Şimdi Ara

Audi Q3 Dörtlüler

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi akşamlar. Bir konu hakkinda bilgi rica edecegim. q3 aracimda bazen ( günde bir kez yada iki günde birkez ) özellikle ilk çaliştirma oncesinde kapilari açip anahtarı kontaga taktıgımda ,daha kontagi çevirmeden dörtlüler kendi kendine (2 kez max ) hızlı bir şekilde yanip sönüyor. Sizce bu neden olabilir ya da normalmidir ? Servise gitmeyi düşünüyorum elektrik aksamla ilgili olarak. Tesekkurler.



  • Hocam bende bir kaç ay önce vardı Q3. Makyajlı kasa. Daha büyük arabaya geçmek için satıp A4 aldım.



    Hiç karşılaşmadım o durumla. Bende ise arada bit silecek hareket ediyordu kontağı kapatınca.



    Anahtar ile ilgili olabilir. Bir süre yedek anahtarla kullanın bakalım yine olacak mı?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    Hocam bende bir kaç ay önce vardı Q3. Makyajlı kasa. Daha büyük arabaya geçmek için satıp A4 aldım.



    Hiç karşılaşmadım o durumla. Bende ise arada bit silecek hareket ediyordu kontağı kapatınca.



    Anahtar ile ilgili olabilir. Bir süre yedek anahtarla kullanın bakalım yine olacak mı?

    Aynisi bende de oluyor evet. Silecekler de arada bir hareket ediyor kontagi kapatinca. Acaba baglantili olabilir mi ? Bir de yeni A4 mü arac? Memnun musunuz?
  • arslanut kullanıcısına yanıt
    Evet A4 B9 Design.

    Çok memnunum şükür. Gerçi Q3(ve ondan önceki arabam Jeep Compass dı) den sonra alçak geliyor insana, fakat iç genişlik olsun, konfor olsun daha iyi.

    Ben arabayı çok beğeniyorum da. Bunu almadan önce hem 3 serisine hem C serisine baktım.

    İç genişlik olarak C serisinden daha iyi, özellikle arka kısımda. Eşim ve oğlum rahat edemezdi C serisinde, benim boyum 1.86 dolayısı ile koltuk geride duruyor biraz, eşim de 1.75 ama ona rağmen rahat ediyorlar arkada.

    3 serisi ise kasa değiştiriyor malum. O sebeple eledim onu da.
  • Acaba bir tür Hoş Geldiniz selamı olabilir mi? Bazı araçlarda ibrenin sona dayanıp eski haline geri dönmesi gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    Evet A4 B9 Design.

    Çok memnunum şükür. Gerçi Q3(ve ondan önceki arabam Jeep Compass dı) den sonra alçak geliyor insana, fakat iç genişlik olsun, konfor olsun daha iyi.

    Ben arabayı çok beğeniyorum da. Bunu almadan önce hem 3 serisine hem C serisine baktım.

    İç genişlik olarak C serisinden daha iyi, özellikle arka kısımda. Eşim ve oğlum rahat edemezdi C serisinde, benim boyum 1.86 dolayısı ile koltuk geride duruyor biraz, eşim de 1.75 ama ona rağmen rahat ediyorlar arkada.

    3 serisi ise kasa değiştiriyor malum. O sebeple eledim onu da.




    Abi bir gün Benim Corolla ile takas yapalım mı?




  • lazloo kullanıcısına yanıt
    Kardeşim benim ayıpsın. Al götür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    Kardeşim benim ayıpsın. Al götür.

    Eyvallah Abi. Seviyorum seni.
  • Dışarıdaki sinyaller de yanıyorsa bir çeşit uyarı ama bazen yapıyor diyorsanız belki de aksesuarda açık bırakılan bir devreden olabilir.
  • lazloo kullanıcısına yanıt
    Bilmukabele
  • arslanut kullanıcısına yanıt
    Golf 7 kullanıyorum. Silecek durumu bende de mevcut. Merak ettim araştırdım yurt dışı forumları. Hatta bir ara aracın kullanım kılavuzunun bir bölümünde gördüm ama tekrar bulamadım şimdi. Aracı stop ederken sileceklerin biraz oynamasının sebebi, her kontak kapatmada silecek aynı tarafı ile cama basıp tek taraf aşınmasın diye bir önlem. Gerçekten de aracı her stop ettiğimde, silecek ucundaki lastiğin farklı bir tarafı cama basıyor oluyor. Aracı çalıştırıp ilk hareket esnasında sileceğin hafiften aşağı kaymasının sebebi de, sileceğin kaput altı boşluğuna bir miktar daha girerek rüzgar direncinin düşürülmesine katkı sağlaması.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sileceğin hareketi aracın kendi özelliği. Hem arkadaşın anlattığı sebepten hemde kar buz gibi durumlarda donmayı engellemek için vs. gibi bir kaç sebebi var.
  • A3'te de silecek davasi ayni. Demek ki vag drubu araclarinda olan bir durum. Fakat benim 35bin km'dir hic dortluler kendi kendine yanmadi dogrusu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stainless Hardness

    Golf 7 kullanıyorum. Silecek durumu bende de mevcut. Merak ettim araştırdım yurt dışı forumları. Hatta bir ara aracın kullanım kılavuzunun bir bölümünde gördüm ama tekrar bulamadım şimdi. Aracı stop ederken sileceklerin biraz oynamasının sebebi, her kontak kapatmada silecek aynı tarafı ile cama basıp tek taraf aşınmasın diye bir önlem. Gerçekten de aracı her stop ettiğimde, silecek ucundaki lastiğin farklı bir tarafı cama basıyor oluyor. Aracı çalıştırıp ilk hareket esnasında sileceğin hafiften aşağı kaymasının sebebi de, sileceğin kaput altı boşluğuna bir miktar daha girerek rüzgar direncinin düşürülmesine katkı sağlaması.

    Vaybe ! Alaman Möhendisliği işte...
  • silecek oynamasında sorun yok hepsinde var. Babamda 2010 Passat var , ben de 2011 A3 var ikisinde de kontağı kapatınca silecek biraz oynuyor.
  • Mitsubishi aracımda dediğiniz sinyal durumu anahtarımın kumandasının pili zayıfladığında oluyor. Belki sizde de öyledir. Kumandanızın pili zayıflamıştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevaplar için tesekkurler herkese. Olayi bir video ile göstermeye çalişacagim yakalayabililrsem. Buarada aracım daha bir aylik iken aku boşalmişti. Servise gidince de " bagaj açık-kapalı sensorunun arizasi" oldugunu soyleyip sensoru degiştirmişlerdi garantiden. Acaba elektriksel bir sıkıntı olabilir mi diye düşünüyorum o yüzden. Gerçi o gunden buyana yaklaşik 2 senedir bir daha problem yaşamadim sensor veya aku ile ilgili.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arslanut

    Cevaplar için tesekkurler herkese. Olayi bir video ile göstermeye çalişacagim yakalayabililrsem. Buarada aracım daha bir aylik iken aku boşalmişti. Servise gidince de " bagaj açık-kapalı sensorunun arizasi" oldugunu soyleyip sensoru degiştirmişlerdi garantiden. Acaba elektriksel bir sıkıntı olabilir mi diye düşünüyorum o yüzden. Gerçi o gunden buyana yaklaşik 2 senedir bir daha problem yaşamadim sensor veya aku ile ilgili.



    büyük ihtimal kontak esnasında eliniz anahtar üzerindeki düğmelerden birisine değiyordur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekiRoRo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stainless Hardness

    Golf 7 kullanıyorum. Silecek durumu bende de mevcut. Merak ettim araştırdım yurt dışı forumları. Hatta bir ara aracın kullanım kılavuzunun bir bölümünde gördüm ama tekrar bulamadım şimdi. Aracı stop ederken sileceklerin biraz oynamasının sebebi, her kontak kapatmada silecek aynı tarafı ile cama basıp tek taraf aşınmasın diye bir önlem. Gerçekten de aracı her stop ettiğimde, silecek ucundaki lastiğin farklı bir tarafı cama basıyor oluyor. Aracı çalıştırıp ilk hareket esnasında sileceğin hafiften aşağı kaymasının sebebi de, sileceğin kaput altı boşluğuna bir miktar daha girerek rüzgar direncinin düşürülmesine katkı sağlaması.

    Vaybe ! Alaman Möhendisliği işte...

    Citroen DS serisinde de mevcuttur bu özellik. Vay be Fransız töknölöjüsü diye de ekleyin isterseniz. Teknoloji artık devletlerin tekelinde değil. Global dünya düzeni bu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.