Şimdi Ara

Araçlarda hızlı giderken yavaş gösterme olayı camdan mı kaynaklı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
1
Favori
6.051
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exitus112

    Hocam bir yerde de cam ne kadar eğik olursa o kadar hızı az gösterir diye okumuştum.

    katılıyorum.

    308 kullanıyorum, ön camı muazzam büyük ve dolayısıyla eğimi diğer araçlara göre daha fazla. bindiğim diğer arabalara göre hızı daha az hissettiğimi söyleyebilirim. tabi bu alışkanlıktan dolayı da olabilir, subjektif bir yorum yani benimkisi.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Bu özellik benim Volkswagen Caddy aracımda da var.arabanın konforuna ve donanıma bağlı. Kesinlikle 130la giderken 80 gibi hissediliyor

    Daha önceki aracınız Toros muydu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Volkswagen Caravelle BiTDI 180 HP 400 NM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Bu özellik benim Volkswagen Caddy aracımda da var.arabanın konforuna ve donanıma bağlı. Kesinlikle 130la giderken 80 gibi hissediliyor

    Daha önceki aracınız Toros muydu ?

    Lanet olası Leon du. Bir nevi Toros

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • camla ya da camın eğikliğiyle alakası yok. Focus 2'de cam değişimi yapıldıktan sonra (muadil üretim takıldı Duraglass) hiçbir değişiklik olmadı, hızı aynen hissettirmeye devam ediyor.
    _____________________________
    Focus 2,5 - 2011 1.6 100 bg - TeleflexGFI LPG

    Güzel olmayan otomobil, iyi bir otomobil değildir. (Ettore Bugatti)
  • aracın ön camının yapısıyla alakalı olabilir.
    _____________________________
    boş laga luga yapıp sataşacak olanlar hiç alıntılamasın adam olsun can sıkıntını başka yollarla hallet foruma gelip toxiclik yapma adam ol
  • S serisinde o camin krali var.

    200'le gidiyorsun 80 gibi geliyor.

    Bi de arac guven veriyor.

    Tam sikinti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bir keresinde Bmw 740ld ye binmiştim. 100 le gidildiğini düşünürken ibreye bakınca çok şaşırdım. İbre 160 gösteriyordu. Yalıtımı lastiği tabiki etkili ama bence işin azımsanmayacak kısmı ön camda bitiyor. Şimdi düşünüyorumda bazı lüks araçlarda hgs. Etiketi okunmuyor camdan dolayı. Bunun o hızı belli etmeme durumuyla alakası olabilir? mesela daha kalındır veya farklı bir kaplaması vardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2004 Honda Jazz 1.4 LS (satildi) 2005 Chrysler Town
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rapator

    Uzun süreli bölünmüş yola seyahatlerinde oluyor genellikle...Sonuçta bir süre sonra gözünüz ve beyniniz yanından geçtiğiniz araçlara göre karşılaştırma yapıyor...Siz 120 ile giderken geçtiğiniz araç 100 ile gidiyorsa o araca göre hızınız 20km gibi...Ayrıca hız arttıkça görüş açınızda daraldığı için bir tünel efektide buna etki ediyor...Yani yol işaretleri, bariyerler vs gibi şeyler daha az belirgin oluyor...Otoban değil ama bölünmüş yollardan hemen sonra şehir trafiğine katılımlarında buna dikkat edilmesi öneriliyor...Hıza alışan beyin aynı tempoyu normalmiş gibi algılayabiliyor ve yavaşlamak için çok geç kalınmış olabiliyor...

    Harfiyen doğru müthiş mesaj. İyi okuyunda otoyoldan gişeye dönemeyip virajda patlamayın.
    _____________________________




  • Kısmen, aracın ya da daha doğrusu sürücünün yoldan yüksekliği ile ilgili kalanı ise yalıtım ve süspansiyon sisteminin başarısıdır.

    Genel olarak sürücünün daha alçakta oturduğu araçlarda hız daha yüksek algılanıyor. Örneğin BMW ya da diğer spor kullanım öncelikli araçlarda sürücünün konumu daha alçaktadır ve diğer araçlara göre hız daha yüksek algılanır.

    Şöyle de düşünülebilir yola ne kadar yakınsanız o kadar fazla detay görürsünüz ve hız daha yüksek algılanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PLEK5U5 -- 3 Ağustos 2014; 23:30:53 >
    _____________________________
  • Aracın genişliği
    Yolun genişliği
    Yakınlarda yol kenarı nesneleri olması
    Aracın konforu vs vs etkiliyor hız algısını.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • mesele camla alakalı degıl. kalıtelı aracta hıssetmıyorsunuz. cunku sızı adeta dıs dunyadan ayırıyor arac. ornegın

    a6 ıle 150 ıle gıdersenız hıc bır sarsılma, savrulma vs. hıssetmezsınız

    ama sahınle 50 ıle gıdersenız arac bagırır cagırır sarsılır.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bay Bilgiç

    Bu özellik benim Volkswagen Caddy aracımda da var.arabanın konforuna ve donanıma bağlı. Kesinlikle 130la giderken 80 gibi hissediliyor

    Daha önceki aracınız Toros muydu ?



    mukemmel tespit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Buyursunlar... bizim için savaş düğündür!
    din arab'ın, hukuk sizin, harp Türklüğündür!




  • Ben de a4 ile hissetmiyorum. Ama bmw 320d ile biraz daha fazla hissediyordum. Tahminim araç içi yalıtım ve süspansiyon-yol tutuşu ile alakalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.