Şimdi Ara

Araç kiralama uygulamaları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar arkadaşlar bugün ve öncesinde başıma gelen bir olaydan bahsetmek istiyorum.
    İstanbul içinde dakikalık araba kiralamayı sağlayan MOOV adında bir uygulama var bilmeyenler için özet geçeyim.
    Haritada hizmet bölgesi içinde araçlar var sana uygun olanın yanına gidiyorsun kiralamayı başlatıyorsun 15 dakikada belli bir ücret karşılığında sürüyorsun işin bitince hizmet bölgesi içinde tekrar park edip bırakıyorsunuz kısaca böyle. Gelelim benim yaşadığım sorunlara.
    MOOV ile ilk problem yaşamam 2 ay kadar önce park etme sırasında oldu hizmet bölgesinin tam göbeğinde olmama rağmen hizmet bölgesi dışı olduğumu söyleyip kiralama bitmiyordu bende başka bir yere park etmek için ayrıldım yine aynı hatayı aldım. Müşteri hizmetlerine 45 dakikada ulaşıp durumu anlattım yaşanan teknik bir GPS sorunu nedeniyle böyle hatalar alıyoruz dedi ve manuel olarak kiralamamı bitirdi bende haklı olarak bunun benim sorunum olmadığını arabayı 15 dakika kadar önce zaten park ettiğimi söyledim ama son kontak kapatma saatine yani 2. Park alanına gittiğim süreye göre aldılar. Bunu fazla sorun yapmadım sonuçta teknik bir arıza müşteri hizmetlerinin elinden gelen bir şey yok diyip kiralamayı bitirdim.
    Bugün olan ise bu yazıyı yazmamda ki asıl sebep. Kiralamayı başlattım geldim park ettim fotoğrafları çekerken şarjım bitti kapandı eve yakın değilim şarj edemiyorum yapacak bir şeyim yok arkadaşımın telefonundan müşteri hizmetlerini aradım durumu anlattım nasıl çözelim diye ancak aldığım cevap bu sizin probleminiz yardımcı olamayız oldu. Bende gayet sakin bir şekilde TikTak adlı kiralama uygulamasında aynı durumu yaşadığımda mail adresi verdiler fotoğrafları oraya attım adresi oraya yazdım herhangi bir sorun olmadan hızlı bir şekilde çözüme kavuşturduk diye açıkladım. Elimizden gelen bir şey yok dediler söve söve esnaflardan şarj aleti aramaya koyuldum. Bulamayınca yine müşteri hizmetlerini aradım bakın elimden gelen bir şey yok yardımcı olun diye sert bir şekilde direttim bu seferki müşteri hizmetleri sim kartınızı çıkarın arkadaşınız telefonuna takın uygulayı indirin (bunları yaparken ücret işlemeye devam ediyor) diye başladı bende dayanamadım çıldırma noktasına geldim yine açıkladım sizin rakibiniz aynı sorunu 10 dakikada çözüp fazla olan parayı iade ederken siz neden böylesiniz diye sordum şirket politikamız böyle beyfendi dedi. İyi çalışmalar diyip kapattım.
    Peki kiralamayı nasıl bitirdim?
    Uzun telefon konuşmaları sonrasında eve gittim telefonu şarja taktım dolmasını bekledim indim arabayı eski yerine götürdüm toplam 30 dakikalık sürüş bana 1 saat 7 dakikaya denk geldi ve bunun böyle olmasını bile isteye yaptılar. Bir daha MOOV araçlarının yakınından bile geçmem zaten.

    40₺ fazla para için 1 müşteri kaybettin MOOV geçmiş olsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Araç Kiralama Hakkında
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.