Şimdi Ara

Aracım Ters Çalışma Yapıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
0
Favori
8.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboy87

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    Herkese iyi forumlar

    Opel astra 1.6 si gl araca sahibim. Aracım LPG de sürekli ters çalışma yapıyor. Bilmeyenler için anlatayım;

    Aracınızı park ettiniz kontagı tamamen kapattıgınız anda araç tekrar çalışacakmış gibi oluyor çalışmıyor.

    Aynı durum benzinde söz konusu değil.

    Durumun lpg den olduguna kanaat getirdim. Tanıdık gazcının yolunu tuttum. Aracın regülatör ve emülatörü değişti.

    Sorun hala devam ediyor.

    LPG ustası "Abi bu sistemde iki tane ana parça var onlarıda sıfırıyla değiştirdik ben daha ne yapabilirim sorun lpg den değil" diyor.

    Oradan çıktım sorunun ateşlemede oldugunu düşündüm. Buji kabloları ve bujiler değişti.

    Olmadı.

    Bir elektrikci krank sensörümü öyle birşeyler söyledi. Ondan yapar abi veya kontagı taktgın yerdeki dişli kaçırıyodur dedi.

    Ulan diyorum dişli kaçırsa benzindede aynı şeyi yapar. Bu meret LPG de yapıyor sadece.

    Komple LPG sistemi değişti. Değişen birşey olmadı. Birde kafan 200 TL bayıldık.

    O elektrikcininde dediği sensör 200 TL. Şimdi onuda değiştireceğim sorun çözülmeyecek diye korkuyorum.

    Yok mu bu işin çözümünü bilen delireceğim ?

    regulatoru degıstıren lpg cının aklına tukureyım aynı sekılde sucu benzın sıstemıne atanında..senın sistemin sorunu lpg beyni yani ecusuna baktıracaksın..ayrıca kendı aracının ecusunu ve ordaki baglantılarına ve bılgısayar ıle hem aracını check yaptıracaksın hemde lpg sıstemını check yaptıracaksın..sana tavsiyem hangi lpg sistemini kullanıyorsan..o markanin bölge distrübutoruna git goster..onunla beraber yine buyuk sehırlerdeki sağlam bosch car service lerinden birine aracını kontrol ettir..işi bilmeyenlere aracını oynattırma yoksa daha kötü olacak
    Bu mocan otogazı çok duydum yarın gideyim görüşeyim bir bakalım ne olacak umarım sorunun ne oldugunu bulurlar. araç resmen stop ederken birdaha calısıyor rezillik başka bişey değil. ,

    aracım bilgisayara bağlanmıyormuş bu arada




  • çok ilginç ilk defa duyuyorum böyle bişeyi.. InsAllah sorunu çözersiniz..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sedat.

    çok ilginç ilk defa duyuyorum böyle bişeyi.. InsAllah sorunu çözersiniz..
    Kontak kapattığında bobin ile ilişkisi kesmesi lazım. Kesmeyince regulatordaki kalan gazla ateşleme yapar. Bobinin + kablosuna multimetreyle kontrol et, kontak kapalıyken elektrik geliyormu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    Kontak kapattığında bobin ile ilişkisi kesmesi lazım. Kesmeyince regulatordaki kalan gazla ateşleme yapar. Bobinin + kablosuna multimetreyle kontrol et, kontak kapalıyken elektrik geliyormu?

    o kadar anlamıyorum hocam yarın aracı götürdüğüm zaman bobinede baktırayım teşekkür ederim.

    konuyla ilgili bir kaç video çektim akşama yükleyeceğim o zaman daha net anlarsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    Kontak kapattığında bobin ile ilişkisi kesmesi lazım. Kesmeyince regulatordaki kalan gazla ateşleme yapar. Bobinin + kablosuna multimetreyle kontrol et, kontak kapalıyken elektrik geliyormu?

    o kadar anlamıyorum hocam yarın aracı götürdüğüm zaman bobinede baktırayım teşekkür ederim.

    konuyla ilgili bir kaç video çektim akşama yükleyeceğim o zaman daha net anlarsınız

    Alıntıları Göster
    videoyu yükledim arkadaşlar buradan izleyebilirsiniz.

    http://dosya.co/download.php?id=51E41CE81




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    videoyu yükledim arkadaşlar buradan izleyebilirsiniz.

    http://dosya.co/download.php?id=51E41CE81

    Alıntıları Göster
    Daha önce de yazdım tekrar yazayım madem yarın servise gideceksiniz.

    Olası ters çalışma sebepleri;

    Avans: Eğer motorun ateşleme avansı piston üst ölü noktada iken ateşlemeye sebep olacak şekilde ayarlı ise, tam stop etme anındaki son ateşleme yapılan piston üst ölü noktada iken ateşlendiğinden pistonun tesadüf eseri ters tarafa itilmesine yol açar. Ters dönen motor birkaç saniye ters zamanlamadan dolayı bir kaç tur atar ve stop eder.

    Kurum: Pistonları kurum bağlamış motorlarda, bir süre çalışmış ve optimal ısıya ulaşmış olan motorun stop edilmesi durumunda, ateşleme ve yakıt kesildikten sonra emme hattında kalan yakıt bitene kadar sıcak olan kurumlardan kullanılan yakıtın oktan durumuna göre yanma oluşması ile, oluşan zamansız yanmanın motoru tesadüfen ters yöne doğru hareket ettirmesi oluşabilir.

    Yakıt kesilmemesi: Bazı durumlarda kontak kapatıldıktan sonra bir süre motora yakıt gelmeye devam ediyor ise, yukarıdaki kurum paragrafındaki senaryo oluşabilir.

    Çözüm: Avans tabancası ile motorun ateşleme avansı ve derecesi kontrol edilerek ayarlanmalıdır. Kontak kapatıldığında yakıt kesiliyor mu? yakıt kesildikten sonra (kesicinin mesafesi) emme hattında yakıt kalıyor mu? kontrol edilmelidir. Aşırı kurumlanma şüphesi var ise carbon clean gibi temizleme yöntemleri denenebilir. Kurumlanma genelde düşük devir ve sakin kullanılan motorlarda nüksettiğinden motoru bir süre yüksek devirlere çıkarak performanslı kullanmak biriken kurumların parçalanarak eksozdan atılmasına yardımcı olur.

    Son olarak bahsettiğiniz araçta tam fan açacak iken stop edilmesi durumunda bu durum yaşanıyormuş diye bilgi aldım bir usta arkadaşımdan. Ama sizin her gün stop ederken fanın açma anını yakalıyor olmanız düşük bir ihtimal. Bunu yazmamın sebebi her gün aynı güzergah üzerinden aynı sürüş tarzı ile geliyor ve tam stop edeceğinizde fanın devreye girme anını yakalıyor olmanızın bir ihtimal olması. Gerçi bu vanilyalı dondurma aldığımda aracım çalışmıyor senaryosundaki kadar spesifik bir durum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Daha önce de yazdım tekrar yazayım madem yarın servise gideceksiniz.

    Olası ters çalışma sebepleri;

    Avans: Eğer motorun ateşleme avansı piston üst ölü noktada iken ateşlemeye sebep olacak şekilde ayarlı ise, tam stop etme anındaki son ateşleme yapılan piston üst ölü noktada iken ateşlendiğinden pistonun tesadüf eseri ters tarafa itilmesine yol açar. Ters dönen motor birkaç saniye ters zamanlamadan dolayı bir kaç tur atar ve stop eder.

    Kurum: Pistonları kurum bağlamış motorlarda, bir süre çalışmış ve optimal ısıya ulaşmış olan motorun stop edilmesi durumunda, ateşleme ve yakıt kesildikten sonra emme hattında kalan yakıt bitene kadar sıcak olan kurumlardan kullanılan yakıtın oktan durumuna göre yanma oluşması ile, oluşan zamansız yanmanın motoru tesadüfen ters yöne doğru hareket ettirmesi oluşabilir.

    Yakıt kesilmemesi: Bazı durumlarda kontak kapatıldıktan sonra bir süre motora yakıt gelmeye devam ediyor ise, yukarıdaki kurum paragrafındaki senaryo oluşabilir.

    Çözüm: Avans tabancası ile motorun ateşleme avansı ve derecesi kontrol edilerek ayarlanmalıdır. Kontak kapatıldığında yakıt kesiliyor mu? yakıt kesildikten sonra (kesicinin mesafesi) emme hattında yakıt kalıyor mu? kontrol edilmelidir. Aşırı kurumlanma şüphesi var ise carbon clean gibi temizleme yöntemleri denenebilir. Kurumlanma genelde düşük devir ve sakin kullanılan motorlarda nüksettiğinden motoru bir süre yüksek devirlere çıkarak performanslı kullanmak biriken kurumların parçalanarak eksozdan atılmasına yardımcı olur.

    Son olarak bahsettiğiniz araçta tam fan açacak iken stop edilmesi durumunda bu durum yaşanıyormuş diye bilgi aldım bir usta arkadaşımdan. Ama sizin her gün stop ederken fanın açma anını yakalıyor olmanız düşük bir ihtimal. Bunu yazmamın sebebi her gün aynı güzergah üzerinden aynı sürüş tarzı ile geliyor ve tam stop edeceğinizde fanın devreye girme anını yakalıyor olmanızın bir ihtimal olması. Gerçi bu vanilyalı dondurma aldığımda aracım çalışmıyor senaryosundaki kadar spesifik bir durum

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Sizin yazdıklarınızı ve diger yazılanları not aldım. yarın tek tak baktıracağım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Daha önce de yazdım tekrar yazayım madem yarın servise gideceksiniz.

    Olası ters çalışma sebepleri;

    Avans: Eğer motorun ateşleme avansı piston üst ölü noktada iken ateşlemeye sebep olacak şekilde ayarlı ise, tam stop etme anındaki son ateşleme yapılan piston üst ölü noktada iken ateşlendiğinden pistonun tesadüf eseri ters tarafa itilmesine yol açar. Ters dönen motor birkaç saniye ters zamanlamadan dolayı bir kaç tur atar ve stop eder.

    Kurum: Pistonları kurum bağlamış motorlarda, bir süre çalışmış ve optimal ısıya ulaşmış olan motorun stop edilmesi durumunda, ateşleme ve yakıt kesildikten sonra emme hattında kalan yakıt bitene kadar sıcak olan kurumlardan kullanılan yakıtın oktan durumuna göre yanma oluşması ile, oluşan zamansız yanmanın motoru tesadüfen ters yöne doğru hareket ettirmesi oluşabilir.

    Yakıt kesilmemesi: Bazı durumlarda kontak kapatıldıktan sonra bir süre motora yakıt gelmeye devam ediyor ise, yukarıdaki kurum paragrafındaki senaryo oluşabilir.

    Çözüm: Avans tabancası ile motorun ateşleme avansı ve derecesi kontrol edilerek ayarlanmalıdır. Kontak kapatıldığında yakıt kesiliyor mu? yakıt kesildikten sonra (kesicinin mesafesi) emme hattında yakıt kalıyor mu? kontrol edilmelidir. Aşırı kurumlanma şüphesi var ise carbon clean gibi temizleme yöntemleri denenebilir. Kurumlanma genelde düşük devir ve sakin kullanılan motorlarda nüksettiğinden motoru bir süre yüksek devirlere çıkarak performanslı kullanmak biriken kurumların parçalanarak eksozdan atılmasına yardımcı olur.

    Son olarak bahsettiğiniz araçta tam fan açacak iken stop edilmesi durumunda bu durum yaşanıyormuş diye bilgi aldım bir usta arkadaşımdan. Ama sizin her gün stop ederken fanın açma anını yakalıyor olmanız düşük bir ihtimal. Bunu yazmamın sebebi her gün aynı güzergah üzerinden aynı sürüş tarzı ile geliyor ve tam stop edeceğinizde fanın devreye girme anını yakalıyor olmanızın bir ihtimal olması. Gerçi bu vanilyalı dondurma aldığımda aracım çalışmıyor senaryosundaki kadar spesifik bir durum

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Sizin yazdıklarınızı ve diger yazılanları not aldım. yarın tek tak baktıracağım

    Alıntıları Göster
    Uzun bir aradan sonra tekrar mesaj yazıp konuyu cevap verenlere hatırlatma geregi duydum.

    Öncelikle aracımın buji kabloları değişti.
    Ateşleme bobini değişti
    Devir daim pompası değişti.

    Eskiden arada bir olan ters çalışma smdi daha beter duruma geldi. Araç neredeyse kontagı kapattıgınız andan itibaren abartsızı 10 saniye ters çalışma yapıyor.

    Söylediğim gibi aynı durum benzinde söz konusu değil.

    En son bir usta sibobların üzerinde kurum vardır o ters çalışmasına sebeb olur. Kapagı açacagız 1.000 TL isterim diyor.

    İşin kötü tarafı bu değişimlerden sonra eskiden benzinde tek marşta çalışan LPG de ise 2-3 saniye boyunca marşa vurup çalışan aracım şimdi çalışmayacak halde.

    Benzinde 3-4 marş vurmam gerekiyor. LPG'de ise durum daha vakim abartsız 10 saniye boyunca marş basmam gerekiyor.

    Allah belalarını versin ustayım ustayım diye ortalık gezenlerin hiçbirisi çözemedi. Değiştirmedikleri parça kalmadı.

    Ha bu arada araç eski oldugu için avans ayarı yapılmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MB-CLS -- 10 Ağustos 2013; 18:22:14 >




  • MB-CLS kullanıcısına yanıt
    Avans ayarlayıcısı otomatiktir. Valla ben senin senteden de şüphelenmeye başladım. Avans tabancasını bağlayıp ateşeleme avansına bakacak 1 dakikasını ayıracak birini bulamadın mı? Avans normalmi? bu çok önemli. Aracın sente atlamışsa çözemezsiniz sorunu. Kapağı açınca ortaya çıkar, usta senteyi düzeltip toplar sende sübaplardaki kurum zanneder 1000 lirayı paşa paşa verirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Avans ayarlayıcısı otomatiktir. Valla ben senin senteden de şüphelenmeye başladım. Avans tabancasını bağlayıp ateşeleme avansına bakacak 1 dakikasını ayıracak birini bulamadın mı? Avans normalmi? bu çok önemli. Aracın sente atlamışsa çözemezsiniz sorunu. Kapağı açınca ortaya çıkar, usta senteyi düzeltip toplar sende sübaplardaki kurum zanneder 1000 lirayı paşa paşa verirsin.

    satıyım kurtulayım diyorum da kimse almaz bu halde. o kadarda yaptırdım aracımı çok canım sıkılıyor. nasıl yapsam da çözsem bilmiyorum.

    trigerinden tutunda fren disklerine kadar sıfır yaptırdım. Gel gelelim şu lanet olası sorunu bir türlü çözemedim.

    Söktürüp sıralı sistem mi taktırsam sıfırdan diyorum lpg elektrigindemi bir sıkıntı var acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Avans ayarlayıcısı otomatiktir. Valla ben senin senteden de şüphelenmeye başladım. Avans tabancasını bağlayıp ateşeleme avansına bakacak 1 dakikasını ayıracak birini bulamadın mı? Avans normalmi? bu çok önemli. Aracın sente atlamışsa çözemezsiniz sorunu. Kapağı açınca ortaya çıkar, usta senteyi düzeltip toplar sende sübaplardaki kurum zanneder 1000 lirayı paşa paşa verirsin.

    satıyım kurtulayım diyorum da kimse almaz bu halde. o kadarda yaptırdım aracımı çok canım sıkılıyor. nasıl yapsam da çözsem bilmiyorum.

    trigerinden tutunda fren disklerine kadar sıfır yaptırdım. Gel gelelim şu lanet olası sorunu bir türlü çözemedim.

    Söktürüp sıralı sistem mi taktırsam sıfırdan diyorum lpg elektrigindemi bir sıkıntı var acaba

    Alıntıları Göster
    Bu işin sonunda ne olacak merak ediyorum gerçekten Allah kolaylık versin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Avans ayarlayıcısı otomatiktir. Valla ben senin senteden de şüphelenmeye başladım. Avans tabancasını bağlayıp ateşeleme avansına bakacak 1 dakikasını ayıracak birini bulamadın mı? Avans normalmi? bu çok önemli. Aracın sente atlamışsa çözemezsiniz sorunu. Kapağı açınca ortaya çıkar, usta senteyi düzeltip toplar sende sübaplardaki kurum zanneder 1000 lirayı paşa paşa verirsin.

    satıyım kurtulayım diyorum da kimse almaz bu halde. o kadarda yaptırdım aracımı çok canım sıkılıyor. nasıl yapsam da çözsem bilmiyorum.

    trigerinden tutunda fren disklerine kadar sıfır yaptırdım. Gel gelelim şu lanet olası sorunu bir türlü çözemedim.

    Söktürüp sıralı sistem mi taktırsam sıfırdan diyorum lpg elektrigindemi bir sıkıntı var acaba

    Valla kardeşim ben yine söylüyorum. Aracında bir sorun yok ustalarında sorun var. Trigerini değiştirdim diyorsun belki usta sentesini yanlış ayarladı? bunun için defalarca yazdım avans tabancası ile o aracın avansına bakılması lazım. Sente atık ise istersen elektrik tesisatını komple değiştir çözüm bulamazsın. Ankarada olsan yardımcı olurum problemin basit bir problem emin ol.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Avans ayarlayıcısı otomatiktir. Valla ben senin senteden de şüphelenmeye başladım. Avans tabancasını bağlayıp ateşeleme avansına bakacak 1 dakikasını ayıracak birini bulamadın mı? Avans normalmi? bu çok önemli. Aracın sente atlamışsa çözemezsiniz sorunu. Kapağı açınca ortaya çıkar, usta senteyi düzeltip toplar sende sübaplardaki kurum zanneder 1000 lirayı paşa paşa verirsin.

    satıyım kurtulayım diyorum da kimse almaz bu halde. o kadarda yaptırdım aracımı çok canım sıkılıyor. nasıl yapsam da çözsem bilmiyorum.

    trigerinden tutunda fren disklerine kadar sıfır yaptırdım. Gel gelelim şu lanet olası sorunu bir türlü çözemedim.

    Söktürüp sıralı sistem mi taktırsam sıfırdan diyorum lpg elektrigindemi bir sıkıntı var acaba

    Valla kardeşim ben yine söylüyorum. Aracında bir sorun yok ustalarında sorun var. Trigerini değiştirdim diyorsun belki usta sentesini yanlış ayarladı? bunun için defalarca yazdım avans tabancası ile o aracın avansına bakılması lazım. Sente atık ise istersen elektrik tesisatını komple değiştir çözüm bulamazsın. Ankarada olsan yardımcı olurum problemin basit bir problem emin ol.

    Ankaradayım zaten nasıl bir çözüm bulabiliriz kime gösterebiliriz aracı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Avans ayarlayıcısı otomatiktir. Valla ben senin senteden de şüphelenmeye başladım. Avans tabancasını bağlayıp ateşeleme avansına bakacak 1 dakikasını ayıracak birini bulamadın mı? Avans normalmi? bu çok önemli. Aracın sente atlamışsa çözemezsiniz sorunu. Kapağı açınca ortaya çıkar, usta senteyi düzeltip toplar sende sübaplardaki kurum zanneder 1000 lirayı paşa paşa verirsin.

    satıyım kurtulayım diyorum da kimse almaz bu halde. o kadarda yaptırdım aracımı çok canım sıkılıyor. nasıl yapsam da çözsem bilmiyorum.

    trigerinden tutunda fren disklerine kadar sıfır yaptırdım. Gel gelelim şu lanet olası sorunu bir türlü çözemedim.

    Söktürüp sıralı sistem mi taktırsam sıfırdan diyorum lpg elektrigindemi bir sıkıntı var acaba

    Valla kardeşim ben yine söylüyorum. Aracında bir sorun yok ustalarında sorun var. Trigerini değiştirdim diyorsun belki usta sentesini yanlış ayarladı? bunun için defalarca yazdım avans tabancası ile o aracın avansına bakılması lazım. Sente atık ise istersen elektrik tesisatını komple değiştir çözüm bulamazsın. Ankarada olsan yardımcı olurum problemin basit bir problem emin ol.

    Ankaradayım zaten nasıl bir çözüm bulabiliriz kime gösterebiliriz aracı ?

    Alıntıları Göster
    sen sat o arabayı hocam şimdi burdakilerin dediklerini de yaparsan bir opel parası daha çıkar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Avans ayarlayıcısı otomatiktir. Valla ben senin senteden de şüphelenmeye başladım. Avans tabancasını bağlayıp ateşeleme avansına bakacak 1 dakikasını ayıracak birini bulamadın mı? Avans normalmi? bu çok önemli. Aracın sente atlamışsa çözemezsiniz sorunu. Kapağı açınca ortaya çıkar, usta senteyi düzeltip toplar sende sübaplardaki kurum zanneder 1000 lirayı paşa paşa verirsin.

    satıyım kurtulayım diyorum da kimse almaz bu halde. o kadarda yaptırdım aracımı çok canım sıkılıyor. nasıl yapsam da çözsem bilmiyorum.

    trigerinden tutunda fren disklerine kadar sıfır yaptırdım. Gel gelelim şu lanet olası sorunu bir türlü çözemedim.

    Söktürüp sıralı sistem mi taktırsam sıfırdan diyorum lpg elektrigindemi bir sıkıntı var acaba

    Valla kardeşim ben yine söylüyorum. Aracında bir sorun yok ustalarında sorun var. Trigerini değiştirdim diyorsun belki usta sentesini yanlış ayarladı? bunun için defalarca yazdım avans tabancası ile o aracın avansına bakılması lazım. Sente atık ise istersen elektrik tesisatını komple değiştir çözüm bulamazsın. Ankarada olsan yardımcı olurum problemin basit bir problem emin ol.

    Ankaradayım zaten nasıl bir çözüm bulabiliriz kime gösterebiliriz aracı ?

    Şimdi telefon açıp görüştüm senin için. Mekanikçi Mustafa ustayı bul, benim gönderdiğimi söyle sorununu çözecek.

    http://www.yellowpages.com.tr/tr/profile/hizal-baskent-oto-servis/ankara/NTE1MjQz/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Avans ayarlayıcısı otomatiktir. Valla ben senin senteden de şüphelenmeye başladım. Avans tabancasını bağlayıp ateşeleme avansına bakacak 1 dakikasını ayıracak birini bulamadın mı? Avans normalmi? bu çok önemli. Aracın sente atlamışsa çözemezsiniz sorunu. Kapağı açınca ortaya çıkar, usta senteyi düzeltip toplar sende sübaplardaki kurum zanneder 1000 lirayı paşa paşa verirsin.

    satıyım kurtulayım diyorum da kimse almaz bu halde. o kadarda yaptırdım aracımı çok canım sıkılıyor. nasıl yapsam da çözsem bilmiyorum.

    trigerinden tutunda fren disklerine kadar sıfır yaptırdım. Gel gelelim şu lanet olası sorunu bir türlü çözemedim.

    Söktürüp sıralı sistem mi taktırsam sıfırdan diyorum lpg elektrigindemi bir sıkıntı var acaba

    Valla kardeşim ben yine söylüyorum. Aracında bir sorun yok ustalarında sorun var. Trigerini değiştirdim diyorsun belki usta sentesini yanlış ayarladı? bunun için defalarca yazdım avans tabancası ile o aracın avansına bakılması lazım. Sente atık ise istersen elektrik tesisatını komple değiştir çözüm bulamazsın. Ankarada olsan yardımcı olurum problemin basit bir problem emin ol.

    Ankaradayım zaten nasıl bir çözüm bulabiliriz kime gösterebiliriz aracı ?

    Şimdi telefon açıp görüştüm senin için. Mekanikçi Mustafa ustayı bul, benim gönderdiğimi söyle sorununu çözecek.

    http://www.yellowpages.com.tr/tr/profile/hizal-baskent-oto-servis/ankara/NTE1MjQz/

    Teşekkürler yardımlarınız için yarın erkenden gideceğim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozkurt58

    sen sat o arabayı hocam şimdi burdakilerin dediklerini de yaparsan bir opel parası daha çıkar

    Sana satalım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Avans ayarlayıcısı otomatiktir. Valla ben senin senteden de şüphelenmeye başladım. Avans tabancasını bağlayıp ateşeleme avansına bakacak 1 dakikasını ayıracak birini bulamadın mı? Avans normalmi? bu çok önemli. Aracın sente atlamışsa çözemezsiniz sorunu. Kapağı açınca ortaya çıkar, usta senteyi düzeltip toplar sende sübaplardaki kurum zanneder 1000 lirayı paşa paşa verirsin.

    satıyım kurtulayım diyorum da kimse almaz bu halde. o kadarda yaptırdım aracımı çok canım sıkılıyor. nasıl yapsam da çözsem bilmiyorum.

    trigerinden tutunda fren disklerine kadar sıfır yaptırdım. Gel gelelim şu lanet olası sorunu bir türlü çözemedim.

    Söktürüp sıralı sistem mi taktırsam sıfırdan diyorum lpg elektrigindemi bir sıkıntı var acaba

    Valla kardeşim ben yine söylüyorum. Aracında bir sorun yok ustalarında sorun var. Trigerini değiştirdim diyorsun belki usta sentesini yanlış ayarladı? bunun için defalarca yazdım avans tabancası ile o aracın avansına bakılması lazım. Sente atık ise istersen elektrik tesisatını komple değiştir çözüm bulamazsın. Ankarada olsan yardımcı olurum problemin basit bir problem emin ol.

    Ankaradayım zaten nasıl bir çözüm bulabiliriz kime gösterebiliriz aracı ?

    Şimdi telefon açıp görüştüm senin için. Mekanikçi Mustafa ustayı bul, benim gönderdiğimi söyle sorununu çözecek.

    http://www.yellowpages.com.tr/tr/profile/hizal-baskent-oto-servis/ankara/NTE1MjQz/

    Teşekkürler yardımlarınız için yarın erkenden gideceğim

    Yarın kapalıdır, usta memleketindeymiş zaten Pazartesi iş başı yapıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Avans ayarlayıcısı otomatiktir. Valla ben senin senteden de şüphelenmeye başladım. Avans tabancasını bağlayıp ateşeleme avansına bakacak 1 dakikasını ayıracak birini bulamadın mı? Avans normalmi? bu çok önemli. Aracın sente atlamışsa çözemezsiniz sorunu. Kapağı açınca ortaya çıkar, usta senteyi düzeltip toplar sende sübaplardaki kurum zanneder 1000 lirayı paşa paşa verirsin.

    satıyım kurtulayım diyorum da kimse almaz bu halde. o kadarda yaptırdım aracımı çok canım sıkılıyor. nasıl yapsam da çözsem bilmiyorum.

    trigerinden tutunda fren disklerine kadar sıfır yaptırdım. Gel gelelim şu lanet olası sorunu bir türlü çözemedim.

    Söktürüp sıralı sistem mi taktırsam sıfırdan diyorum lpg elektrigindemi bir sıkıntı var acaba

    Valla kardeşim ben yine söylüyorum. Aracında bir sorun yok ustalarında sorun var. Trigerini değiştirdim diyorsun belki usta sentesini yanlış ayarladı? bunun için defalarca yazdım avans tabancası ile o aracın avansına bakılması lazım. Sente atık ise istersen elektrik tesisatını komple değiştir çözüm bulamazsın. Ankarada olsan yardımcı olurum problemin basit bir problem emin ol.

    Ankaradayım zaten nasıl bir çözüm bulabiliriz kime gösterebiliriz aracı ?

    Şimdi telefon açıp görüştüm senin için. Mekanikçi Mustafa ustayı bul, benim gönderdiğimi söyle sorununu çözecek.

    http://www.yellowpages.com.tr/tr/profile/hizal-baskent-oto-servis/ankara/NTE1MjQz/

    Teşekkürler yardımlarınız için yarın erkenden gideceğim

    Yarın kapalıdır, usta memleketindeymiş zaten Pazartesi iş başı yapıyorlar.

    Alıntıları Göster
    President eline sağlık, forum dayanışması dediğin budur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Avans ayarlayıcısı otomatiktir. Valla ben senin senteden de şüphelenmeye başladım. Avans tabancasını bağlayıp ateşeleme avansına bakacak 1 dakikasını ayıracak birini bulamadın mı? Avans normalmi? bu çok önemli. Aracın sente atlamışsa çözemezsiniz sorunu. Kapağı açınca ortaya çıkar, usta senteyi düzeltip toplar sende sübaplardaki kurum zanneder 1000 lirayı paşa paşa verirsin.

    satıyım kurtulayım diyorum da kimse almaz bu halde. o kadarda yaptırdım aracımı çok canım sıkılıyor. nasıl yapsam da çözsem bilmiyorum.

    trigerinden tutunda fren disklerine kadar sıfır yaptırdım. Gel gelelim şu lanet olası sorunu bir türlü çözemedim.

    Söktürüp sıralı sistem mi taktırsam sıfırdan diyorum lpg elektrigindemi bir sıkıntı var acaba

    Valla kardeşim ben yine söylüyorum. Aracında bir sorun yok ustalarında sorun var. Trigerini değiştirdim diyorsun belki usta sentesini yanlış ayarladı? bunun için defalarca yazdım avans tabancası ile o aracın avansına bakılması lazım. Sente atık ise istersen elektrik tesisatını komple değiştir çözüm bulamazsın. Ankarada olsan yardımcı olurum problemin basit bir problem emin ol.

    Ankaradayım zaten nasıl bir çözüm bulabiliriz kime gösterebiliriz aracı ?

    Şimdi telefon açıp görüştüm senin için. Mekanikçi Mustafa ustayı bul, benim gönderdiğimi söyle sorununu çözecek.

    http://www.yellowpages.com.tr/tr/profile/hizal-baskent-oto-servis/ankara/NTE1MjQz/

    Alıntıları Göster
    Konuyu okudukca empati yapıp arkadaşın yerine üzüldüm. Bu Yardımınız sonucunda biraz olsun rahat ettim boyle konulari gormek guzel. bakalım düzelecek mi aracı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.