Şimdi Ara

ASUS FONEPAD 2. (Telefon Özellikli tablet). [ANA KONU] (39. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.133
Cevap
9
Favori
61.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • anrufen32 A kullanıcısına yanıt
    Denedim hiç bir değişiklik yok
  • Arkdaşlar problem çözülmüş fakat cihazın servise gitmesi gerekiyormuş ms dos üzerinden cihaza güncelleme atıp sim kart problemini çözmüşler bu işlemi 17.45 de buldukları için pazartesi gününden itibaren cihazları gönderenler problemleri çözülmüş bir şekilde cihazlarına geri kavuşacaklar.(Kaynak İçeriden)
  • arkadaşlar asusla son yazışmamın cevabu bu gün geldi

    Ürününüz servisimizde işlemdedir. Yazılımı güncellenerek tarafınıza yönlendirilecektir
    şeklinde beklemedeyim halen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: terelelli11

    Benim cihaz bozulmadı ve çok mutluyum bzulanlarada oh iyi olmuş diyorum ve bundan sizene.
    İnsanlıktan zarttan zurttan bahsetmeyin.
    Eğer birlik olsak bu olmazdı, burada bir kişi günceller onda sorun olmazsa herkes güncellerdi.
    Ha boşmolofoş düşünmeyin, o bozulan arkadaşında herşeyini buradan binlerce kişi karşılardı 3 kuruş toplasak yenisinin alasını alırdı.
    Burada tabii suç asus firmasında ama sizler sazanlar mağdursunuz.
    Ben değilim çünkü ben kefallik yapmam.
    sürünün çünkü mallet olarak örgütlenme beraber hareket etme kafası yok bizlerde.



    umarım cihazını düşürür ekranını kırarsında buradan paylaşırsında o sazanlardan medet umarsın aslan parçası




  • terelelli11 T kullanıcısına yanıt
    Doğru söze ne denir aynen katılıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: terelelli11

    Benim cihaz bozulmadı ve çok mutluyum bzulanlarada oh iyi olmuş diyorum ve bundan sizene.
    İnsanlıktan zarttan zurttan bahsetmeyin.
    Eğer birlik olsak bu olmazdı, burada bir kişi günceller onda sorun olmazsa herkes güncellerdi.
    Ha boşmolofoş düşünmeyin, o bozulan arkadaşında herşeyini buradan binlerce kişi karşılardı 3 kuruş toplasak yenisinin alasını alırdı.
    Burada tabii suç asus firmasında ama sizler sazanlar mağdursunuz.
    Ben değilim çünkü ben kefallik yapmam.
    sürünün çünkü mallet olarak örgütlenme beraber hareket etme kafası yok bizlerde.



    Beterin beteri var unutma!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Banada mesaj geldi servise gönderin diye neyapacağımı şaşırdım birazdaha bekleyeceğim servisdekilerin gelsin
  • Asusun sitesinde var v6.3.6 biraz anlasam denicem galiba anlayanda yok bu işlerden millet sekilden sekile sokuyo cihazlarini birisi yazmışasusda eski versiyona dönüş yok diye galiba bizim sorun orda siteye attiklari eski versiyonlarida goremiyoruz samsunglarda filan gorunuyormus artik asus nasil ayarladiysa servisin anlatmak istedigi cihazi formatlayin sonra guncelleyin dedigimgibi eski guncelleme dosyalarini gormuyor cihaz pcden atmasini bilen varsa tarif edebilirmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • taekwon32 T kullanıcısına yanıt
    dostum yapamazsan ürün brick olur bence deneme tam bilmiyorsan ayrıca garantidende çıkabilir
  • Bu servis olayında kotu hislerim var neden bilmiyorum yurt disindaki servislerde yaşananlarla ulkemizdekiler ayni anakart ilk başta sonra imei meselesi ayrica desteği ilk aradığımda bazı konularda cevap vermelerinin yasak olması valla robotla konusaniz daha cok yardim eder hicbi aciklama yapmadan servise istemeleri cihazi suan kendimiz calip kendimiz oynuyoruz asus suspus bisey ciksa biz bilmioruz deseler hak arayamicaz imeilleri bile foya vermiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • taekwon32 T kullanıcısına yanıt
    keşke yazdıklarımızı biraz okusaydın sen müdahale etme asus servis, hatayı sana yüklemek için ince eleyip sık dokuyor, ya bekle bizler bi teslim alalım (hiç sanmıyorum ama) ya da sende servise gönder yaşadıklarımızı birebir yaşa
  • Uydurukbi tabletim vardi uydurukda olsa adamlar sitesine yazilimi atmis guzel resimli anlatimi yapmis sorunsuz yukluyodum sorun olmuyodu asusunkinde sanki ilkdefa boyle bisey goruyorgibiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar servis süresinde 10 iş gününü doldurmak üzere olduğu için servisten geçici cihaz temini istedim ve beklediğim gibi "kargo ile gönderilen cihazlar için geçici cihaz veremediklerini" bildirdiler. Ayrıca, yazılımsal olarak problemi çözdüklerini ve en yakın zamanda cihazın onarımını tamamlayarak göndereceklerini söylediler.

    Bayram sonrası 20 iş günü doluyor. Eğer cihazı düzgün bir şekilde onarır ve memnun edici bir şekilde teslim ederlerse geri alacağım. Memnun edici bir çözüm sunmadan cihazı yollarlar veya 20 iş günü sonrası yollarlarsa, cihazı teslim almayı reddederek, direk tüketici hakem heyetine başvurup cihazı unutacağım ve kulağımın üstüne yatıp para iadesini bekleyeceğim.

    İlk defa böyle bir problem yaşıyorum. Dell laptop kullandım servis gayet memnun ediciydi. LG kullandım 1 yıl sonra "cihazınızın ayıplı olduğu tespit edilmiştir, cihazı tarafımıza teslim etmeniz halinde aldığınız fiyat faiziyle geri ödenecektir" diye aramışlardı. Yine LG bir cihazda garantinin son günü bozulan cihazı ücretsiz tamir edip birde +60 gün garanti vermişlerdi ki onarımdan kaynaklanan bir problem olursa geri getirin demişlerdi.

    Asus servisi şu ana kadar herhangi bir problem çıkarmadan maillerime aynı gün cevap verdi; servis konusunda şimdilik bir problem yok. Ancak, durum çok saçma, test edilmeden yollanmış bir güncelleme birçok cihazda problem yaratıyor, forumlarda ana kart değişiminden vs. bahsediliyor, birileri log doayalarının kopyalandığını, bir başkası cihazlarda yazılımsal testler yapıldığını vs. söylüyor. Dolayısıyla herkesin kafasında farklı farklı sorular doğuyor. Ben henüz anlamış değilim, ya Asus'un veri tabanları bir şekilde hack edildi ve güncelleme asus tarafından gönderilmedi. Asus olayı anlamak için cihazları topladı yada bir problem vardı ve gizli saklı bunu çözmeye çalıştılar.

    İşin özü durumu ancak cihazlar servisten geri döndüğünde ve servise gitmeyen cihazlarda olacakları analiz ederek anlayabileceğiz. Diğer arkadaşlarda sürekli olarak bu süreçte yaşadıklarını aktarmaya devam ederse daha doğru bir yol izleyebilir diye düşünüyorum. Sonuç olarak bu cihazın tüketicileri bir taraf Asus ve teknik servisi bir taraftır.




  • Cihaz gelirse paylasmayi unutma ama bizimle sorun varmi yokmu bende servis kayiti yaptirdim olmazsa göndermem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • taekwon32 T kullanıcısına yanıt
    Beklemedeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ASUSçu arkadaşlar, ASUS yeni telefon özellikli tablet çıkaracak mıymış duyum alan var mı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redcolt75

    quote:

    Orijinalden alıntı: terelelli11

    Benim cihaz bozulmadı ve çok mutluyum bzulanlarada oh iyi olmuş diyorum ve bundan sizene.
    İnsanlıktan zarttan zurttan bahsetmeyin.
    Eğer birlik olsak bu olmazdı, burada bir kişi günceller onda sorun olmazsa herkes güncellerdi.
    Ha boşmolofoş düşünmeyin, o bozulan arkadaşında herşeyini buradan binlerce kişi karşılardı 3 kuruş toplasak yenisinin alasını alırdı.
    Burada tabii suç asus firmasında ama sizler sazanlar mağdursunuz.
    Ben değilim çünkü ben kefallik yapmam.
    sürünün çünkü mallet olarak örgütlenme beraber hareket etme kafası yok bizlerde.



    umarım cihazını düşürür ekranını kırarsında buradan paylaşırsında o sazanlardan medet umarsın aslan parçası

    Neden cihazıma bir şey olsunki ben sizler gibi burada ağlayan bebe değilim veririm servise yapmadımı kanuni haklar var ve bugüne kadar onlarca defa verdim kazandım siz derdinize yanın ucuz bir ürün için ağlamam buralarda kanuni yollar tüketiciden yana.
    Birde arada hitabet, insani ilişkiler dersleri önemli bu konularda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: realraven


    quote:

    Orijinalden alıntı: terelelli11

    Benim cihaz bozulmadı ve çok mutluyum bzulanlarada oh iyi olmuş diyorum ve bundan sizene.
    İnsanlıktan zarttan zurttan bahsetmeyin.
    Eğer birlik olsak bu olmazdı, burada bir kişi günceller onda sorun olmazsa herkes güncellerdi.
    Ha boşmolofoş düşünmeyin, o bozulan arkadaşında herşeyini buradan binlerce kişi karşılardı 3 kuruş toplasak yenisinin alasını alırdı.
    Burada tabii suç asus firmasında ama sizler sazanlar mağdursunuz.
    Ben değilim çünkü ben kefallik yapmam.
    sürünün çünkü mallet olarak örgütlenme beraber hareket etme kafası yok bizlerde.



    Beterin beteri var unutma!

    Yahu cihazın fiyatı ne, ne beteri varmış atmasaydınız yazılımı ben attımmı hayır biraz açık göz lun yahuuu.::))))))))))))




  • Bi s... git ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: terelelli11

    quote:

    Orijinalden alıntı: realraven


    quote:

    Orijinalden alıntı: terelelli11

    Benim cihaz bozulmadı ve çok mutluyum bzulanlarada oh iyi olmuş diyorum ve bundan sizene.
    İnsanlıktan zarttan zurttan bahsetmeyin.
    Eğer birlik olsak bu olmazdı, burada bir kişi günceller onda sorun olmazsa herkes güncellerdi.
    Ha boşmolofoş düşünmeyin, o bozulan arkadaşında herşeyini buradan binlerce kişi karşılardı 3 kuruş toplasak yenisinin alasını alırdı.
    Burada tabii suç asus firmasında ama sizler sazanlar mağdursunuz.
    Ben değilim çünkü ben kefallik yapmam.
    sürünün çünkü mallet olarak örgütlenme beraber hareket etme kafası yok bizlerde.



    Beterin beteri var unutma!

    Yahu cihazın fiyatı ne, ne beteri varmış atmasaydınız yazılımı ben attımmı hayır biraz açık göz lun yahuuu.::))))))))))))

    Sanane adamlar asusa guvendi yüklediler sen yuklemdiysen o senin sansina adamlara niye laf diyorsun,sanki milyon dolarlik dava kazandın AC insan bir üstte sana birşey yazdim hadi yol al insanların moralini Bozma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.