Şimdi Ara

Assetto Corsa (2014) [ANA KONU] (332. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.551
Cevap
77
Favori
322.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 330331332333334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • antking kullanıcısına yanıt
    Birkac bug fix, birkac grafik iyilestirme ve pozitif camber icin fizik iyilestirmesi
  • arkadaslar merhaba bi arkadaşım fazlalıktan dolayı playseats koltuk ve logitech driving force gt direksiyonunu satıyor hiçbir problemi yoktur koltuk
    sağlam yırtık vs.. yoktur fiyat 850 tl






  • Winter Sale ile oyun indirime girmis bulunmakta arkadaslar. Almayan arkadaslar icin simdiden soyleyeyim bu fiyata bu oyun bedava.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Godvater

    Birkac bug fix, birkac grafik iyilestirme ve pozitif camber icin fizik iyilestirmesi

    Tesekkurler. Girip denediniz mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sırf şu direksiyon setini kurup takmaya üşendiğimden daha az oynuyorum güzelim oyunu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lastiklerin pozitif camberinde yapılan güncelleme 3. parti araçlar da dahil etkiledi. 1-2 sn farklar oluşabilir. Ben henüz denemedim bizim yarıştığımız araçları ama büyük ihtimal bizim moda da etkisi olacaktır. Kamber açılarını biraz daha fazla eksiye doğru almanız gerekecek. Aksi takdirde viraj giriş ve çıkışlarında öncekilere göre önden kayma daha fazla olacaktır ( bizim yarıştığımız modda herhangi bir ayar yok ). Yarıştığımız moddaki araçlarda ön tarafta kayma hissediyorsanız ön lastik basınçlarınızı birer tık arttırarak biraz düzeltebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Selvi

    Lastiklerin pozitif camberinde yapılan güncelleme 3. parti araçlar da dahil etkiledi. 1-2 sn farklar oluşabilir. Ben henüz denemedim bizim yarıştığımız araçları ama büyük ihtimal bizim moda da etkisi olacaktır. Kamber açılarını biraz daha fazla eksiye doğru almanız gerekecek. Aksi takdirde viraj giriş ve çıkışlarında öncekilere göre önden kayma daha fazla olacaktır ( bizim yarıştığımız modda herhangi bir ayar yok ). Yarıştığımız moddaki araçlarda ön tarafta kayma hissediyorsanız ön lastik basınçlarınızı birer tık arttırarak biraz düzeltebilirsiniz.

    Hocam lastik basıncı artarsa kayma artmaz mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Selvi

    Lastiklerin pozitif camberinde yapılan güncelleme 3. parti araçlar da dahil etkiledi. 1-2 sn farklar oluşabilir. Ben henüz denemedim bizim yarıştığımız araçları ama büyük ihtimal bizim moda da etkisi olacaktır. Kamber açılarını biraz daha fazla eksiye doğru almanız gerekecek. Aksi takdirde viraj giriş ve çıkışlarında öncekilere göre önden kayma daha fazla olacaktır ( bizim yarıştığımız modda herhangi bir ayar yok ). Yarıştığımız moddaki araçlarda ön tarafta kayma hissediyorsanız ön lastik basınçlarınızı birer tık arttırarak biraz düzeltebilirsiniz.

    Hocam lastik basıncı artarsa kayma artmaz mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Selvi

    Lastiklerin pozitif camberinde yapılan güncelleme 3. parti araçlar da dahil etkiledi. 1-2 sn farklar oluşabilir. Ben henüz denemedim bizim yarıştığımız araçları ama büyük ihtimal bizim moda da etkisi olacaktır. Kamber açılarını biraz daha fazla eksiye doğru almanız gerekecek. Aksi takdirde viraj giriş ve çıkışlarında öncekilere göre önden kayma daha fazla olacaktır ( bizim yarıştığımız modda herhangi bir ayar yok ). Yarıştığımız moddaki araçlarda ön tarafta kayma hissediyorsanız ön lastik basınçlarınızı birer tık arttırarak biraz düzeltebilirsiniz.

    Hocam lastik basıncı artarsa kayma artmaz mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Selvi

    Lastiklerin pozitif camberinde yapılan güncelleme 3. parti araçlar da dahil etkiledi. 1-2 sn farklar oluşabilir. Ben henüz denemedim bizim yarıştığımız araçları ama büyük ihtimal bizim moda da etkisi olacaktır. Kamber açılarını biraz daha fazla eksiye doğru almanız gerekecek. Aksi takdirde viraj giriş ve çıkışlarında öncekilere göre önden kayma daha fazla olacaktır ( bizim yarıştığımız modda herhangi bir ayar yok ). Yarıştığımız moddaki araçlarda ön tarafta kayma hissediyorsanız ön lastik basınçlarınızı birer tık arttırarak biraz düzeltebilirsiniz.

    Hocam lastik basıncı artarsa kayma artmaz mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Selvi

    Lastiklerin pozitif camberinde yapılan güncelleme 3. parti araçlar da dahil etkiledi. 1-2 sn farklar oluşabilir. Ben henüz denemedim bizim yarıştığımız araçları ama büyük ihtimal bizim moda da etkisi olacaktır. Kamber açılarını biraz daha fazla eksiye doğru almanız gerekecek. Aksi takdirde viraj giriş ve çıkışlarında öncekilere göre önden kayma daha fazla olacaktır ( bizim yarıştığımız modda herhangi bir ayar yok ). Yarıştığımız moddaki araçlarda ön tarafta kayma hissediyorsanız ön lastik basınçlarınızı birer tık arttırarak biraz düzeltebilirsiniz.

    Hocam lastik basıncı artarsa kayma artmaz mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antking

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Selvi

    Lastiklerin pozitif camberinde yapılan güncelleme 3. parti araçlar da dahil etkiledi. 1-2 sn farklar oluşabilir. Ben henüz denemedim bizim yarıştığımız araçları ama büyük ihtimal bizim moda da etkisi olacaktır. Kamber açılarını biraz daha fazla eksiye doğru almanız gerekecek. Aksi takdirde viraj giriş ve çıkışlarında öncekilere göre önden kayma daha fazla olacaktır ( bizim yarıştığımız modda herhangi bir ayar yok ). Yarıştığımız moddaki araçlarda ön tarafta kayma hissediyorsanız ön lastik basınçlarınızı birer tık arttırarak biraz düzeltebilirsiniz.

    Hocam lastik basıncı artarsa kayma artmaz mı

    Burada dikkat edilmesi gereken iki husus var. Aşırı yüksek basınç ve düşük basınç. Aşırı yüksek basınçta özellikle viraj giriş ve çıkışlarında lastiğin yüzeyinin yol ile teması azalır, lastiğin iç kısmı teması kaybeder. Doğal olarak bir tutunma kaybı olur. Düşük basınçta ise lastiklerin dikey ve yanal kuvvetlere karşı direnci düşer, sürtünmeden dolayı aşırı derecede ısınır. Bu aşırı ısınma lastiklerin yola verdikleri tepkiyi azaltıp kaymalara neden olur. Bu yüzden lastik basınçlarının optimum seviyesi çok önemlidir. Lastik basınçlarınız düşük ise bu bütün setup ınızı işe yaramaz hale getirir. Şu andaki moddan bahsedecek olursak; eğer ki sürdüğün aracın lastik basınçlarını tam ayarladığını farzedersek, camber açılarındaki değişikliği hissedeceksin. Bu durumda aracın biraz daha önden tutunmaya ihtiyacı olacak. Bu durumda da lastik basıncını bir-iki tık arttırmalısın. Eğer lastik basınçlarını farkında olmadan çok düşük ya da çok yüksek tuttuysan zaten baştan yanlış yapıyorsun demektir. Bu durumda doğru bilgi bile yanlış olur senin için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Selvi

    quote:

    Orijinalden alıntı: antking

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Selvi

    Lastiklerin pozitif camberinde yapılan güncelleme 3. parti araçlar da dahil etkiledi. 1-2 sn farklar oluşabilir. Ben henüz denemedim bizim yarıştığımız araçları ama büyük ihtimal bizim moda da etkisi olacaktır. Kamber açılarını biraz daha fazla eksiye doğru almanız gerekecek. Aksi takdirde viraj giriş ve çıkışlarında öncekilere göre önden kayma daha fazla olacaktır ( bizim yarıştığımız modda herhangi bir ayar yok ). Yarıştığımız moddaki araçlarda ön tarafta kayma hissediyorsanız ön lastik basınçlarınızı birer tık arttırarak biraz düzeltebilirsiniz.

    Hocam lastik basıncı artarsa kayma artmaz mı

    Burada dikkat edilmesi gereken iki husus var. Aşırı yüksek basınç ve düşük basınç. Aşırı yüksek basınçta özellikle viraj giriş ve çıkışlarında lastiğin yüzeyinin yol ile teması azalır, lastiğin iç kısmı teması kaybeder. Doğal olarak bir tutunma kaybı olur. Düşük basınçta ise lastiklerin dikey ve yanal kuvvetlere karşı direnci düşer, sürtünmeden dolayı aşırı derecede ısınır. Bu aşırı ısınma lastiklerin yola verdikleri tepkiyi azaltıp kaymalara neden olur. Bu yüzden lastik basınçlarının optimum seviyesi çok önemlidir. Lastik basınçlarınız düşük ise bu bütün setup ınızı işe yaramaz hale getirir. Şu andaki moddan bahsedecek olursak; eğer ki sürdüğün aracın lastik basınçlarını tam ayarladığını farzedersek, camber açılarındaki değişikliği hissedeceksin. Bu durumda aracın biraz daha önden tutunmaya ihtiyacı olacak. Bu durumda da lastik basıncını bir-iki tık arttırmalısın. Eğer lastik basınçlarını farkında olmadan çok düşük ya da çok yüksek tuttuysan zaten baştan yanlış yapıyorsun demektir. Bu durumda doğru bilgi bile yanlış olur senin için.

    teşekkürler bu detaylı açıklama için




  • Taner Selvi T kullanıcısına yanıt
    bu mevzu önemli, bizim yarıştığımız modda ayar yoksa nasıl etkileyecek anlamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi balcis -- 24 Aralık 2015; 12:30:22 >
  • balcis kullanıcısına yanıt
    Yapilan guncellemede eskiden gerceklikten uzak oldugunu dusundukleri bir seyin artik gercege daha yakin oldugunu soyluyorlar. Modda bunun ayari olmasa da artik gercege daha yakin surecegiz demektir. Etkilerini ve olusacak durumu duzeltme yollarini taner selvi yukarida aciklamis zaten.

    Araclarla biraz daha pratik yapilmasi sart oldu anladigim kadariyla. Yeni fizikler ne kadar fark olusturuyor bilmesem de yaris oncesi denemek lazim :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yüzden çok etkilenebiliriz diye düşünüyorum. Çünkü lastiğin camber açısına verdiği fizik tepkisi değiştirildi. Bu durumda camber açısı ile beraber süspansiyon dengesinden tut da aracın yüksekliğine kadar bir çok ayar etkilenecek. Mesela Audi R-18 aracı ile yarıştığım bir ligde bir anda serverdaki sürüşlerimiz 3 saniye farketmeye başladı güncellemeden sonra. Tabii R-18'de ayar yapabildiğimiz için bu kayıp zamanın bir kısmını sübvanse edebiliyoruz. Bizim kullandığımız modda ise bunu tek dengeleyecek ayar lastik ayarı. Olay bu yani kısaca. Güncellemeden önceki araç setuplarının da elden geçmesi gerekebilir. Hatta baştan setup hazırlamakta fayda var. Çünkü çok ciddi bir etki değişimi söz konusu oldu. Aerolar bile dahil buna.
  • Arkadaşlar araçların gaz tepkisini biraz öldürmek için yapabileceğim bir şey var mı ? pedala dokunduğum anda birden bire 6500 devire çıkmasını istemiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isbara alp

    Arkadaşlar araçların gaz tepkisini biraz öldürmek için yapabileceğim bir şey var mı ? pedala dokunduğum anda birden bire 6500 devire çıkmasını istemiyorum

    AC'nın ayarlar kısmında pedallarla ilgili hassasiyet ayarları var. Oradan ayarlayabilirsin.
  • 
Sayfa: önceki 330331332333334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.