Şimdi Ara

Asus Türkiye Teknik Servis Rezaleti.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
2
Favori
2.871
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ASUS ROG Swift PG278Q Sahibiyim. 1 yıldır sorunsuz kullandığım monitör, tuhaf bir şekilde "prizden" gelen elektrik gelmesine rağmen "tek" başına açılmamaya başladı.

    Sonra, pc'den sinyal geliyor onunla da açılmadı. Fişi çıkartıp başka yere takınca, ekran gidip gelip çalışmaya başladı. Garantiye gönderdim.

    Asus'un "talimatları" doğrultusunda paketledim, ups'i aradım, geldi aldı götürdüler.

    4 günde ürün geldi şaşırdım. Cihazın yanında "bir" servis fişi vardı. üzerinde "anakart değişti" yazıyordu. Dedim sorun giderildi herhalde, ve "servis" fişinin en üstünde "ekranda" çizik var yazıyordu. Afalladım, "çizik" falan yoktu ekranımda. Nasıl olabilirdi bu? Açtım baktım, ekranda "maket" bıçağıyla kesik duruyordu. Ledlerde sorun yoktu, en üstteki katman çizikti.

    Aradım hemen, bana ne deseler beğensinler. ürünü kargoya verirken "tutanak" tutturmam gerekiyormuş. Hiçbir yerde, bana verilen yönergelerde "ups" gelince tutanak tuttur diye bir ibare yok. ups'e ürünü şirketteki çalışan teslim etti, onlarından bundan haberi yok.

    Kadın lafı "nereden bilelim sizin yapmadığınıza" getirmesin mi? Tabi deliye döndüm.
    "Arkadaş" dedim "sen ürünü açtığında yanında ups mi vardı, öyle mi tutanak tuttun" diye.

    Bana "yoo" dedi, teknik servis tuttu.. Bende yapıştırdım lafı tabi. "ben neden size güveneyim! noter mi sizin teknik servisiniz.. Ciddi kavgalar ettim.. Yok tutanak tutturun, gönderin kargoda olmuş diyor.

    "arkadaş" diyorum, kutusunda gönderdim, poşetinde, köpüğünde. Nasıl çizilebilir bu. Ayrıca "sorunum" monitörün açılmamasıydı! Yani "sözde" çizik ekranımı değiştirmeye göndermişim gibi muamele gördüm! Ekran "açılmıyor, bozuk!!"

    Tamam dedim gönderiyorum. Kargo numarası istedim "ne" yapsalar beğenirsiniz, ücretsiz kargo taşımayı iptal ediyorlar. Yani "cebimden" 50 tl gönderme için 50 tl geri alma için ödeyeceğim! Sonuç, teknik servisleri "noter" ya, sizin suçunuz diyecekler..

    Hemen şikayetvar'a şikayet ettim. O da ne, benim gibi o kadar şikayetçi olan var ki Asus'ta.. "yanıt bile vermiyorlar.."

    Twitter'den yazdım. Asus Türkiuye, Asus uluslararası, ups ve ups türkiye.. Arkadaşlar yanıt veren Asus uluslararası ve ups uluslararası oldu. Hemen "takip" numarasını verelim diye sordular. Asus uluslararası ilgilendi.

    Asus Tükriye mi, yazıklar olsun. 3000 tl'lik monitör bu.. 300 tl değil. Bizler oyuncular bunlara "gözü" gibi bakarız.. Çünkü bir alacağız kullanacağız.. amacımız bu! Daha taksiti dört ay önce bitti!

    Sonuç mu, ürün yine aynı hatayı verdi. Ekran yine gidiyor, açılmıyor. Kutuya koydum, kargo numarası için Asus'a başvuracağım birazdan.

    Sözün özü dostlar bunu neden yazdım : Siz siz olun rica ediyorum, ürünü Asus türkiyeye yollarken kargoda "tutanak" tutturun, fotoğraflarını çekin. tutanağı kesin tutturun. Çünkü Asus türkiyenin teknik servisinde "insan" yok.

    Beni, 3000 tl verdiğim monitörü çizip onlara göndermekle suçlayacak kadar küçülen bir teknik servis eminim vardır ama ben yeni karşılaştım. Üzüldüm, ve Asus'a artık bakmıyorum. Bunlar yüzünden "Asus'tan" soğudum. Acer alacağım bundan sonra monitör olacak. Alacak olanlara "uzak durun" arkadaş diyorum. Kardeşin Zenfone'u var ona bile kıllanmaya başladım ... :)

    Çok uzun ve kafa şişirici ama benim gibi sizler hataya düşmeyin. LÜTFEN TUTANAK TUTTURUP GÖNDERİN..



    _____________________________
    PSN : Thedeli78
    XboxLive : Thedelixbox




  • asus cidden rezalet. benim laptopu sorunlarını yazarak gönderdim garantiye. batarya arızalıydı, fn tuşu calısmıyordu, dvd-wr calısmıyordu. bir de ekstra ses cıkarıyordu. 29. gün laptop geri geldi. hiçbir değişiklik yok. sadece fonksiyon tuşunu güncellemişler. o günden sonra asus almam da aldırmam da.
    _____________________________
    CPU AMD Ryzen 7 5700x3D CPU Cooler Thermalright Phantom Spirit 120 SE ARGB GPU PowerColor Red Devil Radeon RX 7800 XT ANAKART Gigabyte B550 Aorus Elite V2 RAM Kingston 32GB (4x8GB) Fury 3600Mhz CL17 DDR4 DISK 1 WD_BLACK SN850 500GB NVMe PCIe 4.0 DISK 2 Samsung 870 EVO 1TB 2.5" DISK 3 WD 3.5" 1 TB SATA III KASA Corsair 3000D Airflow White PSU FSP Hydro GT PRO ATX3.0 (PCIe5.0) 850W MONITOR Acer ‎Nitro XV272UVbmiiprzx KLAVYE MCHOSE G98 Pro MOUSE MCHOSE L7 Ultra SES SISTEMI Samsung HW-B400F KULAKLIK MCHOSE V9 Pro
  • Ürün çizik ve arızalı diye yine gönderdim. (yukarıda yazdığı gibi) ürünü “kargo” izmire göndermiş.. Sonra bu gün ürün bana geri geldi! Sonunda..

    ürünü aldım. Açtık kutuyu servis fişine baktım. Ne yazsa beğenirsiniz “ürünün” ekranı çizik diye garanti dışıdır. 700 tl karşılığında ekran değişmesi gerekmektedir.

    GARANTİ DIŞI MI?

    Hemen tabi aradım Asus’u. “Arkadaş” dedim. “Siz ürünü size gönderdiğimde ekranı çizik deyip anakartı değiştirdiniz, sonraki gönderdiğimde de ekran çizik garanti dışı dediniz! Hadi ben adi biriyim! Ekran değişsin diye size gönderdim!! Be arkadaş o zaman 1. gönderdiğimde neden garanti dışı değil de sonra garanti dışı oldu?

    İşte burada Asus kitlendi kaldı. Diyecek bir lafları yoktu. 10 dakika bekleyin dediler.. Aradılar “bir kereye mahsus!! kullanıcı hayrına değiştirdik” dedi anakartı. Tabi yer miyiz. Bunu bize söylemeniz lazımdı dedim Kaldı kadın.

    Haklısınız dedi. “iade” lafını duydum. Hemen “kargoyu çağırır ve tutanak tutun” sonra bize gönderin dedi. Sistem “ancak” o zaman işleyecek.. Dosyalar açılacak..

    Eğer “bu” saçma sapan uygulamayı fark etmeyip “oldu al sana 700” desem adamlar alacaklar! Yanlışlıkla “kendi” ayaklarına sıktıklarını aslında monitörün “tamirden” sonra “kendilerince” çizildiği ortaya çıktı. Neymiş demek ki? Sorun onlardan kaynaklanıyormuş! Yarın ürünü geri kargolayacağım.. Macerada yeni bir levele geçtim.

    Bu arada ürün 3300’ün üstü olsa direkt dava açacaktım ama altı olduğu için tüketici mahkemesine gitmem gerekecekmiş “eğer” bu sefer de ürünümü aynen bana gönderirlerse.. Bakalım maceralar sürüyor.. Sizleri bilgilendiririm.
    _____________________________
    PSN : Thedeli78
    XboxLive : Thedelixbox




  • beş para etmez asus un teknik servis adı altında hizmet verdiği teknik kazık
    mx239h modeli monitorüm de piksel hatası oluştu ups le gönderdim ekran kırık deyip geri gönderdiler birde kergo parasını aldılar aradım sağlam gönderdiğimi söyledim kargo ya söyleyin dediler bizi alakadar etmez kargo kırmış monitorü deyip kapatıverdiler telefonu
    yazıklar olsun dünya markası olmuş ama adam olamamış asus böle insanlara hizmet verdirtiyo
    _____________________________
  • Dostlar,
    1 Eylül 2014 yılında Teknosa' dan Asus tablet aldım.
    2015 yılında cihaz 2 kez kendiliğinden kapandı, PTT kargo ile servise ilettim, ana kart değişimi yapıldı.
    3. kez arıza yaptı cihaz, PTT kargo ile servise gönderdiğimde servis PTT kargodan gönderi almadığını, ilk ikisinde mağdur olmamam için sehven alındığını iddia ederek cihazı iade etti. UPS ile kendilerine cihazı tekrar gönderdim, yine anakart değişimi bekliyor, değişim talep ediyorum, talebimi alıyorlar, yetkililere iletiyorlar, bana döneceklermiş, süreç başlayalı 1 ay oldu ne dönen var ne de Asus Türkiye merkezi telefonlara bakıyor.
    Ulaşabileceğimiz tek numara var, onlar da hikaye anlatıyorlar.
    Asus' tan uzak durun!
    _____________________________
  • Kargo çağırdım, tutanak tutuldu. Asus'da bana dedi ki "tutanağı" tutun, içine koyun yollayın.

    Bekliyorum ki "tutanak" gelecek. Gelmedi 1.5 hafta oldu aradım. Ne deseler beğenirsiniz, "tutanağı" size vermiyoruz. Dedim "o zaman neden tutuyorsunuz?" Ne dese, "kendimiz için.."

    Arkadaş sabrımı mı sınıyorsunuz, anlamadım ki?

    Neyse aradım Asus'u, "bütttüüüün" macerayı baştan anlattım. Sonunda anladılar. ups'in "kendi" hasar tespit biriminden özel numara aldım, Zehra diye bir hanımefendi sağ olsun, onun numarasını Asus'a bildirdim. Dilekçe yazdım, ürünü kutuya yine koydum, dün gönderdim. Maceram son sürat devam ediyor, gelişmeleri paylaşaırım.
    _____________________________
    PSN : Thedeli78
    XboxLive : Thedelixbox
  • vbalikci kullanıcısına yanıt
    gelisme oldu mu
    gecmis olsun

    teknosere mi kisiklidaki asusa mi gondermistiniz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ASUS Teknik Servisi yorumlar.
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alimmm78

    gelisme oldu mu
    gecmis olsun

    teknosere mi kisiklidaki asusa mi gondermistiniz

    Gelişmeler olmaz mı?

    Ürünü gönderdim, garanti kapsamından çıkan anakartı değiştirdiler ama çizik hala duruyordu ekranda. Haftaya tüketici mahkemesine başvuruyorum. O çiziğin sahibi ortaya çıkacak.
    _____________________________
    PSN : Thedeli78
    XboxLive : Thedelixbox
  • benide zamanında çok bekletmişlerdi artık mümkün olduğunca uzak duruyorum
    _____________________________
  • Ve Asus monitör almaktan vaz geçilir. İşin ilginç yanı ben bütün ürünlerimi amazondan alırım. Adamlar her türlü sorunu anında çözüyor arkadaş. İş bizimkilerin karakterinde bitiyor. Yakın zamanda monitör alacaktım ancak şu olayı okuyunca cidden karar değiştim.
    _____________________________
    Monitör: ASUS ROG SWIFT PG279Q -Anakart: ASUS Maximus Hero VIII - İşlemci: Intel i7 6700K - İşlemci Soğutucu: Noctua NH D-15 - RAM: 16 GB Corsair DDR4 3000 MHz (2x8 GB) - PSU: Corsair RM850i 850W - GPU: ZOTAC AMP Extreme 980 Ti - Kasa: Corsair Graphite 760T - SSD: Samsung 850 EVO 500GB - HDD: WD Green 2TB SATA 6 64MB Cache - Klavye: Corsair Gaming K70 Mechanical - Mouse: Logitech G502 Proteus Core Tunable - PAD: HyperX Fury Pro Extended Gaming - HUB Anker USB 3.0 4x Hub - Ses Kartı - M Audio Pro8 - Harici Diskler: WD 1 TB Tower Disk / WD 2 TB Storage Disk - Gaming Headset: Logitech G930 Wireless Headset - Koltuk:DxRacer1 - Ps4 - iPhone 7 - 256 GB
  • Bu gün Tüketici mahkemesine başvurduk arkadaşlar. Dilekçe, şu bu her şey eklendi ve başvuruldu.

    Bundan sonra olacakları özetlediler.

    1. Bilir kişi atanacakmış.
    2. Bilir kişi monitörü isteyecek. Ben göndereceğim, bilir kişi inceleyecek.
    3. Bilir kişi bu durumu firmayla görüşecek ve raporları isteyecekmiş.
    4. Haklıysam -ki haklıyım, monitörün fiyatının bana geri ödenmesini talep ettim.

    Gelişmeler oldukça haber vereceğim, bu monitörün parasını bir yıl da beklesem alacağım
    _____________________________
    PSN : Thedeli78
    XboxLive : Thedelixbox
  • Çok ilginç. Ben asusa 2 sefer ürün gönderdim ikisinde de kullanıcı hatasıydı fakat ürünlerin yenileri verildi. Şimdi bunları okuyunca çok şaşırdım. Bu tür şeyleri mutlaka asıl merkeze iletmek lazım, asus öttürür bunları servisi alır ellerinden. Bu tür sorunları olanlar genel merkeze de yazı göndersinler bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ha bir de Vatan bilgisayar bu konuda çok iyi garantiye yollarken ürünün tutanağını tutuyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ArdiaroS

    Ha bir de Vatan bilgisayar bu konuda çok iyi garantiye yollarken ürünün tutanağını tutuyorlar.

    Asus monitörü falan direk göndermeniz gerekiyor vatan almıyor.
    _____________________________
    PSN : Thedeli78
    XboxLive : Thedelixbox
  • vatan mecbur almak zorunda ki hatta alırken ürünü kontrol edip tutanıgı tutup servise oyle gönderiyorlar bi ay önce başıma gelmişti hiç öyle bi sorunla karşılaşmadım ...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkay1074

    vatan mecbur almak zorunda ki hatta alırken ürünü kontrol edip tutanıgı tutup servise oyle gönderiyorlar bi ay önce başıma gelmişti hiç öyle bi sorunla karşılaşmadım ...

    Vatan doğrudan "asus'a" yöndendirdi beni. Ben Asus'la irtibat geçtim. Şu anda Vatan'a dava açtık bekliyoruz sonucunu. Vatan "bu" olayla ilgili Asus'dan açıklama alacak! Görüntüler falan o zaman ortaya çıkacak bekliyoruz bakalım.
    _____________________________
    PSN : Thedeli78
    XboxLive : Thedelixbox
  • Bu kaçıncı Asus teknik servis rezaleti konusudur. Artık Asus anakart mı aslaaa. Asus monitör mü. Aslaa. Bunları yılların acı tecrübeleri ile söylüyorum arkadaşlar. Malesef Asus rezaletin bi tık ötesine geçmekle kendini yeniliyor her geçen yıl. Ürün harika ama teknik servis berbatsa ben ne anladım o kaliteden. Durum bu kadar basit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İntel 5820K / Msi X99S Gaming 9 ACK / Evga RTX 3080 FTW 3 ULTRA GAMİNG + EK Water Blok / Asus ROG Swift PG348Q 34″ 3440×1440 IPS G-Sync Curved 100Hz / Corsair Graphite 780T White / Custom Liquid Cooling / GSKILL TRIDENT Z 2x8GB 16GB DDR4 3200MHz CL16 / Corsair AX860i / R Λ Z Ξ R Blackwidow Chroma / Steel Series Rival 700 16.000 CPİ Gaming Mouse / R Λ Z Ξ R Orbweaver Gaming Keypad / HyperX Cloud Alpha S Gaming Headset / Creative Sound Blaster Zx PCIe Sound Card / Logitech Z 5500 5 1 / Samsung 960 EVO 500 GB NVMe - M.2 SSD / WD MY Cloud Mirror 8 TB NAS / Seagate 4 Tb İronWolf 64 Mb NAS HDD / Seagate 3 Tb Barracuda 64 Mb HDD /


  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.