Şimdi Ara

ASTRA J KASA 1.3 CDTİ KULLANICILARI (60. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.556
Cevap
45
Favori
511.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sanırım ötv ve KDV siz olacak şekilde alacaksınız.

    kullanacağınız süre 5 yıl. 5 yıl sonunda hepsinin ikinci eli birbirine yakın olur.

    Astralardaki 1.3 motor fiyat motoru. eski versiyondada bu şekildeydi, yenidede bu şekilde. H kasa, mevcut J kasaya göre 1 saniye daha hızlı (0-100 km). eskisi de çok performanslı değildi, yeniside. ama bu arabadan ne beklediğinizle de alakalı. arabayı babam kullanıyor. 1 hafta olacak. çok memnun. istanbulda şehir içinde kullanıyor şu anda. performansını ben sevmemiştim ama ona yetiyor işte. kendim 1.4 TSI motorlu araç kullanıyorum. benzinli olması ve turbolu olması nedeniyle ben çok alışmışım güce. bana o yüzden dizel astralar çok güçsüz geliyor.
  • evet haklısın ötv siz alıcam ama malesf kdv dahil ödemekle mükellefim eğer ki golf için nisandan öncesine teslimat yapamadıkları için kararım bu yönde oldu....auris kasa dğiştirir düşüncesiyle daha çok ford ve opel üzerinde duruyorum umarım opel memnun kalıcağım bir araç olur ve yakıt olarak tatminkar olması açısından 1.3 motor yöneldim...1,4 multiair motorlar hakkında bilgim yok ama 1,3 izel motor daha performanslıdır büyük ihtiml
  • arkadaşlar opel yerine gulietta tercih edilmelimi sizce belki yeri değil ama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unfoundeddd

    arkadaşlar opel yerine gulietta tercih edilmelimi sizce belki yeri değil ama

    edilebılır tabiki bende baktım fakal aracın ön kısmını begenmedım farlarını falan.birde fiyatı daha yuksektı aldıgım zaman.piyasası daha az olan araç birde.
    ama tercıh edıleblır guzel araç.
  • ikiside fiat motor opel 1,3 cdı .guli 1,6 tct destekli...dış görünüş guli iç donanım piyasanın en iyisi astra.performans guli .yakıt opel ama gulide diğer 1,6 dizllere nazaran %10 daha ekonomik opel astra full 60 bin gulinin şu anki kampanya fiyatı euro yu sabitledikleri için 57 bin
  • astra alan arkadaşlarım belli bir süratten sonra içeri rüzgar sesi aldığını söylüyorlar
  • arkadaşlar arabayı alırken tamponlarına dikkat edin bazıları inanın çok ayrık. biz bu yüzden nehir grisi renkten vazeçip beyaz almak durumunda kaldık. ne fark eder diyenler olabilir ama az deği 50 küsür bin para veriyorsunuz kusuru da olmaması lazım. ben deki h kasada bile böle bişi yok. nasıl olmuş anlamadım.
  • sn iron man;bende nehir gri renkte astra almayı planlıyorum ama açıkçası düşünceniz içime kurt düşürdü.birde aracın kaporto ve tamponlarının metal/plastik olmasından kaynaklanan özellikle nehir gri renkte kaporta ve tamponlarda bir ton farkı hissettiniz mi?son olarak nehir griyi almaktan vazgeçtiğiniz bayi reis oto mu?
  • j kasa astradan hergün birazdaha soğuyorum ,rüzgar sesi alıyor,kalkışta vasat,sollarken hantal,tamponlar sorun.....sadece içi güzel diyede alınmaz ki en çok hoşuma giden yanı el freni olmayışıydı :-)
  • arkadaşlar seat leon ve gulietta arasında kaldım.....
    leon 55000.......sunroff ,navi edp eds ne varsa standart
    guletta 57500....sunroff ,navi ops
  • Yaklaşık 6 aydır yaptığım araştırmalar sonucunda şuan vardığım nokta çok düşündürücü...
    Anladım ki piyasadaki her markanın araçlarında sorunlar var...
    Çok uzatmayayım ama kısaca da değineyim:
    - Mesela Opel Astra dizellerin (hem yeni hem de eski kasalar için geçerli bir durum) 1.3 motoru 1400 kg civarındaki kasasını taşımaya yetmeyip, bir çok kullanıcısını üzmekte.
    - O zaman kuvvetli bir motora sahip bir model bakalım; mesela Fiat Bravo... 300Nm torka sahip 120hp motor arabayı uçuruyormuş! Süper! Ama biraz araştırma ile bu modelin de otomatik şanzımanında problemler olduğu ortaya çıkıyor.
    - En iyisi sağlam bir marka alıp en az 5 sene arkaya bakmamak! "Parama geçer kardeşim benim sözüm!" deyip, VW Golf' ü kafayı taktım bir süre de... Bu aracın 105Hp, 250Nm torklu motoru standart bir kullanıcıyı fazlasıyla tatmin etmekte. Hele bir de DSG isimli şanzımanı var ki dillere destan! Vites geçişlerini bile hissedemediğiniz, anormal hızlı bir otomatik vitestir DSG şanzıman. Bizzat kendim test ettim, inanılmaz keyifli birşey!!!
    "Hah, arabayı buldum, Alman mühendisliği, sağlamlığı!" derken internette bir sürü sorunlu VW' nin sürücülerinin yazılarını okudum... Emsallerinden 15bin TL pahalı bir arabanın da emsallerinden farklı olmadığını anladım... VW' de sınıfta kaldı böylece...

    Gelelim konuya...

    Aylar süren araştırmalarım sonucunda hiç bir noktaya varamamıştım. Aklıma Ford Focus TDCI geliyor ama onun da kasasının bana göre albenili olmaması, 2011'de yeni kasasının çıkıyor olması, artık yoldan geçen 10 arabanını 3-4 tanesinin Focus olması benim bu arabaya ısınmamı engelliyor. Aslında gerek motor, gerek yol tutuşu, gerekse 2. el piyasası açısından şu an en mantıklı seçim... Ama gönül işte... Olmayınca olmuyor.

    Hani galerileri gezerken bindiğiniz x marka arabada, "İşte bu, bu benim arabam olmalı, ben de bu arabanın şoförü olmalıyım!" der ya içten bi ses! İşte o ses Focus' u test ederken bana hiç bir şey demedi...

    Gelelim gönlümdeki aslana...
    Daha test sürüşü bile yapamamış olmama rağmen, direksiyonuna oturunca kalp atışlarımın hızlandığı, daha o anda aramda bir bağ oluşan araba Seat 1.6 TDI CR DSG' dir!!! Hem de en beyazından!!! Kara kara camlı bir Leon!!!

    Yaşım 32... Çoluk çocuk yok... Eşimle ben son serseri yıllarımızı da bu arabanın içinde geçirmek istiyoruz... Çoluk çocuğa karışınca zaten mecburen koca ..tlü sedanlara ya da minibüs bozması aile arabalarına geçiş yapmak zoruında kalıyor insan...

    Leon' da VW motoru, VW şanzımanı ve Golf VI platformu kullanılmakta... Kaputun altında bir çok VW logolu parçaya rastlanılabiliyor...

    Tam da "Benim olacaksın!!! " psikolojisiyle gezerken... Yarın aracı almaya niyetlenirken bir de ne göreyim...
    VW, Audi, Seat, Skoda markalarında 1e 1 aynıları kullanılan DSG şanzımanlarda bir çok şikayet var... Yurtdışı ve yurtiçi forumlarda bu konu ile ilgili binlerce satır yazı yazılmış... Hala da tam bir çözüm yok... Bu markaların Türkiye distribütörü Doğuş Oto, şanzımandan gelen sesin normal olduğunu, 7 ileri DSG şanzımanın çok ileri bir teknoloji olduğunu ve klasik otomatik şanzımanların tersine yağ içerisinde değil, yağsız çalıştığını açıklamış... Ses de bu yüzden geliyormuş bozuk zeminlerde giderken...

    Gönlümde hala, Leon yatıyor...

    Sizce ne yapmalıyım??? Kullanan, arabayı bilen, olumlu olumsuz fikir verebilecek olan var mı???
    Kafam çorba gibi oldu...




  • Bugün yine galeride idik hanımla... Toyota, Ford ve Seat' ı gezdik. (Seat' a 2. gidişimiz... )
    Mantıklı bakınca Ford Focus 109hp TDCI Titanium alasım var... Ama Leon' un 45 bin TL' ye anlaştığım arabasındaki donanıma, Focus tüm extralarını ekleTsem bile erişemiyor. Fiyatı da 48bin TL gibi oluyor o zaman Focus' un... En önemlisi de bu fiyata manuel bir Focus alınıyor...

    Yahu bu Leon nasıl bir arabadır... Arabada lastik basınç sensöründen kendi kendine katlanan dış aynalara kadar herşey var.
    Mesela 45binlik Leon da neler var:
    ABS, ESP, EBA, DSR, TCS, XDS, Hillholder, lastik Basınç Sensörü, Otomatik yan aynalar, DSG şanzıman, USB ve Aux girişli Mp3 çalar, vb, vb, vb...
    Çok dolu bir araba... İnanamazsınız...

    Bir de ne var biliyor musunuz?
    Bu günlerde Alfa Romeo Giulietta reklamı dönüyor TV' lerde... Çok acaip bir araba!!! İtalyan tasarımına hastayımdır zaten... "Ruhumuz olmadan sadece birer makinayız..." diyor reklamın sonunda...
    Hah işte, ne güzel söylüyor... Leon' un da bir ruhu var... Fabrika bandından 6 dk' da bir çıkan Focus gibi değil... Kafanızı her çevirdiğinizde bembeyaz, kara camlı bir Leon yok piyasada...
    Ayrı bi araba bence...

    2. arabam olacak... İlkini çok araştırmadan almıştım. En güzelini yapmışım...
    Detaylara girdikçe insan ayrıntılarda boğuluyor...



    fiyatlar geçen seney ait




  • Aracımı bu Pazartesi, 01.11.2010' da teslim aldım.
    Aracım Şeker beyazı bir Leon TDI CR DSG Stylance.

    Şimdi size ilk izlenimlerimi ve birkaç araçla karşılatırmalarımı anlatayım.
    Öncelikle şunu söyleyebilirim ki verdiğim karardan zerre kadar pişman olmadım. Beklentilerimin çok üzerinde 4 4lük bir araca sahibim artık.

    Detaylara gelirsem:

    PERFORMANS: Kesinlikle mükemmel! 170-180 km gibi hızlara hiç zorlanmadan çıkılabiliyor. Ara hızlanmaları müemmel. Gaz pedalına anında tepki veriyor ve hızınız ne olursa olsun uzayıp gidiyorsunuz.
    Diğer araçlarla karşılaştırmak gerekirse:
    - Şirketimde bulunan 1.5 Megane' ları sık sık kullanmaktayım, Leon kesinlikle çok daha iyi.
    - Amcamın Focus TDCI' ı ile test yapmışlığım vardır. Focus' tan daha iyi diyemem, ama kötü de diyemem. Fakat gaza tepkileri Focus' a göre çok daha net.

    YAKIT TÜKETİMİ:
    Araç 55 lt depoya sahip. Bugün ilk depomu bitirdim. Bolca şehiriçi ve 180km civarında kullanım, uzun yolda min. 130km/sa hız ve bolca ani ivmelenme hızlanma ile daha ilk deposunda 920 km. gitti. Bundan iyisi can sağlığı.
    Uzun yolda 120 km sabit hız ile en az 1100 km gideceğine eminim.
    5bin km.den sonra aracın sarfiyatının düşeceğini sanıyorum.

    YOL TUTUŞU:
    Aracın ol tutuşu hepsinden güzel. Virajlarda güven veriyor. ESP'li bir araca sahibim ve sırf ESP' yi çalıştırmak için aracı virajlarda zorluyorum. Ama 900 kmlik bir yolu geride bırakmama rağmen. ESP' yi devreye sokmayı başaramadım. Araç mm bile savrulmadı bu güne kadar.
    Yüksek hızlarda bu güne kadar kullandığım en güven veren araç.
    - Megane' a göre kesinlikle çok daha iyi bir yol tutuşu var. Ve şundan emin olun ki yüksek hızlarda Megane Leon' un yanına bile yaklaşabilecek bir yol tutuşuna sahip değil.
    - Herkes Focus' un yol tutuşunu anlatıyor. Ben de kullandım ve yol tutuşunu tecrübe ettim. Viraj performansını bilmiyorum, denemedim, yorum yapmak yanlış olur. Fakat yüksek hızlarda giderken Leon kesinlikle çok daha güven veriyor.

    KABİN YALITIMI ve MOTOR SESİ:
    Aracın motor sesi kabin içerisine çok az giriyor. Dizel bir araç için rüya gibi bir yalıtım var.
    Araç kabin içerisine yol ve rüzgar sesini de çok ama çok az alıyor.
    - Megane' ın kabin yalıtımı ile Leon arasında çok büyük fark var. Leon 5 beden üstün diyebilirim.
    - Focus' un kabin yalıtımı ile Leon arasında çok büyük fark var. Leon 5 beden üstün diyebilirim. Amcamın Focus' u ile yaptığım teslerde ilk dikkatimi çeken şey 120 km.den sonra içeride esiyormuş gibi gelen rüzgarın sesi idi. Sonradan nette araştırdım, Focus sahibi yalıtımı iyileştirmek için kapı fitillerine anten kablosu döşüyormuş... :D

    KONFOR
    Leon gerçekten çok konforlu bir araç, malzeme kalitesi Focus ve Megane' a göre daha iyi. Aracın içine oturup hareket ettiğinizde VW' e yakışan bir sessizlik hakim. Arabadan herhangi bir tıkırtı, çıtırtı gelmiyor.
    Aracın iç mekanı gayet geniş. 1.83 boyundayım ve arka koltuğumda 1.85' lik kardeşim gayet rahat oturabiliyor.
    Konfor hakkında birşey söylemek isterim; herkes Leon' un spor karakterli bir araba olduğunu ve bu yüzden de yol tutuşunu maksimize etmek için sert süspansiyonlara sahip olduğunu söylerler. Sert süspansiyonlar yüzünden de aracın yolu çok hissettirdiği söyleniyor. Kesinlikle böyle bir durum yok. Araç yolu diğer arabalardan daha fazla hissettirmiyor.

    FRENLER:
    Aracın frenleme mesafesi gerçekten iyi. Yüksek hızlardan aniden yavaşlarken araba çizgisini koruyor. Megane ile de buna benzer bir durum yaşamıştım. Ani fren yaptığımda Megane' ın kontrolden çıkma eğilimini hissetmiştim.

    DSG ŞANZIMAN
    Bu şanzıman diğer otomatik şanzımanlarla kıyaslanmamalı bile. Araç alış sürecinde birçok markanın otomatik araçlarını test ettim. Performans ve vites geçiş süreleri olarak arada dağlar kadar fark var.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Soru sorarsanız severek cevaplarım.

    Sonuç olarak şunu söylemek isterim:
    1000 kere daha sorsalar yine bu aracı alırdım. Leon verdiğim her kuruşun hakkını fazlasıyla verdi!
    Artık herşeyiyle 4 4lük, üzerinde düşünülmüş. Akıllıca detaylara sahip. Performanslı, güvenli ve stil sahibi bir arabam oldu!

    Kesinlikle gözünüz kapalı alınacak bir araç!

    Bence niyetiniz varsa ilk fırsatta bir SEAT bayisine gidimp dizel Leon' u test edin. Ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız!

    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iron_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: northstar52

    Astra Sports Tourer 1.3 CDTİ.Temmuz 2011 trafiğe çıkış,7000 km'de



    kazasız belasız kullanın her ne kadar trafikte pek göremesek de güzelmiş....

    Güzel temennileriniz için teşekkür ederim.Temmuz'dan beri hiç bir sorunu olmadı.Şu an yaklaşık 7000 km'de.Yakıtından çok memnunum.Bagaj benim için olmazsa olmazlardandı.Tam bir aile arabası.İkinci ele düşene kadar (Allah'tan bir kaza bela gelmezse)çok var.10 yıl temiz binerim.Onu o zaman düşünürüz Saygılar.




  • ya akrdeşim şu araç kötüleme ve içinde astra olmayan şunumu alayım bunumu alayımı burda yapmayın inanın opel atra alan biri olarak rahatsız oluyorum paranoya başlıyo yok hızlanınca rüzgar alıyomuş felan ya buarabanın kıyası golf,juliyetta,c4 hangisi almıyo ya saçmalamayın c sınıfı bunlar bmw 7 serisinin lezetini beklemeyin
  • komik bu yorumlar ya ben şahsen leona gidip bakmadım bile rakip bile olamaz.
  • arkadaşım ben yorumlardan okuduğumu yazıyorum,pek inandım mı hayır...ki almayı düşündüğüm için bukadar inceliyorum ama soğutuyorlar kimi memnun kimi değil ama bu arabanın kıyası golf dersen ha golf ha leon ikiside aynı hiçbir fark yok
  • Arkadaşlar öncelikle herkese keyifli forumlar.
    bu başlığı biraz daha aktif gördüğüm için bu başlıkta sizlerden yardım almak istedim, birkaç ay sonra hayırlısıyla kendime yeni araç almayı düşünüyorum ve net olarak 2 araç arasında inanılmaz derecede kararsız durumdayım bu araclar; astra cosmo 1.3cdti ve golf highline 1.6tdi.
    yardımcı olmanızı istediğim konuya gelince aslında benim almak istediğim gönlümde yatan araç astra ama forumda takip ettiğim kadarıyla astra yeni alan bazı kullanıcılara ilk günlerden yaşanan şanssız arızalarla, ön konsoldan gelen sesle veya rüzgar sesiyle süprizler yaşatabilen bir araba bunlar belki küçük şeyler ama 60.00 tl civarı para vermeye kalkınca insanoğlu biraz mükemmeliyetçi davranıyor galiba ve bu nedenle aklımda acaba golf mü alsam diye çelişkiler yaşıyorum ve inanılmaz derecede kararsız bir vaziyetteyim şuanda, lütfen bana yardımcı olun. amacım astrayı kötülemek falan değil asla yanlış anlamanızı istemem. şimdiden yardımlarınız çok teşekkür ederim keyifli forumlar tekrar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GökhanFB

    Arkadaşlar öncelikle herkese keyifli forumlar.
    bu başlığı biraz daha aktif gördüğüm için bu başlıkta sizlerden yardım almak istedim, birkaç ay sonra hayırlısıyla kendime yeni araç almayı düşünüyorum ve net olarak 2 araç arasında inanılmaz derecede kararsız durumdayım bu araclar; astra cosmo 1.3cdti ve golf highline 1.6tdi.
    yardımcı olmanızı istediğim konuya gelince aslında benim almak istediğim gönlümde yatan araç astra ama forumda takip ettiğim kadarıyla astra yeni alan bazı kullanıcılara ilk günlerden yaşanan şanssız arızalarla, ön konsoldan gelen sesle veya rüzgar sesiyle süprizler yaşatabilen bir araba bunlar belki küçük şeyler ama 60.00 tl civarı para vermeye kalkınca insanoğlu biraz mükemmeliyetçi davranıyor galiba ve bu nedenle aklımda acaba golf mü alsam diye çelişkiler yaşıyorum ve inanılmaz derecede kararsız bir vaziyetteyim şuanda, lütfen bana yardımcı olun. amacım astrayı kötülemek falan değil asla yanlış anlamanızı istemem. şimdiden yardımlarınız çok teşekkür ederim keyifli forumlar tekrar.


    gönül rahatlığı ile al derim ben.1 yıldır kullanıyorum ben aracı performansı golften daha dusuk ama golften 100 kmde 0,6 lt az yakıyor.
    golften daha guzel kasası var ve daha teknolojik bir araç en basiti afl var ve el freni yok :) park freni var :)
    1.3 motorun vergi avantajıda var dizel astra ile benım gibi yılda 18000 kusur km yaparsanız dizel aracı benzinliye gore amorti ediyorsunuz 36000 kmde.
    yıllık bakımını 430 tlye yaptırdım ben.420de vergisi vardı.yanı kısacası bu sene hiç başım ağrımadı.
    aracı kullanırken sakin kullanımda 2000 deviri gecmesenız katolog yakıt tuketimini yakalarsınız.
    servis konusuna gelince.servis konusunda benımde şikayetım var ama şöyle;pahalı ve her servıs bekledıgın ilgiyi gostermıyor.dediğin gibi 60000 tl verıyorsun sonucta.
    aracımın garantisi bitsin ben bakımlarını falan opel serviste yaptırmayı dusunmuyorum acıkcası.gidicem sanayide recep ustama :)




  • opelın 1.3 motoru cok ıs yapsaydı ınsıgnıada kullanırdı. golftekı 1.6 motoru denemenızı tavsıye ederım. sonra aracın altınızda agladığını gordukce uzulursunuz:(
  • 
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.