Şimdi Ara

Asus K555ub elektrik kaçırıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar piyasa fiyatı 2800 tl olan bu laptopu daha 2 aylıkken 0 diye satan bi dükkandan aldım yani kendiai almış kullanmadan satmış neyse garantisi 21 ay daha var şimdi laptop aliminyum olduğu için prize takıldığı vakit hafif titreme oluyor aslında memnun kalmadımda diyebilirim ama 2000 liraya bu kadar temizinide bulamazdım.Garantiye göndersem ürün iadesi yada değişimi çıkar mı sizin yorumunuz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • ßy Emre ß kullanıcısına yanıt
    Topraklı prizde kullanıyorsundur umrarım ! amacı sana değil toprağa vermesi içindir kronik bir sorun değil Asus güzeldir kuşkun olmasın.
  • carso kullanıcısına yanıt
    Dediğinizi anladım zaten akım korumalı prizde yapmıyor ama topraksız prizde yapmasıda normal bir durum değil dediğim gibi bunu iade etmek için bahanem olsun başka bir laptop alabilirsem neden olmasın değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ßy Emre ß kullanıcısına yanıt
    Bu bahane değil hocam içine sinmemiş demektir tüm cihazlar durum için aynıdır metal olduğundan iletkenliği sana veriyor bu doğaldır.
  • carso kullanıcısına yanıt
    Dostum acil yardımın lazım cihaz teknosadan 18/03/2016 tarihinde alınmış 0 olarak paketli.Fakat cihazın seri numarasından sorgulattığımda asus destekte garantide onarım olduğu gözüküyor düştü mü ne yaptılarsa artık birde hdd'den bik bık cikcik diye sesler geliyor durduk yere acaba diyorum dvdrw dan mı geliyor oda yok kafa sürtüyor belli ki yani bu sebeplerle soğudum bunun bir şekilde çözülmesi gerek yardım ederbilir misin ? 0 satılan cihaz nasıl garantiye gitmiş olabilir ?
  • ßy Emre ß kullanıcısına yanıt
    Şimdi anladım durumu haklısın servis kayıtları konusuyla Peki alırken imzaladığın paket açılmış ürün diye bir yazı imzaladığın mı yada Teşhir ürünü mü satın aldın.Öyle ise seervis kayıdından korkma yapıp verilmektedir eknosa gibi yerlerdeyse ama tabi sıfır alınmış servis kayıtları varsa iade sebebi ozaman %100 haklısın durma git bence yapabileceğim bişey yok servis kaydına girmesi lazım ben baksamda birşey değişmez garantili cihaz ellemiyorum.Elektrik konusunu kafana takma o normal
  • carso kullanıcısına yanıt
    Dostum ürün internetten alınmış teknosa.comdan mart ayında fakat ocak ayında garantide onarımı gözüküyor.

    http://www.asus.com/tr/support/Repair-Status-Result?RMANO=&SN=FBN0CV220057454&country=Turkey

    Linke tıklarsan dediğimi anlayacaksın
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ßy Emre ß kullanıcısına yanıt
    Normal ilan
    http://www.teknosa.com/urunler/125033055/asus-k555ub-xo066t-15-6i5-6200u8gb1tbwin10-noteboo

    Outlet

    http://www.teknosa.com/urunler/800025244/asus-k555ub-xo066t-15-6i5-6200u8gb1tbwin10-noteboo (İlan buysa zaten onarım görmüştür yazmakta demek istediğim bu)

    ÜRÜN KUSURLARI
    Cihazın orjinal ambalajında yırtık bulunuyor.
    Cihaz serviste bakım ,onarım görmüştür.




  • carso kullanıcısına yanıt
    http://teknosa.com/urunler/125033057/asus-k555ub-xo098t-15-6i7-6500u8gb2tbwin10-noteboo ürün bu dostum faturasında da bu fiyattan yani outlet ürün olsaydı 150 lira daha düşüğü 2550 küsür yazardı yanlış tahmin etmiyorsam ama nette normal satış fiyatından alınmış :)
  • ßy Emre ß kullanıcısına yanıt
    Bu iade sebebi yerinizde olsam iade ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önce aldığın kişiyi rahatsız ediyorum ama şu sorunum normal mi diye bilgilendir. Dolayısıyla sen de bilgileneceksin. Ben yaşamadım diyorsa altında bir çıpan arayabilirsin ama garantiye yolla diyorsa garantiye yollarsın.
  • carso kullanıcısına yanıt
    Dostum şimdi farkettim ürünün kutusunda beyaz etiket var ya onun altına repair note diye sarımtırak bi etiket vurmuşlar yani kutuda etiketi bile var 1 gün onarımda kalmış.Outlet ürününü 0 ürün stoku bitince sallamışlar herhalde :)) Profilinde Asusta çalıştığını yazmışsında dostum hangi yolları izlemeliyim ben ?
  • ßy Emre ß kullanıcısına yanıt
    Öcelikle faturana bak outlet ürün falan ibaresi yoksa teknosaya başvur bilgi al ne diyecekler (Outlet değilse itiraz etmez gereği için yaparlar)itiraz edecekelrini sanmıyorum.Asus buna bişey yapmaz.Kaç gün geçti fatura tarihinden ?
  • carso kullanıcısına yanıt
    Outlet yazmiyorum dostum mart ayının 18inde alınmış ama ne olursa olsun tüketiciyi kandırmak değil mi bu iade suresi 14 gün resmi olarak diye biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet 14 gün içinde iade edersin yasal sure bu şekilde zarar vermediysen.İade almaz ise bu nedenden ötürü cihaz bedeli kaç TL 2000 ve üzeri ise sanayi bakanlığı hakem heyetine 2000 alti ise ilçe Hakem heyetine gidersin ama teknosa bunu yapmaz sanmam güzel ifâde edersen kendini sıkıntı yapmazlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • carso kullanıcısına yanıt
    Benim ilkten ki jetonum şurda düştü sol tarafta 2 usb girişinden 1 tanesinin altında bulunan aliminyum kasa yamulmuş idi.Dedim herhalde modelinde böyledir.Sonrasında bataryası sıkıntı çıkartmaya başladı yüzde 94 dolmuyor gibisinden dünde hddden sesler gelince artık jeton düştü netten baktığımda dediğin gibi teşhir ürün olduğunu öğrendim teknosa genelde yaparmış böyle şeyleri şimdi yasal süre geçti fakat bunlar laptopun şuan ki kusurlarını kullanıcı hatası diye bana giydirmesinler :)
  • ßy Emre ß kullanıcısına yanıt
    Gizliden yapılmaz ki bu iş yanıltmaca yapamazlar sanmam ayrıca batarya %94 arıza sebebi değil orijinal oluşunu gösterir yıpranmamasi adına sürekli fişte yada yeniden şarjda doluluk oranı yüksek olduğundan belirli seviye indiği zaman yeniden doldurur %100 olur. İlk mesajdada dediğim gibi içine sönmemiş olay bu hocam HDD olarak asla sorunlu vermezler elden geçmiş garantisi varken bunu yapamaz Asus diyelim oldu sıfır ile değişir aynı gün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • carso kullanıcısına yanıt
    Laptopu alan kisi suanda askerde benim korkum o kutusu faturasi garanti belgesi sarj adaptoru herseyiyle bende simdi ben islem yapabilir miyim dostum su durumda kesin olarak anlasilan outlet urunu 0 urun diye sattiklari ben bu kosulda birebir yada iade talep edebilir miyim 2800 tl laptop

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olabilir aam iade suresi geçmiş sanmam yinede giriş ne diyecekler bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • carso kullanıcısına yanıt
    İade suresince olan kapsam kusurlu urun vs degilde begenmedim hosuma gitmedi yada bana soyledikleri ambalajinacilmamis urunleriniade alabildiklerini soyledi bu durumda tuketici hakem heyeti ne diyecek ki yada hakkimi arayabilecek miyim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.