Şimdi Ara

Asus F3SV Ekran 6 Parçaya Bölündü (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
259
Cevap
2
Favori
82.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sen şanslıymışsın gerçekten, yurt dışına çıktığım için benim garanti sürem de geçti garanti belgesini de bulamıyorum, bütün aksilikler geldi yani, elimde birea belge olsa mahkemeye verecem ama biraz destek ve bilgi almam lazım sizlerden
  • arkadaşlar ben tüm mesajları okuyamadım ama size tavsiyem 30 işgünü dolduğunda sakın ola ki pc nizi veya degişimiini kabul etmeyin. nakit olarak verdiginiz parayı isteyin. vermek zorundalar. vermezler 900 lira üzeri için dava açın. bu konuda yardımcı olabilirim. ben maviden nakit verdigim parayı tastamam aldım. süre geçtikten sonra notebook u getirdiler kabul etmedim. ayrıca kullanım bedeli filan alamazlar.
  • Arkadaşlar,
    Bugün itibariyle 30 işgünü dolmuş bulunmaktadır.
    Şimdi öncelikle ne yapmam gerekiyor.
    Pazartesi günü Asus'u arıcam ama ulaşabileceğimi sanmıyorum, olmadı gidicem, görüşücem.
    Peki bu esnada yapmam gereken birşey var mı? Dilekçe, vs... gibi.
    Nasıl bir yol izlemeliyim bilgilendirirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diverkan

    Arkadaşlar,
    Bugün itibariyle 30 işgünü dolmuş bulunmaktadır.
    Şimdi öncelikle ne yapmam gerekiyor.
    Pazartesi günü Asus'u arıcam ama ulaşabileceğimi sanmıyorum, olmadı gidicem, görüşücem.
    Peki bu esnada yapmam gereken birşey var mı? Dilekçe, vs... gibi.
    Nasıl bir yol izlemeliyim bilgilendirirseniz sevinirim.



    Hayırlı olsun 30 iş günü dolduktan sonra ASUS yurtdışına durumu bildiriyor ve size rma raporu denen raporu vermek için onay istiyor. 15-20 gün sürebilir, zira liste halinde toplu olarak onay geliyormuş, Şansa 2-3 gün de sürebilir. Herhangibir dilekçe vermeye gerek yok. Raporu aldıktan sonra satın aldığın yere raporu ve faturayı veriyorsun , para iadesi ya da başka bir notebook istediğini söylüyorsun. Ben para iadesi istedim bayramdan önce, henüz yatmadı. Orası da 10-15 gün demişti. Aslında hemen vermeleri lazım. Başka bir yol da 30 iş günü dolunca ilçe kaymakamlığındaki tüketici hakem heyetine dilekçe ile elindeki servis formu ve fatura ile başvurarak paranın hesabına yatmasını istemek. Bu yolla muhtemelen daha kısa sürede paranı alırsın. Asus servisini de sabah 9-10 arası aramanı tavsiye ederim, ben 2 defa ulaşabildim o saatlerde.




  • arkadaşlar 30 iş günü sonrasında direk para iadesini nasıl talep etmeli ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianca


    quote:

    Orijinalden alıntı: diverkan

    Arkadaşlar,
    Bugün itibariyle 30 işgünü dolmuş bulunmaktadır.
    Şimdi öncelikle ne yapmam gerekiyor.
    Pazartesi günü Asus'u arıcam ama ulaşabileceğimi sanmıyorum, olmadı gidicem, görüşücem.
    Peki bu esnada yapmam gereken birşey var mı? Dilekçe, vs... gibi.
    Nasıl bir yol izlemeliyim bilgilendirirseniz sevinirim.



    Hayırlı olsun 30 iş günü dolduktan sonra ASUS yurtdışına durumu bildiriyor ve size rma raporu denen raporu vermek için onay istiyor. 15-20 gün sürebilir, zira liste halinde toplu olarak onay geliyormuş, Şansa 2-3 gün de sürebilir. Herhangibir dilekçe vermeye gerek yok. Raporu aldıktan sonra satın aldığın yere raporu ve faturayı veriyorsun , para iadesi ya da başka bir notebook istediğini söylüyorsun. Ben para iadesi istedim bayramdan önce, henüz yatmadı. Orası da 10-15 gün demişti. Aslında hemen vermeleri lazım. Başka bir yol da 30 iş günü dolunca ilçe kaymakamlığındaki tüketici hakem heyetine dilekçe ile elindeki servis formu ve fatura ile başvurarak paranın hesabına yatmasını istemek. Bu yolla muhtemelen daha kısa sürede paranı alırsın. Asus servisini de sabah 9-10 arası aramanı tavsiye ederim, ben 2 defa ulaşabildim o saatlerde.


    Teşekkürler




  • ya arkadaşlar benim garanti sürem doldu, yapabileceğim bi şey var mı?
  • Uzun süren denemelerimden sonra teknik servise telefonla ulaşmayı başardım. Bu arada telefonu değişmiş 0216 524 3000 olmuş.
    Yarın gelin değişim raporu verelim dediler.
  • Benim de 6 parçaya bölünme sorunu oldu geçen cumartesi. Garanti süresi doldu sandım (5 gün geçmiş idi o anda) ama daha önceki çatlama problemi yüzünden serviste kalmıştı ve 3 4 günlük fark ile garanti kapsamına girdi. bilgisayarı teslim ettim. bakalım ne olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliozkan296

    Benim de 6 parçaya bölünme sorunu oldu geçen cumartesi. Garanti süresi doldu sandım (5 gün geçmiş idi o anda) ama daha önceki çatlama problemi yüzünden serviste kalmıştı ve 3 4 günlük fark ile garanti kapsamına girdi. bilgisayarı teslim ettim. bakalım ne olacak.


    Vaay,
    Çok şanslıymışsın.
    Ne olcak: Garantiden para iadesi....
  • kesinlikle çok şanslıymışsın, benim bilgisayar bi köşede bekliyoır, ben bi köşede bekliyorum şimdilik :(((
  • bugün notebook servisten (üsküdar / kısıklı ) geldi servis fişinde anakart değişti fan bakımı yapıldı diyor. benim aklıma şu takıldı anakartı değişen bir bilgisayarda herşey olduğu gibi durabilirmi işletim sistemim ayarlarım değişmemiş yada anakartın değiştiğini nasıl anlarım

    not :yalnız ekran altıya bölündükten sonra ertesi gün normal açılmıştı ama ben servise yinede göndermiştim

     Asus F3SV Ekran 6 Parçaya Bölündü
  • F3SV 240 DR notebook unu servise gönderipte anakartı değiştirilen arkadaşlar varmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetsahin05 -- 9 Aralık 2009; 14:05:46 >
  • ya rakadaşlar ingilizce güzel bir yazı hazırlayıp taywan'daki asus genel firmasına göndersek nasıl olur? Türkiyedeki bu servis rezaleti ve asus modellerinde sık rastlanan ve üretim hatası gibi görünen bu sorunları anlatsak bir sonuç alabilirmiyiz? hatta Türkiyedeki tüm asus mağdurları topluca asusa dava açsa, kişi başına 10 milyon dolar maddi ve manevi tazminat istese nasıl olur acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amo

    ya rakadaşlar ingilizce güzel bir yazı hazırlayıp taywan'daki asus genel firmasına göndersek nasıl olur? Türkiyedeki bu servis rezaleti ve asus modellerinde sık rastlanan ve üretim hatası gibi görünen bu sorunları anlatsak bir sonuç alabilirmiyiz? hatta Türkiyedeki tüm asus mağdurları topluca asusa dava açsa, kişi başına 10 milyon dolar maddi ve manevi tazminat istese nasıl olur acaba?


    Dostum,
    İyii güzel diyorsun ama ben birden Asus teknik servisini çok sevmeye başladım.
    Benim laptopta (F3SV) hiçbirşey yoktu.
    Sadece kenarı hafif çatlamıştı, baktım ki bazıları garantiden kasayı değiştirmiş, ben de gönderdim.
    Şuan yeni bir laptop ile değişimini istedim.
    Para iadesi de yapıyorlar ama arkadaşların önceki yazılarda söylediği kesinti kullanım bedeli değil KDV imiş.
    Ben de 1500 TL geri alacağıma 1800 TL'ye sıfır laptop almayı daha akıllıca buldum, yenisi ile değiştircem.

    Yaşasın ASUS TEKNİK SERVİS :)))
    Sırf teknik servisinin kötülüğü yüzünden yine ASUS alıyorum :)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amo

    ya rakadaşlar ingilizce güzel bir yazı hazırlayıp taywan'daki asus genel firmasına göndersek nasıl olur? Türkiyedeki bu servis rezaleti ve asus modellerinde sık rastlanan ve üretim hatası gibi görünen bu sorunları anlatsak bir sonuç alabilirmiyiz? hatta Türkiyedeki tüm asus mağdurları topluca asusa dava açsa, kişi başına 10 milyon dolar maddi ve manevi tazminat istese nasıl olur acaba?

    kesinlikle haklısın, yazılacak yazıyı hazırlayalım, gönderelim arkadaşlar, 10 milyon dolar biraz fazla ne olabilir ama ben bir kaç tanıdık hakim arkdaşıma sordum, onlarda onay verdiler kesinlikle..
  • Ardadaşlar,
    Değişim için yapılanları kısaca özetleyeyim:

    1- Cihazı teknik servise götürüyorsunuz ve 30 işgünü doluyor (Cumartesiler de işgünüdür).
    2- Sonra teknik servisten ürün değişim raporu (RMA raporu) alıyorsunuz. Ekte örneği var.
    3- Bu form ile 10 gün içinde ürünü aldığınız yere başvuruyorsunuz. İsterseniz yeni ürün isterseniz ürünün parasını iade alıyorsunuz.

    [simage]http://img690.imageshack.us/img690/4153/asusc.jpg [/simage]
  • arkadaşlar asus yetkili servisine cihazını götürüpte anakartı değişen var mı???

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetsahin05

    arkadaşlar asus yetkili servisine cihazını götürüpte anakartı değişen var mı???




    Bence bu aralar Asus servise gelen tüm F3SVleri geri alıyor.
    Neden böyle düşünüyorum:
    Benim garanti süremin dolmasına 2 ay kalmıştı, benim PCde herhangi bir sorun da yoktu. Sadece kasadaki çatlak problemi vardı. Götüreyim dedim, belki yerler.
    Çok da iyi oldu, N61VG253DV aldım onun yerine.
    Ama adamlar bana deseydi ki, "Kardeşim, sen bunu 2 yıldır kullanıyorsun, bunu garantiye sokamayız, vs..." Tamam deyip geri dönerdim :) Ne onlar böyle birşey söyledi, ne de pc'mi onardılar.

    Benim şahsi fikrim, elinizde garantisi bitmemiş F3SV varsa ve 2 ay bilgisayarsız kalabilirim diyorsanız (başka bir pcniz varsa, vs) bir şekilde bir bahane ile (DVDleri okumuyor bile diyebilirsiniz) servise gönderin. Muhtemelen değişecektir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokayserifener

    arkadaşlar bende F3s mağduruyum, bilgisayarı kullanma sürem 2 seneyi geçti ve aynı problemleri bende yaşadım, ilk önce klavye yanında çatlaklık, daha sonra çok fazla ısınma ve ekranda bir çizgi, son olarak da ekranın 6 parçaya bölünmesi gibi. ama benim bilgisayarın garanti süresi geçmiş bulunmakta, sizce yapabileceğim bir işlem yada hakkım var mı, sonucta bilgisayarın üretim hatasından kaynaklanan sorunları.yardımcı olursanız sevinirim...


    ekran kartı driverini asus'un kendi sitesinden indirip kurmaya çalış. Ayrıca garanti kapsamı dışında ise değil bilgisayar, hiçbir elektronik cihaz üretim hatası koşulunu öne sürerek müdahalede bulunmaz bulunamaz.


    madem üretim hatası vardı o zaman garanti süreci içinde bildirmen gerekirdi şeklinde yaklaşırlar.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.