Şimdi Ara

asya cros motor lütfen yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
1.680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sevgili arkadaşlar; Birinci sorun motorum 250 cc 18beygır, fakat rampalarda 200cc 15 beygrlik motorlar bana epey fark atıyor. Peki bunun gücü nerde kaldı, neden güç görünmüyor belli olmuyor neden ben onları geçemiyorum bir gariplik var. ikinci soru motorumun benzin tahliyesi hortumundan aktığı zaman epey bir benzin geliyor vidası zaten sıkılı. Haftada rahat 3 gün aynı sorunla k arşılaşıyorum. Şimdiden üşenmeyip yazan arkadaşlara teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yakıt pompasına baktırın karburatorune baktırın eğer karburatorluyse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar çok merhametsiz çıktız yav yardım edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ölümüne çArşı ulan

    Yakıt pompasına baktırın karburatorune baktırın eğer karburatorluyse

    Karbüretörlu evet ama usta birşey yok diyor pis benzin var diyor. Yav bir kova pis benzinmi olurmuş üstten doldur alttan boşalt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dadaş orhan

    Sevgili arkadaşlar; Birinci sorun motorum 250 cc 18beygır, fakat rampalarda 200cc 15 beygrlik motorlar bana epey fark atıyor. Peki bunun gücü nerde kaldı, neden güç görünmüyor belli olmuyor neden ben onları geçemiyorum bir gariplik var. ikinci soru motorumun benzin tahliyesi hortumundan aktığı zaman epey bir benzin geliyor vidası zaten sıkılı. Haftada rahat 3 gün aynı sorunla k arşılaşıyorum. Şimdiden üşenmeyip yazan arkadaşlara teşekkürler.

    elbet vardır bi sorun öyle iş mi olur 200 lük seni nasıl geçsin yokuşta hız dişlisi atmadıysan tabi üstüne. karbüratörden olabilir eve su fln girmişse sana tavsiyem ya depoya hortum sok dibine değdirebilirsen eğer yoksada musluğu sök benzini boşalt pislik varsa eğer benzini geri koy pslik dipte kalır ve karbüratörün en altta bi vida olr benzini kapat o vidayı gevşet alt kazandaki bütün benzin boşalsın pislik dipte olur benzin bitene kadar bekle bitince sık benzini geri aç. 2. iste sübap ayarından olabilir eğer sübaplar çok kapalı devamlı basık şekilde kalmışsa boşluksuz çalışyorsa sübap hafifde olsa devamlı basılı kalır motor çalışır gider ama çok yakar az gider çekmez çabuk ısınır onu da ayarlatırsan düzelir bide sıfır almadıysan eğer önceki sahibi ön dişliyi büyültmüş yada arkayı orjinalinden küçülktmüş olabilir hızlı gitsin diye düzde ve yokuşş aşağı tek kişiyken orjinal haliden hızlı gider ama yokuşlarda bayılır vites düşmek zorunda kalırsın dişlilere bi bak orjinallinden farklıysa eğer orjinali haline getir örneğin ön 16 arka 44 gibi o hale getirdiğinde de yokuşu düzü aynı olur.bunlarlada olmuyosa artık ya kompresörde zayıflık vardır piston silindir ister başkada bişeyden olacağını zannetmiyorm piston silindir işide en son ihtimal büyük 2 ihtimal ise sübap veya dişli




  • ha debriyaj balatası bitmiş debriyaj bağırıyo olabilir yada ayarsız da olbilr onu unuttum o da büyük etken
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: dadaş orhan

    Sevgili arkadaşlar; Birinci sorun motorum 250 cc 18beygır, fakat rampalarda 200cc 15 beygrlik motorlar bana epey fark atıyor. Peki bunun gücü nerde kaldı, neden güç görünmüyor belli olmuyor neden ben onları geçemiyorum bir gariplik var. ikinci soru motorumun benzin tahliyesi hortumundan aktığı zaman epey bir benzin geliyor vidası zaten sıkılı. Haftada rahat 3 gün aynı sorunla k arşılaşıyorum. Şimdiden üşenmeyip yazan arkadaşlara teşekkürler.

    elbet vardır bi sorun öyle iş mi olur 200 lük seni nasıl geçsin yokuşta hız dişlisi atmadıysan tabi üstüne. karbüratörden olabilir eve su fln girmişse sana tavsiyem ya depoya hortum sok dibine değdirebilirsen eğer yoksada musluğu sök benzini boşalt pislik varsa eğer benzini geri koy pslik dipte kalır ve karbüratörün en altta bi vida olr benzini kapat o vidayı gevşet alt kazandaki bütün benzin boşalsın pislik dipte olur benzin bitene kadar bekle bitince sık benzini geri aç. 2. iste sübap ayarından olabilir eğer sübaplar çok kapalı devamlı basık şekilde kalmışsa boşluksuz çalışyorsa sübap hafifde olsa devamlı basılı kalır motor çalışır gider ama çok yakar az gider çekmez çabuk ısınır onu da ayarlatırsan düzelir bide sıfır almadıysan eğer önceki sahibi ön dişliyi büyültmüş yada arkayı orjinalinden küçülktmüş olabilir hızlı gitsin diye düzde ve yokuşş aşağı tek kişiyken orjinal haliden hızlı gider ama yokuşlarda bayılır vites düşmek zorunda kalırsın dişlilere bi bak orjinallinden farklıysa eğer orjinali haline getir örneğin ön 16 arka 44 gibi o hale getirdiğinde de yokuşu düzü aynı olur.bunlarlada olmuyosa artık ya kompresörde zayıflık vardır piston silindir ister başkada bişeyden olacağını zannetmiyorm piston silindir işide en son ihtimal büyük 2 ihtimal ise sübap veya dişli

    Çok sağol yardımın için. Subap ayarı fabrika hatası olabilir mi? Motor sıfır fakat 100 km kadar binilmiş. Dişli numaralarından nasıl anlayacam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dadaş orhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: dadaş orhan

    Sevgili arkadaşlar; Birinci sorun motorum 250 cc 18beygır, fakat rampalarda 200cc 15 beygrlik motorlar bana epey fark atıyor. Peki bunun gücü nerde kaldı, neden güç görünmüyor belli olmuyor neden ben onları geçemiyorum bir gariplik var. ikinci soru motorumun benzin tahliyesi hortumundan aktığı zaman epey bir benzin geliyor vidası zaten sıkılı. Haftada rahat 3 gün aynı sorunla k arşılaşıyorum. Şimdiden üşenmeyip yazan arkadaşlara teşekkürler.

    elbet vardır bi sorun öyle iş mi olur 200 lük seni nasıl geçsin yokuşta hız dişlisi atmadıysan tabi üstüne. karbüratörden olabilir eve su fln girmişse sana tavsiyem ya depoya hortum sok dibine değdirebilirsen eğer yoksada musluğu sök benzini boşalt pislik varsa eğer benzini geri koy pslik dipte kalır ve karbüratörün en altta bi vida olr benzini kapat o vidayı gevşet alt kazandaki bütün benzin boşalsın pislik dipte olur benzin bitene kadar bekle bitince sık benzini geri aç. 2. iste sübap ayarından olabilir eğer sübaplar çok kapalı devamlı basık şekilde kalmışsa boşluksuz çalışyorsa sübap hafifde olsa devamlı basılı kalır motor çalışır gider ama çok yakar az gider çekmez çabuk ısınır onu da ayarlatırsan düzelir bide sıfır almadıysan eğer önceki sahibi ön dişliyi büyültmüş yada arkayı orjinalinden küçülktmüş olabilir hızlı gitsin diye düzde ve yokuşş aşağı tek kişiyken orjinal haliden hızlı gider ama yokuşlarda bayılır vites düşmek zorunda kalırsın dişlilere bi bak orjinallinden farklıysa eğer orjinali haline getir örneğin ön 16 arka 44 gibi o hale getirdiğinde de yokuşu düzü aynı olur.bunlarlada olmuyosa artık ya kompresörde zayıflık vardır piston silindir ister başkada bişeyden olacağını zannetmiyorm piston silindir işide en son ihtimal büyük 2 ihtimal ise sübap veya dişli

    Çok sağol yardımın için. Subap ayarı fabrika hatası olabilir mi? Motor sıfır fakat 100 km kadar binilmiş. Dişli numaralarından nasıl anlayacam.

    motor sıfrsa rodaj yapılmamıştır daha motor sıkıdır hemen gitmez dişliye fln da bakmaya gerek yok hiç bişey yapmayın şimdi perormans beklemeyin 1000 1500 km olana kadar byle devam eder bu km ye ulaşana kadar motoru sıkıştırmadan binin yüksek devirde kullanmayın motor kendi kendine açılır açılınca değişir gidişi fln yağ bakımlarına dikkat edin servis kağıdında ilk 500 1000 2000 ve her 2 binde bir yağ değişimi yazar bu km lere ulaştığınızda yağ değişimini yapın hatta ilk yağı ben olsam 500 e bile bırakmam 300 350 de değişirm çünkü sürtünmeden kaynaklanan metal tozları silindiri çizer sonra motorunuz açılır düzelir istediğiniz gibi gider.

    asyanın hangi modeli bu bende cross bakıyorum elimdeki motoru satlığa koydum satarsam bi 200 250 lik çinli cross ta ben alcm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: dadaş orhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: djkabus46

    quote:

    Orijinalden alıntı: dadaş orhan

    Sevgili arkadaşlar; Birinci sorun motorum 250 cc 18beygır, fakat rampalarda 200cc 15 beygrlik motorlar bana epey fark atıyor. Peki bunun gücü nerde kaldı, neden güç görünmüyor belli olmuyor neden ben onları geçemiyorum bir gariplik var. ikinci soru motorumun benzin tahliyesi hortumundan aktığı zaman epey bir benzin geliyor vidası zaten sıkılı. Haftada rahat 3 gün aynı sorunla k arşılaşıyorum. Şimdiden üşenmeyip yazan arkadaşlara teşekkürler.

    elbet vardır bi sorun öyle iş mi olur 200 lük seni nasıl geçsin yokuşta hız dişlisi atmadıysan tabi üstüne. karbüratörden olabilir eve su fln girmişse sana tavsiyem ya depoya hortum sok dibine değdirebilirsen eğer yoksada musluğu sök benzini boşalt pislik varsa eğer benzini geri koy pslik dipte kalır ve karbüratörün en altta bi vida olr benzini kapat o vidayı gevşet alt kazandaki bütün benzin boşalsın pislik dipte olur benzin bitene kadar bekle bitince sık benzini geri aç. 2. iste sübap ayarından olabilir eğer sübaplar çok kapalı devamlı basık şekilde kalmışsa boşluksuz çalışyorsa sübap hafifde olsa devamlı basılı kalır motor çalışır gider ama çok yakar az gider çekmez çabuk ısınır onu da ayarlatırsan düzelir bide sıfır almadıysan eğer önceki sahibi ön dişliyi büyültmüş yada arkayı orjinalinden küçülktmüş olabilir hızlı gitsin diye düzde ve yokuşş aşağı tek kişiyken orjinal haliden hızlı gider ama yokuşlarda bayılır vites düşmek zorunda kalırsın dişlilere bi bak orjinallinden farklıysa eğer orjinali haline getir örneğin ön 16 arka 44 gibi o hale getirdiğinde de yokuşu düzü aynı olur.bunlarlada olmuyosa artık ya kompresörde zayıflık vardır piston silindir ister başkada bişeyden olacağını zannetmiyorm piston silindir işide en son ihtimal büyük 2 ihtimal ise sübap veya dişli

    Çok sağol yardımın için. Subap ayarı fabrika hatası olabilir mi? Motor sıfır fakat 100 km kadar binilmiş. Dişli numaralarından nasıl anlayacam.

    motor sıfrsa rodaj yapılmamıştır daha motor sıkıdır hemen gitmez dişliye fln da bakmaya gerek yok hiç bişey yapmayın şimdi perormans beklemeyin 1000 1500 km olana kadar byle devam eder bu km ye ulaşana kadar motoru sıkıştırmadan binin yüksek devirde kullanmayın motor kendi kendine açılır açılınca değişir gidişi fln yağ bakımlarına dikkat edin servis kağıdında ilk 500 1000 2000 ve her 2 binde bir yağ değişimi yazar bu km lere ulaştığınızda yağ değişimini yapın hatta ilk yağı ben olsam 500 e bile bırakmam 300 350 de değişirm çünkü sürtünmeden kaynaklanan metal tozları silindiri çizer sonra motorunuz açılır düzelir istediğiniz gibi gider.

    asyanın hangi modeli bu bende cross bakıyorum elimdeki motoru satlığa koydum satarsam bi 200 250 lik çinli cross ta ben alcm

    Asya Rx 250 kullanıyorum. Ön arka disk, dijital gösterge, su soğutmalı, kalın dişli lastik yol tutuşu iyi fakat titreşim biraz fazla, tüm croslar galiba biraz hantal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende Str 250 var erzurum oltu'daki çiftlik evimizin garajında şuan...Motor 17 hp ama maşallah dağda tepede düzde asfaltta canavar gibi.

    Sadece bu motoru ilk aldığımda yolda stop ediyordu ardahan hanakta bulunan karaca motora götürdüm baktı Motoru boğmuşlar dedi ve karbürator ayarlarını yaptı elime verdi o gün bugün tek sorun sıkıntı yaşamadım.

    Bence karbürator ayarlarına iyi bi ustada baktır derim hatta gidebiliyorsan Ardahan Hanak ilçesindeki karaca motora bi git usta çok profesyonel bi ustadır bilgine...Senin bahsettiğin bu güç düşmesi bu karbürator ayarını yaptırmadan önce bendede oluyordu...Bazen gaz veriyordum titreme yapıp çekişi düşerek yolda stop ediyordu...Tüm bu sorunu karaca motor usta çözdü saolsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4ACEB015E -- 28 Aralık 2014; 16:23:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimAtmaca

    Bende Str 250 var erzurum oltu'daki çiftlik evimizin garajında şuan...Motor 17 hp ama maşallah dağda tepede düzde asfaltta canavar gibi.

    Sadece bu motoru ilk aldığımda yolda stop ediyordu ardahan hanakta bulunan karaca motora götürdüm baktı Motoru boğmuşlar dedi ve karbürator ayarlarını yaptı elime verdi o gün bugün tek sorun sıkıntı yaşamadım.

    Bence karbürator ayarlarına iyi bi ustada baktır derim hatta gidebiliyorsan Ardahan Hanak ilçesindeki karaca motora bi git usta çok profesyonel bi ustadır bilgine...Senin bahsettiğin bu güç düşmesi bu karbürator ayarını yaptırmadan önce bendede oluyordu...Bazen gaz veriyordum titreme yapıp çekişi düşerek yolda stop ediyordu...Tüm bu sorunu karaca motor usta çözdü saolsun.

    Dönüşte ben onu iyi bir ustaya baktırmam gerekecek ama bakalım pek umut yok gibi. Galiba bunlarda tork var hız yok. Peki sen rampa yukarı hiç normal bir motorla yarışa girdinmi? Sadece bu sorunlar tüm crosların yapılış tarzlarından kaynaklı bir durummu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dadaş orhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimAtmaca

    Bende Str 250 var erzurum oltu'daki çiftlik evimizin garajında şuan...Motor 17 hp ama maşallah dağda tepede düzde asfaltta canavar gibi.

    Sadece bu motoru ilk aldığımda yolda stop ediyordu ardahan hanakta bulunan karaca motora götürdüm baktı Motoru boğmuşlar dedi ve karbürator ayarlarını yaptı elime verdi o gün bugün tek sorun sıkıntı yaşamadım.

    Bence karbürator ayarlarına iyi bi ustada baktır derim hatta gidebiliyorsan Ardahan Hanak ilçesindeki karaca motora bi git usta çok profesyonel bi ustadır bilgine...Senin bahsettiğin bu güç düşmesi bu karbürator ayarını yaptırmadan önce bendede oluyordu...Bazen gaz veriyordum titreme yapıp çekişi düşerek yolda stop ediyordu...Tüm bu sorunu karaca motor usta çözdü saolsun.

    Dönüşte ben onu iyi bir ustaya baktırmam gerekecek ama bakalım pek umut yok gibi. Galiba bunlarda tork var hız yok. Peki sen rampa yukarı hiç normal bir motorla yarışa girdinmi? Sadece bu sorunlar tüm crosların yapılış tarzlarından kaynaklı bir durummu?

    cross zaten adı üstünde offroad yani yol dışı motoru tprak arazi bunlrdan hız bekleme tork iyi olur hız max 100. devamlı 100 lede gidilmez hatta yorar motoru.bunlardan hız bekliyorsan eğer araziden vazgececeksin arka zincir dişlisini sökeceksin mesala örnek 42 dişli mi yerine 40 yada 38 dişli atacaksın toplam hızına 20 30 km daha katar fakat bu sefer de torku çekişi biraz düşer her ikisini bir arıyorsan xt6 dan başlıycksın ben de sattım motoru aldım crosu aynı sorun bende de var kuba black cat aldım bende tork ses tip süper hıza gelince daha rodajda zorlamak istemedim 80 i gördüm gideceğide zaten 70 80 ben fazlasını beklemiyorm 150 lik ama gücünden çok memnunum yani 500 cc altı motorlarda ya hız istiosan güçten güç istiosan hızdan taviz vereceksin tabi 2 zamanlı yada ktm gas gas gibi çok iyi markalar hariç :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dadaş orhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimAtmaca

    Bende Str 250 var erzurum oltu'daki çiftlik evimizin garajında şuan...Motor 17 hp ama maşallah dağda tepede düzde asfaltta canavar gibi.

    Sadece bu motoru ilk aldığımda yolda stop ediyordu ardahan hanakta bulunan karaca motora götürdüm baktı Motoru boğmuşlar dedi ve karbürator ayarlarını yaptı elime verdi o gün bugün tek sorun sıkıntı yaşamadım.

    Bence karbürator ayarlarına iyi bi ustada baktır derim hatta gidebiliyorsan Ardahan Hanak ilçesindeki karaca motora bi git usta çok profesyonel bi ustadır bilgine...Senin bahsettiğin bu güç düşmesi bu karbürator ayarını yaptırmadan önce bendede oluyordu...Bazen gaz veriyordum titreme yapıp çekişi düşerek yolda stop ediyordu...Tüm bu sorunu karaca motor usta çözdü saolsun.

    Dönüşte ben onu iyi bir ustaya baktırmam gerekecek ama bakalım pek umut yok gibi. Galiba bunlarda tork var hız yok. Peki sen rampa yukarı hiç normal bir motorla yarışa girdinmi? Sadece bu sorunlar tüm crosların yapılış tarzlarından kaynaklı bir durummu?

    Asfalttaki son hızım 100 bundan yukarıya çıkar 120 130 demesi için arka zincir dişlisini küçültmek gerekiyor...Dişli küçülünce hız artacak yakıt düşecek ama bu seferde yokuşlarda ve arazide tork azalacak çıkamayacak...Kısaca bu motorlar araziye uygun dizayn edildiği için hız anlamında 100'den yukarısını sakın bekleme.

    Motorundada bi sorun olursa direk Ardahan hanak karaca motora git o usta işinin erbabı...Benim motoruma bu stop etme sorununa istanbulda iki usta baktı çözemedi en son ardahan hanaktaki usta sadece 1 saatte motora ayar yaptı elime verdi hemde garanti ile yaptı cebimden parada çıkmadı.

    60-70 hızlarda yakıtı çok az tüketirsin...90-100 hızda ise yakıtı hortumla çeker bunu unutma...Dişli lastik varsa virajda gaz verme arkayı hemen atar...Tam erzurumda gidecek motor almışsın bakımlarî ihmal etmezsen sorunsuz kullanırsın.

    Benim akü soğukta bitiyordu H-tronik al 800 akü şarj cihazı aldım harika şarj yapıyor fiyatı 35-40 lira bundan sana erzurumda kesin lazım orda akü helede kışın çok sorun oluyo...Selametle hemşerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim Str rampada düzde karbürator ve hava ayarlarından sonra resmen canavar kesildi...Senin yüzde yüz sorunun iyi bir ayardan geçmek olacak sen dediğim ustaya önce internetten telini bul bi tel aç konuş randevu günü al öyle git yanına senin sorununu çözer...Ardahan Hanak ilçesi Karaca motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • djkabus46 D kullanıcısına yanıt
    Evet doğru diyorsun demek bunların tarzı bu şekil. Aslında istediğim hız değil sadece rampalarda geri kalmamasıydı. Ama demekki bunlar için fark etmiyor. Sağlık olsun bakalım. Yardımın için sağol.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimAtmaca


    quote:

    Orijinalden alıntı: dadaş orhan


    quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahimAtmaca

    Bende Str 250 var erzurum oltu'daki çiftlik evimizin garajında şuan...Motor 17 hp ama maşallah dağda tepede düzde asfaltta canavar gibi.

    Sadece bu motoru ilk aldığımda yolda stop ediyordu ardahan hanakta bulunan karaca motora götürdüm baktı Motoru boğmuşlar dedi ve karbürator ayarlarını yaptı elime verdi o gün bugün tek sorun sıkıntı yaşamadım.

    Bence karbürator ayarlarına iyi bi ustada baktır derim hatta gidebiliyorsan Ardahan Hanak ilçesindeki karaca motora bi git usta çok profesyonel bi ustadır bilgine...Senin bahsettiğin bu güç düşmesi bu karbürator ayarını yaptırmadan önce bendede oluyordu...Bazen gaz veriyordum titreme yapıp çekişi düşerek yolda stop ediyordu...Tüm bu sorunu karaca motor usta çözdü saolsun.

    Dönüşte ben onu iyi bir ustaya baktırmam gerekecek ama bakalım pek umut yok gibi. Galiba bunlarda tork var hız yok. Peki sen rampa yukarı hiç normal bir motorla yarışa girdinmi? Sadece bu sorunlar tüm crosların yapılış tarzlarından kaynaklı bir durummu?

    Asfalttaki son hızım 100 bundan yukarıya çıkar 120 130 demesi için arka zincir dişlisini küçültmek gerekiyor...Dişli küçülünce hız artacak yakıt düşecek ama bu seferde yokuşlarda ve arazide tork azalacak çıkamayacak...Kısaca bu motorlar araziye uygun dizayn edildiği için hız anlamında 100'den yukarısını sakın bekleme.

    Motorundada bi sorun olursa direk Ardahan hanak karaca motora git o usta işinin erbabı...Benim motoruma bu stop etme sorununa istanbulda iki usta baktı çözemedi en son ardahan hanaktaki usta sadece 1 saatte motora ayar yaptı elime verdi hemde garanti ile yaptı cebimden parada çıkmadı.

    60-70 hızlarda yakıtı çok az tüketirsin...90-100 hızda ise yakıtı hortumla çeker bunu unutma...Dişli lastik varsa virajda gaz verme arkayı hemen atar...Tam erzurumda gidecek motor almışsın bakımlarî ihmal etmezsen sorunsuz kullanırsın.

    Benim akü soğukta bitiyordu H-tronik al 800 akü şarj cihazı aldım harika şarj yapıyor fiyatı 35-40 lira bundan sana erzurumda kesin lazım orda akü helede kışın çok sorun oluyo...Selametle hemşerim.

    Sağol toprağım doğru diyirsen akü şarz cihazı şart oldu. Aslında çin min idare edecez bakalım. O ustaya da nasip olursa uğrarım. Belli olmaz kafam atarsa belki bir endüro bakarım çift amaçlı kullanırım. 250 cc ve üzerı kaliteli motorlara yönelmek istiyorum. Bir defa alır devamlı epey kullanırım. Fakat bizim oraların kırsal olması hem şehir hem toprak yollar sebebi ile model karmaşası oluyor insan ne alacağını bilemiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selam dostum öncelikle hayırlı olsun bende asya rx250 super moto lastiklisini kullandım rxlerde kronik karbüratör sorunu vat benzin akıtıyordu garantiden değişmişti vede malesef benzin deposu plastik olduğu için benzin kapağını açınca plastik parçalari düşüyor ve tıkıyor ben super motoyla 130 yapıyordum ama sağlıklı değil vede egzoz sorunu vardı sorunlu bi model anlayacağın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ertandu E kullanıcısına yanıt
    Dostum bende en alttan tahliyeden akitma sorunu karburotor kaynakli
    sorunmu? Karburetor degisirmi acaba. Baska sorunlar varmi? Arazide normal zorlamalarda ariza veriyormu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dadaş orhan

    Sevgili arkadaşlar; Birinci sorun motorum 250 cc 18beygır, fakat rampalarda 200cc 15 beygrlik motorlar bana epey fark atıyor. Peki bunun gücü nerde kaldı, neden güç görünmüyor belli olmuyor neden ben onları geçemiyorum bir gariplik var. ikinci soru motorumun benzin tahliyesi hortumundan aktığı zaman epey bir benzin geliyor vidası zaten sıkılı. Haftada rahat 3 gün aynı sorunla k arşılaşıyorum. Şimdiden üşenmeyip yazan arkadaşlara teşekkürler.


    Soruna başka bir açıdan bakmak istiyorum. İçten yanmalı motorlarda beygir gücü, hız ölçüsüdür, tork ise çekiş. Bu nedenle her zaman örneğin 2.000 cc motor hacmine sahip bir benzinli aracın son hızı daha yüksek, çekişi düşük, ancak 2.000 cc dizel bir motora sahip dizel aracın ise son hızı düşük ancak çekişi yüksektir. Bilhassa sollamalar sırasında ara viteslerde gaza basınca dizel araçların daha seri bir şekilde sollama yapmasının nedeni budur.

    Her iki motorun tork değerleri nedir? 200 cc lik 15 bg motorun torku seninkinden yüksek olmasın?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zileliorhan -- 6 Ocak 2015; 22:01:54 >




  • zileliorhan kullanıcısına yanıt
    Sagol usta gercekten hepimizden farkli olarak degisik bir bilgi vermissin ondan olma olasiligi olabilir ama ogrenmem gerek cok farkli bir ayrinti aslinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.