Şimdi Ara

ARKADAŞLAR BEN BABA OLDUM, KIZIM DÜNYAYA GELDİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
0
Favori
2.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 14 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 104
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 saat 58 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • HaKaN__TR (9 mesaj) SİNANKAAN (3 mesaj) yayıncı kişi (3 mesaj) Eloir (2 mesaj) mkelleci (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Biliyorum, doğru olmayabilir ama bu mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim



    |
    |
  • güle güle büyüt...pal mi? ntsc mi :D?
    ...oww adı ne ?:D pek şirindir şimdi o,mavisiz...
  • Allah analı babalı büyütsün sevindim adına.
  • adı naz babası gibi sıkı konsolcu olacak
  • Kutlarım.onun zamanında artık playstation 10 la falan oynar:)
  • allah bağışlasın
  • HERKESE İYİ NİYET DİLEKLERİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜRLER ÇOK GÜZEL BİR DUYGU UMARIM HERKES YAŞAR
  • Amanın.. Allah bağışlasın, nazardan saklasın, analı babalı büyütsün inşallah.

    Oyun oynatma ama beyni yıkanmasın çocuğun. İlerde oynar.
  • Allah bağışlasın abi
  • Allah bağışlasın, Allah analı babalı büyütsün.
  • koptum yaa
    quote:

    Orjinalden alıntı: cco

    güle güle büyüt...pal mi? ntsc mi :D?
    ...oww adı ne ?:D pek şirindir şimdi o,mavisiz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SİNEQ -- 26 Aralık 2007; 22:10:03 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cco

    güle güle büyüt...pal mi? ntsc mi :D?
    ...oww adı ne ?:D pek şirindir şimdi o,mavisiz...


    OOyy süperdi

    Allah bağışlasın hocam analı babalı
  • Allah bağışlasın,çok sevindim senin adına.
  • Allah bağışlasın inş bende o günlerimi görürüm:)YAŞ:17
  • HERKESE TEŞEKKÜRLER
  • vayyy amca olduk şimdi...tebrikler hakan abi.....
  • Abi tebrikler sağlıklı sıhatli analı babalü büyür milletine yararlı bi insan olur inşallah :D
  • inşallah

    turkopol amcasın ya artık
  • Bahtı açık, gönlü ferah olur inşallah. Allah bağışlasın hocam, çok sevindim sizin adınıza.
  • ne güzel ya

    İyi ki doğdun naz,iyi ki doğdun naz!

    Asıl doğum günü şimdi çünkü
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.