|
Selamlar, MSB'nin sitesindeki diyagramdan anladığım kadarıyla şuan bedelli ücretini yatırırsak 2026'da askere alınıyoruz doğru mu? |
|
_____________________________
|

|
Selamlar, MSB'nin sitesindeki diyagramdan anladığım kadarıyla şuan bedelli ücretini yatırırsak 2026'da askere alınıyoruz doğru mu? |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|