< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Araç 115 hp ama ağır hocam 1350 kg net < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Merhaba hocam validenin araç biraz içeri fazla motor sesi geliyor gibi. Yalıtım için ne önerirsiniz acaba? |
_____________________________
![]() |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
ITB (individual throttle body)'nin nasıl bir faydası olur hocam? Gaz tepkisini iyileştirdiğini biliyorum ama güç artışı da sağlar mı? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz___Asus P8Z77-V__Asus Strix GTX970 OC___8GB DDR3 Crucial Ballistix CL8 1600Mhz___Kingston V300 60GB SSD___Seagate 7200.11 500GB___Seagate 7200.12 500GB___250GB+ 500GB 2.5" HDD___Seagate 2TB___CM HAF X 942___Zalman ZM500-LX PSU
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Reel olarak hiç tecrübe etmedim fakat teorik olarak motor havayi direk olarak emdiği için türbülansa uğramadan daha yüksek basincla giriyor fakat bu is icin harcanan para emek 4 silindirli düşük hacimli bir motorda yüzü güldürmez bence < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Dereceli egzantrik kolayda stroker felanda olacaksa egsozla beraber turboyla ayni olur maliyet ve araç cok daha keyifli olur turboyla, zamanında fairway e motor yaptirinca honlamayla beraber hacim artinca egsoz performans karbüratör ayari ekstra hava besleme borusu felan yapinca baya güzel yürüyordu 0-100 10 saniye civariydi 200 e kadarda cok rahat cikiyordu birde burada kilit olan nokta 10w40 yag oldu normalde 20w50 atarlar bu tarz araçlara ama ciddi performansi torpuluyordu günlük kullanimda bazen içimden geciyor fairway alip yukleyim diye ama o aracin yuruyen aksamina 90 hp bile fazla geliyordu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Hocam turboya girilirse bu tarz bahsettiğimiz eski araçlarda 200+ alınır ama dediğiniz gibi alt yapı müsait mi bu araçlar için bu önemli. Yolu ısıran arabayla yapılması daha iyidir elbet. Konu sahibi arkadaşa önerim uğraşmasan daha iyi olur hacimli bir araç al yada turbolu bi araç < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Aynen hocam şuan için vazgeçtim araç çok az yakıyor lpgde keyfini çıkarıyorum ama iridyum buji kaliteli yağ ve orjinal filtre devam < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Aynen hocam çok şükür ki geçen sene bu zamanlar almışım bu aracı 80 bin liraya şuan 160 bin rahat yapar şu zamanda olsa alamazdım. Araçtan yakıt konfor yol tutuş anlamında çok memnunum Joy paket te olsa gerekli güvenlik ekipmanları var lpg sistemi iyi motoru ise pek tanımıyorum H4m diye bir motor nissan motoruymuş şanzıman ise kötü 5 ileri nedir abi başarısız bence onun dışında bu aracı 80 100 bin bandında eder diyorum hala şu zamanda ama imkansız fakat benim gönlümde ederi bu . < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|