Şimdi Ara

ASUS Türkiye Servis Rezaleti (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
1
Favori
7.789
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
41 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emc-2

    20 iş günün doldurduğu zaman değişim hakkın oluyor veya 4 defa parça değiştiği zamanda değişim hakkınız oluyor.

    Alıntıları Göster
    bu 30 iş günü değil miydi? en son 2010'da asus bilgisayarı servise gönderdiğimde öyle demişlerdi.

    o zaman da batarya sıkıntısı vardı. alalı daha 1 ay olmamıştı. Cihaza recovery atıp geri göndermişlerdi

    asus marka olarak kalite ancak teknik servisi rezalet.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: torkema61

    bu 30 iş günü değil miydi? en son 2010'da asus bilgisayarı servise gönderdiğimde öyle demişlerdi.

    o zaman da batarya sıkıntısı vardı. alalı daha 1 ay olmamıştı. Cihaza recovery atıp geri göndermişlerdi

    asus marka olarak kalite ancak teknik servisi rezalet.

    Alıntıları Göster
    Yok hocam 20 iş gününü geçtiği zaman değişim hakkınız oluyor, tüm garantili elektronik ürünlerde kanun bu yönde. Teknik servis olarak evet biraz kötü ama hangisinin teknik servisi dört dörtlük ki bir böyle düşünmek gerekiyor.




  • emc-2 kullanıcısına yanıt
    denetleme olmadığı için rahatlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torkema61

    denetleme olmadığı için rahatlar.
    Hocam aslında denetleme mevcut ama teknisyenin işine gelmiyor bağzı şeyler. Ben 2015-2018 yılları arasında Asus teknik servisinde çalıştım asgari ücretle çalıştırırsan teknisyeni onarımda o kadar asgari oluyor, teknik eleman bilgisi 0 insanlarla çalıştım yoldan geçen herkesi işe alıyorlardı.

  • emc-2 kullanıcısına yanıt
    denetleme değil ki bu garanti servisi işini düzgün yapmadığında senin hakkını arayabilmen için birsürü işlem yapman gerekiyor. bunlar basitleştirilirse eğer, servis "yapmazsak ilgili davranmazsak başımıza dert olur" diyecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torkema61

    denetleme değil ki bu garanti servisi işini düzgün yapmadığında senin hakkını arayabilmen için birsürü işlem yapman gerekiyor. bunlar basitleştirilirse eğer, servis "yapmazsak ilgili davranmazsak başımıza dert olur" diyecek.
    Asus genel merkez bunu denetliyor zaten. Ne kadar çok second yani 2. defa servise cihaz gelirse o kadar az para kazanırsın. ASUS gibi firmanin 3 tane teknik servisi vardı zamanında şuan tek servis yapmalarının asıl nedeni daha iyi denetleye bilmek. Şöylede bir olay var 1 cihaza 3 gün içinde arıza tespiti yapıp, onarımını yapıp ,test edip müşteriye geri göndermen gerekiyor. 3 günü geçtiği zaman ya Asus genel merkez veya yurt dışı direk mail atıyor bu cihaz neden serviste bekliyor diye. Denetleme o yüzden mevcut ama her şey teknisyenin elinde demek istiyorum, maaşı ne kadar iyi olursa o kadar verim alırsın.




  • emc-2 kullanıcısına yanıt
    hocam oraya işe giren zoraki girmiyor. düşük maaş veriliyorsa çıkabilir, başka yerde yüksek maaşla iş bulabilirse neden orada kalsın ki? ama orada çalışıyorsa işinin hakkını verecek. ben de bu ocak ayına kadar düşük maaş alıyordum zam alana kadar. ama işler yetişsin, şirket kazansın biz de kazanırız düşüncesiyle hareket ettik. patronlar da sağolsunlar karşılığını verdiler sağlam oranda zam aldık. almasak bile bir yerde işe girip oranın şartlarını kabul ettiysen "ben düşük maaş alıyorum burada verimli çalışmam" kafası olmamalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torkema61

    hocam oraya işe giren zoraki girmiyor. düşük maaş veriliyorsa çıkabilir, başka yerde yüksek maaşla iş bulabilirse neden orada kalsın ki? ama orada çalışıyorsa işinin hakkını verecek. ben de bu ocak ayına kadar düşük maaş alıyordum zam alana kadar. ama işler yetişsin, şirket kazansın biz de kazanırız düşüncesiyle hareket ettik. patronlar da sağolsunlar karşılığını verdiler sağlam oranda zam aldık. almasak bile bir yerde işe girip oranın şartlarını kabul ettiysen "ben düşük maaş alıyorum burada verimli çalışmam" kafası olmamalı.
    Evet dediğinde çok haklısın, teknik bilgisi olan elemanı zaten asgari ücretle çalıştıramazsın. Ben işe girerken servis patlamış durumdaydı 3-4-5 haftalık cihazlara daha bakılmamış arıza tespiti yapılmamıştı, müdürle işe alım sürecinde konuştuk ben asgari ile çalışmam dedim, dediği şu oldu yoğunluk bitsin herkese makul bir oranda zam yapılacak dendi, aradan geçti 6-8 ay yıl başı geldi yapılan zam sadece 100 tl oldu doğal olarak veriminde düşüyor ve işleri sallamıyorsun. Sonra kendi ayaklarına sıktılar bize o zaman 100 tl değilde 400 500 tl zam yapsalardı şuan hala kasalarına yıllık ortalama olarak 1.2k veya 1.3k girecekti.




  • emc-2 kullanıcısına yanıt
    işverenlerde şu kafa var: elimi sallasam ellisi. biri gider diğeri gelir neden fazla para vereyim.

    ben bunu başvuru sürecinde çok gördüm. elektronik mühendisiyim. iş görüşmesine gidiyorum 2015 yılı için adam diyor ki 1600 maaş. her sorduğu soruya karşılık vermişim, yaptıkları işi baştan sona biliyorum ama adamda malesef bu kafa var. bilmesin burada öğrenir, az para alsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torkema61

    işverenlerde şu kafa var: elimi sallasam ellisi. biri gider diğeri gelir neden fazla para vereyim.

    ben bunu başvuru sürecinde çok gördüm. elektronik mühendisiyim. iş görüşmesine gidiyorum 2015 yılı için adam diyor ki 1600 maaş. her sorduğu soruya karşılık vermişim, yaptıkları işi baştan sona biliyorum ama adamda malesef bu kafa var. bilmesin burada öğrenir, az para alsın.
    Yerine göre değişen bir kavram aslında şuan farklı bir firmada çalışıyorum patronların ikisininde teknik bilgisi var o yüzden teknisyene nasıl davranılması gerektiğini biliyorlar. Ona göre maaş veriliyor ona göre iş yükü veriliyor Türkiye bazında tekniker veya teknisyen asgari ücretle çalıştırılıyor, iş yükü çok fazla oluyor ve bu insandan %100 verim bekleniyor.




  • Valla açıkçası ben Asus'un servisini beğeniyorum. 3 sene önce aldığım anakart (şuan 2 bine yaklaşmış ben 900'e almıştım.) benim hatam sonucu pert olmuştu servise yolladım parayla en azından tamir etsinler diye. Barkoddan sorgulayıp üretim tarihi itibariyle garantinin bittiğini ancak fatura garantisinin devam ettiğini söyleyip bedavaya parça değiştirip yolladılar bana. 10 gün sonra da o garanti de bitti zaten
  • Geçmiş olsun. Yani Anakart 1 günde ariza vermesi banada pek mümkün gelmedi. Asus yetkili servis cidden sikinti li hakkinizi aramanizi öneririm cihaziniz in sifirini vermedikleri sürece sakin kabul etmeyin yoksa çok ugraşirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de teknik servis işi tamamen şans. Cihazın bozulmazsa şanslısın. Bozulduysa geçmiş olsun süründürürler.

    Bir tek sapphire'ın garantisi düzgün diyebilirim. R9 380 gpu vardı bozulmuştu kartı vatan bilgisayara teslim ettim onlarda kartı eu'ya göndermişler. 1 ay filan mı ne bekledim sapphire bana ürünün back plateli özel modelini yollamıştı.
  • arkadaşlar benim asus gl752vl leptomunun ortasında beyaz ölü pikseller var, cihazın garanti süresi geçti teknik servis panel değişimi için ücret alır mı, bilginiz var mı?

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.