Şimdi Ara

Asus-Teleservice-Yurtiçi Kargo Rezaleti Bilgisayarımı Kırdılar ve Ben Suçlu Oldum (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
1
Favori
5.362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar istanbuldaki bir firmaya ups kargo aracılığı ile tv göndereceğim burada yazılanları okuyunca tedirgin oldum ya kargo firması tvyi kırarsa?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: proton10

    arkadaşlar istanbuldaki bir firmaya ups kargo aracılığı ile tv göndereceğim burada yazılanları okuyunca tedirgin oldum ya kargo firması tvyi kırarsa?

    Yenisini alırsın hocam memlekette böyle işliyor işler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sterilmikrop

    Arkadaslar bu her kargoda gecerli sigortasiz tasima 1. Tuketici haklari gercektenbu sekilde davranmasi cok yersiz yani isini sevmeyen tipler onlar besiktasta yasiyorum kesin ksybederim dedigim davayi kazanmama sebeb oldular yol gosterdiler bu yuzden bu konuda cok sanssizsin. Peki sana bisi dicem hic resmi yok mu laptobun bunu bile ispat olarak kullanabilirsin vermeden once resmini cektim gibi dersin ancak buda ispattir bir ust kurum mahkeme ucretsiz mahkeme hakkini kullicaksin ondada 10 tl masraf cikar

    Yok hocam resmi malesef yani insan bilgisayarının resmini çekme ihtiyacı hissetmiyor haliyle. Şanssızım hocam tüketici heyeti bile kanun bile benim yanımda değilse hepimiz şanssızız. Ücretsiz 10 TL masrafla mahkeme hakkını açıklarmısın rica etsem. Avukat masrafı mahkeme masrafı nasıl olmuyor anlamadım. Bu arada ben kargodan değil o sarı kağıttan kaçınmak için kargo ile anlaşmalı olan beni kargoya yönlendiren ve sonra sorumluluk kabul etmeyen Teleservice'ten şikayetçi oldum zaten bir ay içinde 3. Kez servise gidişiydi onaramamışlardı.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şimdi Hocam THH Kanunlarına göre Tüketicilerden dosya masrafı dava masrafı v.s alınmaz muaftır bu yüzden hocam ücretsizdir o 10 tl'de evrakları taraflara yollamak için v.s v.s

    Bu arada THH'de avukat ihtiyacınız olmaz ama tutarsanız iyi olur bu arada THH'de avukatlık masrafı 2 şekilde olur hakim ya hepsini karşıya yükler yada sana :))) hatta talep etmen durumunda yaptığın masraflarıda sana geri iade eder
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sterilmikrop

    Şimdi Hocam THH Kanunlarına göre Tüketicilerden dosya masrafı dava masrafı v.s alınmaz muaftır bu yüzden hocam ücretsizdir o 10 tl'de evrakları taraflara yollamak için v.s v.s

    Bu arada THH'de avukat ihtiyacınız olmaz ama tutarsanız iyi olur bu arada THH'de avukatlık masrafı 2 şekilde olur hakim ya hepsini karşıya yükler yada sana :))) hatta talep etmen durumunda yaptığın masraflarıda sana geri iade eder

    İşte hocam o bana yüklenebilecek avukat masrafından çekinmesem direkt bir avukata giderdim zaten THH yerine.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla hocam hakime bağlı yanlış yönlendirmiyeyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Troller

    quote:

    Orijinalden alıntı: lonelyhawk84

    geçmiş olsun.hangi markayı araştırsam elimde kalıyor.Asus alayım diyordum senin konuna ulaştım süper oldu(!) Ben devamlı belge getirip götüren yurtiçi kargo elemanıyla konuştum.neden kutuları açtırmıyor sunuz? hakkımız değil mi dedim? müdürler bunlara sakın açtırmayın,hemen imza alın diyormuş.hatta yeni başlayan bir çalışan vardı 1 ay çalışabildi. ne güzel ayakkabıya kadar denemiştim kovdular kutuları açtırıyor diye. lenovo da bu firmayı kullanıyor.10 dk tartıştık adamla ben izin vermiyorum açtırmam bilmem ne babam filan da çıkınca kapıya zorla açtırdık kontrol ettim laptopu.hepsi böyle yurtiçi için değil sadece.kargolar elemanların bekareti sanki imzayı atmazsan dokunamazsın ülkemiz şirketler için cennet çok güzel sistem kurmuşlar müşteriyi yoluyorlar.kimi kargonun iade ücretini bile bize ödetiyor.eleman bile bile bozuk mal yolluyor ben onun öküzlüğünden paramı alabilmek için yüzsüzün kargosunu da ben ödüyorum.

    Aman dostum uzak dur Asus'tan ! Böyle rezil bir marka görmedim ben.

    1) Beni kendileri bu kargo ile göndereceksiniz diyorlar taahüt imzalatıyorlar diyorum bana o taahütün hiçbir geçerliliği yok diyorlar
    2) Cihazım kargoda kırılıyor Asus hemen aradan çıkıyor sorumluluk bizde değil diye bana dönüş yapmıyorlar bile bir ay sonra ben arayıp öğreniyorum cihazımın kırıldığını halen bana gelmediğini.
    3) Yurtiçini arayın paranızı isteyin diyorlar.

    Halbuki beni o kargoya yönlendiren bu kişilerse sorumlulukta bunların olmalı ama gel gelelim kimseye bunu anlatamıyorum arkadaşım kanun bile bunların yanında.

    Asus / Teleservice / Yurtiçi kargo bunlardan uzak durun arkadaşlar kesinlikle haramzade, harami bu firmalar.

    ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE GEÇMİŞ OLSUN HEPİNİZE... BENİM DE ASUS LAPTOPUMA ORJİNAL WİNDOWS YÜKLEMESİ YAPILMASI İÇİN ORJİNAL KUTUSUNU KÖPÜKLÜ DESTEKLİ BİRŞEKİLDE PAKETLEYİP YURTİÇİ KARGO İLE ASUS SERVİSE GÖNDERMİŞTİM.BİRGÜN SONRA KARGO TESLİMİNE BAKTIM VE 10:45TE KARGONUN SERVİS TARAFINDAN TESLİM ALINDIĞINI 19:00 DA İSE İADE EDİLDİĞİNİ GÖRDÜM.YURTİÇİ KARGONUN CALL CENTER'INI ARADIM HASARLI KARGO SEBEBİYLE TESLİM ALINMAMIŞ ŞEKLİNDE CEVAP ALDIM.ÖBÜR GÜN ŞUBEDEN KASANIN FOTOĞRAFLANMASINI İSTEDİM.İŞİN ENTERESAN TARAFI KASA SOL KÖŞEDEN DARBE ALMIŞ,AÇILMIŞ ANCAK KOLİDE HERHANGİBİ BİR HASAR OLMAMIŞTI.YURTİÇİ KARGONUN BÖLGE SORUMLULUARI VE ŞUBE MÜDÜRLERİ İLE TARTIŞMALAR NETİCESİNDE 2 GÜN SONRA TESLİM ŞUBEME İADESİNİ ALABİLDİM.TUTANAK TUTUN DEDİĞİMDE İSE KANDIRMAK İÇİN HER YOLU DENEDİLER O KADAR SAHTEKARLAR Kİ ANLATAMAM SİZE.TESLİM ALMADIM VE ASUSUN TEKNİK SERVİS UZMANININ TELEFONUNU BULDUM.KOLİNİN HASARSIZ OLMASINA KARŞIN KİMİN SEBEP OLDUĞUNU HALA BİLMİYORUM...ANCAK ASUS GERÇEKTEN İLGİLENDİ VE BARIŞ BEYİN YARDIMIYLA BİLGİSAYARIM 3 HAFTA ŞUBEDE BEKLETİLMESİNİN ARDINDAN SERVİSE TEKRAR GERİ GİTTİ VE ELLERİNE ULAŞIR ULAŞMAZ 2 GÜN İÇİNDE ÜCRETSİZ OLARAK KASA DEĞİŞİMİ YAPILDI.(SERVİSE TEKRAR GERİ GİTMESİ İÇİN İSE YURTİÇİ KARGO ÖNCE ÜRÜNÜ TESLİM ALMA ŞARTI VE GERİ GÖNDERMEK İÇİN İSE TAAHÜT İMZALATMA ŞARTI KOŞTU MECBUREN ASUSA GÜVENİP İMZALADIM AKSİ DURUMDA NE BİLGİSAYARI VERİYORLAR NE SERVİSE GERİ GÖNDERİYORLARDI)TARTIŞMALARA ŞAHİT OLAN BİR ARKADAŞIM KARGO FİRMASINDA ÇALIŞAN BİRİNE KOLİYİ ATIŞ ŞEKLİNİN YANLIŞ OLDUĞUNU KIRILABİLİR BİRŞEY OLABİLECEĞİ ŞEKLİNDE UYARDIĞINI VE BANANE FİRMA NASILSA SORUMLULUK ALMAZ ŞEKLİNDE CEVAP ALDIĞINI SÖYLEMİŞTİ.ARKADAŞLAR ÖZET OLARAK ASUS SAKIN ALMAYIN GİBİ BİR CÜMLE BENCE YANLIŞ OLUR BEN İKİ YILDIR KULLANIYORUM VE BAŞIMA BÖYLE BİR DURUM GELDİ VE BELKİ SERVİSTE BELKİ DE KARGO DA OLDU ANCAK BENİM SORUNUMU ÇÖZDÜ ASUS...BU OLAYDAN SONRADA TEYZEME VE KUZENİME YİNE AYNI MARKA BİLGİSAYAR ALDIM.ÇÜNKÜ SERVİS VE ÜRÜNLERİNDEN ÇOK MEMNUN KALDIM.EN DOĞRUSU SANIRIM KARGO FİRMASINDA ÜRÜNÜ PAKETLEMEK YADA ELDEN SERVİSE TESLİMİNİ YAPMAK.TABİİ YİNE TAKDİR SİZİN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zonealarm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Troller

    quote:

    Orijinalden alıntı: lonelyhawk84

    geçmiş olsun.hangi markayı araştırsam elimde kalıyor.Asus alayım diyordum senin konuna ulaştım süper oldu(!) Ben devamlı belge getirip götüren yurtiçi kargo elemanıyla konuştum.neden kutuları açtırmıyor sunuz? hakkımız değil mi dedim? müdürler bunlara sakın açtırmayın,hemen imza alın diyormuş.hatta yeni başlayan bir çalışan vardı 1 ay çalışabildi. ne güzel ayakkabıya kadar denemiştim kovdular kutuları açtırıyor diye. lenovo da bu firmayı kullanıyor.10 dk tartıştık adamla ben izin vermiyorum açtırmam bilmem ne babam filan da çıkınca kapıya zorla açtırdık kontrol ettim laptopu.hepsi böyle yurtiçi için değil sadece.kargolar elemanların bekareti sanki imzayı atmazsan dokunamazsın ülkemiz şirketler için cennet çok güzel sistem kurmuşlar müşteriyi yoluyorlar.kimi kargonun iade ücretini bile bize ödetiyor.eleman bile bile bozuk mal yolluyor ben onun öküzlüğünden paramı alabilmek için yüzsüzün kargosunu da ben ödüyorum.

    Aman dostum uzak dur Asus'tan ! Böyle rezil bir marka görmedim ben.

    1) Beni kendileri bu kargo ile göndereceksiniz diyorlar taahüt imzalatıyorlar diyorum bana o taahütün hiçbir geçerliliği yok diyorlar
    2) Cihazım kargoda kırılıyor Asus hemen aradan çıkıyor sorumluluk bizde değil diye bana dönüş yapmıyorlar bile bir ay sonra ben arayıp öğreniyorum cihazımın kırıldığını halen bana gelmediğini.
    3) Yurtiçini arayın paranızı isteyin diyorlar.

    Halbuki beni o kargoya yönlendiren bu kişilerse sorumlulukta bunların olmalı ama gel gelelim kimseye bunu anlatamıyorum arkadaşım kanun bile bunların yanında.

    Asus / Teleservice / Yurtiçi kargo bunlardan uzak durun arkadaşlar kesinlikle haramzade, harami bu firmalar.

    ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE GEÇMİŞ OLSUN HEPİNİZE... BENİM DE ASUS LAPTOPUMA ORJİNAL WİNDOWS YÜKLEMESİ YAPILMASI İÇİN ORJİNAL KUTUSUNU KÖPÜKLÜ DESTEKLİ BİRŞEKİLDE PAKETLEYİP YURTİÇİ KARGO İLE ASUS SERVİSE GÖNDERMİŞTİM.BİRGÜN SONRA KARGO TESLİMİNE BAKTIM VE 10:45TE KARGONUN SERVİS TARAFINDAN TESLİM ALINDIĞINI 19:00 DA İSE İADE EDİLDİĞİNİ GÖRDÜM.YURTİÇİ KARGONUN CALL CENTER'INI ARADIM HASARLI KARGO SEBEBİYLE TESLİM ALINMAMIŞ ŞEKLİNDE CEVAP ALDIM.ÖBÜR GÜN ŞUBEDEN KASANIN FOTOĞRAFLANMASINI İSTEDİM.İŞİN ENTERESAN TARAFI KASA SOL KÖŞEDEN DARBE ALMIŞ,AÇILMIŞ ANCAK KOLİDE HERHANGİBİ BİR HASAR OLMAMIŞTI.YURTİÇİ KARGONUN BÖLGE SORUMLULUARI VE ŞUBE MÜDÜRLERİ İLE TARTIŞMALAR NETİCESİNDE 2 GÜN SONRA TESLİM ŞUBEME İADESİNİ ALABİLDİM.TUTANAK TUTUN DEDİĞİMDE İSE KANDIRMAK İÇİN HER YOLU DENEDİLER O KADAR SAHTEKARLAR Kİ ANLATAMAM SİZE.TESLİM ALMADIM VE ASUSUN TEKNİK SERVİS UZMANININ TELEFONUNU BULDUM.KOLİNİN HASARSIZ OLMASINA KARŞIN KİMİN SEBEP OLDUĞUNU HALA BİLMİYORUM...ANCAK ASUS GERÇEKTEN İLGİLENDİ VE BARIŞ BEYİN YARDIMIYLA BİLGİSAYARIM 3 HAFTA ŞUBEDE BEKLETİLMESİNİN ARDINDAN SERVİSE TEKRAR GERİ GİTTİ VE ELLERİNE ULAŞIR ULAŞMAZ 2 GÜN İÇİNDE ÜCRETSİZ OLARAK KASA DEĞİŞİMİ YAPILDI.(SERVİSE TEKRAR GERİ GİTMESİ İÇİN İSE YURTİÇİ KARGO ÖNCE ÜRÜNÜ TESLİM ALMA ŞARTI VE GERİ GÖNDERMEK İÇİN İSE TAAHÜT İMZALATMA ŞARTI KOŞTU MECBUREN ASUSA GÜVENİP İMZALADIM AKSİ DURUMDA NE BİLGİSAYARI VERİYORLAR NE SERVİSE GERİ GÖNDERİYORLARDI)TARTIŞMALARA ŞAHİT OLAN BİR ARKADAŞIM KARGO FİRMASINDA ÇALIŞAN BİRİNE KOLİYİ ATIŞ ŞEKLİNİN YANLIŞ OLDUĞUNU KIRILABİLİR BİRŞEY OLABİLECEĞİ ŞEKLİNDE UYARDIĞINI VE BANANE FİRMA NASILSA SORUMLULUK ALMAZ ŞEKLİNDE CEVAP ALDIĞINI SÖYLEMİŞTİ.ARKADAŞLAR ÖZET OLARAK ASUS SAKIN ALMAYIN GİBİ BİR CÜMLE BENCE YANLIŞ OLUR BEN İKİ YILDIR KULLANIYORUM VE BAŞIMA BÖYLE BİR DURUM GELDİ VE BELKİ SERVİSTE BELKİ DE KARGO DA OLDU ANCAK BENİM SORUNUMU ÇÖZDÜ ASUS...BU OLAYDAN SONRADA TEYZEME VE KUZENİME YİNE AYNI MARKA BİLGİSAYAR ALDIM.ÇÜNKÜ SERVİS VE ÜRÜNLERİNDEN ÇOK MEMNUN KALDIM.EN DOĞRUSU SANIRIM KARGO FİRMASINDA ÜRÜNÜ PAKETLEMEK YADA ELDEN SERVİSE TESLİMİNİ YAPMAK.TABİİ YİNE TAKDİR SİZİN

    Valla dostum senin sorununu çözmüş olabilir Asus-Teleservice ama benim sorunumu hiçbir şekilde çözmediler. Çözmek için yardımcı bile olmadılar. PARANIZI KARGO ŞİRKETİNDEN İSTEYİN BİZ SORUMLULUK KABUL ETMEYİZ DEDİLER. Beni o kargoya siz yönlendirdiniz sizin sorumluluğunuz ben neden muhattap olayım deyincede SİZİN SORUNUNUZ dediler !

    Bilmiyorum Asus elemanımısınız ? Yoksa sadece gönüldenmi yazıyorsunuz ama Ben açık açık yazıyorum kimse ASUS ALMASIN ! Servis hizmeti berbat ! Bilgisayarım 3 kere servise gitti aynı ay içinde her sefer hiç olmayan başka arızalarla döndü. En sonundada kırıldı ve ben tüm bunlarla uğraşıyorum. Hapis cezasıyla tehdit ediliyorum NEREDE ASUS HANİ ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben de geçen sene Asus servisi ile problem yaşadım. Laptopumu internet üzerinden aldım. Kutusunu 0 olarak ben açtım. Ama ilk giriş yaparken "k" tuşunun basmadığını farkettim. Direk aldığım yerle iletişime geçtim sağolsunlar 1 hafta içinde ürün değişimi yapıldı. Yeni gelen üründe top case yamuktu biraz ama sorun etmedim. İlerleyen zamanlarda gözüme batınca direk olarak Asus istanbul la iletişime geçtim ve bana onlara yollamamı veya teleservice e vermemi söylediler. KArgoyu riske atmadım ve teleservice e verdim. Hayatımda bu kadar haysiyetsiz ve kötü bir firma gördüğümü hatırlamıyorum. 1 hafta sonra kontrol ettiğimde bir problem göremediklerini orjinal işletim sistemi kullanmam gerektiğini söyledklerini görünc eçılgına döndüm ve fotoğraf ve işletim sistemimin seri numarası ile Asus istanbula bi mail yazdım. Bu süreçte teleservice telefonlarıma çıkmadı o kadar inat ettim ki bulgaristan üstünde bi firmaları varmış orayı aradım yine nafile. Sonra Asus istanbuldan mail geldi cihazı alın bize yollayın diye. Ben de öyle birşeyin söz konusu olmayacağını laptopun seri numarası videosu ve fotoğraflarının olduğunu onların kendi aralrında halletmesi istediğimi söyleidm. Bana bunu yapamayacaklarını benim teslim alıp yollamamı söylediler. Ben de teleservice e bu sorumluluğu onların verdiğini iki firmanın bunu kendi aralarında halledeceklerini aksi taktirde yasal yollara başvuracağımı söyledim. 3 gün içinde cihazın kasası klavyesi touchpadi değişti ve teleservice e yollandı. Teleservice e gittiğimde görevli kadın telefonla konuşuyordu kadına telefonlara niye cevap vermediklerini sordum telefon bozuk dedi o zaman siz neyle konuşuyorsunuz dedim sustu mal mal baktı. Laptopumu aldım bi de baktım ki Pil tuşu çıkmış. Geri gönderelim dedi size artık hiçbirşeyimi emanet etmem dedim aldım kendim taktım onu da. Sonuç olarak ben laptopumu kurtardım ama Teleservice pişmanlıktır. Direk olarak Asus istanbul ile irtibat kurulmalı onlar gerçekten yardımcı oluyor.




  • Bende başımdan geçeni anlatayım. 22.09.2014 tarihinde 3aylık asus bilgisayarımı windows 8.1 e güncelledim. Bilgisayarımda donanımsal hatalar oluştu. Recovery ile windows 8 e dönmek istediğimde diskin hatalı olduğu uyarısını aldım. İnternette araştırdığımda asusların çoğunda bu şekilde sorunlar oluşuyormuş. Asus u aradım servise yollamamı istediler. Servise yolladım içinde ki bilgileri almayı unuttuğum için bilgilerimi boşaltıp tekrar yollamam için bilgisayarımı bana geri yolladılar. Yurtiçi kargo görevlisi ile kutuyu açtığımda bilgisayarımın kasasında tam mause pad in altında darbeye dayalı ezilme olduğunu gördük. Görevli ile hasar tutanağı tuttuk ve teslim almadan hasar tutanağını da kutunun içine koyarak geri yolladım. 08.10.2014 tarihinde asusdan şu mail geldi

    Merhaba Alptimuçin Bey,

    ...... seri numaralı ürününüz 02.10.2014 tarihinde işleme alınmıştır. Kontrollerinde alt kasasında hasar tespit edilmiştir. HDD testlerinin yapılması için öncelikle ücret ödemesinin gerçekleşmesi gerekmektedir. Ücretlendirme aşağıdaki şekildedir.

    Bottom Case 100 TL
    Servis Ücreti 70 TL

    Bu aşamaya kadar teknik servisle birçok kez iletişime geçtim ve durunu belirttim ayrıca her mailimde tutanağın bende ki fotokopisinin fotografını da mailde yolladım. 08.10.2014 tarihinde asus u aradım durumu anlattım kargoda değil serviste olan hasarı bana maletmeye çalıştıklarını söyledim bana durumu açık şekilde belirtip tutanağın fotografı ile mh@asus.com a mail atmamı istediler. Neyse mail i attım cevap gelmeyince merak ettim ve bugün aradım. Telefonda ki şahısın uzun araştırnaları sonucu kargom ile yolladığım hasar tutanağının kargodan çıkmadığını ve bana o sebepten dolayı ücret çıkarıldığını söylediler. Korgo ile yolladığımı ve 6 kez yolladığım maillerde fotografını da yolladığımı belirtmeme rağmen telefonda ki şahıs kendi bildiğini bana söylemeye devam etti. Teleservice elemanları ile gmrüşmüş yurtiçi kargo ile görüşme yapacaklarmış ondan sonra bana dönüş yapılacakmış. Yani anlayacağınız beni yalancı yerine koydular.

    Ben asus un ve teknik servisinin kalitesine güvenerek yaklaşık 3000 tl ye laptop aldım ama bizlere davranışları çok yanlış. Hele ki neden teleservice ile çalıştıklarını hala anlamış değilim. İnternette araştırma yaptığımızda teleservice in durumu ortada. Bunları yazmamın sebebi sizlerinde mağdur olamanızı istemem. Bakalım dönüş yaptıklarında nasıl bir cevap alacağım. Sizlere de aktarırım.




  • Hocam öncelikle geçmiş olsun inşallah hakkınızı kazanırsınız bilmiyorum daha önce denediniz mi ama asus Türkiye ve veya asus international ile iletişime geçseniz belki bir sonuç alablilrsiniz gerekirse international a ingilizce mail atın diyeceğim umarım mağdur olarak kalmazsınız hakkınızı alırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam sorumunuzu okudum ve cidden cok uzuldum. o taahhüt isi biraz karistiriyor sanki. siz su an direk hakem heyetine basvurun oncesini anlatmayin ayrica. tamir icin gonderdim. ustekik asusun anlasmali kargosu ile gondermek zorunda kaldim. onlarin anlaşmalı firması ya da onlar cihaza zarar vermis geri gonderdiler falan deyin. mumkun oldugunca sorun karsi tarafta oldugunu anlat ve dilekceni ver 1 yil suruyor allah yardimcin olsun. ve su asamada once iki tarafa da ihtarname gibder derhal internette var. ihtarnameyi iadeli taahhutlu posta ile gonder ve bikac gun yanit bekle. vermeyeceklerdir. verirlerse sorunu cozerler vermezlerse hakem heyetine derhal basvur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • :) hocam malesef çok iyimsersiniz.

    Hakem heyetine gittim 1 sayfa dilekçe yazdım. Sonuç ne biliyormusunuz. Tüketicinin yanında olması gereken hakem heyeti malı sen kırmışsındır diyerek geri çevirdi. Hemde ulaştırma bakanlığı kargoyu hatalı bulup ceza kesmesine rağmen. Müdürün odasına girdim dedimki bakın böyle bir durum var bakanlık ceza kesmiş banane dedi git bakanlığa sor. Müdür diye getirmişler oraya ne idüğü belirsizi oturduğu yerden maaş alıyor banada diyorki senin kırmadığını ne bileyim. Bende müdür dinlemedim yerin dibine sokup çıkardım personelinin yanında.

    Uzun lafın kısası boş hocam uğraşmıyorum lanet ettim. Haram ettim.
  • bu yurtiçi kargo gerçekten çok saçmalıyor artık. Biz gidelim ortalama 3000 tl ye aldığımız ürünümüzü onlara emanet edelim kalksınlar bize kağıt parçası imzalatıp işin içinden çıksınlar. Neymiş ürün orjinal ambalajında değilmiş açılmış. Böyle saçmalık olurmu ya. Kargoyu getiren kişi kazayla düşürdü kırdı ya da taşıma esnasında sorumsuzun biri fırlattı koydu kasaya bizim suçumuz ne burda? çok saçma bir sistem, hadi diyelim kutusuyla göndermedik koyduk saçma bir boş kutuya içi boş sağa sola çarpıyor bilgisayar eyvallah suç bizde deriz. Aynı şeyi banada yaptılar gittim ups kargoya parasını ödedim yolladım mecburen hem bilgisayarımda hemde telefonumu servise yollarken aynı sorunu çıkardılar... Mecburen farklı kargoyla kendim yolladım dediğim gibi. Merkezlerini arayıncada saçma sapan bahaneler sunuyorlar. Kimi kime şikayet ediyorsun hesabı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dynamic90 -- 12 Ekim 2014; 1:24:43 >




  • cnsngr C kullanıcısına yanıt
    İşe yaramıyor hocam. Daha önce ben de İngilizce şikayetimi yazıp yolladım bir tane Türk yine İngilizce olarak şikayetim in ilgili servise iletildiğini söyleyen bir mesaj attı sonrası yok. Ha ama denemekten zarar gelmez o ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam çok üzüldüm geçmiş olsun kimse haklının yanında olmuyor
  • acaba forumdaki arkadaşlarla örgütlenip asusa herkes birer mail atsa bu kargoyla ilgili şikayetimizi belirten en azından yurtiçi kargo dikkate almıyor ama belki asus dikkate alır çok mail gidince. Belki anlaşma bitiminde farklı kargo seçerler daha önce ups ile çalışıryorlardı en azından birsey imzalamıyorduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dynamic90 D kullanıcısına yanıt
    valla hocam biri change org 'ta falan bir imza düzenlerse herhalde bir miktar imza toplanır sesimizi duyurabiliriz diye düşünüyorum.

    Böyle birşey olmaz olmamalı dünya para veriyoruz servis kanuni hakkımız ama cihazımız arızalanıp servise gönderdiğimizde başına birşey gelirse suçlu biz oluyoruz. Servisin anlaşmalı kargosu olmasına rağmen kanun bizim yanımızda değil. Bu açık açık haramiliktir.

    Tüketici heyeti bile bu adamlarla anlaşmalı bence direk söyledikleri şey senin kırmadığını ne bilelim. Ee sen tüketici heyetimisin şirketin avukatımısın?

    Ayrıca bu konu 3 sayfaya yaklaşmıştı. Sanırım bazı YALAK adminler konudan mesaj silmişler. Ee Nede olsa marka değeri-Reklam ilişkisi !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Th3M4NIMAL -- 12 Ekim 2014; 18:30:13 >
  • dediğim gibi bir yerden başlamak lazım bugün senin başına geldi bizimde aynı sorunla karşılaşmayacağımız ne malum? Forum yetkilisi ya da bizlerden biri bir başlık yaratsın, onun altınada gerekli açıklamayı yazalım durumla ilgili, mail atan arkadaşlarda yorum atar gelen cevabı. Bilmiyorum ben böyle düşündüm ama daha iyi bir fikri olan varsa onuda yapabiliriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dynamic90 -- 12 Ekim 2014; 19:47:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün asus tabletimi yine servise göndermek zorunda kaldı:( Kargo firmasını değiştirmişler.Ups ile anlaşmışlar.Yine yakın zamanda göndermiştim(bir ay olmadı) yurt içi kargo ile göndermiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.