Şimdi Ara

Aracı kendi 220v prizinden şarj etmek.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
1.358
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yolculuk esnasinda hybrid yada elektrikli aracı 220v prizden kablo ceksem batarya prizine sarj etsem kazancım olur mu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreudeAmFahren -- 30 Mayıs 2017; 10:8:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • havada yakıt ikmal yapayım diyosun ama kendi depondan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    havada yakıt ikmal yapayım diyosun ama kendi depondan

    Sanirim mantik ona denk geliyor ama hareketten kazanilan enerjiyi sarj ederim diye dusunuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öyle olması için, tekerlerden dinamoyla felan hariçten enerji gelmesi lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence şey yap , arabanın önüne metal bağla Demir kobalt gibi sonra önden mıknatıs sarkıt bedavaya gez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani diyosunki muhendisle elektrikle yuruyen araba yapmistir fakat hareket enerjisini aku yerine pillere yonlendirmeyi akil edememistir.



    Yarin gel toyotada basla isine.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı kendi 220v prizinden şarj etmek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Evde 32A ile araç şarj etmek
    10 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Saçına ebonit çubuk sürtüp prize değdir daha çok faydası olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    öyle olması için, tekerlerden dinamoyla felan hariçten enerji gelmesi lazım.

    220v prizin elektriği nerden geliyor o zaman?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Yani diyosunki muhendisle elektrikle yuruyen araba yapmistir fakat hareket enerjisini aku yerine pillere yonlendirmeyi akil edememistir.



    Yarin gel toyotada basla isine.

    Akusu olanlarin aku enerjisi nereden geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreudeAmFahren


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    öyle olması için, tekerlerden dinamoyla felan hariçten enerji gelmesi lazım.

    220v prizin elektriği nerden geliyor o zaman?

    aynştaynlara ihtiyaç var,pes etme

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer dediğin şey mümkün olsaydı hiç birine gerek kalmazdı.
    Arabayı bir defa hızlandırdın mı sonsuza kadar giderdi.
    Kayıpların ve enerji korunumu kanunun olmadığı bir dünyada her şey mümkün olurdu.
  • Sağ cebinden alıp,sol cebine koymak gibi birşey olur ki ,aradaki kayıplarda cabası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreudeAmFahren


    quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Yani diyosunki muhendisle elektrikle yuruyen araba yapmistir fakat hareket enerjisini aku yerine pillere yonlendirmeyi akil edememistir.



    Yarin gel toyotada basla isine.

    Akusu olanlarin aku enerjisi nereden geliyor.

    Akusu olan benzinli araclar akusunu tekerleklerin donme enerjisinden ve frenin surtunme enerjisinden dolar evet.



    Ama hybridde butun akuler bu yollarla enerji ile doluyor. Yani aku ayrica baska yolla elektrikle beslenmiyor. Hatta mantiken hybrid araclarda ayrica bir akuye ihtiyac bile yok. Belki de ayri akuleri olmuyordur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir Power Bank'ı alın. Şarj girişini USB girişine şarj kablosu ile bağlayın.
    İşte sonsuz enerji!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Bir Power Bank'ı alın. Şarj girişini USB girişine şarj kablosu ile bağlayın.
    İşte sonsuz enerji!

    telefonu zor dolduruyo ama sonsuz enerji

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Bir Power Bank'ı alın. Şarj girişini USB girişine şarj kablosu ile bağlayın.
    İşte sonsuz enerji!

    telefonu zor dolduruyo ama sonsuz enerji

    Şimdi bu aletin USB çıkışından şarj için enerji çıkmıyor mu? Şarj girişinden de enerji verip doldurmuyor muyuz? Bağla iki ucunu birbirine işte sonsuza kadar şarj etsin kendini.
    Ben mesela bu hibrit araba yapacaz diye kasanları da anlamıyorum. Abi koy arabanın ön tekerlerine elektrik motorunu, koy arka tekerlerine de dinamoyu (Aslında elektrik motoru da ters yönlü çalışıp elektrik üretebilir ama siz çaktırmayın). Araba giderken ön tekerler arabayı çeksin arka tekerler de dönerken şarj etsin. Zaten dönecek ne de olsa hani dönerken bi işe yarasın arabayı şarj etsin.
    Tabii bu durumda enerjiyi yoktan var edebileceğimiz için Kardashev cetvelini parçalayıp atıyoruz ve direk tip 5 medeniyet olup bütün evrene hükmetme yolunda emin adımlarla ilerliyoruz.

    Gerçek bilgi: Eğer Powerbank'ın USB çıkışı 1 amper/saat ise normal sıradan şarj aletleri ile aynı hızda şarj edebilir. Yok 2 amper/saatlik çıkış veriyorsa çok daha hızlı şarj edebilir. Ama bu konuda en önemli husus yıpranan kablolardır. Bu USB kabloları çok yıpranıyor ve şarj olayı iyice zayıflıyor. Benim önceden telefon 5-6 saatte şarj olmazken şimdi 1 saatte %10'lardan %100'lere şarj edebiliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_


    quote:

    Orijinalden alıntı: FreudeAmFahren


    quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Yani diyosunki muhendisle elektrikle yuruyen araba yapmistir fakat hareket enerjisini aku yerine pillere yonlendirmeyi akil edememistir.



    Yarin gel toyotada basla isine.

    Akusu olanlarin aku enerjisi nereden geliyor.

    Akusu olan benzinli araclar akusunu tekerleklerin donme enerjisinden ve frenin surtunme enerjisinden dolar evet.



    Ama hybridde butun akuler bu yollarla enerji ile doluyor. Yani aku ayrica baska yolla elektrikle beslenmiyor. Hatta mantiken hybrid araclarda ayrica bir akuye ihtiyac bile yok. Belki de ayri akuleri olmuyordur.

    Aracı kendi 220v prizinden şarj etmek.



    Bu honda hybrid aracta sag alt kosede aku var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FreudeAmFahren -- 30 Mayıs 2017; 12:53:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    konu sahibiyle aynı mantıktasın,sizi ancak kayserili adanalı ustalar anlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    konu sahibiyle aynı mantıktasın,sizi ancak kayserili adanalı ustalar anlar

    Aracı kendi 220v prizinden şarj etmek.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.