|
Şu an mining mevuzusu nedeniyle pc gaming ölü durumda, kimse pc toplayamıyor bundan pek konuşulmadı. Fakat unutulmaması gereken bir olay yaşandı. Z490 anakartını bilinçli bir şekilde araştırıp alanlar zaten bu mevzudan haberdardı. Z490 ve 10 nesil cıkarken 11 nesil rocket lake'in pci exp 4.0 destekleyeceği intel tarafından anakart firmalara haber verilmişti. Anakart üreticileride Z490 anakartlarını buna göre hazırladı. MSI veya Gigabyte z490 anakart aldıysanız üstünde "ready for future" "reserved for future" yazdığını görmüşünüzdür. Fakat ASUS Z490 ile rocket lake ile kulalnırsan 4.0 açılacağını bildiği halde nvme için 4.0'ın gereksinimlerini karşılyacak komponentleri Z490 anakartlarına koymadı. Rocket lake ile en alt seviye msi ve gigabyte anakart 4.0 nvme çalıştırabilirken, HERO, FORMULA, APEX gibi modeller 4.0 nvme olarak çalıştırmıyor. https://wccftech.com/z490-motherboards-pcie-gen-4-support-detailed-asus-msi-asrock-gigabyte// https://hk.xfastest.com/107517/z490-update-bios-support-pcie-gen4// Araştırmadan etmeden sırf ismi büyük diye alınan bir marka kullancılara böyle büyük bir kazık atabiliyor. Güncelleme 2; https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/148954632 < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi No Way Out -- 2 Mayıs 2021; 21:27:41 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt







