Şimdi Ara

Asus F3SV Ekran 6 Parçaya Bölündü (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
2
Favori
82.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • teşekkurler promedyumXXX bilgi için
  • 30 iş günü dolduktan sonra tamir edilmiş halini bile almayın. Ben mavi bilgisayarda aynı şeyi yaşadım. Tüketicinin korunması ile ilgili kanunda seçimlik haktan söz ediyor. Benim notebook gelmişti. Ben verdigim parayı aynen aldım. Dava için hazırlık bile yapmıştım. Ayrıca parça gelecek şu buna inanmayın. Direkt yasal yollara başvurun.. O onların sorunu.
    Edit: Faturadan kesinti filan yapma gibi bir durum da olmamıştı. Kesintide açıklamaları ne? firma kayıtlarına ne diye yansıtılıyormuş?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi infinity000 -- 12 Ekim 2009; 17:09:55 >
  • Kullanım bedeli yazarlar. sonuçta 2 yıl kullanıyoruz sonra paramızı geri alıyoruz. Kullandığınız süre / notebookun ömrü oranında kesinti yaparlar genelde.
  • arkadaşlar biri kesin birşey söyleyebilirmi şimdi 30 gün geçtikten sonra faturada yazan mevla mı bize ödenecek yoksa daha az bi mevlamı ? ve ödemeyi ne zaman yaparlar ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eser_733

    arkadaşlar biri kesin birşey söyleyebilirmi şimdi 30 gün geçtikten sonra faturada yazan mevla mı bize ödenecek yoksa daha az bi mevlamı ? ve ödemeyi ne zaman yaparlar ?

    mebla
  • merhaba arkadaşlar benim asus f3sv 240 bilgisayarımda

    04.09.2009 tarihinden beri servisde......... servisin telefon numarası 0216 5214725

    fakat telefonla arıyorum arıyorum bakan yok........... ne yapacağımı şaşırdım............ istanbulda olsam çokdan dayanmışdım kapılarına............
  • 40 gündür tamir edemedikleri laptopu,

    artık bundan sonra gönderselerde bir daha dikiş tutacağını sanmıyorum........ yanlız benim fatura kayıp......... fatura bedelinin bir kısmını geri alanlar olmuş forumda okuduğuma göre...........

    bu durumda benim fatura olmadığı için ben ücret iadesi alamazmıyım acaba.........

    ben düştüğüm bu rezil durumdan sonra tekrar asus kullanmak istemiyorum............ yol yordam da bilmiyorum...........

    bu işlerde tecrübeli arkadaşların nasihatlarını ve yardımlarını bekliyorum.........
  • arkadaslar ayni sorun nedeniyle 20 agustosda asus kisikli servisine teslim edilen laptopumun maalesef yedek parcasi ellerine ulasamamisdi ve bir 10 gun once ulastigimizda size bir rapor gondercez laptop degisiim icin demislerdi..sagolsun babam bugun o raporu beklemeyerek taha bsehirden uskudar kisiklaya gitmis benim icin..ordada babama denilen sey"para geri iade yapmiyoruz,laptopun faturasi ile laptopu aldiginiz subeye basvurun(sirinevler gold-bilgisayar) onlar size ayni laptopun yenisini iade edecekler"(asus f3sv 240 dr)ki
    benim bildigim kadariyla asus f3sv bu model bilgisayar hicbir stokda hircbir magazada yok.o yuzden odedigim 2400 lira bedele sahip baska bir laptop ile degisim yaparlar mi?(kafamdaki laptop modeli ASUS X61SF280DV gold-bilgisayar linki isehttp://www.gold.com.tr/urunozelyeni.asp?ID=86357&ad=ASUS-X61SF280DV-T9600-4GB-500GB-16-VHP-Tasinabilir-Bilgisayar) bu bilgisyarijn fiyatida 2260 lira 140 lirada acikalri kaliyor bana karsi..yoksa ayni ozeklliklere sahip baska bir laptop mu verirler..???
    bu son adimlarda izlemem gerekn yol ne???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taegukgi -- 13 Ekim 2009; 20:15:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ser_kan55

    merhaba arkadaşlar benim asus f3sv 240 bilgisayarımda

    04.09.2009 tarihinden beri servisde......... servisin telefon numarası 0216 5214725

    fakat telefonla arıyorum arıyorum bakan yok........... ne yapacağımı şaşırdım............ istanbulda olsam çokdan dayanmışdım kapılarına............


    Hocam Asus servisine telefonla ulaşmak çok zor. Ben bilgisayarı elden verdim, gelince telefon numaramı almadıklarını farkettim. Daha önce kaydım vardı herhalde o yüzden atladılar ama 2 sene önceki kayıttı o ve telefon numaram değişti. o gün akşam 6 ya doğru ulaşabildim ama şikayetim kayda alımadığından telefon numaramı veremedim. sonra 2 gün uğraştım ulaşmak için ve sabah 10.00 da başardım. Tavsiyem sabah 9:00 - 10:00 denemeniz..
  • arkadaslar dun itibari 20 agustosdan beri suren asus servis rezaleti son bulmustur.gold bilgisayardan gidip asus f3sv gecen yil alinan fiyat bedeline biraz daha para ekleyerek, LENOVO Y550 59-022793 P8700 4GB 500GB ( http://www.gold.com.tr/urunozelyeni.asp?ID=86426&ad=LENOVO-Y550-59-022793-P8700-4GB-500GB-VHP-15.4-Tasinabilir-Bilgisayar) modeliyle degisim yaptirdim sonunda..ayrica 2 yil lenova garanti suresi daha verdiler...
    artik darisi sizin basiniza..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taegukgi

    arkadaslar ayni sorun nedeniyle 20 agustosda asus kisikli servisine teslim edilen laptopumun maalesef yedek parcasi ellerine ulasamamisdi ve bir 10 gun once ulastigimizda size bir rapor gondercez laptop degisiim icin demislerdi..sagolsun babam bugun o raporu beklemeyerek taha bsehirden uskudar kisiklaya gitmis benim icin..ordada babama denilen sey"para geri iade yapmiyoruz,laptopun faturasi ile laptopu aldiginiz subeye basvurun(sirinevler gold-bilgisayar) onlar size ayni laptopun yenisini iade edecekler"(asus f3sv 240 dr)ki
    benim bildigim kadariyla asus f3sv bu model bilgisayar hicbir stokda hircbir magazada yok.o yuzden odedigim 2400 lira bedele sahip baska bir laptop ile degisim yaparlar mi?(kafamdaki laptop modeli ASUS X61SF280DV gold-bilgisayar linki isehttp://www.gold.com.tr/urunozelyeni.asp?ID=86357&ad=ASUS-X61SF280DV-T9600-4GB-500GB-16-VHP-Tasinabilir-Bilgisayar) bu bilgisyarijn fiyatida 2260 lira 140 lirada acikalri kaliyor bana karsi..yoksa ayni ozeklliklere sahip baska bir laptop mu verirler..???
    bu son adimlarda izlemem gerekn yol ne???



    quote:

    Orijinalden alıntı: taegukgi

    arkadaslar dun itibari 20 agustosdan beri suren asus servis rezaleti son bulmustur.****dan gidip asus f3sv gecen yil alinan fiyat bedeline biraz daha para ekleyerek, LENOVO Y550 59-022793 P8700 4GB 500GB ( http://www.gold.com.tr/urunozelyeni.asp?ID=86426&ad=LENOVO-Y550-59-022793-P8700-4GB-500GB-VHP-15.4-Tasinabilir-Bilgisayar) modeliyle degisim yaptirdim sonunda..ayrica 2 yil lenova garanti suresi daha verdiler...
    artik darisi sizin basiniza..


    hocam sizin adınıza sevindim.... darısı bizim başımıza inşaalllah....

    yanlız dikkatimi çekti....... fatura bedeliniz 2400 lira iken

    değişim yaptığınız bilgisayarın bedeli 2072 lira olmasına rağmen üstüne bir miktar para daha verdiğinizi yazmışsınız........ bunun nedenini merak ettim.......

    yani fatura bedelinin tamamı geçerli değil mi?




  • yurt dısından parca bekliyoruz
    demeleri hep palavra
    anakart ekran gibi ana parcalari servis elinde bulundurmak zorunda
    zaten yurt dışından gelmesi 3 gun yapmaları bır gun
    bize gelmesi 1 hfta olur
    hadi bura türkiye diyelim iki haftada bize ulasır

    ben bekledim üç hafta sonra dilekcemi hazırladım
    31. gün valilik binasindaki tüketici haklari dernegine verdim dilekcemi

    dilekcede 30 gun gectı cıhaz elimde yok, fatura bedelini istiyorum dedim
    memur % 100 aliırsın dedi
    (içimden insallah o alırsın kelimesi mecazi anlamda degildir dedim :)

    2 hfta sonra eve tüketici derneginin mektubu geldi
    kabul edildi diye

    sonra para yattı hesabıma :)
  • hocam ödediğiniz fatura bedelinin tamamını alabildiniz mi?

    hesab numaranızı asus servisinden mi istediler? ben bu servise bir türlü ulaşamıyorum...........
  • kullanım bedeli falan kesiyorlar mı acaba........

    sayın taegukgide böyle bir durum mu oldu acaba........

    2400 lira fatura bedelinden kullanım bedeli düşüp geri kalan kısmını mı karşılıyorlar acaba.......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ser_kan55

    kullanım bedeli falan kesiyorlar mı acaba........

    sayın taegukgide böyle bir durum mu oldu acaba........

    2400 lira fatura bedelinden kullanım bedeli düşüp geri kalan kısmını mı karşılıyorlar acaba.......


    Serkan arkadasim yurtidisnda oldugum icin ben ilgilenmedim laptop alimiyla.refakati babam aldi ve herseyi o yapti sagolsun.
    babam 2 gun asusuun kapisini asindirinca 1 hafta sonra asusdan ulasmislar ona golddan gidip sitediginizi secebilirsiniz diye oda beni aradi bende dedim bu modeli istiyorum..sonrada ogrendigime gore biraz da fark odemis ancak asus benimn aldigimda 2300 idi sigortasi ile 2400 civarina maal olmustu bana..
    anlasilan o farkida gecen 1.5 sene icin kullanim bedeli olarak aldilar..zira alinan lenova ninda 2300 gibi bir fiyati var..
    1 ay asan arkadaslara benim tavsiuyem once aldiklari subeye gitsinler onlarla konussunlar 1-2 gun icinde size yeni bir laptop vereceklerdir...
    bu arada arkadaslar eski laptopumun harddiskinden bayaa bilgilerim vardi onu geri alabilirmiyim eger asus servise basvursam.???




  • servisden yazı gelmiş....

    bilgisayarı aldığım yere değişim veya iade şeklinde bir yazı gelmiş............ faturayı istemişler...........

    bilgisayar bozulunca aldığım bilgisayarcıya götürmüştüm....... bizde iadesini istedik bakalım ne olacak cevap bekliyoruz tekrar servisden..........
  • evet arkadaşlar benim asusla olan problemim 50 gün sonra artık bitmiştir.............

    fatura bedelinin tamamı hesaba aktarılmıştır........ paranın tamamını aldığım için mutluyum ama asusa olan kızgınlığım bir miktar daha devam ediyor......

    çünkü 50 günlük süre içerisinde onca telefon açmama rağmen servisle bir türlü görüşemedim..... 40 gün sonra bir yazı bilgisayarı aldığım bilgisayara bir yazı geldi ve o yazıya verdiğimiz yazılı cevapla sorunumuz çözüldü.............

    yanlız ben bilgisayarımın akibeti hakkında bilgi sahibi olamadığım için 40 günlük süre içerisinde çektiğim stressden dolayı bir çok tanıdığıma ve internetde bir çok sitede bu rezaleti anlattım................

    servisde telefonlara bakacak bir işçi bulundurmanın maliyeti çok fazla mı geliyor asusa anlamadım.......... bence o işçiye verilecek üç beş kuruşluk bir maaşla asusun itibarının ayaklar altına alınması önlenmiş olur..............

    benden bu kadar.........

    şimdi kendime yeni bir laptop bakıyorum.......




  • Gözün aydın serkan paranı almışsın darısı bizim başımıza sana da aynı soruyu sorayım cumartesi iş günü sayıldı mı bi de para iadesi istedikten kaç gün sonra paranı aldın?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi holigan1 -- 25 Ekim 2009; 8:37:39 >
  • holigan teşekkür ederim........

    cumartesiyi iş gününden hesaplamışlar......... çünkü ben kendi yaptığım hesapta cumartesiyi hesaplamamıştım......ramazan bayramını falan çıkınca geriye beş altı gün falan kalmıştı......

    ama o esnada servisden mudili ile değişim veya iade şeklindeki yazı bilgisayarı aldığım bilgisayarcıya gelmişdi........

    yazıya cevap verdikten 1 hafta sonra para hesaba geçti............ yanlız para benim bilgisayarı aldığım bilgisayarcının arena bilgisayarcılıkdaki hesabına geçmiş.......... yani orasını tam anlamadım kendisimi paranın oraya aktarılmısını istedi yoksa benim bilgisyarı arenadan sipariş geçmişdi... o yüzden mi parayı o hesaba yatırdılar anlamadım..........

    ama ben alışverişimin dışında kalan parayı nakit olarak geri alaçacağım

    darısı sizinde başınızı inşaallah............
  • çok sağol serkan biz de alırız inşallah paramızı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi holigan1 -- 25 Ekim 2009; 19:29:31 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.