DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
ARTI BASMA BUGU ?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
26
Cevap
1
Favori
33.825
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      163 Mesaj
      16 Şubat 2010 21:57:58 Konu Sahibi
      arkadaşlar az önce phoenix serverında bi arkadaş global attı 98 + 7 bow u 8 yaptı ve bug ta olduğunu söyledi yarında 9 basıcakmış ! böyle bir bug varmı sizce ? ve bunu diğer arkadaşlardan da duydum ama aslını hiç görmedim yapmadım :) oyuna para harcamamıza rağmen 6 yı zor tutturuyoruz varsa böyle birşey bilen arkadaşlardan rica ediyorum :) boşa vakit ve bug kaybolmadan artı basalım silahlara ...TEŞEKKÜRLER


      |
      |
      _____________________________

      Hiçkimse sevdama Senin kadar yakışmadı ...Sensizlikcan

      Hayalde olsa yaşadım seni...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Şubat 2010 22:03:01
      Madem bug varmış +9 niye basmamış yalan.


      |
      |
      _____________________________

      Life is ours, we live it our way
      And Nothing Else Matters...

      Gitarım:Ibanez RG09LTD Limited Edition White
      Nutkumun tutulmasını sağlayan adam Kobe Bryant ~ 24 MVP
      Delios
      Ailedail
      Nemesis
    • Teğmen
      163 Mesaj
      16 Şubat 2010 22:05:30 Konu Sahibi
      yarın basıcam diyor korkudan olabilirmi yanma :)


      |
      |
      _____________________________

      Hiçkimse sevdama Senin kadar yakışmadı ...Sensizlikcan

      Hayalde olsa yaşadım seni...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Şubat 2010 22:13:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: gazili_16

      yarın basıcam diyor korkudan olabilirmi yanma :)

      Bug bulmuşsun diyorsun yanma korkusu niye ?.



      |
      |
      _____________________________

      Life is ours, we live it our way
      And Nothing Else Matters...

      Gitarım:Ibanez RG09LTD Limited Edition White
      Nutkumun tutulmasını sağlayan adam Kobe Bryant ~ 24 MVP
      Delios
      Ailedail
      Nemesis
    • Binbaşı
      1426 Mesaj
      16 Şubat 2010 23:06:03
      Bu tamamen atmasyon madem bulmuş herşeyini +9 niye yapmamış kim durur 1 gün bileolsa böyle bir şeyde


      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2692 Mesaj
      17 Şubat 2010 00:22:02
      Bir bug olduğu doğru, isteyen iris'ten Clexane_'ye sorabilir. Deli gibi artı basıyor adam ve bugla alakalı birşey olduğunu söyledi, tabi söylemiyor işin tam hilesini.


      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      129 Mesaj
      17 Şubat 2010 00:56:45
      bence öle bişi yokdur en iyi + yı Sbot basıyor:D +3 basamayan ben rahatlıkla +5 basabiliyorum sbotla


      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      144 Mesaj
      17 Şubat 2010 01:02:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: __Luria__

      bence öle bişi yokdur en iyi + yı Sbot basıyor:D +3 basamayan ben rahatlıkla +5 basabiliyorum sbotla


      Şanslıymışsın.Bot ile soyulmadan önce deli gibi + basmaya deniyordum;ama nafile +3 oluyordu maksimum.



      |
      |
      _____________________________

      Who else could it be?
    • Yarbay
      3132 Mesaj
      17 Şubat 2010 02:29:56
      çok seri basan botlar çok başarılı upgradeler çıkarıyor, birde itemleri en azından 1 günde bir basın, buda çok işe yarıyor, 1 2 tane olsa şans dicem ama 7 8 itemi bu şekilde bastım. 2 kez +7 tabi bu 2 item +5 +6 yı tek seferde geçti, +5 lerim var ayrıca, +4 den yukarı hep 1 gün ara ile bastım ve daha +4 yukarı bastığım itemi yakmadım. Tabi buna güvenemiyorumda belkide patlicak diye basamıyorum kullandığım eşyaları.


      |
      |
      _____________________________

      [ Core i5 4670 Soket 1150 3.4GHz 6MB Cache 22nm ] [ MSI B85-G43 GAMING Intel B85 Soket 1150 DDR3 1600 MHz SATA 3.0 USB 3.0 ] [ 120GB 840 EVO SATA 3.0 SSD ] [ MSI RX 480 Twin Frozr Gaming X GDDR5 8GB 256Bit AMD GeForce DX12 ] [ G-SKILL 16GB (2x4+8 GB) RipjawsX DDR3 1600MHz CL9 1.5V Dual Kit Ram ]
      [ XIGMATEK ASGARD 382 PURE BLACK EDITION 500W MidT ATX SİYAH KASA ] [ MONITOR: 23" Samsung LED 2ms ]
    • Yüzbaşı
      655 Mesaj
      17 Şubat 2010 07:41:13
      artı bug'ı çok uzun süredir var fakat tabiki bilenler hilesini sölemiyorlar.


      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      17 Şubat 2010 11:22:09
      Hangi serverdı hatırlamıyorum ama bir ara girmiştim Toilet diye bi adam vardı o cidden bugunu biliyordu adam sürekli +9 sürüyodu piyasaya sonradan banlamış joymax.


      |
      |
      _____________________________

      Life is ours, we live it our way
      And Nothing Else Matters...

      Gitarım:Ibanez RG09LTD Limited Edition White
      Nutkumun tutulmasını sağlayan adam Kobe Bryant ~ 24 MVP
      Delios
      Ailedail
      Nemesis
    • Er
      13 Mesaj
      17 Şubat 2010 11:33:12
      şikayet edin anında BAN lanırlar


      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      73 Mesaj
      19 Şubat 2010 15:56:59
      Yalan Atıyodur Ben +11 Bastım 98 +11 Bug Ne Sadece Bnm Kendime Özel Yerim Var Kimsenin Bilmediği Orda Deniyorum..


      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      430 Mesaj
      22 Şubat 2010 18:54:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: emokon

      olduğu kesin +15 fln basanlar bile var.. böle bi şey var ama piyasada yok...




      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      527 Mesaj
      23 Şubat 2010 14:26:47
      +6 basamıyosan sen bu oyunu bırak


      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      327 Mesaj
      23 Şubat 2010 14:53:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: NikisiYok

      Yalan Atıyodur Ben +11 Bastım 98 +11 Bug Ne Sadece Bnm Kendime Özel Yerim Var Kimsenin Bilmediği Orda Deniyorum..


      Vay anasını...



      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      23 Şubat 2010 14:59:28
      açıklıyorum: constantine de bi yer var thief town a ışınlandığın yer.. orda mervivenler var.. 1 e çık luck bas +1 bas 2ye çık luck bas +2 bas merdiven 15 katlı olduğu için şuan oyunda en fazla 15 basıldı.


      |
      |
      _____________________________

      hesabımı kendim banlattım
    • Yüzbaşı
      527 Mesaj
      23 Şubat 2010 15:28:55
      Arkadaşlar iyimisiniz . özel yer mi olur. lagın az olduğu bi yerde basın sadece. bilgisayarınız kasılmasın, internetiniz mesgul olmasın yeter. merdiveni cık birini bas digerini cık digerini bas. saçmalık :D kusura bakma ifeel sadece senin için demiyorum herkes boyle sacma taktikler uygulamaya calısarak umit ediyor. alın silk inizi, lucky avatar + premium ile +10 bile basarsınız 2 hafa içerisinde çok rahat. başka taktik yok arkadaşlar yokk :D


      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      661 Mesaj
      23 Şubat 2010 16:29:54
      quote:

      Orijinalden alıntı: FeeL

      açıklıyorum: constantine de bi yer var thief town a ışınlandığın yer.. orda mervivenler var.. 1 e çık luck bas +1 bas 2ye çık luck bas +2 bas merdiven 15 katlı olduğu için şuan oyunda en fazla 15 basıldı.

      tüh inip tekrar bassalardı



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.chucky -- 23 Şubat 2010; 16:31:02 >
      |
      |
      _____________________________

      İmza

      İmza
    • Yüzbaşı
      422 Mesaj
      24 Şubat 2010 02:02:36
      Uranüs Serverinde Bir Ara İnanılmaz Gold Yaptım İtemden,+ Basarken Sbotla 5 bastırıp teleport olup jangana basıyordum ve benim başıma gelen bi olayı anlatayım, Oyuna Girdim Yan charıma 40lv ama Pre+Luck bluesi olan Dresi var,Girdiğim anda Bastım tekte 5e gitti luck stonesiz direk denedim 6ya gitti anladımki 7 %100 tutacak ama şöyle bişey var teleport olamazdım,öncedende bikaç kez daha böyle oldu teleport yada relog olduğun an tutma şansını kaybedersin,janganda elx weapon yoktu teleport olmadım ve arkadaştan istedim alıp getirdi,rahat bi şekilde bastım ve +7 tam +8e deniyecekken bi arkadaş istedi ona vermek zorunda kaldım Yoksa O İtemin 8 Olacağını Biliyordum,Çünkü İlk Değildi
      Bu Arada;Bastığın Yerin Hiç ama Hiç Önemi Yok,Hotanın Orta Yerinde Lag Dünyasındada Bastım Constantinenin Ucra Köşelerindede ama fark Eden bişey yok,ve serverde bi arkadaşım +13 ve 20'den fazla +8+9+10 item yaptı ama yeri yoktu,yanımdayken itemi veriyordum olduğu yerde basıyordu yermiş,bugmuş bunlar hikaye...



      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.