Şimdi Ara

Asus-Teleservice-Yurtiçi Kargo Rezaleti Bilgisayarımı Kırdılar ve Ben Suçlu Oldum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
1
Favori
5.159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Hangisinden başlamalıyım bilmiyorum ama son 2 gündür Asus-Teleservis-Yurtiçi Kargo bermuda üçgeninde yaşadığım sıkıntılar bana pes dedirtti. 2014 senesinde Türkiyede halen tüketici hakkı diye birşey olmadığını halen medeniyetten ve hakkın sahipliği ve korunmasından ne kadar uzakta olduğumuzu bir kere daha faketmeme sebep oldu.

    Bundan yaklaşık bir ay kadar önce Asus eee 1025c modeli netbook'um arıza yaptı komutları çok ağır yerine getiriyor her tıklamada kilitleniyordu. Herhangi bir komut verdiğimde en az 10-15 dk kilitleniyor bazen tekrar hiç açılmıyordu. Bunun üstüne Teleservice'i aradım ve servis süreci ile ilgili bilgi istedim. Teleservice bana; ANLAŞMALI KARGOMUZ YURTİÇİ KARGODUR ONARI ARAYIN GELİP EVİNİZDEN ALSINLAR adres yerinede şu numarayı vermeniz yeterli dedi. Cihazı servise gönderdim cihaz 2 gün sonra geri geldi yapılan işlemlere baktığımda sadece format atılıp bana gönderildiğini gördüm cihazı açtım ve sorun aynen devam ediyordu. Bunun üzerine tekrar cihazı servise gönderdim içine sorunun yazılımsal olmadığını donanımdan garip kesik kesik sesler geldiğini yazdım Hdd ile ilgili olabileceğine kadar yazdım. Bunun üstüne cihazın hdd'si değiştirilmiş ve tekrar bana gönderildi hakikaten sorun çözülmüştü FAKAT SERVİSTEN GELDİĞİ HAFTA BU DEFADA CİHAZ DAHA ÖNCE HİÇ YAPMADIĞI ŞEKİLDE GRAFİK İŞLEMCİ YANIT VERMEYİ KESTİ HATASI VERMEYE BAŞLADI. Bunun üzerine cihazı üçüncü defa KÖPÜKLÜ VE DESTEKLİ NOTEBOOK KUTUSU İLE SERVİSE GÖNDERDİM İÇERİSİNEDE GRAFİK İŞLEMCİ İLE İLGİLİ SORUNU YAZDIM. KARGODA BANA HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ ANLAŞMALI OLMASINA RAĞMEN TAAHÜT İMZALATTI VE BUNUN PROSEDÜR OLDUĞUNU SÖYLEDİ. TAAHHÜT İMZALAMAM DEDİĞİMDE O ZAMAN KARGONU ALMAYIZ DEDİLER.

    Buraya kadar herşey klasik servis sorunları çerçevesinde ilerliyordu arkadaşlar ama burdan sonra ağzımı açık bırakacak şeyler geldi başıma. Yaklaşık 10 gün cihazdan ses çıkmayınca dün servisi aradım. Cihazın kargoda kırıldığını ve hiç teslim almadan kargoya iade ettiklerini kargodan paramı
    İstememi söylediler. Tarafıma bir dönüş bile yapılmamış bilgi verilmemişti üstelik 10 gündür cihazda yoktu ortada. Kendilerine beni kargoya SİZ YÖNLENDİRDİNİZ ANLAŞMALI KARGONUZ OLDUĞUNU SÖYLEDİNİZ SORUMLULUK SİZDE BEN NEDEN UĞRAŞAYIM CİHAZ BENDEN ÇIKMIŞ DEDİĞİMDE, biz cihazı hiç teslim almadık sorumluluk kabul etmiyoruz kargodan paranızı isteyin bu kargo ile sizin aranızda SİZ KIRIP KUTUYA ÖYLE KOYMUŞ OLABİLİRSİNİZ KUTUDA HİÇBİR EZİLME YOKMUŞ DEDİLER. Kendilerine kargo bana TAAHHÜT İMZALATTI ÖDEMEYİ REDDEDECEKLERDİR SORUMLULUK SİZDE SİZ UĞRAŞMALISINIZ DEDİĞİMDE o taahütün hiçbir geçerliliği yok şikayet edin dediler.

    Bunun üzerine Yurtiçi Kargo Avrupa Bölge Müdürlüğünü aradım. Bana dilekçe yazmamı ama taahhüt imzaladığımı hiçbir ödeme alamayacağımı bunun normal bir durum olduğunu gönderinin kırılabileceğini zaten onun için imza aldıklarını ürünü KIRIP KUTUYA KOYUP bizden para istemediğinizi nereden bilelim dediler daha sonrada telefonu yüzüme kapatma terbiyesizliğinide yaptılar, Bugün sabahta nihayet kırılan bilgisayarı bana ulaştırdılar KUTUYU İNCELEDİM VE ÜZERİNDE İKİ TANR DELİK VARDI. bende getiren arkadaşa kutuyu açmasını ve tutanak tutmasını söylediğimde BEN TUTANAK. FALAN TUTAMAM SORUMLULUK ALAMAM DEYİP ŞÖFÖRÜ ÇAĞIRACAĞIM DEDİ VE KOLİYİDE ALIP APAR TOPAR KAÇTI VE GERİ DÖNMEDİ.

    Arkadaşlar çok uzattım kusura bakmayın. Bu üç markanın yani ASUS-TELESERVİCE-YURTİÇİ KARGONUN repütasyonu benim gözümde sıfır olmuştur bu markalardan alışveriş etmeyi düşünen arkadaşlar benim yaşadıklarımı göz önünde bulundursunlar. Özellikle servise bilgisayar gönderen arkadaşlar anlaşmalı kargonun taahütünü imzalamasınlar herhangi birşey olduğunda benim gibi ortada kalmamanız için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Th3M4NIMAL -- 25 Mart 2014; 15:54:14 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • hocam bende gönderdim banada imzalatmaya çalıştılar imzalamamıştım keşke imzalamasaydınız hatta rehber olsun diye forumda yazmıştım o kağıtta hiçbir zarar ziyandan sorumlu değiliz diyor


    http://forum.donanimhaber.com/m_89269118/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soluk siyah -- 26 Mart 2014; 0:32:44 >
  • İmzalamazsanız kargoyu almaazlar. Bu bir. İkincisi o imzaladıgınız belgenin sizin aleyhinize kargonun lehine bir hak dogurmaz. Sizin isiniz avukatlık kesinlikle. Bir avukatka calısırsanız sartlar sizib lehinize. Zararınızı karsılarsınız. Benimde iki defa isim oldu servisle. İkisindede imza attırdular. Hakkınızı arayın. Cumle alemede kargoyu reklam edin. Ispartatada olsaydınız yardımcı olurdum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suç tamamyle kargodan kaynaklanıyor..kargo esnasında hasar gördüğü tutanak tutmayıp kaçmalarından belli...bence kargo ile görüşerek hasar tespit tutanağı veya kargonu halen teslim almadıysan kargom kayboldu gibi bir yazı al
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jubeii

    İmzalamazsanız kargoyu almaazlar. Bu bir. İkincisi o imzaladıgınız belgenin sizin aleyhinize kargonun lehine bir hak dogurmaz. Sizin isiniz avukatlık kesinlikle. Bir avukatka calısırsanız sartlar sizib lehinize. Zararınızı karsılarsınız. Benimde iki defa isim oldu servisle. İkisindede imza attırdular. Hakkınızı arayın. Cumle alemede kargoyu reklam edin. Ispartatada olsaydınız yardımcı olurdum.

    Teşekkür ederim dostum. Malesef İstanbuldayım.

    Bende tüketici mahkemesine gitmeyi düşünüyorum. Dün şubeye gittim kutunun açılıp tutanağın tutulmasını istedim. Adamlar bana kutuyu teslim alın tutanak tutalım dediler. Bende kırdığınız şeyi ben nasıl ve neden teslim alayım kutuyu teslim almayacağım açın tutanak tutun dedim almıyorsanız tutanak tutamayız açamayız bizde kalsın o zaman dediler. Bende siz bilirsiniz mahkemede görüşürüz deyip ayrıldım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soluk siyah

    hocam bende gönderdim banada imzalatmaya çalıştılar imzalamamıştım keşke imzalamasaydınız hatta rehber olsun diye forumda yazmıştım o kağıtta hiçbir zarar ziyandan sorumlu değiliz diyor


    http://forum.donanimhaber.com/m_89269118/tm.htm

    Hocam bende imza atmak istemediğimi söyledim. O zaman kargonuzu almayız dediler. Ama anlaşmalı kargo servise cihazımı göndermek zorundayım beni size asus yönlendiriyor neden sorumluluğu ben alıyorum dediğimde prosedür dendi. Asusa sorduğumda imzaladığınız kağıdın hükmü yok dendi bende imzaladım. Şimdi asus bizim sorumluluğumuzda değil diyor. Yurtiçi kargo imzaladınız nasıl geçersizmiş asus bunu biliyordu diyor ben ortada kalıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halloven

    suç tamamyle kargodan kaynaklanıyor..kargo esnasında hasar gördüğü tutanak tutmayıp kaçmalarından belli...bence kargo ile görüşerek hasar tespit tutanağı veya kargonu halen teslim almadıysan kargom kayboldu gibi bir yazı al

    Bilgisayarı kıran kargo orası kesin. Ama beni bu kargoya yönlendiren Asus Teleservice bizim anlaşmamız var onlarla gondermelisiniz diyende onlar. Yani bilgisayarımı servise gönderebilmek için bu kargoyla çalışmak zorunda bıraktılar beni kargoda imzalamazsanız teslim almayız kargoyu diye imza atmak zorunda bıraktı. Bilgisayarı köpük destekli orjinal servis kolisiyle gönderdim içinde 4 yanında destek vardı ama üstüne ne koydularsa üst kapak ekrana kadar kırılmış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ozaman tuketici mahkemesine basvurun direk her belediyede bulunuyor onlar sizi en iyi sekilde yonlendirir bir avukat ilede konusup bulundugunuz kargo subesinin muduru ilede gorusun sikayette bulundugunuzu soyleyin birazcik sabrederseniz laptop bedelini alabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben lenovonun servisine laptop yolladım geçen yazın sonunda. yurtiçi bana da aynı kağıdı imzalattı. içime kurt düştü ve sizin başınıza gelenleri yaşayabileceğimden korktum.

    lenovonun servisindeki elemanla bu konu hakkında telefonda yarım saat konuştuk.

    eğer kargoda başına bir iş gelirse ve servis ürünü almazsa poku yiyoruz direkt. kağıt imzaladığımız için mahkemelerde sürünmekten başka çare yok.

    ama servisteki eleman bana şunu söyledi:
    eğer ürün hasar almışsa biz sizi bilgilendiririz, siz o hasar benden kaynaklı değil derseniz; ürünü kargodan alır tekrar kargoya verip size yollarız. siz de ürünü kabul etmezsiniz kırık diye. yurtiçi kargo ile yaptığımız anlaşmalar gereği bize o parayı öder. bize o kağıttan imzalatamıyorlar dedi.



    size çok büyük geçmiş olsun. yurtiçi kargonun kahpeliğini bana o kağıdı zorla imzalatırken tartışmalarımız sırasında görmüştüm. lanet etmiştim. anamur şube müdürü diye bi dingili dikmişler oraya yavşak yavşak konuştu benimle.




  • aynı yurtiçi kargo bizim hepsiburada dan sipariş verdiğimiz spiral taşlama makinesinin kutusu ezilmiş halde getirdi teslim etmeye çalıştı akşam saat 4:50 de falan.
    biz tutanak tut dedik. ürünü teslim alırsınız öyle tutarız. ürünü aldığınıza dair imza atmadan vermem dedi. imza attıktan sonra o gün mesai saatleri bitmeden şubeye gelip tutanak tutturabilirsiniz dedi

    mesai saatinin bitmesine 10dk kala ezilmiş kargo getirmelerindeki şansa bakın...

    babam adamın elinden imza atacağı kağıdı aldı. ben de kutuyu zorla aldım. babam imza atmadı bekledi ben kutuyu açtım ürün hasar görmemiş imzayı öyle attı.


    ptt kargo kullanıyorum her işimde. hem yarı fiyatı, hem de 2-3 günde gitti kargolarım 600-700km uzaklara. bi kere bi kargom yolda kayboldu herhalde 5 günde gitmişti :D
  • Baya bir şiddet içeren mesaj yazmıştım da neyse ifşa olmayalım geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tns1

    aynı yurtiçi kargo bizim hepsiburada dan sipariş verdiğimiz spiral taşlama makinesinin kutusu ezilmiş halde getirdi teslim etmeye çalıştı akşam saat 4:50 de falan.
    biz tutanak tut dedik. ürünü teslim alırsınız öyle tutarız. ürünü aldığınıza dair imza atmadan vermem dedi. imza attıktan sonra o gün mesai saatleri bitmeden şubeye gelip tutanak tutturabilirsiniz dedi

    mesai saatinin bitmesine 10dk kala ezilmiş kargo getirmelerindeki şansa bakın...

    babam adamın elinden imza atacağı kağıdı aldı. ben de kutuyu zorla aldım. babam imza atmadı bekledi ben kutuyu açtım ürün hasar görmemiş imzayı öyle attı.


    ptt kargo kullanıyorum her işimde. hem yarı fiyatı, hem de 2-3 günde gitti kargolarım 600-700km uzaklara. bi kere bi kargom yolda kayboldu herhalde 5 günde gitmişti :D

    Sen bana gelen elemanı gorseydin dostum kafayı yerdin. Aç kutuyu diyorum kırıkmış içindeki benim haberim var tutanak tutturacağım adam bana ne dese beğenirsin benim maaşım şu kadarda ben bu riski alamamda ben tutanak falan tutamam dedi. Dedim tutmak zorundasın kutuyu aç tutanak tut bir saniye şöförü çağıracağım dedi şahit olsun dedi kaçtı gitti gidiş o gidiş. Bu adamlara mal teslim ediyoruz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meter90

    Baya bir şiddet içeren mesaj yazmıştım da neyse ifşa olmayalım geçmiş olsun.

    Dostum seni anlıyorum. Bunlar birde reklam veriyorlar bize emanet edin malınızı diye ama kağıt imzalatıyorlar kırırarız ona göre diye. Burası Türkiye burada insanlar nasılsa mahkemeden korkar vermez güçlünün hukuku geçerlidir diye kendilerine güveniyorlar bunu gelişmiş bir ülkede yap bakalım yapabiliyormusun. Hepsini geçtim bana senin kırıp içine koymadığını nereden bilelim deme terbiyesizliğinde bulundular

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soluk siyah

    Hocam ozaman tuketici mahkemesine basvurun direk her belediyede bulunuyor onlar sizi en iyi sekilde yonlendirir bir avukat ilede konusup bulundugunuz kargo subesinin muduru ilede gorusun sikayette bulundugunuzu soyleyin birazcik sabrederseniz laptop bedelini alabilirsiniz

    Kargo şube müdürü ile konuştum dilekçe verdim zararın tazmini için ama taahüt imzaladınız bunu boşa veriyorsunuz dedi. Zaten bana kutuyu teslim almazsanız tutanak tutmam diyende o.

    Gidicem dostum yarın vakit bulursam en geç pazartesi tüketici heyetine gideceğim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Troller


    quote:

    Orijinalden alıntı: meter90

    Baya bir şiddet içeren mesaj yazmıştım da neyse ifşa olmayalım geçmiş olsun.

    Dostum seni anlıyorum. Bunlar birde reklam veriyorlar bize emanet edin malınızı diye ama kağıt imzalatıyorlar kırırarız ona göre diye. Burası Türkiye burada insanlar nasılsa mahkemeden korkar vermez güçlünün hukuku geçerlidir diye kendilerine güveniyorlar bunu gelişmiş bir ülkede yap bakalım yapabiliyormusun. Hepsini geçtim bana senin kırıp içine koymadığını nereden bilelim deme terbiyesizliğinde bulundular

    valla hocam şunu deyip gideyim her şey ''an'' içinde başlar biter bu ülkede anlıktır yani,

    üzerinden geçince kimse kimseyi tanımaz ciddiye almaz , nadiren mahkemede kazanırsınız vs.

    Şu an için mahkemeye gidin, polise gidin vs. desem zırvalık olacak. (tanıdığınız olsa giderdiniz zaten başka durumlarda baya zor mahkemeden, polisten yardım beklemek)
    en son ciddi bir davamız bile 5.5 yıl sürdü (işten çıkarılıp dolandırılma vakası) devlet firmaya 30bin tl ceza kesti, bize 3 bin tl verilmesi gerekirken avukattı şuydu buydu 1.500 tl zor aldık her şeyini kazandığımız davada.

    Şiddet iyi bir şey değil ama ''eğitimi ne kadar şart ise o kadar şart bu ülkede '' hayırlı akşamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meter90

    quote:

    Orijinalden alıntı: Troller


    quote:

    Orijinalden alıntı: meter90

    Baya bir şiddet içeren mesaj yazmıştım da neyse ifşa olmayalım geçmiş olsun.

    Dostum seni anlıyorum. Bunlar birde reklam veriyorlar bize emanet edin malınızı diye ama kağıt imzalatıyorlar kırırarız ona göre diye. Burası Türkiye burada insanlar nasılsa mahkemeden korkar vermez güçlünün hukuku geçerlidir diye kendilerine güveniyorlar bunu gelişmiş bir ülkede yap bakalım yapabiliyormusun. Hepsini geçtim bana senin kırıp içine koymadığını nereden bilelim deme terbiyesizliğinde bulundular

    valla hocam şunu deyip gideyim her şey ''an'' içinde başlar biter bu ülkede anlıktır yani,

    üzerinden geçince kimse kimseyi tanımaz ciddiye almaz , nadiren mahkemede kazanırsınız vs.

    Şu an için mahkemeye gidin, polise gidin vs. desem zırvalık olacak. (tanıdığınız olsa giderdiniz zaten başka durumlarda baya zor mahkemeden, polisten yardım beklemek)
    en son ciddi bir davamız bile 5.5 yıl sürdü (işten çıkarılıp dolandırılma vakası) devlet firmaya 30bin tl ceza kesti, bize 3 bin tl verilmesi gerekirken avukattı şuydu buydu 1.500 tl zor aldık her şeyini kazandığımız davada.

    Şiddet iyi bir şey değil ama ''eğitimi ne kadar şart ise o kadar şart bu ülkede '' hayırlı akşamlar.

    Aynı konulu olsa bile davalar münhasırdır. Mağdur olmuş vatandaşı yanlış yönlendirmeyiniz. Evet dediginiz gibi davalar vardır ama bu hepsine boyle olucak diye bir sartta yoktur. Haksızlığa dusunce oturup evde pusucak degilsiniz heralde.
    Oyle yada boyle hakkınız aramalısınız.




  • Arkadadi siddete yonelmesi konusunda yanlis yonlendirdigimin farkindayim
    Ki belkide hak aramada bu ulkede en dogrusu da budur; bence de bu.

    Dava acacakti arkadas min 3 ay max fi tarihinde konuya editler bakalim gorelim umarim kazanir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun.hangi markayı araştırsam elimde kalıyor.Asus alayım diyordum senin konuna ulaştım süper oldu(!) Ben devamlı belge getirip götüren yurtiçi kargo elemanıyla konuştum.neden kutuları açtırmıyor sunuz? hakkımız değil mi dedim? müdürler bunlara sakın açtırmayın,hemen imza alın diyormuş.hatta yeni başlayan bir çalışan vardı 1 ay çalışabildi. ne güzel ayakkabıya kadar denemiştim kovdular kutuları açtırıyor diye. lenovo da bu firmayı kullanıyor.10 dk tartıştık adamla ben izin vermiyorum açtırmam bilmem ne babam filan da çıkınca kapıya zorla açtırdık kontrol ettim laptopu.hepsi böyle yurtiçi için değil sadece.kargolar elemanların bekareti sanki imzayı atmazsan dokunamazsın ülkemiz şirketler için cennet çok güzel sistem kurmuşlar müşteriyi yoluyorlar.kimi kargonun iade ücretini bile bize ödetiyor.eleman bile bile bozuk mal yolluyor ben onun öküzlüğünden paramı alabilmek için yüzsüzün kargosunu da ben ödüyorum.




  • Arkadaşlar yorum yapan herkese çok teşekkürler. Bir zamandır yazamadım olanları anlatayım size ;

    1) Yurtiçi kargo şubesine gidip ihtar dilekçesi verdim zararımın tazmin edilmesiniz istedim biliyorsunuz. Cevap olarak Yurtiçi kargo hiçbirşekilde sorumluluk kabul etmedi ve taahütnameye dayanarak talebimi reddetti.

    2) Tüketici heyetine gittim arkadaşlar. Asıl umutlu olduğum yer tüketici heyetiydi ama malesef anladımki bu ülkede tüketici hakkı diye birşey yok. Bana söylenen şey bundan hiçbirşey elde edemezsin. Senin kırmadığını nasıl kanıtlayacaksın. Kargo alırken belki kırık verdin. Ee dedim kargo kutuyu alırken kontrol etseydi benim sorunum değil kanunun burada benim yanımda olması gerekir ben kargo aldığına göre sağlamdır. Aldığım cevap ; hayır hiçbirşey kanıtlayamazsın, bundan hiçbirşey çıkmaz. Evraklarıma bakmadılar bile ilk başta ben sinirlenip bağırıp çağırmaya başladığımda ne yazıkki tamam doldurun dilekçeyi ama bundan birşey çıkmaz dediler yine.

    Valla arkadaşlar Yazıklar olsun bu memlekete. Haramiler yaşadığı dağlara dönmüş bu memleket. Bizim malımızı kırıp parçalayıp birde haklı çıkan insanlar var kanunlara dayanıyorlar bu insanlar. Tüketici hakkıymış bilmemneymiş hepsi yalan. Memur bile senden yana değil. Elimde olsa çeker giderdim bu memleketten. Bu kadar vatandaşın ezildiği dolandırıldığı kandırıldı insanın inek yerine konup sağıldığı bununda kanuna dayandırıldı harami düzeninde yaşayan bir memleket daha olmaz. Güçlünün zenginin kurumun hukuku heryerde eziyor tüketiciyi ve vatandaşı yazıklar olsun. ALLAH BUNLARIN BELASINI VERSİN. HARAM OLSUN YEDİKERİ HER HARAM LOKMA !!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonelyhawk84

    geçmiş olsun.hangi markayı araştırsam elimde kalıyor.Asus alayım diyordum senin konuna ulaştım süper oldu(!) Ben devamlı belge getirip götüren yurtiçi kargo elemanıyla konuştum.neden kutuları açtırmıyor sunuz? hakkımız değil mi dedim? müdürler bunlara sakın açtırmayın,hemen imza alın diyormuş.hatta yeni başlayan bir çalışan vardı 1 ay çalışabildi. ne güzel ayakkabıya kadar denemiştim kovdular kutuları açtırıyor diye. lenovo da bu firmayı kullanıyor.10 dk tartıştık adamla ben izin vermiyorum açtırmam bilmem ne babam filan da çıkınca kapıya zorla açtırdık kontrol ettim laptopu.hepsi böyle yurtiçi için değil sadece.kargolar elemanların bekareti sanki imzayı atmazsan dokunamazsın ülkemiz şirketler için cennet çok güzel sistem kurmuşlar müşteriyi yoluyorlar.kimi kargonun iade ücretini bile bize ödetiyor.eleman bile bile bozuk mal yolluyor ben onun öküzlüğünden paramı alabilmek için yüzsüzün kargosunu da ben ödüyorum.

    Aman dostum uzak dur Asus'tan ! Böyle rezil bir marka görmedim ben.

    1) Beni kendileri bu kargo ile göndereceksiniz diyorlar taahüt imzalatıyorlar diyorum bana o taahütün hiçbir geçerliliği yok diyorlar
    2) Cihazım kargoda kırılıyor Asus hemen aradan çıkıyor sorumluluk bizde değil diye bana dönüş yapmıyorlar bile bir ay sonra ben arayıp öğreniyorum cihazımın kırıldığını halen bana gelmediğini.
    3) Yurtiçini arayın paranızı isteyin diyorlar.

    Halbuki beni o kargoya yönlendiren bu kişilerse sorumlulukta bunların olmalı ama gel gelelim kimseye bunu anlatamıyorum arkadaşım kanun bile bunların yanında.

    Asus / Teleservice / Yurtiçi kargo bunlardan uzak durun arkadaşlar kesinlikle haramzade, harami bu firmalar.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.