Bildirim
asus laptopum 3 haftadır seviste ?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: sercan1097
laptopu vereli 3 hafta oldu ama hala çıt yok...verirken sorunları tespit ettik ödemeyi yapın hemen çözelim dediler
temizlik
kasada bir kaç vidalama
ve bir flex kablo değişimine
450 TL verdik ama hala çıt yok...
20. günümde değişim istesem verirler mi =?
20 iş gününü geçtiği an iste değişimi mecbur vermek zorundalar yeni cihaz_____________________________ İstediğin kadar yaşa, nasıl olsa bir gün öleceksin; dilediğini sev, nasıl olsa bir gün ayrılacaksın; istediğini yap; nasıl olsa bir gün hesabını vereceksin. -
Kesinlikle 21. iş gününü olursa direk ara ve değişim veya para iadesi iste. Yok falan derlerse mahkemeye başvuracağını söyle. Bazen ukalalık edip gidin istediğiniz yere başvurun diyorlar bu durumla karşılaşırsanız aynı gün gidip oturduğunuz yerdeki ürün fiyatina göre il veya ilçe tüketici hakem heyetine başvurunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: solam
Kesinlikle 21. iş gününü olursa direk ara ve değişim veya para iadesi iste. Yok falan derlerse mahkemeye başvuracağını söyle. Bazen ukalalık edip gidin istediğiniz yere başvurun diyorlar bu durumla karşılaşırsanız aynı gün gidip oturduğunuz yerdeki ürün fiyatina göre il veya ilçe tüketici hakem heyetine başvurunuz.
yalnız benım cihazım 2.el di...dolayısıyla fatura garanti yok...cihazın nereden alındığını bile bilmıyorum...
değişim kararı çıkarsa ben ürünü nereden gidip alacam
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: sercan1097
quote:
Orijinalden alıntı: solam
Kesinlikle 21. iş gününü olursa direk ara ve değişim veya para iadesi iste. Yok falan derlerse mahkemeye başvuracağını söyle. Bazen ukalalık edip gidin istediğiniz yere başvurun diyorlar bu durumla karşılaşırsanız aynı gün gidip oturduğunuz yerdeki ürün fiyatina göre il veya ilçe tüketici hakem heyetine başvurunuz.
yalnız benım cihazım 2.el di...dolayısıyla fatura garanti yok...cihazın nereden alındığını bile bilmıyorum...
değişim kararı çıkarsa ben ürünü nereden gidip alacam
o zaman bu durumda ilk görüşmeniz gereken taraf ürünün ilk sahibi olacaktır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: solam
quote:
Orijinalden alıntı: sercan1097
quote:
Orijinalden alıntı: solam
Kesinlikle 21. iş gününü olursa direk ara ve değişim veya para iadesi iste. Yok falan derlerse mahkemeye başvuracağını söyle. Bazen ukalalık edip gidin istediğiniz yere başvurun diyorlar bu durumla karşılaşırsanız aynı gün gidip oturduğunuz yerdeki ürün fiyatina göre il veya ilçe tüketici hakem heyetine başvurunuz.
yalnız benım cihazım 2.el di...dolayısıyla fatura garanti yok...cihazın nereden alındığını bile bilmıyorum...
değişim kararı çıkarsa ben ürünü nereden gidip alacam
o zaman bu durumda ilk görüşmeniz gereken taraf ürünün ilk sahibi olacaktır.
ürünün sahibi de başkasından almış...ses seda yok bakalım...
resmen 3. 4. el ürünü kakalamış bana ...
ürün sahibinden ses seda çıkmazsa servis ile pc nin tamiri için mecbur olarak anlaşma bekleme yoluna mı gideceğim ?
faturası bulunamazsa değişim kararı çıksada tahsil edemeyyeceğim malum_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: sercan1097
quote:
Orijinalden alıntı: solam
quote:
Orijinalden alıntı: sercan1097
quote:
Orijinalden alıntı: solam
Kesinlikle 21. iş gününü olursa direk ara ve değişim veya para iadesi iste. Yok falan derlerse mahkemeye başvuracağını söyle. Bazen ukalalık edip gidin istediğiniz yere başvurun diyorlar bu durumla karşılaşırsanız aynı gün gidip oturduğunuz yerdeki ürün fiyatina göre il veya ilçe tüketici hakem heyetine başvurunuz.
yalnız benım cihazım 2.el di...dolayısıyla fatura garanti yok...cihazın nereden alındığını bile bilmıyorum...
değişim kararı çıkarsa ben ürünü nereden gidip alacam
o zaman bu durumda ilk görüşmeniz gereken taraf ürünün ilk sahibi olacaktır.
ürünün sahibi de başkasından almış...ses seda yok bakalım...
resmen 3. 4. el ürünü kakalamış bana ...
ürün sahibinden ses seda çıkmazsa servis ile pc nin tamiri için mecbur olarak anlaşma bekleme yoluna mı gideceğim ?
faturası bulunamazsa değişim kararı çıksada tahsil edemeyyeceğim malum
Hocam burada biraz hata sizde hiç garantisiz faturasız ürün alınır mı bu devirde ? 2.el alıyorsunuz madem faturası , garantisi olanı alsaydınız keşke belki değişim çıkardı laptopunuza yenisini alıp paşa paşa kullanırdınız. Şuan tek yapabileceğiniz şey o arkadaştan haber beklemek hocam veya servisi beklemek. Aslında durumunuzu servisi arayarak ta anlatabilirsiniz belki bi çözüm üretirler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
''I have to return some videotapes''
-
quote:
Orijinalden alıntı: sercan1097
quote:
Orijinalden alıntı: solam
quote:
Orijinalden alıntı: sercan1097
quote:
Orijinalden alıntı: solam
Kesinlikle 21. iş gününü olursa direk ara ve değişim veya para iadesi iste. Yok falan derlerse mahkemeye başvuracağını söyle. Bazen ukalalık edip gidin istediğiniz yere başvurun diyorlar bu durumla karşılaşırsanız aynı gün gidip oturduğunuz yerdeki ürün fiyatina göre il veya ilçe tüketici hakem heyetine başvurunuz.
yalnız benım cihazım 2.el di...dolayısıyla fatura garanti yok...cihazın nereden alındığını bile bilmıyorum...
değişim kararı çıkarsa ben ürünü nereden gidip alacam
o zaman bu durumda ilk görüşmeniz gereken taraf ürünün ilk sahibi olacaktır.
ürünün sahibi de başkasından almış...ses seda yok bakalım...
resmen 3. 4. el ürünü kakalamış bana ...
ürün sahibinden ses seda çıkmazsa servis ile pc nin tamiri için mecbur olarak anlaşma bekleme yoluna mı gideceğim ?
faturası bulunamazsa değişim kararı çıksada tahsil edemeyyeceğim malum
Eğer ürünün alındığı yeri biliyorsanız seri numarasıyla galiba faturayı tekrar çıkartıyorlar. Ama tabi siz 3. sahibi olduğunuz için belkide size veremeyebilirler. Yinede bu kanaldanda ilerlemeye çalışın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
-
açıkçası ürün benı alırken cezbetti bi anlık hipnoz...
giden 2binliraya şimdi sıfır bi kasa toplanırdı...
insan başına gelmeden malesef anlayamıyor..._____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: sercan1097
açıkçası ürün benı alırken cezbetti bi anlık hipnoz...
giden 2binliraya şimdi sıfır bi kasa toplanırdı...
insan başına gelmeden malesef anlayamıyor...
Servisle iletişime geçtiniz mi hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
''I have to return some videotapes'' -
geçtimde...bu hafta kesın tamir etcez diyorlar... 5 hafta olmuş hala tamir ediyorlar :D
bi nalet fatura yüzünden 4bin tl lik pc yi alamıyorum..şansıma ben_____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
Hızlı






