Şimdi Ara

Asus pişmanlıktır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 11 ay önce kipa hipermarketen asus zenfone max satın aldım,10 ay içerisinde sırasıyla laser odaklayıcı,sarj adaptoru ve dâhilî mikrofonu bozuldu.en son 1 ay önce servise yolladım ve telefonu tamir edemediklerini değişim raporu yollayacaklarini söylediler,altini çizerek söylüyorum değişim veya iade kararının bende olduğunu belirttiler.bugun fatura ve değişim belgesiyle kipaya gittim(değişim belgesinde iade hakkım da olduğu yazıyor.kapitalist kipa kendi ürününe sahip çıkmadı ithalatçı firma bizle anlaşmalı mı değil mi kontrol edelim değişim yaparız falan dedi ve iade için mail attılar üst merciye,bana da bizden haber bekleyin dedi(iade için belgelerin birer fotokopi sini aldılar),degisime ikna olmam için yapmadık oyun ve çirkeflik bırakmadılar .Asus Türkiye müşteri hizmetleri ile görüştüğümüzde iade ve değişim kararının satıcı firmada olduğunu söyleyerek sözlerinden döndüler.Neyse ki ellerinde Asus telefon olmadığı için iade yapacaklar ama kipa iade surecinde surundurme politikası uyguluyor.asus pişmanlıktır ,kipa pişmanlıktır,ben ettim siz etmeyin.asus kendini bilgisayarda kanıtlamış telefonda değil,asus ta servise işiniz düşerse işiniz yaş,benden söylemesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inceuclusarj -- 10 Haziran 2017; 4:10:37 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Asusun kasasi saglam znf 5 haricinde hepsi sorunlu snp islemcili olanlar reel kullanimda intel işlemciden kötü sonuç veriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ben bu telefonu vatan bilgisayar dan alacaktım.Bana Asus çok çık sıkıntı çıkarıyor servise gidiyor dediler 3 defa gittim 3 ünde de öyle dediler.birde fiyatını piyasadan yüksek söyleyince bende kipa dan aldım.kipa Asus tan da paracı çıktı satarken bir ilgiler göz boyamalar falan,iade işlemini yapmamak için 40 takla atıyorlar,aslı olmayan bahaneler uyduruyorlar.musteri memnuniyeti 0 .Asus servisi berbat zaten herkes söylüyor bunun yanında Asus ürününe sahip çıkmıyor,lg apple gibi firmalar yeni ürün yollarken Asus değişim işlemini alınan firmaya yaptırıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kipa bugün iade aldı eşek sudan geldi,deveye hendek atlattıktan sonra anca iade aldılar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.