Şimdi Ara

Assetto Corsa (2014) [ANA KONU] (347. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.552
Cevap
76
Favori
323.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 345346347348349
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SıradanÇinkoKarbonPil kullanıcısına yanıt
    HDMI kablosu gibi, başka ekrana aktarma kablosu bağlı değil demi ? Bundanda ola bilir. Başka çözüm bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _M-U-E_

    HDMI kablosu gibi, başka ekrana aktarma kablosu bağlı değil demi ? Bundanda ola bilir. Başka çözüm bilmiyorum.

    Yok hocam bağlı değil.
    Başka ekranda da denerim olmadı ama laptopun ekranında oynayabilsem çok daha işime yarayacaktı.

    Neyse hocam saolun biraz daha kurcalayayım.
  • SıradanÇinkoKarbonPil kullanıcısına yanıt
    oyundan 32 bit ayarala:)ayaralardan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adnaneren1977 -- 6 Şubat 2016; 18:49:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adnaneren1977

    oyundan 32 bit ayarala:)ayaralardan

    Hocam ayarlar/general daki force32bit seçeneğindenmi bahsediyorsunuz.
    O kutucuğu tikledim yine açılmadı.

    Akşam akşam yoruyorum sizide ksurma bakmayın şu oyunu oynamaya çok heveslendim çözebilirsem baya mutlu olucam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebo

    quote:

    Orijinalden alıntı: _M-U-E_

    Aynen, çok şükür, aynı tas aynı hamam.:) Tam gaz devam. :)

    Drift tekniğide öyle, aksini yapınca arka tekerleri kitler, drift'e dogru gider. :) Bazen bende yapıyorum tam hell toe olmasada :D 3 ne birden aynı anda basamıyorum pedallar uygun değil. Ufak ufak yapıyorum.

    Ben iyi yaparım bilirsin

    Vites düşürürken frene basıyorsun ya sağ ayakla.Sol ayakta debriyaja gidiyor.Sağ ayağın topuğuyla gaza basıp çekeceksin.

    Ama özellikle porsche 911 için işe yarıyor.Araba yerinde durmayan bir araba , aksi taktirde drift kaçınılmaz.Ama bir drifter olarak drift istemeyen kim??

    hocam tum yardimlar kapali oynuyorum

    drift icin ayarlarda degistirmemi tavsiye ettiginiz stability vs gibi birsey varmi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SıradanÇinkoKarbonPil kullanıcısına yanıt
    Oyun farklı bir sekmede açılıyor olabilir, alt+tab yapıp bakın derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isbara alp

    Oyun farklı bir sekmede açılıyor olabilir, alt+tab yapıp bakın derim.

    Baktım hocam şimdi başka sekmede yok malesef
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkermurat


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrebo

    quote:

    Orijinalden alıntı: _M-U-E_

    Aynen, çok şükür, aynı tas aynı hamam.:) Tam gaz devam. :)

    Drift tekniğide öyle, aksini yapınca arka tekerleri kitler, drift'e dogru gider. :) Bazen bende yapıyorum tam hell toe olmasada :D 3 ne birden aynı anda basamıyorum pedallar uygun değil. Ufak ufak yapıyorum.

    Ben iyi yaparım bilirsin

    Vites düşürürken frene basıyorsun ya sağ ayakla.Sol ayakta debriyaja gidiyor.Sağ ayağın topuğuyla gaza basıp çekeceksin.

    Ama özellikle porsche 911 için işe yarıyor.Araba yerinde durmayan bir araba , aksi taktirde drift kaçınılmaz.Ama bir drifter olarak drift istemeyen kim??

    hocam tum yardimlar kapali oynuyorum

    drift icin ayarlarda degistirmemi tavsiye ettiginiz stability vs gibi birsey varmi ?

    Drift yapmak istiyorsaniz su logitech kullaniyorsaniz dfgt,g25,yada g27 filan
    Bana ana ekran var ya gaming software.hani 900 dereceye ayarlıyoruz o ekrani atin isimlerini hatirlamiyorum ayarlarin kac olmaso gerektiğini soyleyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • emrebo kullanıcısına yanıt
    Ben de merak ettim
  • emrebo kullanıcısına yanıt
    dfgt kullaniyorum hocam

    yarin pc basina gecince resmi atacagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Overal strength 100 ya altindaki 3 ude 0 olacak drift icin
    900 derece ye dokunmayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrebo kullanıcısına yanıt
    Benim bütün yardımcılar kapalı, drift için biraz stability control açmaya gerek var mı peki ? Driftten hiç anlamadığım için soruyorum, sanki daha önce %20 kadar açılırsa daha rahat atılabildiğini okumuştum
  • isbara alp İ kullanıcısına yanıt
    Stabiteyi kapatınca aracı tutan hiç bir şey olmuyor. Tamamen size kalıyor. Böyle olunca yeni başlayan birisi için zorlaşır bu durum. Onu %20 %30 da tutun alışana kadar, sonra kapatın. Online serverlarda yüzdelik ayar yok, ya açık yada kapalıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _M-U-E_

    quote:

    Orijinalden alıntı: OTTOMAN_67

    quote:

    Orijinalden alıntı: _M-U-E_

    quote:

    Orijinalden alıntı: OTTOMAN_67

    quote:

    Orijinalden alıntı: _M-U-E_

    Ayarlarda, horizon diye bir tik olması lazım. Onu kaldırın.

    bu ayar nerde bulamadım

    Resim ile göstereyim.





    teşekkurler
    bu videodaki fren ve gaza hemen hemen aynı anda basma işi hangi duruma göre yapılıyor acaba? yararı ne ben araçlardan pek anlamam merak ettim
    https://www.youtube.com/watch?v=eKHebzsRk1w

    Rica ederim.
    Yavaşlarken fren ve gaza aynı anda basmaya verilen isim, hell and toe'dur. Pek bir detayını bilmesem de, biraz bilgi sahibiyim. Benim bildigim kadarı ile, yüksek performanslı araçlarda ve performanslı kullanımda, ani duruşlarda arabanın arkası sapıtmasın diye bu tekniği kullanırlar. Özelikle yarışlarda, bazı gt araçlarında hell and toe tekniği çok basittir. O da, bir sistem yapmışlar vitesi düşürünce bir mekanizma ile gaz veriyor ve hell and toe gerçekleşiyor.
    Drift tekniğinde de kullanılır bu. O da şöyle, Alıntı: Vites Kilidi, Viraj içerisine girmeden Heel and Toe Tekniği kullanılarak vites küçültülür ve debriyaj bir anda bırakılarak drifte geçilir. Virajın durumuna göre gazla oynayarak ilerlenir.

    ''Alıntı''https://tr.wikipedia.org/wiki/Drift_(motor_sporlar%C4%B1)

    Buda Ayrton Senna'nın Hell. ile ilgili videosu.https://www.youtube.com/watch?v=96ekbvjyr0g

    Hocam tekrar teşekkurler şu ismi (hell and toe) tekniğini söylemeniz çok işime yaradı öğrendım yapmasını ve kullanamadıgım ferrari f40 hiç ayarsız rahatca kullanabılıyorum
    Linkini verdiğim videoda anlatan kişi açıkca uygulaması ile anlatmış. Bende bu video ile anladım tam nasıl yapıldıgını. Uygulamasını tam öğrenmek isteyenlere izlemesini tavsiye ederim
    https://www.youtube.com/watch?v=nzcRZCcikwM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isbara alp

    Benim bütün yardımcılar kapalı, drift için biraz stability control açmaya gerek var mı peki ? Driftten hiç anlamadığım için soruyorum, sanki daha önce %20 kadar açılırsa daha rahat atılabildiğini okumuştum

    Usta sofor kapali yapar.zaten aracın kayması için daha rahat , kapali olmasi gerekmekte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • selam yine herkese internette yaptığım araştırmalar sonucu oyunda bir yavaşlık hissi hakim olduğunu öğrendim yani mesela araba 100km/h hızla giderken sanki 30-40 la gidiyormuş gibi geliyor dolayısıyla virajlarda kayıp pist dışına uçuyorum. Direksiyon setim g25 ne yaparsam yapıyım tutamıyorum arabaları yolda gerçek hayatta toyota corolla arabam var o bile eski bir araba olmasına rağmen böyle çıkmıyor yoldan oyundan kaynaklı bir sorun sanırım ne yapsam bilemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebo


    quote:

    Orijinalden alıntı: isbara alp

    Benim bütün yardımcılar kapalı, drift için biraz stability control açmaya gerek var mı peki ? Driftten hiç anlamadığım için soruyorum, sanki daha önce %20 kadar açılırsa daha rahat atılabildiğini okumuştum

    Usta sofor kapali yapar.zaten aracın kayması için daha rahat , kapali olmasi gerekmekte.

    hocam overall strenght in altindaki 3 seyin 0 olmasi

    ustalikla ilgili bir durummu yoksa bu 3 seyin 0 olmasi kesinlikle zorunlumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batista58 B kullanıcısına yanıt
    Pist büyük bir alandır bazen o kadar hızlı gittiğinizi anlamazsınız, taki hız gostergesine bakıncaya kadar. Yine işi bilen birisi anlar bu durumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkermurat


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrebo


    quote:

    Orijinalden alıntı: isbara alp

    Benim bütün yardımcılar kapalı, drift için biraz stability control açmaya gerek var mı peki ? Driftten hiç anlamadığım için soruyorum, sanki daha önce %20 kadar açılırsa daha rahat atılabildiğini okumuştum

    Usta sofor kapali yapar.zaten aracın kayması için daha rahat , kapali olmasi gerekmekte.

    hocam overall strenght in altindaki 3 seyin 0 olmasi

    ustalikla ilgili bir durummu yoksa bu 3 seyin 0 olmasi kesinlikle zorunlumu

    Valla nette araştırdığimda onlari hep 0 yapiyorlar o damper spring vs vs. Bende 0 a almistim hep oyle kullaniyorum race içinde drift icinde..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • emrebo kullanıcısına yanıt
    cok tesekkurler hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 345346347348349
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.