Şimdi Ara

Astra J 1.3 cdti de ne buluyor millet (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
0
Favori
8.757
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu çip muhabbeti benimde kafamı kurcalıyor.Motor ömründen şüphe etmesem dayıcam direkte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOXB

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    H kasa 6 ileri 1.3e göre, daha az vites atmak isteyenler için chiple 115-120hp alınıp,paşa paşa binilir, üstelik J serisinde ESP de var..


    Neden 0-100 hızlanması değil de 20-100 hızlanması çekilmiş sizce?

    aklıma gelen ilk şey; ıslak zeminde aktarma kaybı ben de bu aralar 0dan başlamıyorum asılmaya; biraz yolu alınca kapatıyorum gazı ciddi oranda can sıkabiliyor yazlık lastikle kütür kütür patinaja düşmek buna ek olarak ESP-ASRye işi bırakmadan,direkt olarak farkı göstermek istemiş olabilirler..
    bir de soru; bunların içi full sert plastik mi; symbol gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Bu çip muhabbeti benimde kafamı kurcalıyor.Motor ömründen şüphe etmesem dayıcam direkte.

    benzinlide hedef tamamen performans olmadıkça ; ben olsam yaptırmam.. dizeldeki kadar yakıtı etkilemiyor diye biliyorum.. zaten benzinli kendi yağında kavrulur; gerek devir çevirme potansiyeli,gerek kurumlanma yapmaması..
    benzinli aracıma yaptıracak olsam; orta susturucuya kadar düz boru(uygun çapta) ile katalizör-partikül filtresi iptalini chiple desteklerim(arıza lambası da yakması engellenebiliyo).. buna ek olarak açık hava filtre kiti; mesela simota karbon serisi,varex son susturucu(kumandadan çift modlu) uygulatırım,EGRyi iptal ettiririm.. uzar gider bu liste..
  • 1.6 alıp tasarruf yapıcağıma 1.3 alır keyfime bakarım performans olayındada gayet iyi gidiyor 1.6 115 lik meganeden sonra hiç bi farkılık hissetmedim 1.3 90 hp 200 tork astra h kasa 13.5 di galiba 0-100 ü j kasanın ise 14.7
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: GOXB

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    H kasa 6 ileri 1.3e göre, daha az vites atmak isteyenler için chiple 115-120hp alınıp,paşa paşa binilir, üstelik J serisinde ESP de var..


    Neden 0-100 hızlanması değil de 20-100 hızlanması çekilmiş sizce?

    aklıma gelen ilk şey; ıslak zeminde aktarma kaybı ben de bu aralar 0dan başlamıyorum asılmaya; biraz yolu alınca kapatıyorum gazı ciddi oranda can sıkabiliyor yazlık lastikle kütür kütür patinaja düşmek buna ek olarak ESP-ASRye işi bırakmadan,direkt olarak farkı göstermek istemiş olabilirler..
    bir de soru; bunların içi full sert plastik mi; symbol gibi

    Göstergelerin üst kısmı sert plastik. Symbol gibi değil ama :)

    Kapı içleri yumuşak.

    Göğüs yumuşak.

    Düğmelerin dokunma hissi iyi sınıfına göre.

    İnsignia'ya göre kalitesiz buluyorum doğal olarak düğmeleri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_emre34

    1.6 alıp tasarruf yapıcağıma 1.3 alır keyfime bakarım performans olayındada gayet iyi gidiyor 1.6 115 lik meganeden sonra hiç bi farkılık hissetmedim 1.3 90 hp 200 tork astra h kasa 13.5 di galiba 0-100 ü j kasanın ise 14.7

    Doğana binsende fark hissetmessin. Hatta doğan daha çok zevk verir arkadan çekişli çünkü
  • hiç motor üretmemişiz ama herşeyin en iyisini biz biliyoruz ödül veren adamlar eşşek değil heralde 1,3 motor dünya çapında ödül almıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mstfagvn -- 14 Ocak 2012; 23:47:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_emre34

    1.6 alıp tasarruf yapıcağıma 1.3 alır keyfime bakarım performans olayındada gayet iyi gidiyor 1.6 115 lik meganeden sonra hiç bi farkılık hissetmedim 1.3 90 hp 200 tork astra h kasa 13.5 di galiba 0-100 ü j kasanın ise 14.7

    Doğana binsende fark hissetmessin. Hatta doğan daha çok zevk verir arkadan çekişli çünkü

    Arkadan çekmiyor kardeşim itiyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source
    Bu konudan sonra bir bakayim dedim chip modifiyelerine bizim araclar icinde cikmis bu uygulamalar acaba ne kadar saglikli bir uygulama? Arac 179hp oldugu idda ediliyor ve bu guc artisina ragmen arac daha az yakiyormus :). http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Opel-GM-Astra-J-1-4-Turbo-ECOTEC-4136-r.html?modell=Opel-GM-Astra-J-1-4-Turbo-ECOTEC-4136&language=tr

    hocam bu powerbox, bunun yaptığı işin fazlasını chiptuning zaten yapıyor;redline devrini yukarı çekme,üst devirlere daha keskin etki gibi..
    superchips tarafında var mı bişey;değerler bakımından onu referans alabilirsiniz chip konusunda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    Göstergelerin üst kısmı sert plastik. Symbol gibi değil ama :)

    Kapı içleri yumuşak.

    Göğüs yumuşak.

    Düğmelerin dokunma hissi iyi sınıfına göre.

    İnsignia'ya göre kalitesiz buluyorum doğal olarak düğmeleri.

    göğüs dediğin yumuşak olmalı değil mi kapı içleri de softsa sıkıntı yok;kelebek camın kestiği kapı direğine bile kaplama yapmaları mest etti beni zaten.. bkz. civic sedan : pimapen gibi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Source
    Bu konudan sonra bir bakayim dedim chip modifiyelerine bizim araclar icinde cikmis bu uygulamalar acaba ne kadar saglikli bir uygulama? Arac 179hp oldugu idda ediliyor ve bu guc artisina ragmen arac daha az yakiyormus :). http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Opel-GM-Astra-J-1-4-Turbo-ECOTEC-4136-r.html?modell=Opel-GM-Astra-J-1-4-Turbo-ECOTEC-4136&language=tr

    hocam bu powerbox, bunun yaptığı işin fazlasını chiptuning zaten yapıyor;redline devrini yukarı çekme,üst devirlere daha keskin etki gibi..
    superchips tarafında var mı bişey;değerler bakımından onu referans alabilirsiniz chip konusunda

    Çipten memnun musun?

    Yakıta olumlu olarak yansıdı mı?

    Motor ömrü konusunda bir bilgi var mı çipe dair?




  • memnunum, bu arabayı satarsam orjinale çevirtip; yenisine aktartacağım(hakkımı tabi)

    yakıta olumlu yansıdı; ama bana olumsuz yansıdı; torka kaptırdık kendimizi forever full throttle en sevdiğim yanı eskiden 2000devir altı rampa görünce nazlanırken; şimdi 1800de kazıyorumyani o baraj kalktı; 2000de birden açılırdı; şimdi 1500den itibaren gürlemeye başlayıp yedire yedire hızlanıyor.. tabi bu anlattıklarım benle aynı motoru ve yazılımı kullanan kişileri bağlar.. her araçta farklı tepkiler alınır..

    cordoba clubden 150binin üzerinde olup da 50bindir chipli giden bir arkadaş vardı; onda da bende olsuğu gibi yağ eksiltme ve belirtileri yok..




  • Tasarımı güzelde diğerlerinde haklısın.
  • Bede tiguanı 210 hp 290 tork değerlerine çekmek istiyorum.

    Sadece yazılımla bu verileri almak mümkün.Fabrika garantili.

    Dediğiniz kat iptali vs yapılırsa 230 lara yakın değerler mümkün olur heralde..

    Gerçi şuanda performansından memnunum.Fakat kazanacaklarım çok fazla.60 hp lik araçlar var ben sadece o farkı yazılımla alabiliyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bede tiguanı 210 hp 290 tork değerlerine çekmek istiyorum.

    Sadece yazılımla bu verileri almak mümkün.Fabrika garantili.

    Dediğiniz kat iptali vs yapılırsa 230 lara yakın değerler mümkün olur heralde..

    Gerçi şuanda performansından memnunum.Fakat kazanacaklarım çok fazla.60 hp lik araçlar var ben sadece o farkı yazılımla alabiliyorum...


    s.chips veri tabanından ;
    http://www.superchips.co.uk/curves/VAG14TSi150ps.pdf
    turbocharger-supercharger geçişi 2200devir mi; o noktada orjinaliyle aynı-gerisi yukarı taşınmış

    1.4tsi 122liklere downpipe(düz boru) ile iptal yapıldığını gördüm ama twincharge konusunda fikrim yok? bu uygulamayla eksoz hattındaki geri basınç düşüyor ve daha rahat çalışıyor makine; tıpkı atmosferiklerdeki kat.iptaki gibi..ama işin içine turbo da girince boyutu da değişiyor

    abt de iyice abartmış ;
    http://www.abt-sportsline.de/uploads/tx_comabt/5N0_114_210_CAVA_HS_E.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 15 Ocak 2012; 0:20:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bede tiguanı 210 hp 290 tork değerlerine çekmek istiyorum.

    Sadece yazılımla bu verileri almak mümkün.Fabrika garantili.

    Dediğiniz kat iptali vs yapılırsa 230 lara yakın değerler mümkün olur heralde..

    Gerçi şuanda performansından memnunum.Fakat kazanacaklarım çok fazla.60 hp lik araçlar var ben sadece o farkı yazılımla alabiliyorum...


    s.chips veri tabanından ;
    http://www.superchips.co.uk/curves/VAG14TSi150ps.pdf
    turbocharger-supercharger geçişi 2200devir mi; o noktada orjinaliyle aynı-gerisi yukarı taşınmış

    1.4tsi 122liklere downpipe(düz boru) ile iptal yapıldığını gördüm ama twincharge konusunda fikrim yok? bu uygulamayla eksoz hattındaki geri basınç düşüyor ve daha rahat çalışıyor makine; tıpkı atmosferiklerdeki kat.iptaki gibi..ama işin içine turbo da girince boyutu da değişiyor

    Hocam abt ve revoda 210 ve 290 oluyor.Superchipste neden düşük?

    Elde edilen güç artışı iştah açıyor hocam.
    Sciroccotürk forumunda neredeyse bütün 160 lık roccolar 210 luk olmuş.Kullananlar genelde memnun.

    Sen olsaydın yapar mıydın toprağım?150 den 210 a çıkacak sonuçta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 15 Ocak 2012; 0:24:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bede tiguanı 210 hp 290 tork değerlerine çekmek istiyorum.

    Sadece yazılımla bu verileri almak mümkün.Fabrika garantili.

    Dediğiniz kat iptali vs yapılırsa 230 lara yakın değerler mümkün olur heralde..

    Gerçi şuanda performansından memnunum.Fakat kazanacaklarım çok fazla.60 hp lik araçlar var ben sadece o farkı yazılımla alabiliyorum...


    s.chips veri tabanından ;
    http://www.superchips.co.uk/curves/VAG14TSi150ps.pdf
    turbocharger-supercharger geçişi 2200devir mi; o noktada orjinaliyle aynı-gerisi yukarı taşınmış

    1.4tsi 122liklere downpipe(düz boru) ile iptal yapıldığını gördüm ama twincharge konusunda fikrim yok? bu uygulamayla eksoz hattındaki geri basınç düşüyor ve daha rahat çalışıyor makine; tıpkı atmosferiklerdeki kat.iptaki gibi..ama işin içine turbo da girince boyutu da değişiyor

    Elde edilen güç artışı iştah açıyor hocam.
    Sciroccotürk forumunda neredeyse bütün 160 lık roccolar 210 luk olmuş.Kullananlar genelde memnun.

    Sen olsaydın yapar mıydın toprağım?150 den 210 a çıkacak sonuçta.

    yapmam mı da ilk işim de memlekete 8 saatte gitmek olurdu
    210 beygşrşn götürüsü de var tabi ; bakımlar sıklaşacak,rölantide beklemeler başlayacak,4000de bir hava filtresi değişecek,haftada birkaç kez yağ kontrolü yapılacak,ASR icat olduğu güne pişman olacak

    revo sert yazılım yapar; Gazihan'ın değimiyle orjinal yazılımın yerinde yeller eser.. ABT de ilginç bir şekilde c02 yi oynatmadan güç almış;sıkmasyon gibi.. s.chips de dumansız-az dumanlı bir yazılım gibi;tork limitörü biraz kısık gibi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 15 Ocak 2012; 0:29:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bede tiguanı 210 hp 290 tork değerlerine çekmek istiyorum.

    Sadece yazılımla bu verileri almak mümkün.Fabrika garantili.

    Dediğiniz kat iptali vs yapılırsa 230 lara yakın değerler mümkün olur heralde..

    Gerçi şuanda performansından memnunum.Fakat kazanacaklarım çok fazla.60 hp lik araçlar var ben sadece o farkı yazılımla alabiliyorum...


    s.chips veri tabanından ;
    http://www.superchips.co.uk/curves/VAG14TSi150ps.pdf
    turbocharger-supercharger geçişi 2200devir mi; o noktada orjinaliyle aynı-gerisi yukarı taşınmış

    1.4tsi 122liklere downpipe(düz boru) ile iptal yapıldığını gördüm ama twincharge konusunda fikrim yok? bu uygulamayla eksoz hattındaki geri basınç düşüyor ve daha rahat çalışıyor makine; tıpkı atmosferiklerdeki kat.iptaki gibi..ama işin içine turbo da girince boyutu da değişiyor

    Elde edilen güç artışı iştah açıyor hocam.
    Sciroccotürk forumunda neredeyse bütün 160 lık roccolar 210 luk olmuş.Kullananlar genelde memnun.

    Sen olsaydın yapar mıydın toprağım?150 den 210 a çıkacak sonuçta.

    yapmam mı da ilk işim de memlekete 8 saatte gitmek olurdu
    210 beygşrşn götürüsü de var tabi ; bakımlar sıklaşacak,rölantide beklemeler başlayacak,4000de bir hava filtresi değişecek,haftada birkaç kez yağ kontrolü yapılacak,ASR icat olduğu güne pişman olacak


    Revo-Abt-Superchips BUnlardan hangisini tavsiye edersin toprağım?

    Bakalım satmassam aracı düşünüyorum bende.

    7-8 saniyelerden bahsediyorlar toprağım 0-100 değerlerini



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 15 Ocak 2012; 0:32:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    Gazihan'a bir uğra, toprağım abi.. deneme için bi yüklesin; beğenmezsen yedeği alınmış olan orjinale dönersin.. benim arabaya da öyle yaptı " bi turla bak" dedi; geri gelince "kalsın" diyip ödemeyi yaptım sonradan da üst devirlere yönelik bir update yaptı,rolling yaptığımı duyunca
    ABT,fiyatı itibariyle bana uzak; böyle tablolarına v.s. bakarım ancak; aracımın garantisi de yok zaten..
    REVO, vag grubu motorları için max. doz..
    Megachips ise istediğim speclere göre,uyarlamalı yazılım yapabildiği için tercihim oldu.. tabi "bunu 130ps yapalım" dersem orjinal parçalarla alacağım cevap belli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 15 Ocak 2012; 0:55:17 >




  • http://www.youtube.com/watch?v=OEcrh6glRJk

    http://www.youtube.com/watch?v=UOKFVJhQePk

    bu aracın çok sık kullanıldığı 1000-1200 devir bandındanki iyileşmeyi gozleyebilmek adına bu tarz 3.vites 1000-3000 devir teste tabi tuttum..

    arac 3000 i geçtikten sonra zaten yürüyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChipTuning Uzmanı -- 17 Ocak 2012; 16:10:38 >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.