Şimdi Ara

ASUS FONEPAD 2. (Telefon Özellikli tablet). [ANA KONU] (38. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.132
Cevap
9
Favori
61.784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • redcolt75 kullanıcısına yanıt
    Garanti belgeleri uygulama yönetmeliğine göre;

    (Ek:RG-24/4/2011-27914) İş Günü: Ulusal, resmî ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günlerini, ifade eder.

    (Değişik fıkra:RG-24/4/2011-27914) Malın tamir süresi, ekli listede ilan edilen azami tamir süresini geçemez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren
    başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.

    Bu maddelere göre Cumartesi günleri de iş günü olarak hesaplanmak zorundadır, iş günü hesabı ise yukarıda belirtildiği üzere arıza bildirim tarihinden itibaren başlar. Burada esas olan tüketicinin aldığı ürünü kullanamamaktan dolayı mağduriyetinin giderilmesidir. Kargo üzerinden servis hizmeti vermek ASUS'un kendi tercihidir ve kargo süresinde kaybedilen zamanı göre alarak servis ağını oluşturmuştur. Aldığınız bir ürünün Ağrı'da servis istasyonu kurduğunu ve cihazın servise 7 günde ulaştığını 7 günde de geri döndüğünü düşünün kaybedilen süre sizi ilgilendirmez. Zaman kaybetmek istemeyen üretici, satıcı, ithalatçı vb. Türkiye'nin her şehrine servis istasyonu kurabilir yada zaman kaybını göze alır.

    Ayrıca;
    (Değişik fıkra:RG-24/4/2011-27914) Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

    Tam metin için;http://www.ttkd.org.tr/assets/garanti-belgeleri-uygulama-y%C3%B6netmeli%C4%9Fi.pdf adresine bakabilirsiniz...




  • mehmetv0626 M kullanıcısına yanıt
    bunu öğrendiğim çok iyi oldu arkadaşım paylaşımın için teşekkür ederim
  • Bu işte bi iş var açıklamayok bişeyyok asus bişey saklıyo baştan dedim ısrarla cihaz seri nosunu istiyor vede cihazları servise istiyorlar bilerekmi bozdular acaba neden bukadar zaman hatalı yazılım yüklü kaldı cihazları serviste toplayıp neyapacaklar bişeyler dönüyor galiba böyle birşey yapmaları bir açıklarını kamu oyuna duyurmadan el altından halletmek imkanı maddi durumu olan varsa notere cihazın içi dışı kayıt altına aldırsın öyle göndersin daha sonra asus inkar ederse bişeyleri rahatlıkla hakkını arayabilirtabi cihazda gelince noterle açıp incelencek imkanım olsa kesin yapardım dua edelimle sağlıkla bi ilgili sorun olmasın yazılım olsaydı bunlar şimdiye kadar androidi baştan yazardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • woundedknee kullanıcısına yanıt
    Çok dikkatli olun bence arayın eski sürüm yüklemeden önceki IMEI sini alın yada not ettirin ve eski versiyon yüklemesinden dolayı çıkacak hiç bir arızayı kabul etmediğinizi, IMEI nin değişmesinden servisi sorumlu tutacağınızı mutlaka belirtin. Benim başıma geldi burada belirttiğim gibi. Sizin başınıza gelmesin. Eski versiyon yüklemek çözüm değil işi iyice çıkmaza sokuyor.
  • asusda bu cihaz tablet olarak görünüyor ama ülkemizde gsm olarak geçiyor yinede şebekeler göremiyor nedeni tabletler görünmezmiş şebeke müşreri hizmetleri dedi bence bu işteki sorun eğer cihazlarda sağlık sorunu yoksa insanlar için bu görünmeme sorununu yazılım olarak gidermeye kalktılar beceremediler onun için bence çağrı bölümleri arızalı çihazların şimdide servis yoluyla yeni ana kart ile çözeceklergibi yada bi çözüm arıyorlar eger dertleri yazılım olsaydı androidi yeniden yazarlardı şimdiye kadar çünkü benim çok başım ağrıdı bu görünmeme sebebinden vadofondada türkceldede soruyorlardı neyle arıyosun diye göremiyoruzdiye.
    şunu söylüyeyim çok cihaz elimden geçti en memlun kaldığım cihaz bu olmuştu hem cep hem tablet olarak satem herkes memlun olmasa millet bukadar ilgilenen olmazdı sonuçta milyarlık bi alet değil bi kenara atardık dururdu umudum bu sorun giderilirde hepimizde rahatlarız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anrufen32 -- 18 Eylül 2014; 22:21:20 >




  • Arkadaşlar, son güncellemeyle imei değişti. 00499.... la başlayan imei, klonlanmış imei sınıfında. Ülkemize has kanun gereği klonlanmış yada TİB altyapısına kayıt edilmemiş cihazlar, ükemiz sınırlarında gsm hizmeti alamıyor. Tabletinize yurtdışı hat takın, çalıştığını göreceksiniz. Sorunumuz son güncellemeyle imei'nin değişmesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eaduvan

    Arkadaşlar, son güncellemeyle imei değişti. 00499.... la başlayan imei, klonlanmış imei sınıfında. Ülkemize has kanun gereği klonlanmış yada TİB altyapısına kayıt edilmemiş cihazlar, ükemiz sınırlarında gsm hizmeti alamıyor. Tabletinize yurtdışı hat takın, çalıştığını göreceksiniz. Sorunumuz son güncellemeyle imei'nin değişmesi.

    benim imei birebir aynı seri no da aynı hiç bir farkı yok bütün ürünlerde aynı değil hepsinin ortak telefon özelliği gitti ama farklı yan sorunları olanlarda var
  • biz halen bekliyoruz güncellenecek bir durum mail ya da bilgi yok, telefon serviste biz alternatif telefonları çoktan aldık. yaşadığımız sıkıntı yanımıza kaldı!
  • arkadaşlar cihazlarımız operatorler tarafından tanınmasaydı internet ayarları otomatik tanımlanmazdı. dikkatimi çeken şu oldu simkartı cihaza taktığımda vodafone dan ayarlar ile ilgili mesaj gelmezdi ama aramada mesajda ve int. bağlantısında sorun yaşamazdım. simkartı söküp başka cihaza taktığımda ayarlar ile ilgili mesaj gelirdi.
  • Bu olayın bu kadar büyüyeceği belliydi. Allah'tan ben hala eski sürümdeyim. Bu kadar yazıyı okuduktan sonra, ekranın üzerinde duran güncellemeye hayır dedim. Kurtuldum. Allah sizi de kurtarsın..!
  • sistem güncellemesi kısmında sağ üstten wifi bağlantıda otomatik indir seçeneğini devre dışı bırak. sen hayır desende o karşına çıkıp duracak
  • sevinen arkadaşları anlamakta üzgünüm ama zorlanıyorum. şimdi sizdeki aletler bozulmamış olabilir ancak, mesela bende ön kamera gitti, forumlarda okuduğum arka kamerası gidenler, cidden anakartı yananlar vb bi çok sıkıntı yaşayanlar var,bu durum sizi hiç mi korkutmuyor? illa patlaması mı gerek telefonun gözünüzün önünde. alet servisten sağlam gelirse ki ben ihtimal dahi vermiyorum buna, hep birlikte göreceğiz problemi neye bağlayacaklarını
  • asus türkiyeye mail attım bu tür bi probleminn türkiye genelinde yaşandıgını hiçbirine servise dahi gitse çözüm bulunamadıgını söyledim gelen cvp sizde servise gönderebilirsiniz eee gönderecemde nolcak bence asus artık direnmeyi bırakıp tüm cihazları başka eşdeger bir modelle yada güncelleme yapılmamış cihazlarla degişmesi gerek yoksa asus türkiyede büyük kayıplar yaşar...
  • Aynen söylediğin gibi bir yazı yazdım. Hem telefonla birlikte servise, hem de teknik servise e-posta yoluyla yolladım. IMEI, sürüm vb. gibi herşeyin de ekran görüntülerini aldım servise yollamadan. Kayıt ettim yani hepsini. Güncelleme sonrası sorunun haricinde SD kart girişine bağlı anakart sorunum olduğu için de sadece anakart değişimine izin verdiğimi onu da ücretesiz yaparlarsa kabul ettiğimi diğer çözümlerin hiçbirini de kabul etmediğimi belirttim. Şu saat itibariyle hala kayıda ulaşılamıyor benim telefonun. Teknik servise de attığım e-postanın cevabı gelmedi. Bekliyorum bakalım ne olacak...
  • Asusun sitesinde V6.3.6 lar var bunlar işe yarıyormu biz kurmayı denesek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anrufen32 -- 19 Eylül 2014; 16:18:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bir yabancı forumda şöyle bir mesaj okudum, ne kadar doğru bilemem ama paylaşayım dedim..
    Asus bu son güncelleme ile telefon özelliği giden fonepad'leri illa ki servise istiyor ve serviste cihazdaki günlüklerin (log lar), ve bazı dataların silineceğini baştan söylüyor, cihazı servisten geri dönenlerin çoğunda cihazdaki Asus'u suçlayabileceğiniz bilgiler silinmiş, eski firmware yüklenmiş olarak sahibplerine teslim ediliyor..Buradan şu sonuç çıkıyor belki çok büyük bir kaçakçılık olayı ile karşı karşıyayız; Asus'un belki de haberi olmadan yasadışı yollardan ülkeye sokulup imei çakılarak belirli tekno marketlerde belli partiler halinde satışa sunulan cihazlarda son güncelleme ile imei değişiyor ve doğal olarak cihazın kullanıldığı ülkenin servis sağlayıcıları da simkartı görmüyor...şeklinde tercüme ettiğim bir yazı okudum...bakalım ne çıkacak..




  • Biraz önce desteği aradımşunu söyledi
    Sim kartı çıkart
    Fabrika ayarlarına dön
    Wifi aç
    Asusdan fota güncelle
    Resetle yani yeniden başlat cihazı
    Simi tak
    Sonra düzelecek dedi ama fota nedir bilmiyorum fazla bilgide ver medi bilen varmı bu fota ne nerde bilen varmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anrufen32 -- 19 Eylül 2014; 17:23:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3g li ekran süreniz nedir bu tablette?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fota güncelleme, bağlantısız yani wi-fi ya da 3g üzerinden güncelleme

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayarlardaki Hakkındaki cihaz güncellemesimi yoksa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.