyor, ekonomi diyorum alakası yok.


    Hocam tam bir insan mühendisisiniz çok güzel sorular sormuşsunuz,değerlendirmeyi beğendim


    Mühendis kısmını tutturduğunuz için sizde insan sarrafı sayılabilirsiniz

    Bu arada genç arkadaşımızın yaşıyla alabileceği araç arasında bağlantı kurmak istemiyorum açıkçası.
    Bildiğim birkaç yeni yetme var garajlarının toplamı 1000hp yi geçen.
    O nedenle ne kadar yardımcı olup bilgi aktarabilirsek kardır diye düşünüyorum.
    Umarım yazdıklarımızdan birkaç çıkarım yapıp seçer ilk aracını...




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.