Şimdi Ara

Arçelik invertech serisi klimada buzlanma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
2.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • -Bir arkadaşımın isteği üzerine açıyorum konuyu-

    "Arkadaşlar evimde Arçelik invertech 12060 serisi klimaya sahibim yaklaşık 2.5 ay oldu takılalı uzun süreler çalışması söz konusu değil günde maksimum 8 saat ancak bu akşam itibariyle klimanın ön hava çıkışlarından eni 2.5-3cm büyüklüğünde ince buz parçaları düştü ve soğutma kapasitesi bu buz düşmesinden yarım saat kadar öncesinnden hissedilir derecede düştü 18 derecede çalışmasına rağmen hissedilen bu değildi.Acaba sorun nerden kaynaklanıyr olabilir ne yapmamı önerirsiniz? ''

    Ürünün Arçelikte'ki sayfası
    http://www.arcelik.com.tr/ClimaProductList.aspx?categoryCode=SplitMonoInvertechSerisi&LANGUAGE=tr-TR"



    _____________________________




  • klimada kaz kaçagı vardır gaz şarjı yapılması gerek
    _____________________________
  • Filtrelerle ilgili bi problem olma olasılığı varmıdır acaba bendede aynı sorun vardı sabah filtreleri yıkadım şu an bi sorun yok gibi
    _____________________________
  • Arkadaşlar arçelik invertech klima kullanıyorsunuz belli ki. Şuraya bugüne kadar ki izlenimlerinizi şikayet veya memnuniyetlerinizi bir yazsanız da benim gibi bu marka klima almayı düşünenler de bu deneyimlerinizde faydalansa ve sizlerde hayır duası alsanız nasıl olur acaba. Gerçekten bir çok marka ile ilgili bilgi mevcutken forumda arçelik gibi ürünler için kullanıcıların bilgilendirme amaçlı tek bir yorumunu bulamadım. Lütfen bu klimaların ısıtma soğutma performansları hakkında tüm okuyucularımızı bilgilendiriniz. Çok hayır duası alacaksınız emin olun. Forumda bu markalara karşı çok büyük bir önyargı oldugunu düşünüyorum. Umarım haklı çıkarım bu konuda. Paylaşımlarınızı bekliyoruz...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nightmare_2

    Filtrelerle ilgili bi problem olma olasılığı varmıdır acaba bendede aynı sorun vardı sabah filtreleri yıkadım şu an bi sorun yok gibi

    filtreler çok kirliyse klimanın hava almasını engelleyecek şekildeyse tabii işe yarar
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NakkrazeN

    -Bir arkadaşımın isteği üzerine açıyorum konuyu-

    "Arkadaşlar evimde Arçelik invertech 12060 serisi klimaya sahibim yaklaşık 2.5 ay oldu takılalı uzun süreler çalışması söz konusu değil günde maksimum 8 saat ancak bu akşam itibariyle klimanın ön hava çıkışlarından eni 2.5-3cm büyüklüğünde ince buz parçaları düştü ve soğutma kapasitesi bu buz düşmesinden yarım saat kadar öncesinnden hissedilir derecede düştü 18 derecede çalışmasına rağmen hissedilen bu değildi.Acaba sorun nerden kaynaklanıyr olabilir ne yapmamı önerirsiniz? ''

    Ürünün Arçelikte'ki sayfası
    http://www.arcelik.com.tr/ClimaProductList.aspx?categoryCode=SplitMonoInvertechSerisi&LANGUAGE=tr-TR"


    kesin bilgiye ulaşmamız için dış üniteye ihtiyacımız var. iç üniteden dış üniteye bağlanan bağlantı boruları var hani .. Dış Ünite Bağlantı Yerlerindeki İnce Boruda Karlanma veya Buzlanma Varmı Ona Bakın
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    FujiPlus++ 12 BTU İnverter Klima
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.