< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
ARORA CAPPUCCINO 50 Deneyim (2. sayfa)
-
-
Merhaba
Karburatorlü mü almam daha mantıklı yoksa enjeksiyonlu mu ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesinlikle karburatorlu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Neden karbüratörlü alınması gerekiyor? Bu tarz motorlar genelde yaz ayında kullanılıyor. Ve karbüratörlü motor sıcak havada biraz dur kalk yaparsanız şişme denen olay olur. Çakişi düşer. Enjeksiyonlu daha mantıklı bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim motorum enjeksiyonlu ve şişme yinede oluyor. Su soğutma olmayan her motor sıcakta şişme yapar bunun yakıt besleme sistemiyle bi alakası yok.
Temel soruya dönecek olursak karbüratörlününde enjeksiyonlununda kendine has avantaj ve dezavantajları var.
Karbüratörlünün dezavantajları: Fazla yakar, zırt bırt ayar gerektirir, benzin pompası yoksa zor çalışır adamı delirtir, periyodik olarak sökülüp temizlenmesi gerekir, gereksiz jikle denen zımbırtı, lineer olmayan gaz tepkisi, vs.
Enjeksiyonlunun dezavantajları: Çok pahalı yedek parça, motor ışığı yakar kimse hatayı birtürlü bulamaz, sürekli bozulan oksijen sensörü, kaliteli yakıt kullanılması zorunluluğu, Motor hacmi büyütülemez, vs.
Ustalar enjeksiyonluları tamir EDEMEDİKLERİ için kesinlikle karbüratörlü alın diye öneri yapıyorlar buna gıcık oluyorum. Enjeksiyonlunun rahatlığı başkadır. Karbüratör artık bu yüzyılın teknolojisi değil. Karbüratörlüyü ağır şartlarda kullanacaksanız alın yoksa bu saatten sonra bulaşılmaz. Benimde tavsiyem enjeksiyonludan yana. Yalnız 1) garantili motor alın 2) kaliteli benzin kullanın 3) yağmurda çamurda bırakmayın tazyikli suyla yıkamayın 4) Merdivenaltı tamircilere bunun motor ışığı niye yanıyor diye gitmeyin
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X