Şimdi Ara

Asus F3SV Ekran 6 Parçaya Bölündü (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
258
Cevap
2
Favori
82.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim de 24.09.2009 tarihinde servise ulaşan bilgisayarımın 30 iş günü (cumartesiler dahil) bugün doldu. cuma günü asusu arayıp para iadesi isteyecem parayla samsung r620 almayı planlıyorum inşallah çok uğraştırmazlar...
  • Arkadaşlar benimde şöyle bi sıkıntım var;

    2 sene önce asus f3sv 240 dr aldım. Ekranım şimdi 6 parça oldu ve teknik servise yarın götüreceğim fakat,
    aldığım yer mavi bilgisayardı orasıda battı. Ben paramı geri nasıl alabilirim? yada ürün değişikliğini nasıl yapailirim? bir bilginiz varmı?

    Çünkü yukarıdaki yazılardan ürün değişikliği veya para iadesini aldığımız yerin yaptığını öğrendim.
  • cuma sabahı aradım benim de laptopum değişime girmiş tayvandan rapor bekleniyormuş

    XraptorX senin laptopu da büyük ihtimal yapamayacaklar çünkü f3sv nin anakartı artık üretilmiyor herhalde , senden de hesap numarası isterler oraya yatırırlar paranı
  • holigan1

    Dün srevise bıraktım makinayı. Adamlar büyük ihtimal değiştirme raporu hazırlarız dediler. Fakat ben değişimdense 300 tl aşağı olsun çok önemli değil, paramı iade etmelerini istiyorum. Arada Mavi Bilgisayar olmadığı için direkt ana distribütör olan boğaziçi bilgisayarı aradım adam illada değiştirecez model önericez onla değiştircez diyo.

    Şunu sormak istiyorum: Ben başka bir model bilgisayar istemiyorum, paramı iade etmelerini istiyorum. Onlar model önerse bile paramı almanın bir yolu varmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XraptorX -- 31 Ekim 2009; 16:07:56 >
  • XraptorX kardeş 30 iş günü dolunca bilgisayarı yapamazlarsa büyük ihtimal yapamayacaklar yukarıda minubus nikli arkadaş gibi sen de tüketici hakları derneğine dilekçe verirsin paranı alırsın
  • merhaba arkadaslar, ayni sekilde benim de ekranim az once 6 parcaya bolundu. Tecrube yasamis arkadaslar, cihazi servise teslim etmeden once hard disk teki bilgileri kopyalayabildiler mi? veya servise teslimat esnasinda servis kopyalayip veriyor mu? bu sorunu nasil cozdunuz acaba? tesekkurler..
  • gözün aydın palver 1.5 ay sonra sen de yeni laptop sahibi olursun inşallah, bu gidişle asus batacak. bilgisayarın açılıyorsa sen servise vermeden verilerini yedekle ne olur ne olmaz. ben yedekledim, zar zor format attım mavi ekran hatası yüzünden bilgisayarı bom boş verdim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi holigan1 -- 1 Kasım 2009; 15:17:00 >
  • arkadaşlar 30 iş günü doldu fatura bedelini istemeye gittiğimde kutusunu aksesuarını herşeyini ve taksit yaptığım için kart slimini istedi onlar bende bulunmadığı için üzerine ekleme yapıp daha iyi bir notebook aldım nekadar güzel bişe 2 yıl kullan son ay bozulsun bedava yeni pc'n olsun :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: holigan1

    benim de 24.09.2009 tarihinde servise ulaşan bilgisayarımın 30 iş günü (cumartesiler dahil) bugün doldu. cuma günü asusu arayıp para iadesi isteyecem parayla samsung r620 almayı planlıyorum inşallah çok uğraştırmazlar...


    Hocam cumartesileri iş günüden sayıyorlar mı? Bir kaç arkadaş saymadıklarını yazmışlardı. Eğer sayılıyorsa benim de 30 gün dolmak üzere. Asusa telefonla ulaşılamıyor bir türlü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bianca -- 2 Kasım 2009; 13:04:24 >
  • bianca ben aradığımda benim dedim 30 iş günü doldu adam telaş yaptı size mesaj falan düşülmedi mi bişey söylenmedi mi dedi hayır dedim sonra ben seri numarasını söyleyince bilgisayarı verdiğim tarihi gördü sizin 30 iş günü dolmamış cumartesi pazarlar sayılmıyor dedi ben de cumartesilerin iş günü olduğuna dair bakanlığın açıklaması var dedim adam yumaşadı zaten sizin bilgisayar değişime girmiş tayvandan rapor bekleniyor dedi. kısacası saymıyorlar fakat sıkıştırınca sayıyorlar.
  • merhabalar arkadaşlar
    maalesef bende de LANET OLASI ASUS F3SV var bende de aynı sorun oldu
    ama daha farklı sorun dan sonra kaynaklandı açılışta siyah zemin üzerine mavi çizgiler oluştu recover dedik ve sonbuç 6 parça ALDIĞIM GÜNE LANET EDİYORUM.
    Servise gönderen arkadaşlara sorum şu; değiştirilmesi gereken "yedek parça :D" ne
    anakart mı
    ekran kartı mı
    yoksa işlemcimi size tam olarak söölenen ne

    bana bilgi verirmisiniz:
    Bu sırada Servisleri tek kelime ile berbat ve türk işi (yabancılar bööle diyor-yalap şap-) bir servis var ne yapsakta para kertsek diye bakıyorlar
    şimdiden parasını alan herkese HELAL OLSUN
    alacaklara da Helal olsun
    BİDAHA BIRAK PC YADA LAPTOP KALEM BİLE ALIRSAM AHANDA YAZIYORUM BURAYA PLUG'N PLAY YAPSINLAR O KALEMİ BENİM ÜSTÜMDE
  • Benim de ekranda sorun oldu,anakart değişecek dendi.

    Cumartesi günleri sayılmıyor dediler,o şekilde hesap ederek 28. iş gününde laptopumu teslime ettiler (Eylül'ün başında).Kasadaki siyahlanmalar nedeniyle kasa değişimini istedim,yapmadılar.Şimdi garantisi bitti,acaba şu anda bir hak iddia edebilir miyim?
  • 2500 tl lik kamburum benim ana kart mı diyorsunuz şimdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgatokdemir

    merhabalar arkadaşlar
    maalesef bende de LANET OLASI ASUS F3SV var bende de aynı sorun oldu
    ama daha farklı sorun dan sonra kaynaklandı açılışta siyah zemin üzerine mavi çizgiler oluştu recover dedik ve sonbuç 6 parça ALDIĞIM GÜNE LANET EDİYORUM.
    Servise gönderen arkadaşlara sorum şu; değiştirilmesi gereken "yedek parça :D" ne
    anakart mı
    ekran kartı mı
    yoksa işlemcimi size tam olarak söölenen ne

    bana bilgi verirmisiniz:
    Bu sırada Servisleri tek kelime ile berbat ve türk işi (yabancılar bööle diyor-yalap şap-) bir servis var ne yapsakta para kertsek diye bakıyorlar
    şimdiden parasını alan herkese HELAL OLSUN
    alacaklara da Helal olsun
    BİDAHA BIRAK PC YADA LAPTOP KALEM BİLE ALIRSAM AHANDA YAZIYORUM BURAYA PLUG'N PLAY YAPSINLAR O KALEMİ BENİM ÜSTÜMDE



    anakartı değiştirecekler ama ellerinde yok o yüzden değişim veya para iadesi olur herhalde


    deserthawk keşke 30 iş günü doldu diyip almasaydın bilgisayarı yasal yollara başvurup büyük ihtimal alırdın paranı şimdi bişey yapabilir misin bilmiyorum
    bir de serviste bilgisayarın kaldığı süre garanti süresine ekleniyor belki işine yarar bu bilgi arıza falan varsa gönder servise hemen




  • ARkadaşlar ben internetten almıştım bilgisayarı.
    Acaba para iadesini nasıl yaparlar?
    Ayrıca 2008 Şubat ayında 1825 TL'ye almıştım, hepsini verirler mi acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diverkan

    ARkadaşlar ben internetten almıştım bilgisayarı.
    Acaba para iadesini nasıl yaparlar?
    Ayrıca 2008 Şubat ayında 1825 TL'ye almıştım, hepsini verirler mi acaba.


    Aldığın yer hala faaliyetteyse paranı onlardan isteyebilirsin. Kapanmışsa bu sefer "GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR YÖETMELİK" Madde 14'te yazıldığı üzere bayii, acente, imalatçı - üretici ya da ithalatçıdan isteyebilirsin. İlgili madde aşağıda..

    "Madde 14- Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
    a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altından fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanmamayı sürekli kılması,
    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi, durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
    Bu maddenin (c) bendinde belirtilen raporun, tüketicinin başvuru tarihinden itibaren yedi gün içerisinde düzenlenmesi zorunludur. Tüketici, raporun belirtilen süre içerisinde düzenlenmemesi veya raporu kabul etmemesi hallerinde, ilgili tüketici sorunları hakem heyetine başvurarak mevcut durumun tespit edilmesini isteyebilir.
    Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı - üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar."




  • Bende aynı sorundan dolayı 25.11.2009 tarihinde aldığım firmaya verdim onlarda teknik servise verdiler bundan sonra uğraşacağız bakalım neler olacak 1 hafta bekleyip arayacağım bakalım ne söyleyecekler bu konuda tecrübe edinmiş arkadaşlardan ricam ne yapmalıyım para iadesini talep mi ediyoruz yada onlar bize mi söylüyorlar
  • Arkadaşlar f3sv modeli var bendede 2010 Şubat'ta 2 yıl dolacak.Bende bir ara ekranda tam ortada beyaz bir çizgi çıkmıştı.Derken bu vakte kadar 2-3 kez format attım.Şimdilik o çizgi yok sorun yok...İlerde olurmu acep zora gelmeyelim.Tırstım epey bir kişi sorun yaşamış...Bende teknosadan aldım.Ben ekranı 6'ya nasıl bölerim.Yeni N61VN alayım ehuehue
  • arkadaşlar bende F3s mağduruyum, bilgisayarı kullanma sürem 2 seneyi geçti ve aynı problemleri bende yaşadım, ilk önce klavye yanında çatlaklık, daha sonra çok fazla ısınma ve ekranda bir çizgi, son olarak da ekranın 6 parçaya bölünmesi gibi. ama benim bilgisayarın garanti süresi geçmiş bulunmakta, sizce yapabileceğim bir işlem yada hakkım var mı, sonucta bilgisayarın üretim hatasından kaynaklanan sorunları.yardımcı olursanız sevinirim...
  • benim asus f3sv de ilk yılın sonunda ve garantinin bitmesine 3 ay kala olmak üzere 2 kez anakart sorunu yaşadım . ilkinde parça değişti ikincisinde parça bulamadılar ve 30 iş günü sonunda ürün değişim raporu aldım ve o raporla da ASUS N61VG280DV notebook aldım . biraz şanslıydım garantinin bitmesine 1 ay kala notebook umu yenilemiş oldum
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.