Şimdi Ara

Arabaların Kaput-Çamurluklarında isim ve kan grubunun yazması.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
0
Favori
5.738
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bazen yolda görüyorum; sağ kapı veya sol kapı taraflarına isim soyisim"lerini altınada kan grubu numaralarını yazdırmışlar...Her hangi bir kaza halinde kan grubunun belirlenmesi için olabilir mi ? Yoksa artislik olsun diyerekten mi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -PoseidoN- -- 19 Haziran 2011; 14:36:27 >



  • Artislik
  • Evet ben de bunu merak ediyorum.Genelde ralli yarışlarında kullanılan araçlarda yazar ama Şahin-Doğan,Palio gibi araçlarda özellikle modifiyeli araçlarda sıkça görülen bir şey.Artistlik olsun diye düşünüyorum.

    Yada tekerlekli tabutta olduklarının farkındalar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yasakpınar -- 19 Haziran 2011; 14:42:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Evet ben de bunu merak ediyorum.Genelde ralli yarışlarında kullanılan araçlarda yazar ama Şahin-Doğan,Palio gibi araçlarda özellikle modifiyeli araçlarda sıkça görülen bir şey.Artistlik olsun diye düşünüyorum.

    Yada tekerlekli tabutta olduklarının farkındalar
    İsim soyisimleri sadece yazssa tamam artislik kesin diyeceğim fakat altında kan grupları yazıyor gerçi onlarda istifade ediyor bu işten kan grubunun yazması kaza sırasında artık bilmiyorum tabi kaza ne öçaplı olurda o yazı gözükürmü şöförün kan grubunun hızlı şekilde doktorların öğrenmesine yarar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -PoseidoN-

    İsim soyisimleri sadece yazssa tamam artislik kesin diyeceğim fakat altında kan grupları yazıyor gerçi onlarda istifade ediyor bu işten kan grubunun yazması kaza sırasında artık bilmiyorum tabi kaza ne öçaplı olurda o yazı gözükürmü şöförün kan grubunun hızlı şekilde doktorların öğrenmesine yarar.

    Alıntıları Göster
    Düşünceniz doğru fakat,

    Mantıken düşünürsek çok gerekli bir konu olsa bu,Volvo gibi güvenliğe aşırı önem veren markalar bir şekilde bunu standartlara kavuştururdu.Onu geçtim aracın dışı kaza sırasında darbeye uğrayacak nokta ve yapıştırma gibi basit bir şeyin ne kadar dayanacağı belirsiz.
    Yine dediğim gibi eğer çok önemli bir konu olsa bunu bence aracın dışından önce içine görülebilecek ve hasarlardan en az etkilenen yerlere yaparlardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Düşünceniz doğru fakat,

    Mantıken düşünürsek çok gerekli bir konu olsa bu,Volvo gibi güvenliğe aşırı önem veren markalar bir şekilde bunu standartlara kavuştururdu.Onu geçtim aracın dışı kaza sırasında darbeye uğrayacak nokta ve yapıştırma gibi basit bir şeyin ne kadar dayanacağı belirsiz.
    Yine dediğim gibi eğer çok önemli bir konu olsa bunu bence aracın dışından önce içine görülebilecek ve hasarlardan en az etkilenen yerlere yaparlardı.



    Fakat güzel görünüyor şahinlerde felan daha hiç görmedim genelde spor arabalara yapıyorlar hoş oluyor apaçi işi değil bence :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Düşünceniz doğru fakat,

    Mantıken düşünürsek çok gerekli bir konu olsa bu,Volvo gibi güvenliğe aşırı önem veren markalar bir şekilde bunu standartlara kavuştururdu.Onu geçtim aracın dışı kaza sırasında darbeye uğrayacak nokta ve yapıştırma gibi basit bir şeyin ne kadar dayanacağı belirsiz.
    Yine dediğim gibi eğer çok önemli bir konu olsa bunu bence aracın dışından önce içine görülebilecek ve hasarlardan en az etkilenen yerlere yaparlardı.

    Alıntıları Göster
    Ne desem tepki toplayabilir... Şahsi tercih, kişisel seçim, özgün seçenek, uzak bir dünyaya erişmeye çalışma girişimleri, yani herşey olabilir.

    Asfalt için geliştirilen bir otomobille kum, toprak ve çakıl gibi off-road şoselerde ralli yapmayacağına göre, kapalı pistlerde yapılan yarışlarda hangi şöförün kanında hangi asit kokteylinin dolaştığını pekâlâ biliyorlar ama açık havada çok sayıda yarışçının katıldığı bir depişmede meydana gelen takla ve kazada kan kaybı olmasın durumunda şöför şoka girmeden aranan kanın acilen bulunması için böyle bir bilgi İLÂN veya AFİŞ olarak eklenmesi doğrudur.

    Ama ne ralli, ne pist, ne off-road, sadece kutu içi hava filtresi ve 4 cant takarak modifiye yaptığını sananlar emniyet kemerini dahi takmadan ve gösterge panelinin ortasına patates kızartma tenceresi kadar iri bir devir saati takarak KAN GRUBUNU ve adının baş harfi ile soyadını yazmalarını ben de pek garipsiyorum ama engel ve yasak olmadığına göre serbest olduğunu biliyorum.

    Ben olsam cep telefonu numaramı yazardım.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -PoseidoN-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Düşünceniz doğru fakat,

    Mantıken düşünürsek çok gerekli bir konu olsa bu,Volvo gibi güvenliğe aşırı önem veren markalar bir şekilde bunu standartlara kavuştururdu.Onu geçtim aracın dışı kaza sırasında darbeye uğrayacak nokta ve yapıştırma gibi basit bir şeyin ne kadar dayanacağı belirsiz.
    Yine dediğim gibi eğer çok önemli bir konu olsa bunu bence aracın dışından önce içine görülebilecek ve hasarlardan en az etkilenen yerlere yaparlardı.



    Fakat güzel görünüyor şahinlerde felan daha hiç görmedim genelde spor arabalara yapıyorlar hoş oluyor apaçi işi değil bence :)

    Alıntıları Göster
    Ya kazayı yapan,o aracın gerçek sahibi değilse ve kan grupları uymuyorsa ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fetih

    Ya kazayı yapan,o aracın gerçek sahibi değilse ve kan grupları uymuyorsa ?

    Alıntıları Göster
    Yazı olsada kan tahlili yapmadan kan verilmez hele sadece o yazıya güvenerek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fetih

    Ya kazayı yapan,o aracın gerçek sahibi değilse ve kan grupları uymuyorsa ?


    İşte macera o zaman başlar
    Bence kesinlikle gereksiz ve bu dediğiniz nedenden dolayı riskli bir durum.
    Herhalde ilk yardım ekipleri de bu gibi yazılara itibar etmiyordur diye düşünüyorum zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fetih

    Ya kazayı yapan,o aracın gerçek sahibi değilse ve kan grupları uymuyorsa ?


    İşte macera o zaman başlar
    Bence kesinlikle gereksiz ve bu dediğiniz nedenden dolayı riskli bir durum.
    Herhalde ilk yardım ekipleri de bu gibi yazılara itibar etmiyordur diye düşünüyorum zaten.

    Alıntıları Göster
    İsterse DNA kodunu yazsın, hiçbir doktor 30sn.lik tahlili yapmaktan kaçınıp uyduruk bir çıkartmaya göre kan vermez. Direksiyondakinin o olduğu nereden belli ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Perikard

    İsterse DNA kodunu yazsın, hiçbir doktor 30sn.lik tahlili yapmaktan kaçınıp uyduruk bir çıkartmaya göre kan vermez. Direksiyondakinin o olduğu nereden belli ?

    Alıntıları Göster
     Arabaların Kaput-Çamurluklarında isim ve kan grubunun yazması.


    Peki off road;ralli de felan neden yazıyor ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fetih

    Ya kazayı yapan,o aracın gerçek sahibi değilse ve kan grupları uymuyorsa ?


    İşte macera o zaman başlar
    Bence kesinlikle gereksiz ve bu dediğiniz nedenden dolayı riskli bir durum.
    Herhalde ilk yardım ekipleri de bu gibi yazılara itibar etmiyordur diye düşünüyorum zaten.

    Alıntıları Göster
    Artistlikten başka bir şey değil bence.

    Kan grubunu belirlemek DNA testi gibi değil ki. Çok kısa bir sürede yapılabiliyor. Ayrıca acil durumda sağlık görevlileri kafadan "0" grubu kanı bağlar. Durum çok acilse ve "0" kan yoksa her türlü kanı da verebilir. Sonuçta hastaneye gidince kan zehirlenmesi yaşanmadan trasnfüzyon yapılabilir.

    Ayrıca ben olsam cama keyfen yazılmış bilgiye inanacağıma direk adamın ehliyetine bakarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -PoseidoN-

     Arabaların Kaput-Çamurluklarında isim ve kan grubunun yazması.


    Peki off road;ralli de felan neden yazıyor ?

    Alıntıları Göster
    bu motosiklet sürücülerinden gelen doğru ve işe gerçekten yarayan bir uygulama. araç kaza yapıp araç yansa bile bazen hasber kader bu yazı sayesinde kimlik tespiti yapılabilir. ağır yaralı bir hastaya daha çabuk kan nakli yapılabilmesini sağlayabilir. hatta bu uygulama plakaya da yazılması zorunlu hale getirilebilir. faydalıdır. eski bir motor kullanıcı olarak onaylıyorum. iyidir candır.




  • Ben deli sürerim, kefenim bagajda yiyorsa kapışalım modunda olan apaçilerin trafiğe kattıkları birşey. Rallide ise önemi büyük.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gekren

    Ben deli sürerim, kefenim bagajda yiyorsa kapışalım modunda olan apaçilerin trafiğe kattıkları birşey. Rallide ise önemi büyük.
    Burada yabancı bir forumda da ralliciler arasında aynı şey tartışılmış. Hemen hemen aynı görüşler orada da var. Sağlık ekibinden kimse yarışlarda dahi kaskta, kıyafette veya arabada yazan bilgilere güvenip kan vermiyor. Öncelikle "0" veriyor. Rallideki bu geleneğin nereden geldiğini ise bulamadım. Birkaç yer de kurallar gereği diyor ama emin değilim...

    http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=327986




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozann

    Burada yabancı bir forumda da ralliciler arasında aynı şey tartışılmış. Hemen hemen aynı görüşler orada da var. Sağlık ekibinden kimse yarışlarda dahi kaskta, kıyafette veya arabada yazan bilgilere güvenip kan vermiyor. Öncelikle "0" veriyor. Rallideki bu geleneğin nereden geldiğini ise bulamadım. Birkaç yer de kurallar gereği diyor ama emin değilim...

    http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=327986

    Alıntıları Göster
    bu gelenek esasen rallilerden değil motosiklet kullanıcılarından gelir. motosiklet kazaları çoğu zaman çok ağır ve kanlı olur. yavaş gitseler de, efendi efendi sürseler de 40 km/sa hızla bir nesneye çarpsalar da o kaza ağırdır. sonuçları kötü olabilir. bu nedenle kırılgan bir yolculuk şekli olan motosiklet kullanımında ölüm riskini düşürmek için bunu yaygın bir şekilde yaparlar. bu uygulamanın çok yaygın oluşu da acı tecrübelerden ileri gelir.apaçilikle alakası yok. adam kan kaybedebilir ve ölmek istemiyor. kendine göre küçük bir tedbir almış hepsi bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonankara

    bu gelenek esasen rallilerden değil motosiklet kullanıcılarından gelir. motosiklet kazaları çoğu zaman çok ağır ve kanlı olur. yavaş gitseler de, efendi efendi sürseler de 40 km/sa hızla bir nesneye çarpsalar da o kaza ağırdır. sonuçları kötü olabilir. bu nedenle kırılgan bir yolculuk şekli olan motosiklet kullanımında ölüm riskini düşürmek için bunu yaygın bir şekilde yaparlar. bu uygulamanın çok yaygın oluşu da acı tecrübelerden ileri gelir.apaçilikle alakası yok. adam kan kaybedebilir ve ölmek istemiyor. kendine göre küçük bir tedbir almış hepsi bu.

    Alıntıları Göster
    O zaman herkesin yapmasında yarar var; ben zararı olacağını düşünmüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozann

    Burada yabancı bir forumda da ralliciler arasında aynı şey tartışılmış. Hemen hemen aynı görüşler orada da var. Sağlık ekibinden kimse yarışlarda dahi kaskta, kıyafette veya arabada yazan bilgilere güvenip kan vermiyor. Öncelikle "0" veriyor. Rallideki bu geleneğin nereden geldiğini ise bulamadım. Birkaç yer de kurallar gereği diyor ama emin değilim...

    http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=327986

    Alıntıları Göster
    ehliyeti olanların zaten ehliyetinde yazıyor kan grubu
    ehliyeti olmayanlar ya da ehil olmayanlar yapıştırıyorlar sanırım.

    Ayrıca çamurluklara çince midir japonca mıdır nedir birşeyler yapıştırıyorlar
    ne anlama geliyor diye soramadım bir türlü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonankara

    bu gelenek esasen rallilerden değil motosiklet kullanıcılarından gelir. motosiklet kazaları çoğu zaman çok ağır ve kanlı olur. yavaş gitseler de, efendi efendi sürseler de 40 km/sa hızla bir nesneye çarpsalar da o kaza ağırdır. sonuçları kötü olabilir. bu nedenle kırılgan bir yolculuk şekli olan motosiklet kullanımında ölüm riskini düşürmek için bunu yaygın bir şekilde yaparlar. bu uygulamanın çok yaygın oluşu da acı tecrübelerden ileri gelir.apaçilikle alakası yok. adam kan kaybedebilir ve ölmek istemiyor. kendine göre küçük bir tedbir almış hepsi bu.

    Alıntıları Göster
    artislik diyenler bunu okusun.
    eniştemin arabasında da yazıyor 0 rh (-) diye. eniştem bir gün boğaz ağrısı için hastaneye gitmiş. acile gelen biri için 0- kana ihtiyaç varmış. arabada orada duruyormuş, gören bir kişi lastiğe tekme atarak, kaputa vurarak falan arabanın alarmını çalıştırmış. eniştem gidincede acilen kan gerektiğini söylemiş eniştemde kan vermiş.. tamam artistlik olarak yazanlar var tabi ama böyle olaylarda olabiliyor.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.