Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (248. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.147.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 246247248249250
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende 3 hafta önce aracimi alarak araniza katildim. (1.3 cdti + kp )

    Araç henüz 850 km de ve daha önce hiç dizel araç kullanmadiğim için aracin yakısı konusunda hiç bir fikrim yok yaptiğim km de suan itibariyle şehir içi ağirlikli olmak üzere ortalama 7 LT ( 100 km de ) en son aldiğim mazotla da 20 krs ( 100 km ) yakti. ( bu rakamlara çok sakin kullanarak ve klima acik birsekilde elde ettim. )

    Bu rakamlar normalmi ? daha asaği inermi ?

    sizlerin nasil ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi micsh1 -- 5 Eylül 2010; 22:31:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blonde_2006

    inanmak yada inanmamak senin elinde...


    Akıl var mantık var be kardeşim, yavaş artık, 140 - 180 km hızla gidicen ve bir depo ile 1200 km yapıcan 55 lt ile. 4.5 lt mi yakıyor senin aracın bu hızlarda giderken. Naapıyorsun 1200 km lik bayır aşşağı yer var orada mı ölçüyorsun ? Forum bilgi paylaşımı içindir, ama doğru ve mantıklı olanlarını, senin bu verdiğin değerleri bir allahın kulu bile yazmamış...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karadr

    Arkadaşlar araçta Aux girişi nerde ?


    Kol dayamanın altında..

    quote:

    Orijinalden alıntı: karadr

    bir de easytronic viteste aracı durdururken hangi konumda bırakıyoruz.. N mi yoksa Viteste mi?


    Ben şahsen "N" konumunda bırakıyorum, el frenini çekerek..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enclave


    quote:

    Orijinalden alıntı: karadr

    Arkadaşlar araçta Aux girişi nerde ?


    Kol dayamanın altında..

    quote:

    Orijinalden alıntı: karadr

    bir de easytronic viteste aracı durdururken hangi konumda bırakıyoruz.. N mi yoksa Viteste mi?


    Ben şahsen "N" konumunda bırakıyorum, el frenini çekerek..


    Kitapçığı okudum park ederken A1 ya da R konumunda bırakın yazıyor..
    Aux girişini buldum, teşekürler..
  • merhaba hayırlı kandiller hepinize,

    tercihim yeni astra' ya dogru kayıyor ne diyorsunuz :)
  • Yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanmaları dileğiyle. Bugün arabamla 400 km'yi devirdim. Klima hep açık, eco mod filan değil, bildiğin AC, ortalama 6.8 gösteriyor ve depo göstergesi sadece yarıya indi. Mazot alırken shell tavsiye ederim ama v-power değil, diğer pahalı olanı tavsiye ediyorum.Audi öyle boş yere mazot önermez kimseye ki hepimiz kabul edelim dizel dediğiniz zaman VW grubu bu işin kralıdır. O nedenle ben belki biraz daha pahalı bir mazot kullanıyorum ama uzun vadede karlı olacağıma inanıyorum.

    Bir arkadaş 20km hızı aşarken gelen ses için turbo sesi demiş, 10 yıldır turbo dizel araç kullanıyorum, turbodan hiç öyle bir ses duymadım, duyduğum gün de o turboyu direk tamire götürürüm. Uzun araştırmalar ve yaklaşık 6 opel yetkili servisi ustabaşı ve 3 özel opel servisi ile yapılan telefon görüşmelerim sonucu, o sesin, devreye giren ESP'ye ait olduğunu öğrendim. Hoş zaten buradaki arkadaşlar da söylemişti, böylece teyid tasdik tamamlandı.

    Aracınızı SAKIN N MODUNDA BIRAKMAYIN!!! bildiğiniz boş viteste bırakıyorsunuz!!! kesinlikle viteste bırakın!!! Bu ÇOOOOK önemli!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eudoc

    Yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanmaları dileğiyle. Bugün arabamla 400 km'yi devirdim. Klima hep açık, eco mod filan değil, bildiğin AC, ortalama 6.8 gösteriyor ve depo göstergesi sadece yarıya indi. Mazot alırken shell tavsiye ederim ama v-power değil, diğer pahalı olanı tavsiye ediyorum.Audi öyle boş yere mazot önermez kimseye ki hepimiz kabul edelim dizel dediğiniz zaman VW grubu bu işin kralıdır. O nedenle ben belki biraz daha pahalı bir mazot kullanıyorum ama uzun vadede karlı olacağıma inanıyorum.

    Bir arkadaş 20km hızı aşarken gelen ses için turbo sesi demiş, 10 yıldır turbo dizel araç kullanıyorum, turbodan hiç öyle bir ses duymadım, duyduğum gün de o turboyu direk tamire götürürüm. Uzun araştırmalar ve yaklaşık 6 opel yetkili servisi ustabaşı ve 3 özel opel servisi ile yapılan telefon görüşmelerim sonucu, o sesin, devreye giren ESP'ye ait olduğunu öğrendim. Hoş zaten buradaki arkadaşlar da söylemişti, böylece teyid tasdik tamamlandı.

    Aracınızı SAKIN N MODUNDA BIRAKMAYIN!!! bildiğiniz boş viteste bırakıyorsunuz!!! kesinlikle viteste bırakın!!! Bu ÇOOOOK önemli!


    Bu boşta bırakmayın çok önemli cümlesini biraz açarmısınız?




  • heralde boş viteste kayma yapabilir diye söylemiş arkadaş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_tasar


    quote:

    Orijinalden alıntı: eudoc

    Yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanmaları dileğiyle. Bugün arabamla 400 km'yi devirdim. Klima hep açık, eco mod filan değil, bildiğin AC, ortalama 6.8 gösteriyor ve depo göstergesi sadece yarıya indi. Mazot alırken shell tavsiye ederim ama v-power değil, diğer pahalı olanı tavsiye ediyorum.Audi öyle boş yere mazot önermez kimseye ki hepimiz kabul edelim dizel dediğiniz zaman VW grubu bu işin kralıdır. O nedenle ben belki biraz daha pahalı bir mazot kullanıyorum ama uzun vadede karlı olacağıma inanıyorum.

    Bir arkadaş 20km hızı aşarken gelen ses için turbo sesi demiş, 10 yıldır turbo dizel araç kullanıyorum, turbodan hiç öyle bir ses duymadım, duyduğum gün de o turboyu direk tamire götürürüm. Uzun araştırmalar ve yaklaşık 6 opel yetkili servisi ustabaşı ve 3 özel opel servisi ile yapılan telefon görüşmelerim sonucu, o sesin, devreye giren ESP'ye ait olduğunu öğrendim. Hoş zaten buradaki arkadaşlar da söylemişti, böylece teyid tasdik tamamlandı.

    Aracınızı SAKIN N MODUNDA BIRAKMAYIN!!! bildiğiniz boş viteste bırakıyorsunuz!!! kesinlikle viteste bırakın!!! Bu ÇOOOOK önemli!


    Bu boşta bırakmayın çok önemli cümlesini biraz açarmısınız?


    tabi açarım. Bu arabalar aslında otomatik vitesli değiller, otomatiklerştirilmiş vitesliler. Yani araba bildiğin düz vites, sadece debriyajı senin yerine bir elektrik motoru, beyinden aldığı komutlarla yönetiyor. Şimdi varsayalım arabamız düz vites, arabayı boşta bırakır mısınız? Bırakmazsınız, çünkü en ufak bir eğimde araba eğim yönünde ilerlemeye başlar, sadece el freni tutar ki, el freninin boşa çıkması çok sık görülen bir durumdur. El freni boşa çıkmasa bile, eğim biraz çok olursa ve siz el frenini yeterince güçlü çekmemişsseniz, aracınız yine ilerlemeye başlayacaktır. İşte bu nedenle, başınıza bir kaza gelmemesi için aracınızı boşta bırakmamanız çok ama çok önemli. Bir de önlem açısından, aracınızı her zaman kaldırıma yönelcek şekilde bırakın. Mesela kaldırıma paralel parkettiniz ve öne doğru eğim var...aracınızı tam sol yapıp bırakın ki aracınız boşa çıktığında öndeki araca değil kaldırıma doğru ilerlesin ;)




  • Cevabınız için teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugur_tasar -- 6 Eylül 2010; 8:56:45 >
  • 1200 km yol yapamazssınız bu araçla,
    100 ü geçmezsseniz ve hep yokuş aşağı giderseniz belki. Biraz fazla olmuş.

    Saygılarımla

    quote:

    Orijinalden alıntı: blonde_2006

    Arkadaşlar O ses 1.vitesten 2.vitese attıgınız anda gelen ses turbo sesi yani turbo 1. vitesde devrede degil ama 2.vitese geçince devir 2000 e gelince o ses geliyor zaten o sesle bi irkilme hissedersiniz,aracın çekişi güçlenir bende aracımı 2 ay önce aldım çok memnunum şehir içi ort.190 krş yakıyor şehirdışı 1 depoyla 1.200 km yol yapıyorum hız(140-180 km/h aralığında 6. vitesde.)Performansda da beklediğimin üzerinde
    2007 opel astra 1.3 cdtı 90 hp essentia.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilgazi -- 6 Eylül 2010; 9:03:52 >




  • xenon farsa içi siyah olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racai -- 6 Eylül 2010; 9:45:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdurmus

    Arkadaşlar 2010 model astra classic III + KP olanlarda ön farlar karartmalı mı yoksa normal mi? Bugün beyaz bir astra hb gördüm onun farlar koyu idi ama benimki değil? bu konu hakkında bilgilerinizi bekliyorum



    xenon farsa içi siyah olur.
    Halojen farlar, 2007 makyajlı kasadan itibaren kronajlı (gümüş rengi) oldu. Eskiden siyahtı . . .
  • merhaba arkadaşlar,

    6 gün evvel 2009 model astra 1.3 cdti alarak aranıza katıldım.. foto ekledim, ben aracı çok ama çok beğendim..inşallah uzun yıllar kazasız belasız binmek nasip olur..

  • hayırlı olsun

    kazasiz belasiz iyi günlerde kullanmak nasip etsin.
  • Arkadaşlar ben ilk defa dizel ve easytronic kullnıyorum, benzinli 1,6 motordan sonra garip geldi. Bu kalkışlar ve yokuşlarda hantallığı gidermek için bir taktik var mı?
  • hayırlı olsun kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karadr

    Arkadaşlar ben ilk defa dizel ve easytronic kullnıyorum, benzinli 1,6 motordan sonra garip geldi. Bu kalkışlar ve yokuşlarda hantallığı gidermek için bir taktik var mı?

    Kalkışlardaki hantallığa bir süre sonra alışırsınız ben bir hafta da alıştım sayılır,bana göre bu aracın iki türlü sürüş özelliği var birisi oldukça sakin ve tasarrufa dönük yüzü diğer yanı ekonomi dışı agresif yüzü ilk 1.000 Km kadar çok zorlamayın 120 km/h hızı geçmeyin derim bu araç yokuş yukarı birçok benzinli araca göre daha kuvvetlidir Tork kuvvetini yokuş yukarı hissedersiniz alışmaya bağlı biraz yokuş yukarı hızlanmak istediğinde dip gaz yaparsan (kick down) vites küçülterek güzel ivmeleniyor birden oldukça süratlenebiliyorsun, diğer yandan sport tuşunu da kullanabilirsin hangisi hoşuna gidiyorsa onu dene ikisinden biri seni tatmin eder bence.




  • arkadaslar,

    83 sayfayi eksiksiz okudum,
    sene sonuna kadar bekleyip biraz daha para biriktirmeyi ve yeni astra 115 BG benzinli modeli dusunmeye basliyorum diyorum. cok km de yapmiyorum zaten.

    biseyler soyler misiniz lutfen :)
  • Güzel araba çok km.yapmıyorsan düşünülebilir.
  • 
Sayfa: önceki 246247248249250
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.