Şimdi Ara

Astra H 1.6 115 HP (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
691
Cevap
26
Favori
140.799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • astra j aracınıza teleflex gfi taktırmayın bu konuda daha önce takan ve sorun yaşamayan kişilerle görüşerek montaj kararı verin.ben bir yıl önce astra j 115 beygir aracıma teleflex marka lpg sistemi taktırdım.o zaman brc de landirenzoda prinsda arıza lambası söndürmedem montaj yapmıyırlardı.ben tunalı da serdar bey le görüştüm o zaman kendilerinin farklı olduğunu kesinlikle sorun yaşanmayacağını söylemeleri üzerine montaj yaptırmaya karar verdim.intenet sayfaların 5 taahütleri var.hepsi çok iddialı ama ....daha araca montaj yapılı yapılmaz arıza lambası yandı.bu arada ben onlara diğer firmaların takamadığını söylemiştim.neyse aracı opele götürdüler arıza lambasını söndürmeye yolda gelirken ilk dakikada tekrar yaktı.o gün iztanbula gitmem gerekiyordu.bana birşey olmaz böyle yola çıkabileceğimi ifade ettiler.oysa intenet sayfalarında arıza lambası yanan araç kullanımının zararları ile ilgili kendi yazıları var.istanbuldan geldikten sonra tekrar aracı götürdüm.ne yapıldıysa arıza lambası sönmedi.bir hafta süre istediler hollanda ile görüşmek için.8 gün sonra ben aradım ne oldu diye hollandadan çözüm geldiğini ama çok yoğun oldukları için aramayı unttuklarını söylediler.neyse araç yine gitti.aracın benzin pompası çıkışına tornadan yapılan bir aparat koydular.benzin deposundan gelen yakıtı tekrar depoya göndermek için.ben hollandadan gelen çözüm bu olduğuna eminmisiniz diye sordum haklı olarak.neyse montaj bitti.arıza lambası yanmadı derkan .yola çıtım 2. km de yaktı bu sefer.tekrar döndüm .tornadan bir kaç boy daha yaptırıp denediler.yine olmadı.ben de kulanmadığım ürünün parasını sağlıklı kullanana kadar ödemeyeceğimi belirtim .veli bey ile görüştüm.uzun hararetli konuşmalardan sonra kartıma ödeme iade edildi.çözü için süre istendi.bir ayiçinde çözüm olmayınca kiti aracımdan söktürdüm.aramızdaki sözleşmede geçen taahütleri aracımı orjinal haline hetirme sözlerinide tutmadılar.hem kit pahalı hemde verilen taahütlerin arkasında durmuyorlar.taktırmadan önce düşünün iyice.
    mazda 2 aracıma landirenzo taktırdım .önce mavi umut lpg de ankarada yalnız montajdan sonra tekleme sorunu yaşadım.mavi umut lpg de ümit usta sorunu çözemedi bende olgun lpg ye götürdüm.orda mustafa usta ayar yaptı yekrardan sorun çözüldü.landirenzo diğer kitlere göre yakı ekonomisi iyi bir kit.ama iyi usta takarsa ...ilinizde varsa önce tercihi olgun lpg bayilerinden kullanın daha ilgili oluyorlar.başka usta taksada sorun çözmek için uğraşıyorlar.




  • BEN DEĞİŞİK BİR KONUDA SORUM OLACAK.... SIFIR ALINAN BİR ARABADA LASTİKLERİN ÜRETİM TARİHİ FARKLI OLABİLİRMİ?? BENİM ARACIM 2009 MODEL. LASTİKLER COTİNENTALİN ContiPremiumContact ORJİNAL FABRİKA LASTİĞİ. LASTİKLER HEPSİ FARKLI HAFTALARDA ÜRETİLMİŞ...

    ACABA YENİ ALANLAR BAKABİLİRMİ ÜRETİM HAFTALARI VE YILI DEĞİŞİKMİ DİYE??
  • Arkadaşlar astra sedan 1.6 düz vites enjoy la enjoy plus arasında 50 tl lik bir fark var.Opel internet sitesinde.Bu kadar ilave donanıma 50 tl lik fark garip geldi,neden böyle acaba..Yeni sedan 1.6 alan arkadaşlar kaça aldıklarını paylaşırlarsa fikir edinmiş oluruz.İkinci el piyasa çok yüksek,sıfır almak daha cazip gibi,hayırlı akşamlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hay-bey

    Arkadaşlar astra sedan 1.6 düz vites enjoy la enjoy plus arasında 50 tl lik bir fark var.Opel internet sitesinde.Bu kadar ilave donanıma 50 tl lik fark garip geldi,neden böyle acaba..Yeni sedan 1.6 alan arkadaşlar kaça aldıklarını paylaşırlarsa fikir edinmiş oluruz.İkinci el piyasa çok yüksek,sıfır almak daha cazip gibi,hayırlı akşamlar...

    zaten ellerinde enjoy olduğunu sanmıyorum .genelde üretimi biten bütün modellerde genelde bu yapılır. ellerindeki stokları eritmek için dolu donanımlı satıyorlar.. o nedenle enjoy plus satarlar bence. maksat dolu görünsün site:)))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ömer-usta otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: genedrom

    aracın motor kodu A16XER arkadaşlar opel servisi bu kodlu araçlara lpg takılmasını tavsiye etmiyoruz dedi sanırım opel tavsiye etmiyorsa garanti de ölür değil mi araç 2012 astra sedan keşke dizelini mi alsaydım diye düşünüp düşünüyorum ama olan oldu artık tren kaçtı A KODLULAR İÇİN UYGUN KİTLER YAKIN ZAMANDA ÇIKACAK DİYE DE NETTEN HABERLER OKUDUM AMA SİZCE BEKLEYEYİM Mİ BİRAZ DAHA YADA GARANTİSİNİ VE ÇIKABİLECEK SORUNLARI GÖZE ALIP TAKTIRAYIM MI TÜPÜ ÇO KKARARSIZIM NE DERSİNİZ SİZ OLSAYDINIZ NE YAPARDINIZ ŞİMDİDEN TŞKLER

    prins lpg 0 km araçlara motor garantisi vermektedir,bu motor kodu ile başlıyan araçlarda lpg açısından herhangi bir uygunsuzluk yoktur lpg takıldığında aracınız garanti dışı kalır.

    Landirenzo opel ile anlaşması var. Yani lpg takıldığında garanti bozulmuyor. En azından biz aldığımızda böyleydi şu an değiştiyse bilmiyorum ama değişeceğini sanmıyorum.

    dostum ben aracın 2011 modelini aldım 1 ağustosta aracı alırken anlaşmalı lpg firmaları var demişlerdi,aracı aldıktan sonra lpg taktırırsanız motor sorunlarına garanti vermeyiz dediler.bu araçtan alıcak olanlar dizeline yönelsinler lpg ile başlarını ağırtmasınlar hiç.zaten araca lpg taktırsan 1,2 sene sorunsuz gezersin sonra başlıyor arızalar çıkmaya çevremdeki herkes şikayetçi pişman bu konuda.ben de aracın dizelini almadığıma pişman oldum su gibi içiyor mübarek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanseltan

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ömer-usta otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: genedrom

    aracın motor kodu A16XER arkadaşlar opel servisi bu kodlu araçlara lpg takılmasını tavsiye etmiyoruz dedi sanırım opel tavsiye etmiyorsa garanti de ölür değil mi araç 2012 astra sedan keşke dizelini mi alsaydım diye düşünüp düşünüyorum ama olan oldu artık tren kaçtı A KODLULAR İÇİN UYGUN KİTLER YAKIN ZAMANDA ÇIKACAK DİYE DE NETTEN HABERLER OKUDUM AMA SİZCE BEKLEYEYİM Mİ BİRAZ DAHA YADA GARANTİSİNİ VE ÇIKABİLECEK SORUNLARI GÖZE ALIP TAKTIRAYIM MI TÜPÜ ÇO KKARARSIZIM NE DERSİNİZ SİZ OLSAYDINIZ NE YAPARDINIZ ŞİMDİDEN TŞKLER

    prins lpg 0 km araçlara motor garantisi vermektedir,bu motor kodu ile başlıyan araçlarda lpg açısından herhangi bir uygunsuzluk yoktur lpg takıldığında aracınız garanti dışı kalır.

    Landirenzo opel ile anlaşması var. Yani lpg takıldığında garanti bozulmuyor. En azından biz aldığımızda böyleydi şu an değiştiyse bilmiyorum ama değişeceğini sanmıyorum.

    dostum ben aracın 2011 modelini aldım 1 ağustosta aracı alırken anlaşmalı lpg firmaları var demişlerdi,aracı aldıktan sonra lpg taktırırsanız motor sorunlarına garanti vermeyiz dediler.bu araçtan alıcak olanlar dizeline yönelsinler lpg ile başlarını ağırtmasınlar hiç.zaten araca lpg taktırsan 1,2 sene sorunsuz gezersin sonra başlıyor arızalar çıkmaya çevremdeki herkes şikayetçi pişman bu konuda.ben de aracın dizelini almadığıma pişman oldum su gibi içiyor mübarek

    Biz taktıralı 1 yılı geçti. Bırakın sorun vermeyi en ufak sorun dahi vermedi. 1-2 sene sonra sorunların baş gösterdiği kısmına kesinlikle katılmıyorum. Şehir efsanesidir o. Zaten 1.5 sene içerisinde araç ile 2 bin km'lik uzun yol + binlerce km gitmiş oluyorsun. Emin ol sorun çıksa çıkardı yani. Burada önemli olan aracın benzinle çalıştırılması ve motor belli bir sıcaklığın üzerine ulaştığında lpg'ye geçilmesidir. Eğer kitiniz bu döngüyü sorunsuzca başarabiliyorsa sorun çıkmaz diye düşünüyorum ki bunda emeği olan mühendisler en ayrıntısını düşünüyorlardır zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy
    Biz taktıralı 1 yılı geçti. Bırakın sorun vermeyi en ufak sorun dahi vermedi. 1-2 sene sonra sorunların baş gösterdiği kısmına kesinlikle katılmıyorum. Şehir efsanesidir o. Zaten 1.5 sene içerisinde araç ile 2 bin km'lik uzun yol + binlerce km gitmiş oluyorsun. Emin ol sorun çıksa çıkardı yani. Burada önemli olan aracın benzinle çalıştırılması ve motor belli bir sıcaklığın üzerine ulaştığında lpg'ye geçilmesidir. Eğer kitiniz bu döngüyü sorunsuzca başarabiliyorsa sorun çıkmaz diye düşünüyorum ki bunda emeği olan mühendisler en ayrıntısını düşünüyorlardır zaten.

    Tam olarak öyle olmuyor. Sonuçta mekanik bir sistemden bahsediyorsunuz. Zaman içinde belirli bir yıpranma payı var. Siz araç üzerinde değişiklik yaparak bu yıpranmayı etkileyebilirsiniz. Opel'de bilemiyorum ama bazı markalarda silindir kapaklarının eridiğini duydum. Tabi diyorsanız ben 7000 kar yapayım, 1000-2000 herneyse bir kısmını veririm diye o zaman sorun yok. Ama 1 sene de bir şey olmuyorsa, 3 senede olmaz pek doğru değil bence.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kensai-X

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy
    Biz taktıralı 1 yılı geçti. Bırakın sorun vermeyi en ufak sorun dahi vermedi. 1-2 sene sonra sorunların baş gösterdiği kısmına kesinlikle katılmıyorum. Şehir efsanesidir o. Zaten 1.5 sene içerisinde araç ile 2 bin km'lik uzun yol + binlerce km gitmiş oluyorsun. Emin ol sorun çıksa çıkardı yani. Burada önemli olan aracın benzinle çalıştırılması ve motor belli bir sıcaklığın üzerine ulaştığında lpg'ye geçilmesidir. Eğer kitiniz bu döngüyü sorunsuzca başarabiliyorsa sorun çıkmaz diye düşünüyorum ki bunda emeği olan mühendisler en ayrıntısını düşünüyorlardır zaten.

    Tam olarak öyle olmuyor. Sonuçta mekanik bir sistemden bahsediyorsunuz. Zaman içinde belirli bir yıpranma payı var. Siz araç üzerinde değişiklik yaparak bu yıpranmayı etkileyebilirsiniz. Opel'de bilemiyorum ama bazı markalarda silindir kapaklarının eridiğini duydum. Tabi diyorsanız ben 7000 kar yapayım, 1000-2000 herneyse bir kısmını veririm diye o zaman sorun yok. Ama 1 sene de bir şey olmuyorsa, 3 senede olmaz pek doğru değil bence.

    Saygılar.

    Elbette 1 sene içerisinde sorun yoksa 3 sene sonra sorun olmayacağı anlamına gelmiyor. Ama bunun tam tersi de doğru değil yani. Lpgli araçlarda sorun olacaktır-çıkacaktır diye bir kaide de yok yani.




  • Bu motorlara (a16xer) uzun vadede sorunsuz LPG uygulaması için:

    - Süpapların çelik sübaplarla değişmesi gerekiyor,
    - LPG montajının çok iyi yapılması, bunun için de ecotec motorların manifolt yapısını montaj ustasının iyi bilmesi gerekiyor,
    - Kalibrasyonun güzel yapılması gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi butterfly_effect_53 -- 14 Mart 2012; 9:28:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53

    Bu motorlara (a16xer) uzun vadede sorunsuz LPG uygulaması için:

    - Süpapların çelik sübaplarla değişmesi gerekiyor,
    - LPG montajının çok iyi yapılması, bunun için de ecotec motorların manifolt yapısını montaj ustasının iyi bilmesi gerekiyor,
    - Kalibrasyonun güzel yapılması gerekiyor.



    peki bu çelik sübaplar ne kadar tutar değiştirmek? özel yağlama sistemleri varmış 180hp lik ingsignia larda kullanılıyormuş bu nasıl bir sistem?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    quote:

    Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53

    Bu motorlara (a16xer) uzun vadede sorunsuz LPG uygulaması için:

    - Süpapların çelik sübaplarla değişmesi gerekiyor,
    - LPG montajının çok iyi yapılması, bunun için de ecotec motorların manifolt yapısını montaj ustasının iyi bilmesi gerekiyor,
    - Kalibrasyonun güzel yapılması gerekiyor.



    peki bu çelik sübaplar ne kadar tutar değiştirmek? özel yağlama sistemleri varmış 180hp lik ingsignia larda kullanılıyormuş bu nasıl bir sistem?

    Alıntıları Göster

    peki bu çelik sübaplar ne kadar tutar değiştirmek? özel yağlama sistemleri varmış 180hp lik ingsignia larda kullanılıyormuş bu nasıl bir sistem?


    İşin bu boyutunu öğrenince devamını araştırmaktan vazgeçmiştim. Şöyle diyeyim. Başka marka bir serviste müdür olan arkadaşım, "marka ve modele göre değişir, 700-800 civarı bir rakam olur, ama karar verirsen net olarak görüşüp kesin fiyat almak lazım" demişti. Sonradan Insignia forumlarından birinde araştıran biri 2500 lira gibi bir rakamdan bahsediyordu. Şahsen işin ucunu bıraktığım için, o noktadan sonra bizzat bir yerle görüşüp fiyat almadım.

    Yağlamalı sisteme gelince. Onun için de çok farklı fikirler var.
    Kimi ustalar, "kesin çözüm değil, sadece yaraya pansuman yapıyor, ayrıca yanma odasına böyle bir yağın gönderilmesinin uzun vadeli etkilerini bilmiyoruz, o yüzden sıcak bakmıyoruz" diyor.
    Çok memnun olan sorun yaşamadan kullananlar da var. Tabi uzun vadede (100-150 bin km'lerde) ne gibi etkisi olur bilemiyorum.
    Ben bu belirsizliklerden dolayı vazgeçmiştim. Zaten alırken de lpg taktırma niyetiyle almamıştım. Ama yine de olur mu diye bir süre araştırdım, sonra bunları öğrenince üstelemedim.




  • Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53



    peki bu çelik sübaplar ne kadar tutar değiştirmek? özel yağlama sistemleri varmış 180hp lik ingsignia larda kullanılıyormuş bu nasıl bir sistem?


    İşin bu boyutunu öğrenince devamını araştırmaktan vazgeçmiştim. Şöyle diyeyim. Başka marka bir serviste müdür olan arkadaşım, "marka ve modele göre değişir, 700-800 civarı bir rakam olur, ama karar verirsen net olarak görüşüp kesin fiyat almak lazım" demişti. Sonradan Insignia forumlarından birinde araştıran biri 2500 lira gibi bir rakamdan bahsediyordu. Şahsen işin ucunu bıraktığım için, o noktadan sonra bizzat bir yerle görüşüp fiyat almadım.

    Yağlamalı sisteme gelince. Onun için de çok farklı fikirler var.
    Kimi ustalar, "kesin çözüm değil, sadece yaraya pansuman yapıyor, ayrıca yanma odasına böyle bir yağın gönderilmesinin uzun vadeli etkilerini bilmiyoruz, o yüzden sıcak bakmıyoruz" diyor.
    Çok memnun olan sorun yaşamadan kullananlar da var. Tabi uzun vadede (100-150 bin km'lerde) ne gibi etkisi olur bilemiyorum.
    Ben bu belirsizliklerden dolayı vazgeçmiştim. Zaten alırken de lpg taktırma niyetiyle almamıştım. Ama yine de olur mu diye bir süre araştırdım, sonra bunları öğrenince üstelemedim.

    ZATEN CRUSE MODELİNDEDE AYNI MOTOR VE AYNI SIKINTI VAR. HATTA ONLAR TAVSİYE VE GARANTİ ETMİYOR...




  • Arkadaşlar yanlışım varsa düzeltin,astra sedan H kasa 2008 de çıktı.Enjoy-elegance-cosmo donanım olarak.Bir ara 111.yıl özel seri çıktı.,şimdilerde enjoy ve enjoy plus var..Heralde motorlar aynı 115 bg.Cosmo nun farkı farlar biraz karartılmış gibi ve piano blak ön konsul var.Bu bilgilerim doğrumu.Astra sedan 1.6 benzinli teknik verilerde benzin tüketimi çok az görünüyor ama forumda binen arkadaşlar tüketimden şikayetçi.Şehir dışı 5 lt görünüyor,şu andaki arabam 2006 model symbol ş.dışı 5.7 lt 950 kg araba..Symbolden az tüketiyor görünüyor ama gerçekte böyle değilmi...Arkadaşlar son olarak 2008 sedan 35000 km de cosmo var araç hatasız 33500 fiyat istiyorlar sizce nasıl,hayırlı akşamlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hay-bey

    Arkadaşlar yanlışım varsa düzeltin,astra sedan H kasa 2008 de çıktı.Enjoy-elegance-cosmo donanım olarak.Bir ara 111.yıl özel seri çıktı.,şimdilerde enjoy ve enjoy plus var..Heralde motorlar aynı 115 bg.Cosmo nun farkı farlar biraz karartılmış gibi ve piano blak ön konsul var.Bu bilgilerim doğrumu.Astra sedan 1.6 benzinli teknik verilerde benzin tüketimi çok az görünüyor ama forumda binen arkadaşlar tüketimden şikayetçi.Şehir dışı 5 lt görünüyor,şu andaki arabam 2006 model symbol ş.dışı 5.7 lt 950 kg araba..Symbolden az tüketiyor görünüyor ama gerçekte böyle değilmi...Arkadaşlar son olarak 2008 sedan 35000 km de cosmo var araç hatasız 33500 fiyat istiyorlar sizce nasıl,hayırlı akşamlar

    H kasaların bagajında TWINPORT yazıyor ve sinyaller beyazımsı ise bunların motoru 105hp.... sanırım 2008den sonra 115hp ler çıktı. şimdi cosmo yok. zaten HB kasalarda elde kalanlar satılıyor classic olarak. onlarında essentia diye satılsa da aslında oldukça dolu olan enjoy plus seviyesinde. (normalde essentia en boş oladır)
    sen yazana bakma:)) ama otoyolda 100km/h civarında hız sabitleme açıkken 5litre civarı gösteriyor bilgisayar. ama şehir içi 9un altına da inmiyor. oda çok yoğun trafik değil,sadece ışıklarda dur kalk.

    benimde önceki arabam 2007symboldü. brc tüp vardı, 80tl tüple 380km gidiyordu. 10tl likte benzin harcıyordu en az.
    şimdi 2009 enjoy plus easytronic var. onada landi renzo tüp taktırdım, o da 80 tl tüple 350-380km gidiyor. ama bu en az 20-30tl de benzin harcıyor.

    anlayacağın biri 950-1000 kg biri 1200-1250 kg , biri 1.4 75hp, öbürü 1.6 115hp... ama sarfiyat aynı.... triptronic olduğu hale 200kg ağır ve 1.6 olduğu halde...

    sürünce farkı çoooook daha iyi anlarsın.....

    o en son yazdığın aracın km si biraz az.. bir bit yeniği olmasın?????




  • eski h ,,,, güncel h......

     Astra H 1.6 115 HP
  • güncel.....

     Astra H 1.6 115 HP
  • Takip...
  • arkadaşlar merhaba,

    şimdi bu araçlarda 8.450 indirim var fakat benzinlimi dizelmi arada kaldım.bende 1,4 twinport var 2008 ne yapsam bilemedim.Bir yardımcı olun arkadaşlar

    39250 benzinli
    46500 dizel
    ama 1,3 motor 95 hp çekiç gücü kafamı karıştırıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    quote:

    Orijinalden alıntı: hay-bey

    Arkadaşlar yanlışım varsa düzeltin,astra sedan H kasa 2008 de çıktı.Enjoy-elegance-cosmo donanım olarak.Bir ara 111.yıl özel seri çıktı.,şimdilerde enjoy ve enjoy plus var..Heralde motorlar aynı 115 bg.Cosmo nun farkı farlar biraz karartılmış gibi ve piano blak ön konsul var.Bu bilgilerim doğrumu.Astra sedan 1.6 benzinli teknik verilerde benzin tüketimi çok az görünüyor ama forumda binen arkadaşlar tüketimden şikayetçi.Şehir dışı 5 lt görünüyor,şu andaki arabam 2006 model symbol ş.dışı 5.7 lt 950 kg araba..Symbolden az tüketiyor görünüyor ama gerçekte böyle değilmi...Arkadaşlar son olarak 2008 sedan 35000 km de cosmo var araç hatasız 33500 fiyat istiyorlar sizce nasıl,hayırlı akşamlar

    H kasaların bagajında TWINPORT yazıyor ve sinyaller beyazımsı ise bunların motoru 105hp.... sanırım 2008den sonra 115hp ler çıktı. şimdi cosmo yok. zaten HB kasalarda elde kalanlar satılıyor classic olarak. onlarında essentia diye satılsa da aslında oldukça dolu olan enjoy plus seviyesinde. (normalde essentia en boş oladır)
    sen yazana bakma:)) ama otoyolda 100km/h civarında hız sabitleme açıkken 5litre civarı gösteriyor bilgisayar. ama şehir içi 9un altına da inmiyor. oda çok yoğun trafik değil,sadece ışıklarda dur kalk.

    benimde önceki arabam 2007symboldü. brc tüp vardı, 80tl tüple 380km gidiyordu. 10tl likte benzin harcıyordu en az.
    şimdi 2009 enjoy plus easytronic var. onada landi renzo tüp taktırdım, o da 80 tl tüple 350-380km gidiyor. ama bu en az 20-30tl de benzin harcıyor.

    anlayacağın biri 950-1000 kg biri 1200-1250 kg , biri 1.4 75hp, öbürü 1.6 115hp... ama sarfiyat aynı.... triptronic olduğu hale 200kg ağır ve 1.6 olduğu halde...

    sürünce farkı çoooook daha iyi anlarsın.....

    o en son yazdığın aracın km si biraz az.. bir bit yeniği olmasın?????

    Hocam cevaplar için teşekkürler,seninde dediğin gibi symbol lerin yakıtları fazla..ama bende tüp yok,tüplü araç istemiyorum,zaten az km yapıyorum..Yılın son çeyreğinde nasipse almayı düşünüyorum şimdiden bakıp araştırıyorum.Demekki yakıtları bizim symbol le aynı,ama şehir dışı 5 lt güzel,hayırlısı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: r7153

    quote:

    Orijinalden alıntı: hay-bey

    Arkadaşlar yanlışım varsa düzeltin,astra sedan H kasa 2008 de çıktı.Enjoy-elegance-cosmo donanım olarak.Bir ara 111.yıl özel seri çıktı.,şimdilerde enjoy ve enjoy plus var..Heralde motorlar aynı 115 bg.Cosmo nun farkı farlar biraz karartılmış gibi ve piano blak ön konsul var.Bu bilgilerim doğrumu.Astra sedan 1.6 benzinli teknik verilerde benzin tüketimi çok az görünüyor ama forumda binen arkadaşlar tüketimden şikayetçi.Şehir dışı 5 lt görünüyor,şu andaki arabam 2006 model symbol ş.dışı 5.7 lt 950 kg araba..Symbolden az tüketiyor görünüyor ama gerçekte böyle değilmi...Arkadaşlar son olarak 2008 sedan 35000 km de cosmo var araç hatasız 33500 fiyat istiyorlar sizce nasıl,hayırlı akşamlar

    H kasaların bagajında TWINPORT yazıyor ve sinyaller beyazımsı ise bunların motoru 105hp.... sanırım 2008den sonra 115hp ler çıktı. şimdi cosmo yok. zaten HB kasalarda elde kalanlar satılıyor classic olarak. onlarında essentia diye satılsa da aslında oldukça dolu olan enjoy plus seviyesinde. (normalde essentia en boş oladır)
    sen yazana bakma:)) ama otoyolda 100km/h civarında hız sabitleme açıkken 5litre civarı gösteriyor bilgisayar. ama şehir içi 9un altına da inmiyor. oda çok yoğun trafik değil,sadece ışıklarda dur kalk.

    benimde önceki arabam 2007symboldü. brc tüp vardı, 80tl tüple 380km gidiyordu. 10tl likte benzin harcıyordu en az.
    şimdi 2009 enjoy plus easytronic var. onada landi renzo tüp taktırdım, o da 80 tl tüple 350-380km gidiyor. ama bu en az 20-30tl de benzin harcıyor.

    anlayacağın biri 950-1000 kg biri 1200-1250 kg , biri 1.4 75hp, öbürü 1.6 115hp... ama sarfiyat aynı.... triptronic olduğu hale 200kg ağır ve 1.6 olduğu halde...

    sürünce farkı çoooook daha iyi anlarsın.....

    o en son yazdığın aracın km si biraz az.. bir bit yeniği olmasın?????

    Bizim aracımız 2008 model astra sedan 1.6 115 bg ve km henüz 14.500 KM Bit yeniği yoktur yani merak etmeyin herkesin kullanımı farklı olabiliyor içiniz rahat olsun




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.