Şimdi Ara

Aral Game Razer Garantisini Kabul Etmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha birkaç ay önce amazondan aldığım razer blackwidow 2014 klavyesi aşırı derecede çift tıklama sorunu yapıyor. Bir cümle yazı yazmak bile tam anlamıyla işkence. Bende arala mail attım bu sorunla ilgili ve yurtdışı razer ürünlere desteğimiz yoktur dediler . Siz ne önerirsiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • ithal etmediği ürüne bakmaması normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metekmete

    ithal etmediği ürüne bakmaması normal.

    Razer ın uluslararası garantisi var . türkiyedeki distibütörlüğün bakması gerekmiyor mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://forum.donanimhaber.com/tr-nin-en-buyuk-amazon-rehberi-3-yilinda--99980530
    quote:

    Razer

    RMA desteği mevcut, alttaki Synapse programı ile ürününüzü kaydedin. Herhangi bir sorun yaşadığınızda Bizimle iletişime geçin linkinden gerekli bilgileri doldurun ve Technical or Software Support'u seçerek şikayetinizi dile getirin.

    Eğer olumlu sonuç çıkarsa ARAL ile iletişim kurmanızı sağlıyorlar bundan sonrası ARAL ile aranızda geçiyor. Not : Sakın direkt olarak ARAL ile muhattap olmayın aksi takdirde size yurtdışından alınan ürünlere garanti vermediklerini söyleyecekler.
    http://www.razerzone.com/registration
    http://www.razersupport.com/contact-us/


    Hala geçerli mi bilmiyorum. Bir deneyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Firienholt -- 1 Mart 2017; 4:35:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Firienholt

    https://forum.donanimhaber.com/tr-nin-en-buyuk-amazon-rehberi-3-yilinda--99980530
    quote:

    Razer

    RMA desteği mevcut, alttaki Synapse programı ile ürününüzü kaydedin. Herhangi bir sorun yaşadığınızda Bizimle iletişime geçin linkinden gerekli bilgileri doldurun ve Technical or Software Support'u seçerek şikayetinizi dile getirin.

    Eğer olumlu sonuç çıkarsa ARAL ile iletişim kurmanızı sağlıyorlar bundan sonrası ARAL ile aranızda geçiyor. Not : Sakın direkt olarak ARAL ile muhattap olmayın aksi takdirde size yurtdışından alınan ürünlere garanti vermediklerini söyleyecekler.
    http://www.razerzone.com/registration
    http://www.razersupport.com/contact-us/


    Hala geçerli mi bilmiyorum. Bir deneyin

    Çok sağolun hocam hiç aklıma gelmemişti . Dün akşam aral game e " Siz distribütör degil misiniz , sizin ilgilenmeniz gerekmiyor mu ? " tarzında bir mail atmıştım ki zaten bu mailede cevap gelmedi . Eve gideyim hemen deniyorum verdiğiniz yöntemi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşın dediği şekilde razerle iletişim kurun onlar sizi arala yönlendirecektir büyük ihtimalle.Eğer Razer Arala yönlendirirse mecbur bakacaklar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorpion4201 -- 1 Mart 2017; 16:34:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201

    Arkadaşın dediği şekilde razerle iletişim kurun onlar sizi arala yönlendirecektir büyük ihtimalle.Eğer Razer Arala yönlendirirse mecbur bakacaklar.

    Yok hocam olmuyor . Amazona sordum en başta onlar elimizde blackwidow 2014 kalmadı dedi razer müşteri hizmetlerine yönlendirdi, onlara aral game in ilgilenmek istemediklerini söyledim hiç tınlamadılar sonra onlarda amazona geri yönlendirdi. Kısır döngüye girdi hiçbirşey anlamadım Bu olayı nasıl sözde Razer türkiye distribütörü olan Aral game e yönlendireceğim hiç bilmiyorum . Aptal yerine koymaya çalışıyorlar heralde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201

    Arkadaşın dediği şekilde razerle iletişim kurun onlar sizi arala yönlendirecektir büyük ihtimalle.Eğer Razer Arala yönlendirirse mecbur bakacaklar.

    Yok hocam olmuyor . Amazona sordum en başta onlar elimizde blackwidow 2014 kalmadı dedi razer müşteri hizmetlerine yönlendirdi, onlara aral game in ilgilenmek istemediklerini söyledim hiç tınlamadılar sonra onlarda amazona geri yönlendirdi. Kısır döngüye girdi hiçbirşey anlamadım Bu olayı nasıl sözde Razer türkiye distribütörü olan Aral game e yönlendireceğim hiç bilmiyorum . Aptal yerine koymaya çalışıyorlar heralde

    Razere kayıt açtınız mı peki yoksa direk mail mi attınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201

    Arkadaşın dediği şekilde razerle iletişim kurun onlar sizi arala yönlendirecektir büyük ihtimalle.Eğer Razer Arala yönlendirirse mecbur bakacaklar.

    Yok hocam olmuyor . Amazona sordum en başta onlar elimizde blackwidow 2014 kalmadı dedi razer müşteri hizmetlerine yönlendirdi, onlara aral game in ilgilenmek istemediklerini söyledim hiç tınlamadılar sonra onlarda amazona geri yönlendirdi. Kısır döngüye girdi hiçbirşey anlamadım Bu olayı nasıl sözde Razer türkiye distribütörü olan Aral game e yönlendireceğim hiç bilmiyorum . Aptal yerine koymaya çalışıyorlar heralde

    Razere kayıt açtınız mı peki yoksa direk mail mi attınız

    Kayıt açtım , üretim numarası gibi şeyleri girdim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201

    Arkadaşın dediği şekilde razerle iletişim kurun onlar sizi arala yönlendirecektir büyük ihtimalle.Eğer Razer Arala yönlendirirse mecbur bakacaklar.

    Yok hocam olmuyor . Amazona sordum en başta onlar elimizde blackwidow 2014 kalmadı dedi razer müşteri hizmetlerine yönlendirdi, onlara aral game in ilgilenmek istemediklerini söyledim hiç tınlamadılar sonra onlarda amazona geri yönlendirdi. Kısır döngüye girdi hiçbirşey anlamadım Bu olayı nasıl sözde Razer türkiye distribütörü olan Aral game e yönlendireceğim hiç bilmiyorum . Aptal yerine koymaya çalışıyorlar heralde

    Razere kayıt açtınız mı peki yoksa direk mail mi attınız

    Kayıt açtım , üretim numarası gibi şeyleri girdim .

    Tamam sorununuzu anlattığınızda ne dediler peki sizi yönlendirmeleri lazım en azından bize gönderin falan demeleri lazım en olmadı ptt kargo ile yurtdışına yollarsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201

    Arkadaşın dediği şekilde razerle iletişim kurun onlar sizi arala yönlendirecektir büyük ihtimalle.Eğer Razer Arala yönlendirirse mecbur bakacaklar.

    Yok hocam olmuyor . Amazona sordum en başta onlar elimizde blackwidow 2014 kalmadı dedi razer müşteri hizmetlerine yönlendirdi, onlara aral game in ilgilenmek istemediklerini söyledim hiç tınlamadılar sonra onlarda amazona geri yönlendirdi. Kısır döngüye girdi hiçbirşey anlamadım Bu olayı nasıl sözde Razer türkiye distribütörü olan Aral game e yönlendireceğim hiç bilmiyorum . Aptal yerine koymaya çalışıyorlar heralde

    Razere kayıt açtınız mı peki yoksa direk mail mi attınız

    Kayıt açtım , üretim numarası gibi şeyleri girdim .

    Tamam sorununuzu anlattığınızda ne dediler peki sizi yönlendirmeleri lazım en azından bize gönderin falan demeleri lazım en olmadı ptt kargo ile yurtdışına yollarsınız.

    Evet bu sabah yurtdışına kargolayın diye mesaj geldi . Üstüne yurtdışı kargo bedelini ben ödeyecekmişim . Bu sürecin nasıl işlediğini biliyormusunuz ? 1 aydan erken gelme gibi bir ihtimal var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201

    Arkadaşın dediği şekilde razerle iletişim kurun onlar sizi arala yönlendirecektir büyük ihtimalle.Eğer Razer Arala yönlendirirse mecbur bakacaklar.

    Yok hocam olmuyor . Amazona sordum en başta onlar elimizde blackwidow 2014 kalmadı dedi razer müşteri hizmetlerine yönlendirdi, onlara aral game in ilgilenmek istemediklerini söyledim hiç tınlamadılar sonra onlarda amazona geri yönlendirdi. Kısır döngüye girdi hiçbirşey anlamadım Bu olayı nasıl sözde Razer türkiye distribütörü olan Aral game e yönlendireceğim hiç bilmiyorum . Aptal yerine koymaya çalışıyorlar heralde

    Razere kayıt açtınız mı peki yoksa direk mail mi attınız

    Kayıt açtım , üretim numarası gibi şeyleri girdim .

    Tamam sorununuzu anlattığınızda ne dediler peki sizi yönlendirmeleri lazım en azından bize gönderin falan demeleri lazım en olmadı ptt kargo ile yurtdışına yollarsınız.

    Evet bu sabah yurtdışına kargolayın diye mesaj geldi . Üstüne yurtdışı kargo bedelini ben ödeyecekmişim . Bu sürecin nasıl işlediğini biliyormusunuz ? 1 aydan erken gelme gibi bir ihtimal var mı ?

    Giderken siz gelirken onlar ödüyor rma bu şekilde işler bazı firmalar müşteriye ödetmez ama tamamen onların insiyatifinde.

    Adres olarak nereyi verdiler ben almanyaya ptt kargo ile hyperx cloud 2 yollamıştım 5-6 günde ulaştı.Ellerine geçtiğinde size yenisini yollarlar 15-20 günde en geç hallolur diye düşünüyorum logitech olsaydı kolaydı yenisini yollar bozuk olanı da istemezlerdi.Hala istemiyorlar ama artık bozuk olanı kırmanızı istiyorlar iyi niyeti suistimal eden çok bizde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorpion4201 -- 7 Mart 2017; 9:56:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkylmz19990102


    quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201

    Arkadaşın dediği şekilde razerle iletişim kurun onlar sizi arala yönlendirecektir büyük ihtimalle.Eğer Razer Arala yönlendirirse mecbur bakacaklar.

    Yok hocam olmuyor . Amazona sordum en başta onlar elimizde blackwidow 2014 kalmadı dedi razer müşteri hizmetlerine yönlendirdi, onlara aral game in ilgilenmek istemediklerini söyledim hiç tınlamadılar sonra onlarda amazona geri yönlendirdi. Kısır döngüye girdi hiçbirşey anlamadım Bu olayı nasıl sözde Razer türkiye distribütörü olan Aral game e yönlendireceğim hiç bilmiyorum . Aptal yerine koymaya çalışıyorlar heralde

    Razere kayıt açtınız mı peki yoksa direk mail mi attınız

    Kayıt açtım , üretim numarası gibi şeyleri girdim .

    Tamam sorununuzu anlattığınızda ne dediler peki sizi yönlendirmeleri lazım en azından bize gönderin falan demeleri lazım en olmadı ptt kargo ile yurtdışına yollarsınız.

    Evet bu sabah yurtdışına kargolayın diye mesaj geldi . Üstüne yurtdışı kargo bedelini ben ödeyecekmişim . Bu sürecin nasıl işlediğini biliyormusunuz ? 1 aydan erken gelme gibi bir ihtimal var mı ?

    Giderken siz gelirken onlar ödüyor rma bu şekilde işler bazı firmalar müşteriye ödetmez ama tamamen onların insiyatifinde.

    Adres olarak nereyi verdiler ben almanyaya ptt kargo ile hyperx cloud 2 yollamıştım 5-6 günde ulaştı.Ellerine geçtiğinde size yenisini yollarlar 15-20 günde en geç hallolur diye düşünüyorum logitech olsaydı kolaydı yenisini yollar bozuk olanı da istemezlerdi.Hala istemiyorlar ama artık bozuk olanı kırmanızı istiyorlar iyi niyeti suistimal eden çok bizde.

    Hocam gelen mail tam olarak bu



    Thank you for the reply. The only way that we can proceed with this issue is if you can ship the keyboard to us by using any courier services available in your area and you need to cover the shipping fees and we can only ship the replacement unit to any United States address since we do not cover any international shipping which means that you need too provide us an United States address since you buy the keyboard with Amazon US.



    We are really sorry Berke. That is the only way that we can process your replacement process.



    Please let Amazon know that retailers have been informed they should handle the customer RMA/Exchange process throughout the entire warranty period whilst shipping logistics are handled by the local distributor.



    For more information regarding our Warranty Terms:http://razerzone.com/warranty



    Also, do note that we do not ship to your country directly. (please see here for more info:http://www.razerzone.com/store/shipping-guide/) Therefore, all warranty claims must be done through your reseller or your country's distributor.



    Let us know if you have any other questions. Thank you for taking the time to write to us, and hope you have a good weekend ahead.



    Bu durumda ups ye gidip onların adresine yollayacağım ve ücretini ben vereceğim anlaşılan. 30 tl civarı kargo parası isteyecekler büyük ihtimal . Karşı taraf ödeyecek şekilde yollasam bi sıkıntı olur mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • brkylmz19990102 kullanıcısına yanıt
    Sende daha büyük bir sıkıntı var maalesef yeni klavyeyi amerikada bir adrese yollayabiliriz sadece diyorlar.Yani amerika dışında bir yere kargo yapamayız başka şekilde yardımcı olamıyoruz kusura bakmayın demişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201

    Sende daha büyük bir sıkıntı var maalesef yeni klavyeyi amerikada bir adrese yollayabiliriz sadece diyorlar.Yani amerika dışında bir yere kargo yapamayız başka şekilde yardımcı olamıyoruz kusura bakmayın demişler.

    O kısmı tam anlayamamışım . Direk göndermeyiz deyince alternatif yollar var sanmıştım . Elimde patladı sanırım klavye
    Neden türkiyede distribütörünüz var onlar ne işe yarıyor tarzında bir fırça çektim bakalım ne olacak .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkylmz19990102 -- 7 Mart 2017; 12:22:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brkylmz19990102 kullanıcısına yanıt
    Amazonla tekrar iletişime geçin birde öyle deneyin kimse sahip çıkmıyor deyin beni mağdur etmeyin deyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201

    Amazonla tekrar iletişime geçin birde öyle deneyin kimse sahip çıkmıyor deyin beni mağdur etmeyin deyin.

    Hocam onun ingilizcesini nasıl diyecem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brkylmz19990102 kullanıcısına yanıt
    Ben size akşam ulaşırım hallederiz merak etmeyin.Özelden yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpion4201

    Ben size akşam ulaşırım hallederiz merak etmeyin.Özelden yazarım.

    Sağolun hocam bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • işte yurtdışından ürün almanın sakıncaları. Ekonomik durumdan dolayı cazip geliyor yurtdışından alışverişe zorlanıyoruz ama garanti olduğunda da ortada kalıyoruz. O yüzden çek vs kampanya dönemlerini takip edip ne olursa olsun yurtiçinden ürün alınmalı diyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.