Şimdi Ara

AUDI A4 B9 (ANA KONU) (84. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
11.513
Cevap
127
Favori
894.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Passatı boşverin. Herkesin dört çeker araca ihtiyacı olmayacağını ya da olsa bile ülke koşullarında neden sahip olamadığını anlamyorsunuz herhalde. Siz neden x drive bmw almadınız? Bir ipucu vererim size: aradaki fiyat farkı!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    3.18d 3.18i fiyatına satıldığı için öyle görünüyor. 3.18d nin arkası gelecek olsa ve bu fiyatlar devam etse herkes fiyatlarini gözden geçirir. C200d AMG 251binTL. Onu ne yapcaz?



    2017 model Quattro için fiyat aldınız mı ? Sizin aldığınız fiyat dahi kalsa arada yaklaşık 55binTL fark oluşuyor senelik MTV farkı haric. Bizler keyfi olarak mı 1.4 TFSİ alıyoruz ? Arada bu kadar vergi farkı olmasa 2.0 TDi olsun veya 2.0 TFSİ olsun hepimiz Quattro alırdık zaten.



    Avant arayan insan da bilinçli olarak Station kasa alıyor. Tercihi Station olan insana gidip bulsa dahi 3.18d veya başka bir Sedan al da diyemeyiz.



    Sw olaya girince tabiki durum degisiyor o isi en iyi yapan premium araclarda audidir



    4 ceker olayina gelirsek ben olsam onden ceker alacaksam eger heleki sw olacaksa mutlaka passat bakardim daha dolu araca binmis olurdun 1.4 tsi 150 ps lik act olan alinir mesela



    Dolulukta aşırı bir fark mevcut değil ki iki araç arasında. A4'ün deri koltukları yok örneğin Passat'ta , Led Farları da yok. Tek fark Cruise diyebiliriz dikkat çeken. Onu da binTL dolaylarına zaten taktiriyoruz.



    Gelelim teknik farka. Motor aynı , önden çekiş özellik olarak aynı. Şanziman farklı , platform farklı. MLB platformunda üretilen A4 her yönüyle Passat'tan daha rijit bir araç, daha keyifli bir araç, daha kaliteli bir araç ve en önemlisi iç mekandaki malzeme ve işçilik kalitesi ile daha çıtırtısız - tıkırtısız bir araç. Önden çekiş istemeyen Station kasada bulup veya sipariş verip 3 Touring veya C Estate bekler mi tercih eder mi bilemiyorum. Gerçi Passat tercihi ile 3 Serisi veya C Classe tercihi de farklı konular. Ben şahsen 1.6 TDi Passat almaktansa tercihimi 1.4 TFSi A4 almaktan yana kullandım. Passat'ı kötülemem ama A4 ile aradaki farklar A4 süslü Passat'tir denebilecek kadar az değil. Aynı düşünceyi A3 Sportback / A3 Sedan ile GOLF için de taşıyordum. Üstelik bu araçlarda platform farkı da yoktu. A4 ile Passat arasında bu fark da var. Aynı çatı altında üretilip de motor ve önden çekişli olması haricinde pek ortak karakteri olmadan iki farklı araç yaratabilmek de bence Audi ve Volkswagen'in başarısıdır. Tercihleri sorgulamıyorum sadece benim düşüncem bu yönde.

    Aynı düşünce tarzımla bu fiyatlarla sizin 3.18d M Plus tercihinizi de doğru ve anlaşılabilir bulduğum gibi. Aynı fiyata 3.18i M Plus almayacağınızı gayet iyi biliyorum çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    3.18d 3.18i fiyatına satıldığı için öyle görünüyor. 3.18d nin arkası gelecek olsa ve bu fiyatlar devam etse herkes fiyatlarini gözden geçirir. C200d AMG 251binTL. Onu ne yapcaz?



    2017 model Quattro için fiyat aldınız mı ? Sizin aldığınız fiyat dahi kalsa arada yaklaşık 55binTL fark oluşuyor senelik MTV farkı haric. Bizler keyfi olarak mı 1.4 TFSİ alıyoruz ? Arada bu kadar vergi farkı olmasa 2.0 TDi olsun veya 2.0 TFSİ olsun hepimiz Quattro alırdık zaten.



    Avant arayan insan da bilinçli olarak Station kasa alıyor. Tercihi Station olan insana gidip bulsa dahi 3.18d veya başka bir Sedan al da diyemeyiz.



    Sw olaya girince tabiki durum degisiyor o isi en iyi yapan premium araclarda audidir



    4 ceker olayina gelirsek ben olsam onden ceker alacaksam eger heleki sw olacaksa mutlaka passat bakardim daha dolu araca binmis olurdun 1.4 tsi 150 ps lik act olan alinir mesela



    Opsiyonsuz 1.4 act highline passat variantın fiyatını biliyormusunuz? 177 bin tl! Siz gidin passat alın o zaman..,

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    3.18d 3.18i fiyatına satıldığı için öyle görünüyor. 3.18d nin arkası gelecek olsa ve bu fiyatlar devam etse herkes fiyatlarini gözden geçirir. C200d AMG 251binTL. Onu ne yapcaz?



    2017 model Quattro için fiyat aldınız mı ? Sizin aldığınız fiyat dahi kalsa arada yaklaşık 55binTL fark oluşuyor senelik MTV farkı haric. Bizler keyfi olarak mı 1.4 TFSİ alıyoruz ? Arada bu kadar vergi farkı olmasa 2.0 TDi olsun veya 2.0 TFSİ olsun hepimiz Quattro alırdık zaten.



    Avant arayan insan da bilinçli olarak Station kasa alıyor. Tercihi Station olan insana gidip bulsa dahi 3.18d veya başka bir Sedan al da diyemeyiz.



    Sw olaya girince tabiki durum degisiyor o isi en iyi yapan premium araclarda audidir



    4 ceker olayina gelirsek ben olsam onden ceker alacaksam eger heleki sw olacaksa mutlaka passat bakardim daha dolu araca binmis olurdun 1.4 tsi 150 ps lik act olan alinir mesela



    Opsiyonsuz 1.4 act highline passat variantın fiyatını biliyormusunuz? 177 bin tl! Siz gidin passat alın o zaman..,

    Araba zaten girtlak dolu cam tavan alsaniz yeterli olur bayiden fiyat almak lazim bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    3.18d 3.18i fiyatına satıldığı için öyle görünüyor. 3.18d nin arkası gelecek olsa ve bu fiyatlar devam etse herkes fiyatlarini gözden geçirir. C200d AMG 251binTL. Onu ne yapcaz?



    2017 model Quattro için fiyat aldınız mı ? Sizin aldığınız fiyat dahi kalsa arada yaklaşık 55binTL fark oluşuyor senelik MTV farkı haric. Bizler keyfi olarak mı 1.4 TFSİ alıyoruz ? Arada bu kadar vergi farkı olmasa 2.0 TDi olsun veya 2.0 TFSİ olsun hepimiz Quattro alırdık zaten.



    Avant arayan insan da bilinçli olarak Station kasa alıyor. Tercihi Station olan insana gidip bulsa dahi 3.18d veya başka bir Sedan al da diyemeyiz.



    Sw olaya girince tabiki durum degisiyor o isi en iyi yapan premium araclarda audidir



    4 ceker olayina gelirsek ben olsam onden ceker alacaksam eger heleki sw olacaksa mutlaka passat bakardim daha dolu araca binmis olurdun 1.4 tsi 150 ps lik act olan alinir mesela



    Dolulukta aşırı bir fark mevcut değil ki iki araç arasında. A4'ün deri koltukları yok örneğin Passat'ta , Led Farları da yok. Tek fark Cruise diyebiliriz dikkat çeken. Onu da binTL dolaylarına zaten taktiriyoruz.



    Gelelim teknik farka. Motor aynı , önden çekiş özellik olarak aynı. Şanziman farklı , platform farklı. MLB platformunda üretilen A4 her yönüyle Passat'tan daha rijit bir araç, daha keyifli bir araç, daha kaliteli bir araç ve en önemlisi iç mekandaki malzeme ve işçilik kalitesi ile daha çıtırtısız - tıkırtısız bir araç. Önden çekiş istemeyen Station kasada bulup veya sipariş verip 3 Touring veya C Estate bekler mi tercih eder mi bilemiyorum. Gerçi Passat tercihi ile 3 Serisi veya C Classe tercihi de farklı konular. Ben şahsen 1.6 TDi Passat almaktansa tercihimi 1.4 TFSi A4 almaktan yana kullandım. Passat'ı kötülemem ama A4 ile aradaki farklar A4 süslü Passat'tir denebilecek kadar az değil. Aynı düşünceyi A3 Sportback / A3 Sedan ile GOLF için de taşıyordum. Üstelik bu araçlarda platform farkı da yoktu. A4 ile Passat arasında bu fark da var. Aynı çatı altında üretilip de motor ve önden çekişli olması haricinde pek ortak karakteri olmadan iki farklı araç yaratabilmek de bence Audi ve Volkswagen'in başarısıdır. Tercihleri sorgulamıyorum sadece benim düşüncem bu yönde.

    Aynı düşünce tarzımla bu fiyatlarla sizin 3.18d M Plus tercihinizi de doğru ve anlaşılabilir bulduğum gibi. Aynı fiyata 3.18i M Plus almayacağınızı gayet iyi biliyorum çünkü

    Vw passat highline alinirsa araba baya dolu oluyor

    Mesele alcantra koltukla geliyor audide sadece s line alirsaniz alcantra var



    Ama genel olarak sw araba kulturu bizim ulkede yok ben olsam ikinci el bakardim daha uyguna denk gelebilir bu sayede



    Benim herkesin araba tercihine saygim var genel olarak sadece kendi fikrimi söylüyorum

    Yillarca 1.4 tsi golf kullanan babam a4'u kullaniyor suan ben daha onc arabaya binmemisim dedi adam mesela

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alphi3458


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro

    Passatı boşverin. Herkesin dört çeker araca ihtiyacı olmayacağını ya da olsa bile ülke koşullarında neden sahip olamadığını anlamyorsunuz herhalde. Siz neden x drive bmw almadınız? Bir ipucu vererim size: aradaki fiyat farkı!

    Binek bmw'yi 4 ceker alan adam koyludur bence bmw'nin olayi farkli kaldiki quattro varken baska 4 ceker araca bakmam bile

    Köylü derken? Niye aşağılama veya alaylama yapıyorsun köylü olmanın nesi varmış açıkla bilelim

    Bu konu uzar gider bmw alacak olsam suvu haric asla 4 ceker almam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam teşekkürler, aracımı salı günü sattım. Perşembe dolu yağışı oldu şansımız varmış

    Sport paket hayalet ekranlı araç 160.000 ₺ den aşağı mümkün değil bulamazsınız. Design bile şüpheli, bence hayalet ekransız design temiz bir araç bulmaya çalışın 155.000 ₺ seviyelerine

    Severim bindim aracıma, güle güle kullanılması dileğiyle.

    Yeni aracım henüz gelmedi; yine de arada bu konuya bakmayı ihmal etmeyeceğim. Herkese iyi forumlar, keyifli sürüşler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Erkopge

    Evet araçlar 0 km. Sport için 188.000 tl fiyat aldım. Benim gönlümden de design geçiyor.

    Bence cok para

    Bence ister dizel ister benzinli olsun 3 serisine verilen 200 üstü rakamlar çok para, bunu iki yıl 3.20i ED kullanmış biri olarak söylüyorum, 170'lik motorda kalmayınca çok başarılı bir şanzımandan başka hiç bir şeyi kalmadı, önden yada arkadan çeker 200 altı beygirlerde çok belirgin ve herkesin farkedeceği bir fark yaratmaz, 3 serisi bir yıl sonra yenilenecek, trim sesi, hepsinde olmasada direksiyon titremesi, üçü arasında (C ve A4) en gürültülü olanı, kalite eksiklikleri, yüksek hızda gezinme şikayetleri bence bu paraları verilmez yapar. kullanıcı dönüşlerine bakıldığında B9 A4 bu eksikliklerin hiç birini barındırmıyor, hiçbiri bu fiyatları haketmesede bu fiyat skalasında A4'e bu para bence en verilebilir olanı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aytron A kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba, a4 çok güzel bir araç, konfor ve stabilitede 3'ü gömer ama dıştan bir albenisi yok, bildiğin şirket aracı. 200 küsür bin verip dışardan farkedilmeyen bir arabaya binmek Türkiye'de pek tercih edilmiyor. BMW'nin bu ayki 3.18d kampanyasına a4 yada a5 le cevap vermezse AUDI, korkarım parası hazır herkes bmw alacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytron


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Erkopge

    Evet araçlar 0 km. Sport için 188.000 tl fiyat aldım. Benim gönlümden de design geçiyor.

    Bence cok para

    Bence ister dizel ister benzinli olsun 3 serisine verilen 200 üstü rakamlar çok para, bunu iki yıl 3.20i ED kullanmış biri olarak söylüyorum, 170'lik motorda kalmayınca çok başarılı bir şanzımandan başka hiç bir şeyi kalmadı, önden yada arkadan çeker 200 altı beygirlerde çok belirgin ve herkesin farkedeceği bir fark yaratmaz, 3 serisi bir yıl sonra yenilenecek, trim sesi, hepsinde olmasada direksiyon titremesi, üçü arasında (C ve A4) en gürültülü olanı, kalite eksiklikleri, yüksek hızda gezinme şikayetleri bence bu paraları verilmez yapar. kullanıcı dönüşlerine bakıldığında B9 A4 bu eksikliklerin hiç birini barındırmıyor, hiçbiri bu fiyatları haketmesede bu fiyat skalasında A4'e bu para bence en verilebilir olanı.

    Malzeme kalitesi olarak sessizli olarak zaten a4 çok iyi bir araba ama 160,000 liraya 1,4 TFSI a4 satıldığı ülkede 200,000 liraya m plus 3,18 d bedavadır başka izahı yok yarın birgün yazılım yapsan kafadan 200 beygir oluyor zaten




  • attacantee A kullanıcısına yanıt
    Harika bir yorum,hiçbir albenisi olmayan bir araç kıvamında ilk başlarda ciddi ciddi bakıyordum fakat şu an 3.18i'ye yöneldim umarım pişmanlık duymam..
  • deren05 D kullanıcısına yanıt
    Pişmanlık duyarsanız dünyanın sonu değil hocam ; bir sonraki aracınız A4 olur 3.18i yerine 3.18d de firsat varken onu değerlendirebilseniz keşke daha yerinde olacaktir ama bütce olayına birşey diyemeyiz. Sonuçta Dizel Otm. Türkiye piyasasinda hep tutmuştur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 31 Temmuz 2017; 16:9:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: attacantee

    Hocam merhaba, a4 çok güzel bir araç, konfor ve stabilitede 3'ü gömer ama dıştan bir albenisi yok, bildiğin şirket aracı. 200 küsür bin verip dışardan farkedilmeyen bir arabaya binmek Türkiye'de pek tercih edilmiyor. BMW'nin bu ayki 3.18d kampanyasına a4 yada a5 le cevap vermezse AUDI, korkarım parası hazır herkes bmw alacak.

    Bir tasarım stüdyosunda endüstriyel tasarımla uğraşan bir arkadaşım var. Çikolatadan mobilyaya, cam şişe ve prototip otomobile kadar herşeyi ciziyorlar. Haftasonu onunla görüştük. Belki bizler kullanıcı olarak beğenmiyor olabiliriz, sonucta insanımızın genlerinde gösteriş merakliligi vardır ve başkası ne diyecek diye alır aracını kendisine almaz ; A4 ü ilk kez inceleme fırsatı bulduğunu ve aracın genel tasarımını da çok başarılı bulduğunu belirtti. Aracı yandan , arkadan , önden , içten ve farları yaktırarak ledleri ve stopları yaklaşık 20dk kadar inceledikten sonra bu fikrini beyan ettiğini özellikle belirtmek istiyorum. Arka bagaj kapağı uzunluğunun aracın arka camı ile yan yükseltisine oranı, yan karoser yüksekliğinin kaputa oranı ve ortadan boydan boya aracı geçen far çizgisine, kapı kollarının tasarımına kadar hepsini bana açıkladı. Tasarımcı gözü ile kullanıcı gözü farklı sonuçta. Bizler parayı veriyoruz ve karşılığında bir mal alıyoruz. Verdiğimiz paranın karşılığının bize dönmesini , bizi mutlu etmesini istemek en doğal hakkımız. Şahsen ben aracın tasarımını kendi adıma konuşacak olursam aracın ilk çıktığı günlerden beri beğeniyorum. Bu konunun ilk sayfalarında buna ilişkin beğenime dair mesajlarım da mevcuttur. Sonuçta zevkler ve renkler tartisilmayacagi için beğenmek olduğu kadar beğenmemek de hakkımız. Tasarımcılar başarılı buluyor diye bir aracın çok satmasi da beklenemez. Nitekim Chris Bangle isimli bir tasarımcı da BMW yi bir ara ne hale sokmuştu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir uzunyol yakıt tüketimi değeride ben paylaşayım, babamdan gelen verilere göre 3 kişi + bagajla, hız sınırları çerçevesinde kullanılarak, karadeniz sahil yolunda 1000 km civarında tekrar benzin alınmış yol bilgisayarı kalan yakıtla 60 km daha gideceğini gösteriyormuş. Bu şartlarda hesaplayınca 5.1 gibi bir değer yapıyor ki bence çok başarılı. Bu arada araç 1.4 tfsi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hkn08 H kullanıcısına yanıt
    yakalanan değerler çok iyi ama ben hep nasıl oluyor diye düşünüyorum. şehir içi ortalamam 10 lt. geçenlerde ist-bursa yaptım, giderken sakin gideyim dedim maks 140 km hızla gittim, ortalama 7 lt. dönerken sabiha öncesi trafiğe yakalandık onun dışında da daha hızlı kullandım, sonuç 10 lt :)
  • Geçtiğimiz 2 hafta Doblo maceramdan sonra bu haftaki şirket aracım 2015 model 1.8 TFSi B8 A4 Basic oldu. Araç genel ortalaması 10.9 lt , ortalama hız 23km/h gösteriyordu. Hep şehiriçi kullanılmış bir araç. Ben biraz otobanda kullanma fırsatı buldum, 63 km/h ortalama hız ile de 7.1 lt ortalama ile günü tamamladım.



    Araç Multitronic şanzımana sahip, bu nedenle sürüş karakteri bizim 1.4 TFSi 'lerdeki Stronic'ten çok farklı. D modda motorun görece büyük hacmine karşın çok ağır ve hissiz hızlanma sergiliyor. S moda alınca yapay kademelendirme sayesinde araç epey atiklesiyor. Devamlı S modda kullanınca keyifli oluyor diyebilirim Performans karşılaştırması kısmını atlamak istiyorum , zira bu araç artık yok. Asıl değinmek istediğim B8 ile B9 arasındaki kalite algısı, araç yol tutuşu, sürüş konforu arasındaki farklılıklar. B8 içeriye motor sesini daha boğuk aliyor ve kliması daha sesli çalışıyor. Hava yönlendirme kanalları B9 kadar başarılı değil, özellikle cam tarafını rahatsız etmeyecek şekilde ayarlamak zor. Ben beceremedim. Lastikleri 16" olmasına karşın yol bozukluklarını 18" jantlı B9 dan daha fazla hissettiriyor araç ve iç mekanda epeyce tıkırtı oluşuyor sürüş esnasında. Aracın sadece yönetici makam otosu olarak kullanıldığını belirtmek istiyorum, kesinlikle hor kullanılmış ve dağılmış bir araç değil yine de tikirti fazlaca mevcut. Rüzgar sesi B8'de B9'dan daha başarılı. Bunda dikiz aynasının kapı gövdesine alınması etken galiba, ancak genel sükunet B9'da daha başarılı. Sürüş pozisyonu B8'de koltuk en dip seviyeye alındığında daha basık oluyor B9 daha yüksek kullanım sağlıyor. Benim B9 ile B8 karşılaştırmasında en başarılı bulduğum, en gelişme sağlanan yanlardan bir tanesi ise B9 ' un koltukları. Özellikle koltuklardaki deri kalitesi epeyce iyileştirilmiş. Hem oturulan yüzey, hem de sırt bölgesi B8'in koltuklarında adeta yanıyor ve ter içinde kalıyor. B9'da oturulan yüzey ve sırt bölgesinde kullanılan deri böyle bir yanmaya neden olmuyor. Deri her türlü terletir ama B8 koltuklarında kavrulmayı hissettim



    B8' den B9'a geçilirken Audi cephesinde artı olarak aracın üzerine konulmuş olması beni tekrar memnun etti. Vergi adaletsizliği olmasa bu araca 3 - 5 opsiyon eklenip 2.0 TDi Quattro alınarak senelerce keyifle binilir gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kerrami K kullanıcısına yanıt
    Vallahi şehir içi için yapacak birşey yok gibi turbo benzinli, 150 hp, 1500 kg bir araç sonuçta ama şehir dışı için şunu söyleyebilirim her araçta benzer şekilde 110-120 km/h hızdan sonra tüketim parabolik olarak artıyor. Benim için bu hızlarda 5 lt civarı değerleri tutturabileceğimi bilmek güzel, keyif almak istediğim zamanda gözüm yakıtı görmüyor zaten :).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    hocam sizin kullandığınız B8 ile benim kullandığım B8 arasında büyük fark var demekki. bende 2013 model 2.0 TDI 150 hp olan B8 vardı. yine şirket aracı. bana geçici olarak verilmişti, bu nedenle benden önce kim kullandı bilmiyorum.

    ancak sizin söylediklerinizle bazı konularda çelişiyor benim gözlemlerim. motor sesinin farklı olması normal, ben dizel araç kullanıyordum. ancak dizel motor sesinin izolasyonu konusunda bence oldukça başarılı B8 kasa. klima konusunda bir problem yaşamadım, belki aracın klima bakımı düzgün yapılmamıştı size verilen.

    yol sesi ve tıkırtı konusunda ise çok farklı düşünüyorum. B8 kasa çok sessiz bir kasa, özellikle lastikten yansıyan yol sesi konusunda çok başarılı. eskiden kullandığım F30'a göre de çok başarılıydı. B9 kasayı aldıktan sonra yola ilk çıktığımda sunroof'u açık bıraktığımı düşündüm. 16 inçten 17 ye geçmenin etkisi de var ama bence B8 yol sesi konusunda daha başarılıydı. 1 ayı geçti aracı alalı, başlarda çok zorlandım. B8'de radyo dinlerken sesi çok açmama gerek kalmıyordu, B9'da müziği daha net duyabilmek için sesi daha fazla açıyorum. özellikle uzun yolda arabada çocuk varken kısık sesle müzik dinlemek çok daha zor. B8 kasaya 2 yıla yakın bindim, 3-4 kere uzun yol yaptım. bunlar benim gözlemlerim.

    rüzgar sesi ve koltuklar konusunda size katılıyorum. benim eski aracım kumaş döşemeydi, B9'daki suni deri özellikle yazın kumaşı aratmıyor değil :)

    ama teknoloji, iç tasarım, kalite, dış görünüm vs konularında Audi B9 kasa ile bence çok büyük bir atılım yaptı. şu arabaya binip F30'a tekrar asla geçmek istemem, 3.18d alanlara ufak bir gönderme yapayım :)




  • Kerrami K kullanıcısına yanıt
    Klima sesli çalışıyor hocam B8'de , rüzgar sesi fuff fuff daha fazla ızgaralardan gelen. Ben aracın klimayı hep 21 - 21.5 derece Auto kullanırım. B8'de de aynısı yaptım ve havalandırma sesi daha fazla geliyordu. Sol ızgaranın konumunda ise sıkıntı yönlendirmenin en dibe dayanmasına karşın havayı cama vurdurmaya yetecek kadar dibe gidememesi. Klimadan gelen soğuk hava direkt kola vuruyor bu nedenle. Yönlendirme kabiliyeti yetersizmiş bence. Şimdi daha iyi olmuş, daha esnek yönlendirilebiliyor.



    Lastik sesi konusunda ise belki size denk gelen lastik sessiz bir lastik olabilir. Ayrıntılı bakmadım modeline ama markası Michelin'di bendekininki. 16" olmasına karşın hem sesi daha fazla hem de sönümlemesi daha az. Yol bozukluklarında B9 çok daha ileri taşınmış bence. Kendi aracimin jantları 18" olmasina karsin düşüncem bu yönde. B9 19" jantı çok rahat kaldirir , 16" jantla bu yönlerde B9'un gerisinde kalan B8 zaten 18" veya 19" jantla epey rahatsizlik verirmiş sanki. B9'da B8'dekinin aksine vuruntu yapmadan çalışıyor olmasi da bence daha başarılı. B8'de beklediğimin altında bulduğum (klimayı saymasak da olur) 2 şey lastik sesini daha fazla alması, amortisörlerin daha vuruntulu çalışması, içeriye de daha çok sarsıntı alması. Bunun dışında en başarılı bulduğum tarafiysa 140 - 150 lerde dikiz aynalarından rüzgar sesini almaması. B9'un geriye gitmis diyebilecegim tek yönü dikiz aynası tasarımı nedeniyle rüzgar sesinin daha fazla geliyor olması.



    Benim kullandığım araç 2015 model ve son gelen standart sunroofsuz Türkiye Paketi Basic donanım. Bir ihtimal artık üretiminin son partilerinden olmasi nedeniyle yalıtım vb. tasarrufa gidilmiş de olabilir.



    B9'larda oturma alanı ve sırt bölgesinde gerçek deri kullanıldığına dair 1 - 2 yerde paylaşım okumuştum ama bunu teyit eden kaynağı olan varsa paylaşımını bekleriz. Koltuktaki yanma hissiyatını da bu açıklayabilir çünkü.



    3.18d alanlar fiyattan alıyor hocam. Adamlar 3.18i fiyatına yeterli dolulukta D Segment dizel + otm + sedan veriyor. Amblem de BMW olunca bu kombinasyinun genel tüketici / kullanıcı kitlesini cezbetmemesi imkansız Tamamen duygusal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aliexpress'ten sipariş ettiğim bagaj askılıkları geldi. ürünler sağlam gözüküyor. ağır bir malzeme, kırılmaz. montaj yapıp sizlere bilgi vereceğim.

    AUDI A4 B9  (ANA KONU)
  • 
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.