Şimdi Ara

ASTRA J HAKKINDA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler.2013 model J kasa Astra Sedan 1.6 Edition aldım.
    Bu aracın artı ve eksilerini belirtirseniz sevinirim.Birde arabanın benzin LPG geçiş tuşunu bulamadım.😂😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • sol alttaki kutunun içine koymuşlardır tuşu. Araç ağır olduğundan bi tık fazla yakar. iyi yol tutar. Fazla performansı yok 1.6 atmosferik motoru
  • Dizelini kullanmistim kokpitinin karmasik ve bol tuslu tasarimi cogu insanin aksine benim cok hosuma gitmisti sert mizacli bi arac iyi yol tutsada konforu beni pek tatmin etmemisti astra k ile kiyaslarsak ici daha ferah ve buyuk hissettiriyor suspansiyon karakteri ayni gibi wksi olarak j kasa k kasaya gore daha fazla yan yatiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chevrolet cruze la aynıdır, eksantrik arızası çıkarır, lpg de iyi bir ince ayar ister, yağ kaçakları görülür, en ufak arızada ustalar supaplar değişecek der kucaklamaya kalkar, lpg de bobini kolay yer bujiler zamanlı değişmezse, biraz araştırırsan masrafsız araştırmazsan çok masraflı olarak binersin
  • 1 yıldır sedan 2014 model 1.6 cdti 136 beygirlik Sport donanım manuelini kullanıyorum. 20.000 km yaptım, izlenimlerim ve diğer araçlarla kıyaslamalarım:



    - Açıkçası bu aracın hakkını sadece 1.6 dizel (110 hp ve 136hp) ya da 1.4 turbo benzinli motorlar verebiliyor. Atmosferik 1.6 ya da 1.3 dizel yetersiz kalıyor.



    Gelelim aracın artılarına:



    - Müthiş yol tutuş

    - Sürüş pozisyonu

    - Canlı ve atak motor (136 hp 320 nm tork olan)

    - Vites geçişleri

    - Esnek 3 ve 4. Vitesler

    - Fren dozajı

    - Şehir içi için ideal yumuşaklıkta direksiyon

    - Süspansiyonlar



    Bunlar da eksileri



    - Yüksek süratte yumuşak kalan direksiyon

    - Trim sesleri

    - Uzun yol yalıtımı vasat

    - Sert arka koltuklar

    - Halojen farlar zayıf



    Bence sürüş zevki konusunda tek rakibi Focus. Konforda ise Golf.

    Dizel motorunun ise rakibi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • entigin E kullanıcısına yanıt
    Sizinkine ilave olarak direksiyon bana da yüksek hızda yumuşak gelmişti eski aracımdan sonra ama sonradan alışıyorsunuz.

    Ampul değişimi ile (osram NB serisi) güzel bir sonuç alınabilse de kendi aracımda bulunan AFL farlar aydınlatma konusunda oldukça tatminkar sonuçlar sağlıyor. Hiç sorun yaşamadım, memnun olmayan yoktur sanırım bu farlardan.

    Trim sesi konusunda da şanslıyım galiba. Bir miktar ses olmasına rağmen sürekli rahatsız eden bir ses yok. Aracın benden önceki sahibi gayet düzgün kullanmış aracı, bende yumuşak kullanıyorum. Lakin süspansiyonlar biraz da olsa sesli çalışıyor.

    Yalıtım konusunda düşük sesli lastikler kullanılırsa bir miktar daha olumlu sonuçlar alınıyor ama fazla bir şey beklememek lazım. Sınıfına göre yeterli bence. Belli bir hızdan sonra rüzgar sesi başlıyor zaten.
  • ağırlığı ve yakıtı dışında bir sorun yaşamazsın. sorun yaşayanlar turbolu motorunu , üst donanımlarını alanlar.
    sizin aldığınız en baz donanım uzun yolda bir üst sınıf hissi veren bir araç.
    şehir içinde ise insanı 10 yıl öncesine götürüyor.
  • 2015 model sport donanım kullandım 136 lık dizel
    120bin km yaptım
    Baya uzun yol yaptım

    Çok sevdiğim bir araçtı
    En büyük eksiği yüksek süratlerde direksiyon yumuşaklığı
    Ben hiç problem yaşamadım

    Kiralıktı sözleşmesi bitti ayrıldık kendisiyle

    İyi yol tutar
    Koltukları sport donanım da gayet iyidir
    Tuş karmaşasına kısa sürede alışılır
    Sedan için bagajı fena değil çok büyük değil ama küçükte değil
    İyi yol tutar
    Frenleri çok iyidir
    Yalıtım biraz daha iyi olsa güzel olurdu

    Pişman etmez

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Genel olarak kaliteli özellikler sergileyen bir model, bende 5 kapılısı vardı sedanı hiç denemedim, kimilerinin şikayetlerine bakılırsa düşğk donanımlı sedanlardaki yalıtım 5 kapılıya oranla kötü gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 turbo ve Cosmo donanım seviyesi tercih edilmelidir
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.