Şimdi Ara

Arkadan itiş canıma okudu? Bmw

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
2
Favori
3.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, kendi aracım 170 lik otomatik Golf Gt. Bu hafta birkaç günlüğüne uzun yol seyahati için şirket aracımız olan 2013 Bmw 320d kullandım. Yaklaşık 800 km. ya ben hiç arkadan itişli araba kullanmadığım (kısa süreler ve şehir içi hariç) ya da arabayı gözümüzde büyüttük, hiçbir viraja rahat giremedim, otobanda rüzgar sesinden, yol tutuş sıkıntısından pestilim çıktı.
    Yüksek süratlerde 180 ve üzerinden bahsediyorum direksiyon kuş gibi oluyor aracın ön tarafı ile ilgili müthiş güvensizlik sıkıntısı çektim. Düşük süratlerde en ufak bir fazla kıvırmayı affetmiyor ön taraf hemen silkeliyor. En son otobanda 200-210 arası giderken aynı kasa Bmw 320i, Mercedes e250 ve insignia turbo üzerimden atladılar resmen. Daha gidecek yeri var yani motorda sıkıntı yok ama dönüşler ve virajlarda baktım 320i de gaz kesmek zorunda kalıyordu diğerleri aynen devam. En son ben beceremiyorum herhalde bunu kullanmayı tecrübe ve çok daha fazla kullanmak lazım deyip götürdüm bıraktım benim tavşana döndüm
    Bence motoru ve yakıt ekonomisi olarak tartışmasız sınıfının lideri BMW 320d ama herhalde bunun xdrive olanını almak lazım.

    Önemli not: Bahsedilen süratlerde araç kullanılmasını otobanda da dahi olsa tavsiye etmiyorum neticede hepsi kul yapısı.







  • Bencede sen beceremiyorsun en keyif aldığım araçlardan birisidir 320d hiç bir zamanda beni tedirgin etmedi. Viraj içi dip gaz yapma yeter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadan itiş arabanın yol güveniliği tutuşu daha iyi derler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadan itis icin bir muddet tecrube edilmesi sart. Ozellikle 3.20d hem ufak gaz tepkilerinde verdigi ani hizlanma istegi ve torkun yarattigi patlamalar, tecrubesiz birinde resmen olum makinasi olur.

    Denildigi gibi viraj icinde gaza birden yuklenmemek gerekiyor. :)

    Ayrica sirket araci oldugu icin lastik durumu da onemli bir etken sizin yasadiginiz tedirginlik icin. 3 serisi yalitim anlaminda diger iki premium dan biraz daha geride zannediyorum. Ama onda ki surus keyfide diger ikisinde yok. Yani alacak adam bu kistaslari suzgecinden gecirip almali.

    Kazasiz surusler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o hızlarda virajda hıc sorun yaşamadım rayda gıder gıbı gıdıyor araç
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Yapsın hocam

  • Şair burda golfun 3.20d'den daha iyi oldugunu mu savunuyor pek anlayamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bence tamamen alışmakla ilgili hele önden çeker bir araçtan geçiş yapınca, bende ilk zamanlarda viraja her seferinde korka korka girerdim biraz hızlı girsem güvensizlik oluşurdu ama zamanla alıştım. Virajın içinde dipgaz yapmasanız yeter. Şimdi hangi viraja girersem gireyim çoğunlukla arkadaki araçlarla farkı açıyorum. Bu arada lastikler çok önemli etken. Aydın otobanında 240a kadar çıktım, sabit 200-220 bandında da gittim rayda gibi.
  • İlk arkadan itiş tecrübenizseniz normal.Performans için araçta kullanılan yakıt ve bakımı önemli birde kaç km?

    Şirket aracıysa sizden önce kullananlar düşük vites yüksek devir kullanım aracın motorun içine etmiş olabilirler.

    Katıldığım tek cümle şu oldu:

    ''Yüksek süratlerde 180 ve üzerinden bahsediyorum direksiyon kuş gibi oluyor aracın ön tarafı ile ilgili müthiş güvensizlik sıkıntısı çektim.'' Bunu herkes söylüyor bu tüm BMWlerde var.1-3-5'de var bildiğim kadarıyla direksiyon sorunu.

    Hangi modda kullandınız o da önemli?

    Birde araç kaç km oldu bakımı nerede yapılıyor?

    O kaymalar lastiğe bağlıdır şirket aracı ve kiralıksa lastikler çok iyi durumda değildir.Sizden önce kullananlar iyice lastik yakmıştır.

    Birde sıfırına binin öyle yorumlayın şirket ve rent a car araçları sağlıklı bilgili vermeyebilir sürüş deneyiminde.




  • Siz araca yabancı olduğunuz için öyle gelmiştir arka itişi belli bir süre kullandıktan sonra hiç bir sıkıntı kalmaz bana göre arka itiş araba virajda vs daha iyi geliyor ama viraj canavarı w212 4 matic kullandım yol tutuş viraj kabiliyeti çok iyi geldi.yalıtım konusunu bilemem o aracı kullanmadım.
    Hız konusuna gelince arada ufak kapışmalar yapmak lazım ama ummadık taş baş yarabiliyor bizde w211 320 dizel varken audi s4 ü a4 zannedip baya madara olmuştum :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7he mcRp

    Şair burda golfun 3.20d'den daha iyi oldugunu mu savunuyor pek anlayamadim

    Şairi linç ederler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7he mcRp kullanıcısına yanıt
    Bence de anlamamışsın, bir daha oku Golf'den bahsetme sebebim önden çekişe alışkın olduğumu belirtmek için...
  • Araba 40 bin de lastikler fena değildi, yalnız sizin dediğiniz gibi galiba ben yüksek süratlar dahil eco pro veya comfort muydu onda kullandım. Sanırım sport da kullanıp öyle bakmam lazım
  • Sormayın hocam ya hele bi m3 yapmışlar.. Püüü böyle dandik araba mı olur dersiniz. Dizel Dsg Golf forever
  • quote:

    Orijinalden alıntı: G@LGE

    Bence de anlamamışsın, bir daha oku Golf'den bahsetme sebebim önden çekişe alışkın olduğumu belirtmek için...

    Hmm, anladim.Iyi günler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huka Sampos

    Yapsın hocam




    Sonra gel ikinci el BMW al...




  • Problem, üzerinde BMW yazan her şeyi spor araba zannetmek.
  • Genelde sirket veya kiralama araclari bakımsız olur.

    Lastiği , rot balansi vs kötüdür muhtemelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Problem sende heralde eğer rot ayarlarında bi sıkıntı yoksa..Zaten otoban kullanımındaki hafif virajlarda 4 çeker mi arkadan itişmi olduğunun bi farkı yok çok limitlere çıkmadığında hissetmezsin bile
  • zaten forumda bir BMW 3 bir de focus savurmaz algısı yerleştirmişler herkese...
    Neymiş yol tutuşu iyiymiş tabi tabi.....
    Adam gibi hız limitlerinde dikattli araba kullandıktan sonra bu zamanki araçların hiç biri savurmamalı..
    Acele giden kendine uçak bileti alsın, ya da porşe ferrari vs...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.