Şimdi Ara

•• ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) • 2018 • Ana Konu • Kullanıcı Kulübü Paylaşımları •• (219. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.116
Cevap
80
Favori
440.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 217218219220221
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • newfel kullanıcısına yanıt
    Hocam çok boşluklu bu ya. Hani kılıfla entegre olarak boşluksuz kapatan bir tasarım olsa aslında çok iyi olur.

    Kullanan olursa bizimle de paylaşırsa seviniriz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Demek istediğim böyle kapatan bir cam lazım.

    Sanarsın koruma camı yok müthiş oturmuş. Iphone 7+ örneği bu. •• ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) • 2018 • Ana Konu • Kullanıcı Kulübü Paylaşımları •• •• ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) • 2018 • Ana Konu • Kullanıcı Kulübü Paylaşımları •• •• ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) • 2018 • Ana Konu • Kullanıcı Kulübü Paylaşımları ••

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • kozmonot271 kullanıcısına yanıt
    Bu tarz camlar, kılıfa gore yanlardan basınç ile kalkma ihtimali var. Zamanla kalkıp tozlanıp kotu bir goruntu bırakabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonklavyebükücü kullanıcısına yanıt
    Yine iyi hocam süreler.Telefonda azalan şey bekleme süresi aslında hocam.Telefonu alın %100 olunca hiç bırakmadan 0 olana kadar kullanın min 8 saat ekran süresi alırsınız ama dediğim gibi beklemede yemeye başladı biraz .
  • newfel kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam güzel duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr.Chesterfield kullanıcısına yanıt
    Hocam,

    Dediğiniz senaryoyu gerçekleştirdim.
    Sım kartı çıkararak telefonu wifi ile bıraktım.
    dün akşam 23:05 de şarjdan çektim.
    Su sekilde beklemeye bıraktım,
    •• ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) • 2018 • Ana Konu • Kullanıcı Kulübü Paylaşımları ••

    Sabah şu şekilde buldum. Normalde wifide sim takılıyken %20 - 25 şarj tüketimi olurdu.
    Bu sabah ise 8.5 saat beklemeye %10 tüketim olmuş.
    Sadece wifi kullanımla ve sim takılı değildi.
    •• ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) • 2018 • Ana Konu • Kullanıcı Kulübü Paylaşımları ••

    Bu değerler normalmi?
    Normalde wifi yerine mobildeyken gece tüketimde bu seviyelerde oluyordu.

    Şuan ki değerler ise böyle
    •• ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) • 2018 • Ana Konu • Kullanıcı Kulübü Paylaşımları ••



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknosmart -- 5 Eylül 2018; 15:9:54 >




  • teknosmart T kullanıcısına yanıt
    Hocam muhakkak düzelme var en azından google play hizmetleri artık şarj yemiyor lakin hala yeterli değil gibi çünkü hattı takınca yine aynı olacak ama hattınızı değiştirmeyi öneririm vodafone şarjı cidden emiyor.Size bir diğer önerim telefonu servise verip değişim istemeniz.Yukarıda bir arkadaş yazmış telefonu google play indirmeden dolayı servise vermiş ve değişim talebi kabul görmüş.Siz de hem şarj konusunda hemde google play indirme konusunda servise verin bence ama eğer hatsız değerler size normal gelmişse sizin için bu kullanım uygun ise sıkıntı yok hattınızı değiştirip kullanabilirsiniz bana pek normal gelmedi ondan diyorum,şarj konusu kişiden kişiye değişir o yüzden siz memnunsanız şuan sıkıntı yok.


    Örneğin benim değerleri sizinle paylasiyim.Sizin de en az böyle olmalı diye düşünüyorum


    •• ASUS Zenfone 5 (ZE620KL) • 2018 • Ana Konu • Kullanıcı Kulübü Paylaşımları ••



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Chesterfield -- 5 Eylül 2018; 15:26:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frostlord

    Şu telefonun altındaki geri gitme menüye basma tuşları tam olarak nasıl çıkıyor. Henüz alışamadım tuşsuz olmasından dolayı zorlanıyorum. Daha kolaylaştırma yolu var mıdır?
    Ayarlar ekran navigasyon menusunden istediginiz gibi ayarlayip sabitleyebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr.Chesterfield kullanıcısına yanıt
    Haklısınız,

    GP Hizmetleri'nin tüketimini kendimden başka kimsede görmüyorum.
    Servisle bir iletişime geçsem iyi olacak gibi.
    Size göre aldığım ekran süreleri komik kalıyor.
  • teknosmart T kullanıcısına yanıt
    Arayın hocam mutlaka mutlaka değişim verirler sizin cihaza.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • slord236 S kullanıcısına yanıt
    Aman aman sakın oradan sipariş vermeyin.Kombinasyonlu olan siteden bahsediyorum. 3 siparişten yalnızca 1 tanesi uyumlu geldi. Diğer ikisinde ise bir tanesi çentik ile uyumlu degil, çentiksiz bir telefon için üretilmiş. Sonuncusu ise tam bir rezalet bambaşka alakasız bir telefon camı yollamışlar.5.2 inçlik bi telefon için resmen.Sinir krizi geçirme riskini alıyorsanız sipariş verebilirsiniz. Yorumlarda fotoğrafla yorum yapmıştım fotografı kaldırmışlar. Bunlara hırsız demek bence ayıp kaçmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keyfibilenadam -- 5 Eylül 2018; 16:21:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar eski telefonda yüklediğim videoları Asus telefonuma attım, ancak bilinmeyen hata oluştu. Dosya düzgün biçimde yürütülemiyor. Yazıyor



    Neden böyle?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr.Chesterfield kullanıcısına yanıt
    Aradım az önce,

    Cihazı görmeden bişey deiyemiyorlar tabi.
    Arkada uygulamalrın çalıştığını falan söyledi ama biz oraları geçtik dedim:)
    Standart test edilip kontrol edilecek dedi.
    Kargo süreci uzun sürüyor.
    Elden götürecğim fakat istanbulda farklı yakalardayız biraz ters kalıyor.
    Koca İstanbulda Avrupa Yakası'nda servisi yok Asus'un.
    Bakalım artık.
    Muhtemelen hard reset atıp takip edecekler 1 - 2 gün.

    3 kez hard reset attığım için çekiniyorum tekrar atmaya.
    Yoksa hard resetten sonra bir daha deneyebilirdim.
  • teknosmart T kullanıcısına yanıt
    Bende de var gp hizmetleri bütün gün mobil veriden internet kullanıyorum 2 günde yaklaşık 8 dakika ekran süresi ve %3 şarj harcaması var hiç kullanılmamasına rağmen , google iş ortağı kurulumu ve yedekten aktarma devre dışı en son gp hizmetleri çerçevesini devre dışı bırakıp öyle deneyeceğim , bilgilendiririm ama servise vermeniz doğru bir adım olacak gibi duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr.Chesterfield kullanıcısına yanıt
    Ben şu an yaklaşık 6 saat ekran süresi %30 şarjla şarja taktım Google iş ortağını devre dışı bırakmamla alakası var mı bilmiyorum ama geçenkinden daha az harcadı.Yaklaşık 2 gün önce tam şarj oldu ama geceleri kapattım beklemede %9 civarı şarj yedi.Sadece mobil ağlar ki Ankaranın merkezinde olmama rağmen böyle , anormal değil ama her yerde çeken Vodafone'un daha iyi olmasını beklerdim.



    Sizin telefon 5 zaten.Wipe cache deneyin bir kez eğer anormal bir kullanımı varsa herhangi bir uygulamanın işe yarayabilir basit yoldan çözüm. Geceleri uçak modunda bırakın veya kapatın , ben kapatmasam bu süreleri alamam büyük ihtimalle.Gece çok harcıyor hatlar.Yine Ankaranın göbeğinde oturmama rağmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sonklavyebükücü kullanıcısına yanıt
    Hocam google iş ortağını nasıl devre dışı bırakıyoruz ? Wipe yaptım hocam 1-2 gün önce zorunluluktan.Ya ben memnunum hocam aslında hala yani beni yarı yolda bırakmaz 1 günü çok rahat çıkarıyor ama ilk aldığım 15 gün daha iyiydi sadece bundan benim sıkıntım.Vodafonedan allah korusun hocam,Türk telekoma geçtim de rahat ettim.Önceden mobil ağ beklmede 10 şarj yerken şimdi 2-3 yiyor.Geceleri ben kapatmıyorum işte ama denicem kapatmayı.
  • Mr.Chesterfield kullanıcısına yanıt
    Hocam zaten kapalıyken de şarj yerse bir sorun vardır İş zamanında daha yoğun kullanılıyor telefon belki ondan size öyle geliyordur.Ben % 30 gibi parlaklık kullanırken şimdi 60 a çıktım , uçak modu + wifi kullanırken direk mobil veriye geçiş yapınca biraz düşüş yaşanıyor tabi.Adamı öldürmez ama eski fişek günleri aratıyor ama hala 2 gün standby 6.5 - 7 saat ekran süresi bana fazla fazla yetiyor.



    Ayarlar uygulamalar sistem işlemlerini göster sekmesinde bulabilirsiniz İş ortaklarını.Sistem uygulaması gibi gözüküyor ama bir sorun yaşamadım ben 2 gündür öyle.Benim Google ile bir ortaklığım olmadığı için devre dışı bıraktım .Etkili olur mu bilmiyorum Gp hizmetlerini engellemenin bir yolu eğer mobil veri kullanıyorsanız çok yok gibi duruyor.Türk telekom hatlı zenfone 2 ' de de tüm gün mobil veri açıkken aynı kullanımı yapıyor engelleyemiyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim telde mikrafon sıkıntısı var. Konuştuğum zaman arkadaşlar sesimin kısık geldiğini söylüyorlar. Umarım güncellemeyle çözülür yoksa. Uzun zaman böyle kullanamam. Ya da benim tel bozuktur.
  • Sonklavyebükücü kullanıcısına yanıt
    Hocam 2 gün bekleme 6.30 7 saat bekleme zaten benim eski kullanımım sizde sorun yok yani bence sorun aramayın Google Play hizmetleri falan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asetonnn kullanıcısına yanıt
    genel bir sorun bu, mikrofondan ağzınızı biraz uzaklaştırınca ses almıyor yada az alıyor karşı taraf anlamıyor, güncelleme ile düzelir ama hangi güncelleme ile düzelir emin değilim, şimdilik ağzımı mikrofona yaklaştırarak konuşuyorum geçici çözüm
  • 
Sayfa: önceki 217218219220221
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.