Şimdi Ara

AT&T Iphone Unlock Platformu / online chat eklendi [Konu Anlatımılı] (122. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.144
Cevap
28
Favori
240.635
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 120121122123124
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Orijinalden alıntı: bymurat00

    Orijinalden alıntı: disasterrr

    benimde boyleydi sonra "simlocked:no" gördum. Insallah sizede olur. Ama ben damardan girdm bastirdm. Belki oyuzden acildi. Bende bilmiyorm nasil acildgni. Anlamadm bu attyi


    Benim imei.info sonucum bu;

    purchase country: United States
    activated: yes
    carrier: AT&T United States
    SIM locked: no


    Simdi benimkisi Unlock oldu manasina mi geliyor hic olumlu mail almama ragmen ? Iki case'imde
    Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone.

    We are unable to complete your request at this time due to the following reason:
    - No valid current or former mobile/account number associated with request.
    Cevabiyla sonuclandi... Imei.info sonucu guvenilir mi yani?

    evet kardesm gonul rahatlıgyla guncelle. İmei.infoda simlocked:no gozukuyorsa unlock olmustur. Gule gule kullanin!




  • Arkadaslar konuyu okudum ancak hangi adrese mail atildigini bulamadim.
    Birde ben teli 21 ay once kendim aldim amerikadan apple storedan kontratsiz olarak acilma sansi nedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: valerio

    Arkadaslar konuyu okudum ancak hangi adrese mail atildigini bulamadim.
    Birde ben teli 21 ay once kendim aldim amerikadan apple storedan kontratsiz olarak acilma sansi nedir.


    Mail Adresi icare3@amcustomercare.att-mail.com ancak mail işi olmuyor ben defalarca attım. AT&T Müşterisi birini istiyorlar.
  • Tesekkurle.
    Ne kadar sacma ne alaka musterisi olmasak ne olacak ki.
    Ben imei yi bi atayim amcalara.
  • selam arkdaşlar 3 gün önce unlock icin case numarasi verdiler bugun de 2 mail atmişlar. acaba ne diyor. yardimci olabilirmisiniz
    Dear Customer:

    Thank you for your recent inquiry regarding your AT&T service. We apologize for any inconvenience this may have caused you. The issue has been resolved.

    Should you have any further needs regarding this issue, please do not hesitate to call us at 1 800 331-0500 and reference the tracking number shown above.

    Sincerely,
    AT&T




    Attached is the information referenced during your discussion today with an AT&T Representative. If you have any questions, please refer to our online support site atwww.att.com.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris.21.21.21

    selam arkdaşlar 3 gün önce unlock icin case numarasi verdiler bugun de 2 mail atmişlar. acaba ne diyor. yardimci olabilirmisiniz
    Dear Customer:

    Thank you for your recent inquiry regarding your AT&T service. We apologize for any inconvenience this may have caused you. The issue has been resolved.

    Should you have any further needs regarding this issue, please do not hesitate to call us at 1 800 331-0500 and reference the tracking number shown above.

    Sincerely,
    AT&T




    Attached is the information referenced during your discussion today with an AT&T Representative. If you have any questions, please refer to our online support site atwww.att.com.


    olumsuz cevap




  • quote:

    Orijinalden alıntı: One-Turk

    quote:

    Orijinalden alıntı: baris.21.21.21

    selam arkdaşlar 3 gün önce unlock icin case numarasi verdiler bugun de 2 mail atmişlar. acaba ne diyor. yardimci olabilirmisiniz
    Dear Customer:

    Thank you for your recent inquiry regarding your AT&T service. We apologize for any inconvenience this may have caused you. The issue has been resolved.

    Should you have any further needs regarding this issue, please do not hesitate to call us at 1 800 331-0500 and reference the tracking number shown above.

    Sincerely,
    AT&T




    Attached is the information referenced during your discussion today with an AT&T Representative. If you have any questions, please refer to our online support site atwww.att.com.


    olumsuz cevap

    teşkürler. acaba tekrar unlock talebinde bulunsam sonuc degişir mi




  • Bıkmadan usanmadan deneyin. Tamamen karşınızdaki adamın ruh haline bağlı olarak telefonunuz açılabilir. Belki 15 sefer mail attım. Twitter dan yazıştım. Maille hakaret yedim. Ama sonunda açtırdım. Sürekli yazın arkadaslar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 343345

    Bıkmadan usanmadan deneyin. Tamamen karşınızdaki adamın ruh haline bağlı olarak telefonunuz açılabilir. Belki 15 sefer mail attım. Twitter dan yazıştım. Maille hakaret yedim. Ama sonunda açtırdım. Sürekli yazın arkadaslar.

    Ben maille 12 den gidiyorum. Herhalde her maille bir başka kişiye yönlediriyor .. ama netice bulamadık daha usanmadan devamm .
  • Ben mail ve chat ile epey uğraştım olmuyor.

    Kontratsız Fatura kopyasını istediler.. Bende fatura zaten yok. olmadı kısacası. 2-3 hafta önce yapsaydık keşke :(
  • Maillere hemen cevap veriyorlar. Tabii cevaplar hep olumsuz.
  • Cevap olumsuz değil , emei.info'dan kontrol edin. Açılmış olma ihtimali var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: One-Turk

    quote:

    Orijinalden alıntı: baris.21.21.21

    selam arkdaşlar 3 gün önce unlock icin case numarasi verdiler bugun de 2 mail atmişlar. acaba ne diyor. yardimci olabilirmisiniz
    Dear Customer:

    Thank you for your recent inquiry regarding your AT&T service. We apologize for any inconvenience this may have caused you. The issue has been resolved.

    Should you have any further needs regarding this issue, please do not hesitate to call us at 1 800 331-0500 and reference the tracking number shown above.

    Sincerely,
    AT&T




    Attached is the information referenced during your discussion today with an AT&T Representative. If you have any questions, please refer to our online support site atwww.att.com.




    Cevap olumsuz değil , emei.info'dan kontrol edin. Açılmış olma ihtimali var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: savasg

    Cevap olumsuz değil , emei.info'dan kontrol edin. Açılmış olma ihtimali var.

    Kaç defa kontrol ettim maalesef kilit kaldırılmadı. Hediye geldiğini söyledim gene bahane olarak suan at&t müşterisi olmayanları açamıyoruz diyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FaTeeH -- 11 Mayıs 2012; 0:38:44 >
  • activated: yes

    SIM locked: no

    telefonumu baseband korumadan güncelleyebilirmiyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertcik


    rica ederim arkadaşım burda yanlış bilgi vermemek lazım bakın ben burda en az 8 yada 10 arkadaşla aynı dönemden itibaren mail chat yoluyla hatta bir arkadaşım skype ile görüştü benim telefonumun kontratı yok sadece alış tarihi var mesela burdaki bir çok arkadaşın imei info görüntülerinde kontrat bitiş tarihide görünüyor ama kontratlı olmayanlarda tek tarih var ben son 1 haftadır bakıyorum simlocked:yes yazıyor yani bu telefon hala kitli çok kişi ile görüştüm. hatta 45 tl para verdik.arkadaş skypede konuşması için kontur gerekliydi saolsun 1 kere aradı sonra baktık sonuç yok kendisi tekrar kontur yükleyip aramış ve hala bekleyin. diyorlar 1 ile 15 gün arası bekleyeceğiz. Benim ikiz kartım var vodafone ve telefonu sam ile unlock yapmışken ikiz kartımı aktif edeyim dedim o sırada açık kapanınca telefon açılmadı ve ikiz kartı heba etmiyim diye su anda 13 gündür telefon ipod sadece kesmemek için kartımı bu kadar bekledim ama nafile çünkü aynı dönemde beri olan arkadaşların ya açıldı ya olumsuz döndüler bana hiç bir mail gelmiyor imei infodada kapalı ben bu işten çok sıkıldım adamlara adam gibi konuşuyorsun rica minnet bir sürü şey ama yok.yani bizim elimizde olabilicek onlardan bunu talep edebiliceğimiz heryolu denediğimiz halde ellerinde hiç bir hakları yok iken bizim telefonları açmıyorlar görüntüde çok ciddi bir kurum gibi görünsede inanın vodafone turkiye turkcell belki çalışma prensibi olarak çok üzerindedir. adamın kontratı devam ediyor bakıyoruz o unlock olmuş yada hiçbir mail atmadan açmışlar arkadaşlar kontrol ediyorlar fark edip kendileri telefonlarını aktif ediyorlar nisanın 17 18 den beridir bu konuda sabırla bekledim en son verdikleri case id lerede yanlış dediler hatta case açan adamın logunu attım online chatte üzgünüm ı apologize yazıp duruyorlar yani seni adam yerine koyan yok sadece ordan o anki ruh hallerinin psikolojileri senin kurduğun diyalog şekillerine göre işlem yapıyorlar ama prosodür gereğide att acountunu soruyorlar. ben karar verdim. telefonu satacağım htc sensationu kullanıyorum onunla beraber. artık iphone bu şekilde kullanmayacağım çünkü simkilit olayı bana tövbe ettirdi hepimizin işleri güçleri var nedir telefonu rahat kulllanalım diye günlerdir heba olduk. Eğer gerçekten bu konuda ben yaparım diyen arkadaşım varsa benimle irtibata geçsin. saygılarımla.

    Durumunuzu cok iyi anliyorum. Emin olun, yalniz degilsiniz.

    AT&T gibi 100 milyonu askin musterisi olan bir firma bu kadar amatorce bir proje yurutmemesi gerekirdi.

    Oncelikle herkeze unlock islemi sunarken, daha sonra sirf fazladan ragbetin onune gecmek icin AT&T musterisi olmayanlari kurban ettiler.

    Ancak anlayamadiklari, ki gercekten anlayamadilar; burda alaka, AT&T musterisi olmak veya olmamak degil. Alaka, AT&T kilitli cihaz, bu cihazin sahibi degil. Onlarin alakasi, onceden kilitledikleri cihazin ustune olmali, cihazin sahibinin ustune degil.

    Soyle ki, cihaz icin tum ucretler odenmis, calinti ve kayip degil ise, sorun yok. Unlock yaparsiniz. Yapmamaniz icin bir sebep yok. Cunku AT&T musterisi olmayan, yurt disinda bir sahis ZATEN AT&T kullanmayacak, kullanamayacak. Bu durumda, kaybedecek birsey varmi? Peki AT&T musterisi olmayan hicbir cihaz actiramazken, AT&T musterisi olan bir sahis neden 5 cihaz actirabiliyor? Kim, ayni anda 5 cihaz kullaniyor? Gecmisteki, artik kullanamadigi cihazlarini actirabiliyorsa, birak gecmisi, suan elinde AT&T cihazi olanlar neden actiramiyor? Nerde burda mantik, nerde burda firmanin cikari? Anlayamadiklari veya bu kargasa icinde dusunemedikleri nokta; bu.

    Sayet boyle olmasaydi, en basta "SADECE AT&T musterileri icin" diyebilirlerdi. Ama bu kural sonradan geldi.

    Burda, sorunun AT&T musterisi olmak veya olmamasinin unlock islemi ile ilgili hicbir alakasinin olmadigini anlayabiliyoruz.

    Dusunsenize, AT&T gibi bir firma, tanitim ve PR icin belki yilda milyonlar ayiriyor. Ancak bu unlock islemi ile degil sadece Amerika'da, tum dunyada AT&T simkilitli insanlara ulasabilir, yaptiklari bu hos servis ile onlara guzel tecrube edindirebilirlerdi. Bedavadan tanitim. Tatminli tanitim. Bundan daha iyisi olabilirmiydi?

    Veya isletim ve marjinal olarak dusunursek; biz biliyoruzki ret alan bir musteri, israr edip 3-4 kez ya telefondan yada chat ile onlari mesgul etti. Belki 1, belki 2 saat. Ancak bu zaman sarfinda AT&T degil 1, belki 10 musteri ile ilgilenebilirdi. AT&T malesef bu isletim bakis acisindan da gafil oldu.

    Bastan sona tamamen kotu yonetim.

    Isin en kotu yani ise, her musteriye ret icin AYRI AYRI, ALAKASIZ VE BIRBIRIYLE UYUSMAYAN CEVAPLAR VERMELERI. YANI BIR ONCE DEDIKLERI, BIR SONRA DEDIKLERINI TUTMADI. Biz buna, onyargi, ne yaptigini bilmeme ve cuvallama diyoruz.

    Bunu bu gibi bir firmanin yapmasi aslinda bize bir sey hatirlatiyor; Her ne her kim olursan ol, icinden bir yonetici cuvalliyorsa malesef bu o yoneticiyi degil, o firmayi ezik dusuruyor.

    Suc corporal olarak AT&T degil, yonetici/menejer/ bu projeyi baslatan ve yonetende...

    Tamamen cuvallama.

    Ancak sizden istegim, sirf simkilitli cihaz ile bu kadar kotu tecrube yasadiysaniz lutfen bunu Apple ile alakadar etmeyiniz. Cihazi siz simkilitli aldiniz, bu cihaz iDevice'da olabilirdi HTC'de. Yani bu konunun sizi HTC'ye yoneltmesinin hicbir nedeni yok. O yuzden lutfen bu tecrubenizi Apple'a bagdasdirmayip, Apple ile devam ediniz. HTC ayni zamanda kullanabilir, elinizdeki kilitli iCihazi satip, garantili ve simkilitsiz iDevice alabilirsiniz.

    Saygilar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GecGec -- 11 Mayıs 2012; 1:39:49 >




  • Sanırsın adam Apple CEO su sanane millet soğumuş bukadar aman gitme demenin anlamı nedir. :)
  • Asagida goreceginiz gibi adamlari faturayi yolla Kontratsiz parasina aldigini gorelim acalim moduna girdiler sorun su 2 yil once denver dan kendm aldim ama bulamiyorum faturayi. Appledan vs dan bunu online gorme sansim yokmudur? Denverdaki appstore a mail atip 17 temmuzda sizden alfim adim su desem basmazlarmi yada kredi karti ekstremde telefon bedeli 599 dolari ve denver app storeu gostersem bunlara acacaklar gibi birton mailden sonra daha yumusafilar asla pes etmeden yardirin.


    authorized location at the 'no commitment' price and
    can provide proof of purchase.
    AT&T
    Online Customer Care Professional
  • iPhone Unlock Request
    Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone.
    We are unable to complete your request at this time due to the following reason:

     No valid current or former mobile/account number associated with request.
    Refer to General Eligibility Requirements for Unlocking iPhone.
    Please note, if you are traveling internationally, iPhone is a quad-band phone and will work in many
    countries across the globe. Please visitwww.wireless.att.com/learn/international/ for information on
    traveling abroad with iPhone.
    For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please contact AT&T Customer Care at (800)
    331-0500.
    We thank you for your continued business.
    Sincerely,
    Sanıyorum yanıt olumsuz. Gerizekalılar yaw bu kadar da uğraştırılmaz insan. Bu tür yanıt aldıktan sonra ne yapmalıyız yine e mail mi chat mi yapalım? Açtıran arkadaşlar varsa cevaplasın bir zahmet




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalgardiyan

    activated: yes

    SIM locked: no

    telefonumu baseband korumadan güncelleyebilirmiyim?

    Selamlar,

    Bende iOS 5.1 ve eski baseband vardı. Unlock sonrasında restore ya da upgrade yapmadan hattımı telefona takıp itunes'a bağlanmasını sağladım. 1-2 kapat aç vs sonrasında cihazın unlock olduğu bilgisi geldi ve şebeke geldi. (9 Mayıs)
    Dün cihazı, bir nevi risk alarak, restore ettim çünkü güncelleyememekten bıkmıştım. Şu an cihaz ios 5.1.1 ve güncel baseband ile sorunsuz olarak çalışıyor. Burada paylaşım yapan tüm arkadaşlara teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 120121122123124
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.