Şimdi Ara

Arabayı satsam mı? satmasam mı? satabilir miyim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2001 Model eski kasa bir Renault Megane sahibiyim. Aracımın muayene zamanı geldi ve triger kayışıyla beraber 2000tl gibi bir masraf çıkardılar. En son bu muayene istasyonları olayı çıkmadan hemen önce yaptırdığım için ozamanda baya bakımsızdı. Çok gerekmediği sürece aracı kullanmıyorum. Gerektiği zamanlarsa yazın tatile gitmek, toplu ulaşımın olmadığı veya taksimetrenin astronomik rakamlar tutacağı nadir zamanlar. Dahada iyi anlatmka gerekirse triger kayışının da son kullanma tarihi(4 yılmış) geçtiği için değişmesi gerekiyor.

    Sorum(sorunum) ben bu arabayla ne yapayım? Muayene için hazırlatsam 2000tl den fazla ödemem gerekecek. Fiyatı zaten 11-12 eden bir araö için bu nekadar mantıklı? Arabayı satsam bu haliyle satabilri miyim yada satsam nekadar eder? Tavsiye verebilecek arkadaşlar olursa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Duncan Idaho -- 18 Ekim 2010; 22:12:19 >



  • Bence fiyattan biraz kırarak satabilirsiniz.Ancak alacak kişiyi mağdur etmemek şartıyla.Satmadan önce yapılacakları söyleyin fiyattan biraz kırınca elbet alıcısı çıkacaktır..

    Saygılar..
  • satıp yeniden araç alacaksanız yeni aracın masrafları dahada fazla olabilir bence aracınızdan memenunsanız daha binerim derseniz yaptırın ve binin
  • Bu verilen fiyat yetkili servis fiyatıysa sanayide çok daha uyguna bakım yaptırabilirsiniz..
  • Aracın değeri 12 binse, masraflı olduğunu belirterek 10bine sat gitsin.
    2bin masraf yaparsan yine 12bine satarsın ama masraflı olsa da fiyatı düşük tutunca daha çabuk elden çıkarabilirsin.
    Umarım anlatabilmişimdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    Bu verilen fiyat yetkili servis fiyatıysa sanayide çok daha uyguna bakım yaptırabilirsiniz..


    Olayın acı kısmı bunun sanayiden verilen bir fiyat olması. Arabayı ben bırakmadığım için triger kayışı hariç bu fiyatın nasıl çıktığını bilemiyorum. Bir faks olarak alabilirsem veya ben uğrayıp alabilirsem burayada ekleyeceğim.

    Arabadan memnun olup olmadığım konusu da ne çok memnunum ne de bana çok sıkıntı veriyor. Yolda giderken özenip daha iyisini istediğim oluyor ama sorna okadar da çok kullanmadığım(istanbulda kullanmak ta ayrı bir çile) için daha iyisine ihtiyacım olamadığı sonucuna varıyorum. Tamirci eleman fiyatı aşırı derecede şişirmediyse sanırım kullanmaya devam edeceğim.
  • İstenen fiayt aşağıdaki gibi. Sizce nasıl?

    ruhsat yenileme 300
    aksoz emisyon 26
    ön silecek 35
    sag on alt salıncak 163
    sol on alt salıncak 163
    rot ayarı 50
    işçilik 100
    muayene ucreti ve harc 300

    TOPLAM 1.137 TL


    Triger Değişimi

    1 triger seti 184
    1 devirdaim 120
    1 v kayısı 25
    2 v kayısı bilyasi 120
    2 ct antifiriz 20
    2 eksantirik tipası 28
    triger degisim isciligi 130

    TOPLAM 627 TL


    GENEL TOPLAM 1.764 TL
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duncan Idaho

    İstenen fiayt aşağıdaki gibi. Sizce nasıl?

    ruhsat yenileme 300
    aksoz emisyon 26
    ön silecek 35
    sag on alt salıncak 163
    sol on alt salıncak 163
    rot ayarı 50
    işçilik 100
    muayene ucreti ve harc 300

    TOPLAM 1.137 TL


    Triger Değişimi

    1 triger seti 184
    1 devirdaim 120
    1 v kayısı 25
    2 v kayısı bilyasi 120
    2 ct antifiriz 20
    2 eksantirik tipası 28
    triger degisim isciligi 130

    TOPLAM 627 TL


    GENEL TOPLAM 1.764 TL


    Muayene ve ruhsat yenileme cok gibi geldi. Salincaklari niye degistiriyorlar? Degistirmeden duzelmez miymis onu sor.

    Bir de baska yere de gotur fiyat al.

    Triger seti degisim fiyati normal gibi.




  • rot ayarı 50 lira olur mu?daha geçenlerde 10 liraya yaptırdık triger değişimi ve birkaç işlem daha yaptırdı 80 lira işçilik vermiş ayrıca aracı bu fiyata vermeyi düşünüyorsanız hemen geliyorum almaya aracın özelliklerini boyasını,değişenini yazar mısınız?
  • iyi akşamlar;
    şu an araba sizin için elzem gibi durmuyor ama emin olun satınca arabasızlığın sıkıntısını çekiceksiniz yani yeni bir araba almanız gerekecek e o da size ekstra masraf demek eğer yukarıda yaptığınız işlemleri biraz da uyguna yaptırabilirseniz yaptırın binin derim
  • Öncelikler herkese tavsiyeleri için teşekkür ederim. Arabayı büyük ihtimalle satmayacağım. Dediğiniz rot ayarı örneğindeki gibi fiyatlar çok yüksekse(bu da az daha dost kazığı yiyeceğimiz anlamına gelir) daha uygun biryerden yaptırmayı deneyeceğim.


    @efsanea_06

    Satmaya karar verirsem araç bilgi ve öz geçmişini sana gönderirim
  • Fiyatlar aşırı değil ama servise yakın.
    Eğer orjinal parça kullanacak ise normal.
    Rot balans ayarını 10 TL ye yaptıran arkadaşa bravo geçen 2 sene önce 50 TL ye saniyede yaptırdım,6 ay öncede lastik değişimde ücretsiz yaptılar ama 50 TL istiyorlar normalde.
  • Biraz önce hatırladığım birşey nedeniyle işçiliklerle ilgili bir sorum daha olacak. Can sıkıntısından Doscovery'de arabalarla ilgili tanıtıcı ve kıyaslayıcı bir program izlemiştim. Yeni Megan ve sanırım Ford marka başka bir aracın kıyaslaması vardı. Karşılaştırmanın sonlarında Mega'nın tasarımının biraz kaba kaçacak ama nekadar öküzce olduğunu göstermek için far lambası değiştirme yarışması yaptılar. Mega'nınki ön lastik çıkartılarak 1-2 saatte yapılıyordu, diğerininkisiyse dondurma yerken 3-5dk'da. Arada karşılaştırma için aldıkları değişim ücretleri de bay salamdı.

    Hikayeyi geçip asıl soruye gelirsek işçiliğin ve parça fiyatlarının daha yüksek olmasının nedenini arabanın Renault marka olması olabilir mi? Parçalar konusunda eminim ama işçiliğe kafam takıldı.


    NoT: Salıncakların deforme oldukları için değişmesi gerekiyormuş. Yarın konuşursam tamir edilip edilemeyeceğini soracağım.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.