Şimdi Ara

Asus teknik servis garantili ürüne tamir ücreti çıkardı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
243
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1,5 yıl önce Vatan'dan aldığım Asus TUF X470 Plus Gaming anakart vardı. Bu kartı birkaç ay önce sattım. Alan kişi de bir başkasına satmış. Alıcı arkadaş RAM soketlerinden 2 tanesi çalışmadığı için kartı servise vermiş, faturada benim adım olduğu için de süreci benim takip etmem gerekti. Vatan'ın bugün bana attığı mesaja göre Asus 150 TL civarında bir tamir ücreti çıkarmış, sebebi kullanıcı hatası ile soketlerde oluşan arızaymış. Ben kartı satmadan önce 2 ay boyunca 4 ram slotunu da kullandım, herhangi bir sorun yoktu. Sattığım kişi zaten al satçıydı, benden aldıktan hemen sonra ilana koyduğunu gördüm. En son alan kişiyle de telefonda uzun uzun konuştuk baya efendi, 40'lı yaşlarda ve bilgisayardan anlayan, RAM'i takarken soketi bozacak birine benzemiyordu konuştuğumuzdan tahmin ettiğim kadarıyla. Ayrıca sokette sorun olunca başka RAM'lerle denemiş, hatta satın aldığı, yani benim sattığım arkadaşa durumu söylemiş, o da elindeki RAM'leri getirmiş denemek için, yani o kişi de durumun takipçisi olmuş, onun da bozmuş olabileceğine ihtimal vermiyorum ki zaten al-sat yapmış adam hiç takıp kullanmamış belki. Bu arada A1-A2 slotlarında sorun yokmuş, B1-B2 slotları çalışmıyormuş. Hadi tek bir slotta kullanıcı hatasıyla bozulma olsa belki anlayabilirim takarken yanlışlıkla zarar verilmiştir de iki sokette birden aynı durumun olması hiç akıl alır değil.


    Ben her ne kadar sadece faturada adı yazan, artık kart üzerinde hak sahibi olmayan biri de olsam tamir ücreti çıkartılmasını kabul edemedim, çünkü iki RAM soketinin birden kullanıcı hatasıyla bozulacağını düşünmüyorum, zaten pinli yapıda, pinleri yamulup kırılabilecek bir yapısı da yok, tek bir soketin bozulması bile çok zor bana göre, hatta Asus anakartlarda tek bir tarafta tırnak olduğu için takması daha bile kolaydır RAM'leri. Bence Asus servis klasik paragözlüklerinden birini yapıyor. Sizce nasıl bir yol izlemeli. İtirazda bulundum, acaba bu tarz itirazlardan sonra servis kararı değişebilir mi? Globale mi yazmalı bu durumu?








  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.