Şimdi Ara

ARİSTON KOMBİ REZALETİ...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
4.733
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu yaşadığım olayı, tamamen ben yandım siz yanmayın mantığıyla yazıyorum! Lütfen okuyunuz, okutunuz ki azalarak bitsinler...

    Öncelikle bütün bu yazılanları evde 15 aylık bir kızımız olduğunu bilerek okumanızı istiyorum...

    19 Ekim 2015 tarihinde Ariston marka kombi takıldı evimize. İlk 20 gün herhangi bir sorun yaşamadık. Ancak çekilecek çilemiz Kasım ayından itibaren başladı, cihaz sürekli basınç düşürmeye başladı, yaklaşık 20 gün bu durum devam ettikten sonra aniden kombinin kenarlarından çeşmeden akar gibi su akmaya başladı.. Bunun üzerine servisi çağırdık ANA EŞANJÖR denen bir parçası varmış patlamış. Usta bayağı şaşırdı "bunu ilk defa görüyorum, elimizde de bu parçadan yok" dedi sipariş filan derken bir hafta sonra parça geldi.

    28 Kasım 2015 tarihinde Ana Eşanjör değiştirildi, Ancak bu seferde sürekli Kombiden bir su dolma sesi geliyor ve basınç durmadan yükseliyordu. Sonuç yine çağırdık ustayı baktı etti en son, "bunun bir doldurma musluğunu değiştirelim" dedi (oradan kaçırıyor olabilirmiş, o nedenle basınç yükseliyormuş).

    05 Aralık 2015 tarihinde Doldurma Musluğu değiştirildi ürünün. Ancak sıkıntılarımız devam ediyor, sürekli kombinin basıncı 3 barlara çıkıyor ve biz su tahliye ettirerek düşürüyoruz bu basıncı. Ta ki tekrar kenarlarından musluktan akar gibi su gelmesine kadar...

    24 Aralık 2015 tarihinde bu durum üzerine, tekrar servis geldi ve Ana Eşanjörün aynı yerden patladığını belirterek yeni Eşanjör istediler..

    26 Aralık 2015 tarihinde gelen Eşanjör, yanlış modelin Eşanjörü olduğundan tamirat yapılamadı.. Yeni Eşanjör istendi..

    29 Aralık 2015 tarihinde SIKI DURUN!!! DAHA ÖNCE KULLANILMIŞ (ÇIKMA) BİR EŞANJÖR getirdi yetkili servis ve "bu parçanın ana merkezden yollandığını bizim itirazlarımıza rağmen, bunu takacaksınız dediklerini" belirtti. Malum havalar soğuk ve evde 15 aylık kızımız var mecburen takın dedik, ancak takılan Eşanjörün ve çıkan Eşanjörün fotoğraflarını çektim. Ayrıca servis görevlisine belgeye ÇIKMA PARÇA takıldığını yazmasını söyledim. Usta itiraz etti bu duruma yetkisi yokmuş v.s. v.s. Velhasıl aldım kalemi kendim yazdım durumu. Şimdi Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım, gelip alsınlar Çıkma Eşanjörlü dandik kombilerini.

    Bu lanet kombi 70 (yetmiş) gündür evimde, ÜÇ parçası değişti, resmi olarak ALTI, gayrı resmi olarak dokuz-on defa servis gördü, aktif olarak yetmiş günün (hesapladım) 35 günü filan kullanabildik. Geride elimizde kar sayabileceğimiz yetkili servisi tarafından ÇIKMA PARÇA takılmiş bir kombi, üşüyerek geçirdiğimiz 35 gün, ve artık aile dostumuz olacak olan ara sıra cep telefonu ile halini hatrını sorduğumuz bir servis ustası kaldı...

    En başa dönersek

    Üç defa arızalanan kombiyi iade alamayacak kadar ürünününe ve ticari itibarına güvenemeyen ariston firmasından uzak durun..

    Müşterinin yeni kombisine, kaç yıllık eski kombi parçası takacak kadar merdiven altı üçkağıtçı esnaf zihniyetli ariston firmasından uzak durun..

    Eski parça takıp yarın bir sıkıntı olduğunda, aman benim başım ağrımasın mantığı ile bunu servis fişine yazamayacak kadar yaptığı işin ahlakından bihaber, yetkili servislere sahip ariston firmasından uzak durun..

    Eski parça takarak yarın müşterisine, hakem heyetlerinde, mahkemelerde "biz kesinlikle sıfır parça takarız, müşteri başka yerden parçayı değiştirtmiştir. Ürün artık garanti dışıdır demeye çalışacak"Ariston firmasından uzak durun..

    Daha uzar bu, kısacası. ARİSTON FİRMASINDAN UZAK DURUN...

    Sabırla okuduğunuz için teşekkürler...








  • büyük geçmiş olsun,çok üzücü bir durum
    ilk defa 1ayda ana eşanjörü delinen bir kombi gördüm üstelik bu kombi çift eşanjörlü,ana eşanjöre devamlı şebeke suyu girmiyor
    ariston'un servis yapılanmasının bazı bölgelerde gevşek olduğunu biliyordum ama çıkma eşanjör takarak gerçekten çok büyük ayıp etmiş
    bozulan kombide sorumlıluğu almamaları olacak iş değil
    derhal sıfır kombi vermeleri gerekirdi
    aristona yazıklar olsun




  • asklepios82 A kullanıcısına yanıt
    kombinin tam olarak modeli neydi acaba..

    eski kasa genus larda otomatik doldurma ozelligi vardida ondan sordum..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • isnuerog İ kullanıcısına yanıt
    Hocam kombinin modeli "Cares Premium 24"

    Anca dönebildim kusura bakma..
  • disintegration kullanıcısına yanıt
    Hocam usta da aynı şeyi söyledi. Ancak benim esas problemim şu ki, elektronik eşyadır bozulur dert değil, bu adamlar uluslar arası firmayı merdiven altı şirkete çevirmişler yazıklar olsun..
  • Ariston kombi kullanan olarak üzüldüm yaşadıklarınıza geçmiş olsun. umarım en kısa zamanda çözülür yeni model bir kombi cares Premium sorunları olabilir ben 2 senedir genus evo kullanıyorum çok şükür hiç sorun yaşamdım servis sadece ilk çalıştırmaya gelmişti. çoğu servis işini bilmiyor belki de ariston ile sorun yaşamamak için kullanılmış eşanjör takmış olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asklepios82

    Hocam usta da aynı şeyi söyledi. Ancak benim esas problemim şu ki, elektronik eşyadır bozulur dert değil, bu adamlar uluslar arası firmayı merdiven altı şirkete çevirmişler yazıklar olsun..

    cares premium olması daha da ilginç eşanjörü paslanmaz çelik olmalı,ben çift eşanjörlü yoğuşmasız kombi sandım bu tip kombilerde bakır ana eşanjör vardır
    sizin başınıza gelen %0.1 olasılıktır ama olan olmuş

    burada önemli olan üreticinin tutumudur,çıkma parça kullanmak affedilecek bişey değildir
    firma tasarından en kısa sürede ürün değişimi sağlanmalıydı

    ariston thermo




  • asklepios82 A kullanıcısına yanıt
    sizin adiniza uzuldum.hangi kombi olursa olsun bu havalarda boyle bir ariza cikartmasi cok kotu bir durum.

    kombilerde 3 bar emniyet sibobu vardir..yani sebeke suyu veya sistem cakisirken olusabilecek 3 barlik basinci bu siboptan disari atar.

    ana esanjorun delinmesi gercekten enteresan..sizin sorununuz sanki sicak su isitilan plakali esanjorden kaynaklaniyor gibi..tabi kendi tahminim..hidrolik gruplardada olabilir.su basma vanasida sorunlu olabilir..istem disi sisteme su giriyor.bu kabul edilir bir durum degil.

    sorun cozuldumu peki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • isnuerog İ kullanıcısına yanıt
    plakali eşanjör bulmak daha kolaydır,burada delinen ana eşanjör
    ariston thermo heralde yedek parçalarda yeterince stok bulundurmuyor ki çıkma parça takacak kadar düşmüşler
    nerden tutarsan tut tam bir rezalet,ariston'un zaten bazı bölgelerde servis yapılanmasının zayıf olduğunu biliyorum bulunduğum bölgede ferroli servisi aynı zamanda ariston'un servisliğini de aldı
    ama çıkma parça kullanmak affedilecek bişey değil üstelik ürünün defolu olduğunu kabul edip değişim yapmıyor,yazıklar olsun
  • Ariston' un kombisi iyi, servisi de bir o kadar kötü..

    Sizin olayda çölde kutup ayısı olmuş..

    Hiç yılmayın; ayrıca şikayet sitelerine de durumu ayrıntılı şekilde izah edin.. fotolarınızı koyun.. gerçekten çok etkili oluyor..
  • şikayet sitelerine yazın mutlaka olumlu sonuç alırsınız
  • disintegration kullanıcısına yanıt
    Bugünki güncellemeyi yapayım, Müşteri hizmetleri ile konuştum.
    Başta kesinlikle çıkma parça takılmadığını söylediler (tahmin ettiğim gibi siz başka tamirciye tamir ettirmişsiniz garanti dışı kaldı ürün demeye getirdiler), daha sonra ben "servis belgesinin üzerine şerh koydurdum" diyince "sizin o belge üzerinde yapacağınız her türlü tahrifat o belgeyi geçersiz kılar" dediler.
    "Çünkü diğer nüshalarda böyle bir ibare olmayacak" dediler, ben "üç nüshalı belgenin, üç nüshasında da bu şerh var ve altında servis ustanızın imzası var" diyince de "biz siz mağdur olmayın bu parçanın sıfırı elimizde yoktu, istemeye kalkışsaydık 20 ocağa kadar beklemek zorunda kalırdınız o nedenle çıkma yolladık" dediler..
    "Siz tamir için 20 günü geçirirseniz benim evime, yasal olarak mağduriyetimizi giderecek yeni bir kombi takmak zorundasınız" dedim ve arkadaş kendi garanti belgelerinin üzerinde yazan, daha önce bana teklif etmiş olduğu bu ibareyi redetti..

    Şikayet siteleri demişsiniz ben Şikayetvar'a yazdım, sonuç firma "müşteri ile iletişime geçildi diyince" site sorununuz cevaplandı yazıp mevzuyu kapatıyor. Bildiğiniz daha etkili bi site varsa paylaşırsanız sevinirim.

    Arkadaşlar ben bunu iş edindim ulaşabileceğim bütün platformlara bunu yayıyorum. Mevzuyu ev sahibi vasıtasıyla, yılbaşından sonrada hakem heyetine taşıyacağım.

    İşin enteresan yanı şu ki garanti belgesinde yazan bilgileri kabul etmiyorlar.

    Garanti belgesinde "ürün tamir edildikten sonra tekrar arızalanırsa, tüketici yeni ürün talep etme hakkına sahiptir" diyor, ancak firma aynı durum 3 defa yaşanırsa bu madde geçerlidir diyor (belge de 3 defa tekrarlanmalıdır gibi bir ibare yok).

    Garanti belgesinde "ürünün tamiri 20 iş gününün üzerinde ise firma tüketiciye mağduriyetini gidermek üzere başka bir ürün temin etmek zorundadır" diyor. Firma elimizde bu iş için ayrılmış bir ürün yok, sağlıyamayız diyor.

    Görüşmemizin finalinde "arkadaşım bak sen ekmek paranın peşinde bir çağrı karşılama elamanısın, beni bu işin sorumlusuna bağla, sana hakaret etmek istemiyorum" dedim. Çağrı karşılayıcı "bana söyleyin" dedi ve ondan sonra bende film koptu, ağzıma geleni saydım sövdüm. Rahatladım mı? kesinlikle hayır...

    Arkadaşlar anlatım bozuklukları ve devrik cümleler için özür dilerim, halen elim ayağım titriyor sinirden...




  • asklepios82 A kullanıcısına yanıt
    Ariston konuştukça batıyor

    daha önce başıma kombi değişim süreci geçmediğini bilsem adamların söylediklerini ciddiye alacağım
    şunu anladım ferroli ve eca gerçekten büyük firmalarmış

    sonuna kadar haklısınız.bu forum aracılığıyla sesimizi duyunlar.google aramalarında bu başlık çıkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umarım sesimizi duyarlar, ancak pişkinlik konusunda her görüşmede kendini aşıyor müşteri hizmetleri. Bu arada şunu da belirtmek lazım, 2 aydır müşteri hizmetlerinde hep aynı herif çıkıyor adama saya söve adamı yalama mı yaptık ne :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  ARİSTON KOMBİ REZALETİ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seko11

    Bence sorunu daha da büyütün..
    Çıkma parçanın takılması ÇOK BÜYÜK BİR YANLIŞ onlar için..

    Şerh düşülen faturanın görüntüsünü de gönderin..

    Ariston' un yurtdışı merkezine durumu ingilizce olarak anlatan mail atın...
    Ben bu şekilde HP laptopumu değiştirtmiştim..


    Bence sorunu daha da büyütün..
    Çıkma parçanın takılması ÇOK BÜYÜK BİR YANLIŞ onlar için..

    Ariston' un yurtdışı merkezine durumu ingilizce olarak anlatan mail atın...

    Ben bu şekilde HP laptopumu değiştirtmiştim..,

    Kafamda ariston alsaydım keşke diyordum; ama bu olay ve servis-müşteri hizmetlerinin bu tutumları sonrası yanından geçmem...




  • asklepios82 A kullanıcısına yanıt
    müşteri hizmetlerinin yapabileceği birşey değil,ariston'un ülke çapındaki sorumlu teknik servis müdürüyle konuşmanız lazım,bunu da sağlayacak semtinizdeki servis,hepsinde genel sorumlunun telefonu vardır,tabii suç sizde değil,ariston'un bu kadar sorunun ardından işi geçiştirmeye çalışması kötü
    her kombi bozulabilir sonuçta allah yapısı değil kul yapısı,önemli olan müşteriyi mağdur etmeden hatayı telafi etmek
  • asklepios82 A kullanıcısına yanıt
    Üzerinden uzun zaman geçse de geçmiş olsun.

    Son durum nedir, mağduriyet geç de olsa giderildi mi bunca skandaldan sonra?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok haklısın kardeşim. büyük geçmiş olsun. uzak durun bu kombiden bizde de iki defa sirkülasyon pompasını değiştirdiler. wilo marka parçayı iki katı fiyatına takıyorlar nerdeyse. bende şikayet edeceğim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.