Şimdi Ara

Artık ÇOOOK sıkıldım...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Şubat sonları 25-28 şubat ,1 mart da başlayan bir sıkkınlık bungunluk var içimde artık girsek de yapsak kafasındayım.Zor çalışıyorum biraz biyoloji hariç gitmemeye başladı yani akıcı bi şekilde çalışamıyorum çok.Hedefe ulaşabilir miyim onu da tasarlayamıyorum kafamda,güncel netler tyt 85-95 ayt 45-48 falan (ayt kimya 1-2 netten fazla değil,eksik konular tamamnlanınca artar).Hacettepe diş istiyorum aslında ama 13 k zor gibi ama taktım kafaya.Artık hormonlarım bozuldu,mezunum evde çalışıyorum arada dershaneye gidip bilmediğim konuları dinliyorum ama çok bunaldım artık.Benim gibi olan var mı,bu durumdan kurtulmanın çaresi nedir ?



    _____________________________
  • Geçen senelerde herkes sınav psikoloji sınavı derdi hala öyle.
    Ben de çok sıkıldım netlerim hedefimden uzak ama çalışmaktan başka çarem yok hedefime ulaşamasam bile çalıştığım için pişman olmayacağım
    Yürüyüş yap dışarı çık bir duş al kahveni alıp başla derse. Önündeki 3.5 4 ay motivasyonunu maksimum tut ondan sonra istediğine üzülebilirsin. Monotonluk sıkılganlık geçici çok takma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Önerilerin için teşekkürler.Lakin artık bu sıkkınlık baş ağrısı yapmaya başladı yani maçın son dakikalarındayım yoruldum artık daha fazla koşamıyorum,arkadaş da yok çok en pc oyunu oynayım diyorum da oda korkutuyor çok dalarsam her şeyi mahvedebilirim.
    _____________________________
  • Sınav son aylarda kazanılır. Çoğu kişi aynı durumda. Kendini bir şekilde motive et ve daha da arttır çalışmanı. Emin ol sonu mükemmel olacak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-05F104A73

    Sınav son aylarda kazanılır. Çoğu kişi aynı durumda. Kendini bir şekilde motive et ve daha da arttır çalışmanı. Emin ol sonu mükemmel olacak
    Hocam çok teşekkür ederim sağol.İnşallah sonu güzel olur
    _____________________________
  • Sanırım alışık değiliz. Uzun süre ders çalışmaya alışık değiliz. Kendi adıma 5-6 ay sabah erken kalktım zamanımı çok iyi geçiriyordum ama ondan sonra bitsin kafası bende de var.

    Çalışma yerini değiştirmek
    çevrende çalışan insanlar varsa onların sorularını çözmek/ onlara sorularını çözdürmek / onlarla beraber çalışmak
    daha başka şeyler de sayılır eminim. Yüksek performans beklememek lazım çünkü yarışın sonundasın artık herkes nefes nefese kalmış bir an önce bitse diyor. Yarışa başladığın hızla bitiremezsin, en azından biz bitiremeyiz. yapabildiğinin en iyisini yapmaya bak çalışabildiğin kadar çalış.
    _____________________________
  • aptal uzaylı A kullanıcısına yanıt
    Beynini boş boş doldurma bence oyunlar agresiflik yapıyor ben günün bi kısmını kendime ayurıyorum komedi dizi izleyip kitap okuyorum genelde akşamları yarın sabaha motive kalkıyorum sen de gün boyu çalışıp akşam böyle yapabilirsin şu aylar vazgeçme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Gerçekten çok bunaldım artık
    2 yıl önce açıldı
    hayattan çok sıkıldım
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Aynı durumdayız hatta netlerimiz bile aynı kendim yazmışım gibi hissettim benimde ayt kimya 2 net ama son 10 gündür büyük çöküş yaşıyorum en son ayt denemesinde son 1 buçuk saatte sıkılıp hiç bir şey yapmadan çıktım bu sınava bir girelim de kurtulalım artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karpuzcu11 -- 5 Mart 2019; 20:38:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Temmuz, ağustosu rahat geçirmek için şimdiden feda etmeliyiz hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ölümün olduğu bu dünyada hiçbir şey ciddi değildir aslında..
  • SevgilisiOlanMan kullanıcısına yanıt
    rahat geçirme diye bir şey yok dude, tercih dönemi okul kayıt felan derken p.ç olacak tatilin xd
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nichtsdestoweniger

    rahat geçirme diye bir şey yok dude, tercih dönemi okul kayıt felan derken p.ç olacak tatilin xd
    tatlı bir telaş olur hocam. Her gece kafanı yastığa koyup pişman pişman uyumaktan iyidir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ölümün olduğu bu dünyada hiçbir şey ciddi değildir aslında..
  • SevgilisiOlanMan kullanıcısına yanıt
    kesinlikle, 2 sene önce girmiştim sınava allaha şükür ilk senede kapattık defteri, dedim anıları yad edeyim bakayım biraz, 2 sene önceki kendimi gördüm konu isimleri yorumlar vs hep aynı, başarılar dileyim sana.
    _____________________________
  • Penanggalan kullanıcısına yanıt
    Hocam çalışmak lazım ama baya bunalttı artık.İstediğimiz üniversiteye girdiğimizi düşünmek hayal etmek de korkutuyor çünkü beklenti içerisine girersem olmazsa çok üzülürüm ama bi yanımda diyor ki neden olmasın çok zor değil ne yapıcaz bilmiyorum
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coreturk4

    Sanırım alışık değiliz. Uzun süre ders çalışmaya alışık değiliz. Kendi adıma 5-6 ay sabah erken kalktım zamanımı çok iyi geçiriyordum ama ondan sonra bitsin kafası bende de var.

    Çalışma yerini değiştirmek
    çevrende çalışan insanlar varsa onların sorularını çözmek/ onlara sorularını çözdürmek / onlarla beraber çalışmak
    daha başka şeyler de sayılır eminim. Yüksek performans beklememek lazım çünkü yarışın sonundasın artık herkes nefes nefese kalmış bir an önce bitse diyor. Yarışa başladığın hızla bitiremezsin, en azından biz bitiremeyiz. yapabildiğinin en iyisini yapmaya bak çalışabildiğin kadar çalış.
    Daha iyi özetlenemezdi.Mezun olduğum için arkadaş çevrem çok yok dershanede falan tek başıma koşuyorum :D
    Ben yarışa yavaş başladım İnşallah sonlara doğru baya hızlanıcam
    _____________________________




  • karpuzcu11 K kullanıcısına yanıt
    Hocam O kimya 3 ayda halledilecek sıkıtnı etme yükselticez biyoloji zaten akıyor fizikle mat baydı ama bi şekilde daha iyi günler için zorlayıp yapıcaz,bırakma çok sıkılınca gel foruma arada öyle çöküşler olur
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C8842D001

    Beynini boş boş doldurma bence oyunlar agresiflik yapıyor ben günün bi kısmını kendime ayurıyorum komedi dizi izleyip kitap okuyorum genelde akşamları yarın sabaha motive kalkıyorum sen de gün boyu çalışıp akşam böyle yapabilirsin şu aylar vazgeçme
    Hocam artık hormonlar bozuldu benim.1 sene içinde 2.5 3 sene geçirmiş gibiyim,yaşlandığımı hissediyorum.Sakal,yüz hatlarım değişti.Kondisyonum yok dershaneye gidene kadar yoruluyorum 20 dakikalık yolda.Hakkatten büyük sabır gösteriyorum şeytan diyor bırak ama mezunum işte İnşallah toparlıcam teşekkürler.
    _____________________________
  • aptal uzaylı A kullanıcısına yanıt
    İnşallah sıkma canını

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SevgilisiOlanMan

    Temmuz, ağustosu rahat geçirmek için şimdiden feda etmeliyiz hocam.
    Hocam istediğim yer olmazsa ne kadar rahat geçebilir bilmiyorum.Pişmanlıklar hayaller verilen emeğin karşılığının alınıp alınmaması durumu...
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.