Şimdi Ara

Audi A1 1.6 TDI İnceleme (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
76
Cevap
2
Favori
16.753
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Otoshow dergisinde Mini Cooper ile kıyaslamışlar 1.4 122 beygir versiyonunu. Test sonucunda galip Audi. Fiyatıda Mini Cooper' dan 1000 Euro daha düşükmüş
  • sınıfında fiyat olarak Avrupa'ya göre gerçekten çok uçuk! A1'in fiyatını 20.000 €'nun altına düşürürlerse (ki ben ihtimal vermiyorum) bu seferde A3 ve diğer modellerin fiyatlarını yükseltebilirler.

    60000 TL de A3 almak daha mantıklı olur o zamanda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rider30 -- 2 Temmuz 2010; 17:09:20 >
  • Fiat 500'ün fiyatı 35 bin TL'den başlayıp 45 bin TL'ye kadar çıkıyor. A1'de motor ve donanımına göre 20 bin avrodan başlayıp 40 bin avroya kadar çıkar. Bu arada A3 60 bin TL değil. A3 60 bin TL'den başlayıp 100 bin TL'ye kadar çıkıyor. Neden hep minimum motorlu, baz, donanımsız araçları düşünerek fiyat çıkarıyoruz? Bu hesaplar tutmaz.
  • Fena görünmüyor küçük araçları severim ben. Ama bu sınıf araba alıcak olsam mito bakardım herhalde
  • 4 kapısı çıkarmı?
  • nefesi mininin ensesinde
    tarzım değil ama mükemmel
  • boya var bu arabada
  • daha iyi bir arka tasarım olmalıydı bence.Ön tasarım bildik audi zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alper_Srt

    Fiat 500,Mito ne kadar sattıysa buda onun kadar satar.
    Bu tip araçların fiyatının düşük olması gerekirken neden bukadar pahalı olduğunu da anlamış değilim.




    Aynen bende bunu merak ediyorum,mesela Fiat 500 'ün baz modeli yuvarlak rakam 30 binden başlıyor..1.2 69 HP sport modelini alıp birazda opsiyon eklerseniz rakam yaklaşık 35 binleri buluyor..Mito'lar da baz model sanırım 20 bin euro civarında,bu sınıftaki bir araç için neden bu kadar pahalılar anlamış değilim..

    Ama yine de alacak olsam ben Mito yada Fiat 500 tercih ederdim A1 bana pek alınası bir tasarım olarak görünmedi..




  • Geçen hafta alman plakalı bir tane gördüm sirkeci'de gümüş , hoş duruyor aslında .. Arkadan çokta çekici değildi
  • 1.6 tdi dsg audi.com.tr de gorunmuyor
    bu aractan varmı gelecekmi bilgisi olan varmı
  • Güzel araç ancak fiyatları çok abartı Forum İstanbul da sergiledikleri 1.4 tsi versiyon bütün opsionları taşımamasına hatta xenon far dahi olmamasına rağmen 71 bin TL idi
  • İçi iğrenç bu test aracının
  • şekilden kaybediyor bence yanda bulunan hatlar beni çok rahatsız etti
    ayrıca fiyatıda abartılı geldi bana
  • bmw 1 serisi çok daha güzel
    ayrı bi havası var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aicacan

    bmw 1 serisi çok daha güzel
    ayrı bi havası var

    +1
  • Yolda bir kaç kere gördüm aracı açıkcası fotoğraflardaki durumu çok daha güzeldi çok basit ve spastik duruyor yoldaHeleki o garip fiyatlandırmasıyla Türkiye pek şansı yok gibi.
  • araci gordum ve begenmedim.genelde audinin yaptigi araclari begenen ve audiside olan biri olarak ilk defa bir aracini begenmedim.fiyatta bu araca fazla.bu arac yerine fiat 500 cabrio alinabilir.kalite olarak audi kadar degil tabikide ama fiyatida ona gore makul.1.4 100 hp dualogic vites metalik renk ve tum opsiyonlu fiyati 43bin lira civari.multijet motoruda secilebilir.yada cabrio degil normal 500 alinabilir daha uygun fiyata.
  • Ben hala yolda 1 tane bile görmedim. Bence gereksiz bir araç olmuş
  • arkadaşlar 3 aracın karşılaştırması var hem yorumlar hem yakıt kaskosu beygiri herseyi detaylı bir şekilde anlatılmış;

    3 Araç da sınıflarında çok başarılı olmasına ragmen audi rakiplerinden öne çıkmayı başarmıştır.

    100 km Yakıt (ort) Kasko Fiyat

    audi 1.4 tsı s- tronik 135 hp 9,1sn 5,3lt 2180 tl 26777 €

    alfa mito 1.4 multiair tct 122 hp 9,0sn 5,5lt 2400 tl 22400 €

    minicooper steptronic 1.6 122 hp 10,3sn 5,8lt 2668 tl 23372 €

    araçlar hemen hemen aynı donanımlara sahip olmaları abudinin beygir üstünlüğüyle bozuluyor arka koltuklarda en ferah oturma alanını alfa mito sunuyor araç marşa basıldıgında göstergeler sizi ufak bir showla karşılıyor.

    minicooperda devasa hız göstergesinde takibi zor cooper ın sürüş pozisyonu çok başarılı kokpit yeterli kaliteye sahip atmosferik beslemeli başarılı olsada turbo beslemeli rakipleriyle başedemedi 160 lt lik bagaj hacmi karşılaştırmanın en küçüğü ama avantaj ise arka koltukların katlanır olması.

    alfanın multiair motor seçeneği rakiplerinden daha iyi çekiş hissi ve esneklik sunuyor bagajın çok alçak olması kullanışlılığı azaltıyor. Alfadaki iç mekanda kalite yeterli düzeyde fakat işçilik daha iyi olaiblirdi

    Audi a1 start stop seçeneğine sahip motor tekrar çalışırken çok titreşim yaratıyor ayrıca motor sistemi durdurdugunda direksyon destegide kesiliyor buda trafikte

    zorluklara neden oluyor arka koltuklarda diz mesafesi yolcu için yeterli fakat baş mesafesi sınırlı kokpitte kulanılan malzeme rakiplere kıyasla çok kaliteli ve gösterişli 270 lt lik bagaj oldukça kullanışlı


    http://www.ankaraotokiralamasirketleri.com/arac-karsilastirmasi




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.