Şimdi Ara

AUDI -A3- 35, 1.5TFSI-150 hp (93. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.066
Cevap
78
Favori
466.880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9192939495
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba hayalet ekranı nerde yaptırdınız aynı araçtan bendede var yaptırmak istiyorum güzel olmuş
    _____________________________
    2020 BMW 2.18İ First edition m sport
    2020 AUDİ a3 sedan 1.5 tfsi sport
  • ironwrist34 kullanıcısına yanıt
    Yukarıda yazdım hocam. Fiyatlar bana da pahalı geldi ama yaptırmışken iyisi olsun dedim. Bir de her yerde yaptırmak istemedim. Sahtesi de çok varmış. O yüzden yetkili bayisinde yaptırdım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bugun davlumbazlara yalitimi yaptirdim db olcumunde 2 , 3 db fark oldu degisiklik olarak tumskelerden gecerkenki ses bile toklasti yavaslatma seritlerinden gecerkenki ses baya azaldi ugultu olarakta %40 azalma hisseettim diyebilirim . Micirli yoldaki ugultusu rahatsiz etmiyor fazla artik eskiye gore 2 tik iyi oldu diyebilirim. Tam performans icin zemin kapiyada yaptirmamiz gerekiyormus kapilarin icinde 1 parxa bitum malzemesi oldugunu ve gerisinin komple bos oldugunu soyledi a3 icin yapan usta bilginiz olsun zeminde ayni sekilde cok az fabrikasyon yalitim malzemesi mevcutmus.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ironwrist34 kullanıcısına yanıt
    Davlumbazlarda cikti mi hocam hic yalitim malzemesi orayi actiginizda?

    Bu arada cok sevindim sorununuzu ve rahatsizliginizi uygun bir maliyetle cozebildiginiz icin.. 2-3 db demek baya ucurum bir fark demek hocam, super sonuc olmus bence.. A3 c segmenti araclarda en fazla yalitimin bulundugu yegane model, d segmenti passattan bir tik daha iyi yalitimi o derece.. ama yine de bir a6-a8 seviyesinde yalitimi asla yok tabiki, mutlaka malzemeyi olabildigince az kullanmislardir yerine gore.. sizin kullandiginiz malzemenin de maliyeti yuksek olsa gerek 2-3 db gelisme aldiginiza gore..

    Son olarak ilerde biz yaptirma ihtimali olanlar icin, hangi marka-model urun kullanildi, nerede, kaca isin tamamini yaptirdiniz ogrenebilir miyiz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt
    Stp marka urun kullanildi gurultu ve titresim emen olarak 2 kat uygulandi davlumbazin yarisi sokulde ve kabine gelen kisimlara yapildi tampona gelen kisimlara yapilmaidi zaten yapilsada bir ise yaramiyacagini soyledi orasinin valla euro ya gore calisiyor cunku malzeme euro kuru ile temin ediliyor guncel bir fiyat yok gunluk degisebiliyor kendiniz fiyat bilgisi almaniz daha iyi olur Subigarageden direksiyonda micirli yolda baya vibrasyon oluyordu acikcasi yolu baya hissediyordum simdi o vibrasyon yariyariyadan daha az geliyor yol seside dedigim gibi yaklasik %40 %35 azalma var suan fazla rahatsiz etmiyor ilerleyen zamanlarda kapi zemin ve bagaja da dusunuyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt
    Benim cihazdan surekli olcum yaptigim programla yaptim o programda duruma gore 75 dbleri gorurken suanda bugun 71.9 u gordum maximum ona dayanarak 2 3 db dusus oldugunu soyledim ama hissedilirde var yani

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ironwrist34 kullanıcısına yanıt
    Hocam cok iyi sonuc dedigim gibi, direk sizin soruna hitap eden noktaya yaptirmissiniz bir de..

    Fiyat euro olarak degisse bile bugun gitsek ayni islemi 2bin₺ ye mi yapiyorlar yaklasik olarak nedir maliyeti bu kurlara gore? Yani net fiyat olmasa da yaklasik olarak kafama yazayim diye soruyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eapantherea -- 22 Temmuz 2020; 20:37:0 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt
    2.5 lira hocam kapilar 350 euro zemin 600 euroydu sanirsam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • chup kullanıcısına yanıt
    Hocam koydugunuz link bizde gelmiyor ama..

    Ben xds ile ilgili baktigimda sanki kafamda soyle bir durum olustu, tabi tamamen uyduruyor olabilirim:

    Ust segment s3 rs3 gibi modellerde hakikaten diferansiyelden guc aktarimi degistiriliyor ama bizimki gibi araclarda diferansiyel daha basit tasarimli olup bu xds icin distaki yukun bindigi tekere fren yaptiriliyor.. Yani aslinda acildigi zaman cok randimanli olmayabilir.. Bir de vagcom ile ugrasan birisi aractaki default ayarin ne oldugunu soylerse cok makbule gecer (default da weak de mi yoksa direk kapali mi mesela) Tabi bu uydurdugumdan bagimsiz xds komple frenleme uzerine bir ayar olabilir, ya da bizdeki diferansiyellerde aynu tip diferansiyel olup ayni sekilde guc ayarlamasi degisiyor olabilir...

    Bize uygulatan birisinin bahisleri lazim ki anlayalim gelisimi veya geriye goturdugu seyleri

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam 2-3 depoda bir almanin mantigi v-power katkisinin 1 haftada cokuyor olmasi mi? Katkili yakitlarda katkilar cokuyor zamanla yuksek km yapmayanlar almasin diyenler var...

    Bu arada karantina doneminde benzindeki etanol oranini dusurmuslerdi hala ayni uygulama devam ediyor mu acaba bilen var mi? Bizim motorlar yeterince hassas, zaten eski etanol oraniyla 95 oktandi yakitlarimiz, eger uzun sure bu kalitesi dusuk yakitlar kullanilirsa silindirde pistonda karbon kalintilari olusuyor ve cekis dusuyor direkt enjeksiyonlu motorlarda...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt
    Belki mobil linki attigim icin olabilir, tam linki koyayim. Elektronik Yarı Kilitli Diferansiyel ( XDS )
    Arkadas soyle yazmis,
    "Elektronik dinamik diferansiyel kilidi “XDS”, bilinen EDL fonksiyonunun geliştirilmiş ve genişletilmiş versiyonudur.

    Ancak, XDS çekiş kaybına odaklanmak yerine hızlı viraj geçişlerinde virajın iç bölgesinde bulunan ön tekerlek yükünün azalmasına tepki verir. XDS, tekerleğin patinaj yapmasını önlemek için virajın iç bölgesindeki tekerleğe ESP hidroliği üzerinden fren basıncı üretir. Bu şekilde çekiş iyileştirilir ve yetersiz yönlendirme eğilimi azaltılır. Bu esnada basınç seviyesi yaklaşık 5 bar’dan 15 bar’a kadar uzanan aralıkta hareket edebilmektedir. Sürüş izlenimi, ayarlı bir diferansiyel kilidinin hafifletilmiş şekline benzer. Tek taraflı, hassas bir fren basıncı yapılandırılması sayesinde daha sportif, daha hızlı ve hedef konusunda daha hassas bir viraj kabiliyeti elde edilir."

    Orta olarak ayarlanmis fabrikadan cikisinda diye yazmislar, zayif yada guclu yerine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chup -- 22 Temmuz 2020; 21:46:29 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • chup kullanıcısına yanıt
    Araci zorlamama ragmen yol viraj konusunda beni uzmuyor acikcasi onun icin fabrikasyon ayarlar daha garantili geliyor bana sport paketin yok tutusu cidden iyi. Oyle ikidebir esp kitleyip sizi pek kisitlamiyorda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ironwrist34 kullanıcısına yanıt
    Üstündeki lastikten midir bilmem ama arkadan çok fena kopuyor arac kafadan kayma yaşamıyorum leondan geçiş yaptım leon kafadan çok kayıyordu audi ise arkadan

    Birde bizim araclarda arkalar torsiyon mu bagımsız mı ? Bilgisi olan var ise aydınlatırsa sevinirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arda1043 -- 23 Temmuz 2020; 1:8:34 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arda1043 kullanıcısına yanıt
    1.5 tfsi da bagimsiz . Ben ps4 kullaniyorum lastik bridgestoneye gore baya iyi . Kayma kopma vs yok beisgestonede patinaja dusme va peoblemide vardi suan ole bisi yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arda1043 kullanıcısına yanıt
    Aracin arkasindan egilip bakinca torsiyonmu bagimsizmi net gorebiliyorsunuz zaten

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • chup kullanıcısına yanıt
    Hocam sagolun bu sefer ulasip okuyabildim.

    Orta ayar polo gti icinmis.. Xds in bu 2013 de cikan golf-a3-leonlarla birlikte sadece ust modellerde degil digerlerinde de oldugundan bahsetmisler.. Bunun icin ekstra hidrolik sisteminin bulunmasi gerektiginden, sadece yazilimsal bir sey olmadigindan bahsetmisler.. Simdi benim merak ettigim, bize xds getirildi diyorlar ama, bizde bu sistem icin gerekli hardware var mi acaba..

    Bu arada yaptiran bir eleman aracin ilk kalkislarinin yavas oldugundan sikayetci olmus

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt
    Xds klk kalkis etkilemez ona yanlis islem yapmislardir :) xds farki sadece virajda oluyorki bunu gundelik kullanimda kimse anlayamaz yuksek suratta viraja girince farki belli oluyor esp gibi kitlemiyor yuk binen teker3 sadece hafif fren yaptiriyor diye biliyorum kontrolu daha fazla size birakiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ironwrist34 kullanıcısına yanıt
    Evet oyle olmasi lazim ama dediginiz gibi baska ayar degisiminden dolayi o sikayeti olusmus olabilir.. Keske yaptirmis bir eleman olsaydi da bizim a3 lere o konussaydi... Sanki makyajsiz golf 7 de su smokemotion otopark youtube kanalinda program yaptiginda xds den bahsetmisti diye hatirliyorum, hatta sanki sinan koc bu esp diye iddialasmisti.. ama o elemanin tecrubeleri neler tam bilmiyorum, gercekten randiman aldi mi orasi onemli..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • eapantherea kullanıcısına yanıt
    Her viraja 90 100 le giriyorsaniz bir ise yarar yoksa 50 60 70 le giriyorsaniz hic bir espirisi yok sonucta pistte surmuyoz malum turkiye yollari xds esp nin daha gelistirilmisi fabrika cikisi normal ayarda kullaniliyor zaten tamamen kapali degil yani

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ironwrist34 kullanıcısına yanıt
    Hocam siz el attirip baktirdiniz mi? Fabrika cikisi normalse yani aciksa gayet guzel

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 9192939495
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.