Şimdi Ara

Astra H Easytronic Vites Sorunu :S (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
5
Favori
65.768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 4r4g0rn 4 kullanıcısına yanıt
    Akünün altındaki dot4 yazan kapaktaki yağı değiştirin sorun kalmayacak. 20 lirayla çözebileceğiniz bir arıza yukarıda farklı sorunlar için anlatılmış nasıl değiştireceği. Çamur gibi yağ her türlü soruna neden oluyor sizin sorunuzun çözümü de bu geçmiş olsun
  • Yukardakilerden bağımsız geçen hafta benim başıma gelenleri de anlatayım ilerde bu satırları okuyacak arkadaşlara faydası olur.

    Arac sürekli su sızdırıyordu ama konya özkaymak servisi akıntıyı bulamadı.Bi şekilde opel özel servisine gittiğimde termostat hortumunda kaçak olduğunu gördük.

    Termostat hortumunu değiştirdik sızıntı geçti fakat bu kez de araç sansımanı f hatası vermeye başladı.Kendi kendine boşa atmaya başladı.

    serviste baktığımızda hortumun altındaki şanzıman beyni soketlerinin yukardan akan su sebebiyle oksitlendiğini gördük.Beyinciye 100 tlye oksiti temizlettik ve sıkıntı ortadan kalktı.
  • Sağlam bir usta bul bu baskı balata gibi geldi bana facebookta astra h team astra h club gibi 15 20bin kişilik gruplar var her derdinizi oraya yazın usta şikayet arıza falan her derde derman oluyorlar işi bilenler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi glumerna -- 5 Ağustos 2019; 12:42:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • facebook kullanmıyorum ancak etrafımda kullananlar var uygun bir zamanda orda yardım isteyeceğim.
  • akü altındaki dot4 yazan kapağın yanındaki plastik haznedeki yağın adı cinsi nedir bilen var mı. ne kadar alıyor miktar olarak. dot4 yazan kapağın içindeki hidroliği şırıngayla çektim yeniledim. ama yanındaki haznedeki yağı da değiştirmek istiyorum.
  • Şanzıman 75w-90 yada 85 olacaktı akünün altı dot 4 onun yanı atf olacaktı diye biliyorum da genede bi araştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araştırıyorum ama ya hiç kimse bilmiyor ya da biliyor ama söylemiyorlar. servis dahil net cevap veren yok. şimdiye kadar en kapsamlı bilgiyi yine internet üzerinden buldum. bir Allah kulu da çıkıp arkadaş şunu şöyle yapacaksın demedi. varsa yoksa servise git şeklinde tavsiyeler verildi. servise gitmeyi hemen herkes akıl edebilir. ama servis çalışanları zerre kadar işten anlamıyorlar. hemen parça değişsin olursa olur olmazsa öbür parçayı değiştirelim. zincir böyle devam etsin istiyorlar ki her parça en 2-3 bin liradan aşağı değil. belki çözerim Allah nasip ederse. belki de nasip böyledir gider düşerim ocaklarına.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ma mi

    Bu mesaj silindi.
    Ben mi yanlış okudum diye düşündüm ve defalarca ilk 3 cümleyi okudum. Hocam yarı otomatik şanzımanlı bir aracı parkederken vitesi manuel olarak A1'e alıp öyle mi stop ediyorsunuz? Resmen şanzımanın ölüm fermanı, bunca süre iyi dayanmış.
  • Arabayı stop ederken nye alıp stop ediyoruz a1 r buralarda bırakmıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kendim deneme yanılma ile keşfettim de diyebilirim. bayramdan beri N konumunda stop ediyorum herhangi bir sorun kalmadı. ben stop ederken A1 veya R konumunda niye stop etmediğimizi anlayamadım. sebebi nedir. araca ne zarar verir. yaşadığım şehir düz aracın park edildiği yer de düz. hiç eğimli bir yerde park edilmedi. süre olarak iki buçuk yıldır mesafe olarak da 10 bin km dir bu aracı kullanıyorum. benden önce nasıl kullandılar bilmiyorum. ve son olarak artık stop ederken N konumunda stop edeceğim. peki bundan başka yapmam gereken bir şey var mı?
  • Bakımını yağını değiştir belli kmlerde ingiliz anahtarlı araba yanarsa sol tarafta doğru düzgün bi ustaya git bekledikce iyice kötü olur onlar arıza demek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O_Atalay O kullanıcısına yanıt
    MAP sensörünü temizle, würth egr valf temizleyici uygula.
    Aracın ilgili sıvılarının değişimi hakkında güzel bir video var :
    https://www.youtube.com/watch?v=DvWTCViDfM8&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi horifaydo -- 5 Eylül 2019; 22:8:3 >
  • turkmen38. T kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba, arızayı cozebildiniz mi? Aynı arıza bende de var şuan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ycanalp Y kullanıcısına yanıt
    Termosat arızası yüzde 95 ilinde iyi bi usta bul parçayı dışardan alabilirsinde onlar taksın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • glumerna G kullanıcısına yanıt
    Peki bunun uzun yolda arıza yapma gibi bir durumu olurmu acaba? Şuan şehir dışındayım çünkü...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hmustafa H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizin araçta da aynı sorun mu oluştu acaba? Çözüm olarak dot4 yetiyormu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ycanalp Y kullanıcısına yanıt
    Arızanı yaptırmadan araba ile markete bile gitme benden sana tavsiye. Facebook astra h grupları var onlara gir bulunduğun ilde usta ara orda herkes yazmış kafana göre bi ustaya gidersen yüzde 90 kazıklarlar dürüst yerlere git yada tanıdık akraba varsa opelci oda olabilir arızanı okut yüzde 95 termosıtat arızası buama genede cihaza bağla arıza kodunu net olarak öğren nekadar arıza varsa yaptır sonra yolda kalma ben 3 kere falan kaldım çeşitli sebeblerle astra hde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emchimucha E kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba. Bir konuda fikrinizi almak için mesaj atacağım ama dm kapalı sanırım. Yardımcı olur musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba, aracım 2013 model Astra H 1.6 esaytronıc 94000 de. 2 gündür kalkışlarda silkeleme yapıyordu. Ayrıca arada sırada yukarıda arkadaşların bahsettiği gibi vitesi A1 e veya R ye aldığımda ayağımı frenden çekmeden kavrama yapıp ileri gitmeye çalışıyordu. Ayağımı frenden çekince de araba çok sert bir şekilde kalkıp ya stop ediyordu sansliysam devam ediyordu.

    Bugün çalıştırıp tekrar A1 e aldığımda yine hemen kavramaya geçti ve ayağım frende olmasına rağmen aracın altından senkron bir şekilde küt küt ses gelmeye başladı. R ye aldığımda cartlamaya başladı. N ye aldığımda araba normal rolantide çalışıyor herhangi bir problem yok. Vites geçişleri aşırı derecede gürültülü.

    Bu problemi daha önce yaşayan ve çözen var mıdır? Arabanın altından gelen sese kadar dot4 yağı değişimi ile cozebilirim diye düşünüyordum ama bu ses iskillendirdi. Acaba baskı balatadami problem var diye düşünüyorum. Ama onu da daha 1 hafta önce 4.viteste manuele alıp dip gaz yaparak kaçırma vs varmı diye test etmiştim. Herhangi şekilde anlık devir yükselmesi yapmadan düzgün şekilde devrini alıp hizlandi. Aşağıdaki videoda olan arızanın aynısı.
    https://www.youtube.com/watch?v=K_PerMKJg2A



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sorumsuzzz -- 4 Ekim 2020; 11:20:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şanzıman motoru yağı robot yağı bu (dot4 olandı galiba) şanzıman kendi yağı var 3üde farklı Facebook astra gruplarında araştır bi 3 yağıda değiştir istersen belki baskı balatada bitiyor olabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.