Şimdi Ara

Arabalar 200 binde çöp oluyorsa neden binlerce lira veriliyor? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
86
Cevap
1
Favori
6.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ned_Starkk

    2015 focus kılavuzundan




    Alıntıları Göster
    10 yıl sonra çöp olacak diye bir şey yok. Elektronik ürünlerde de genelde kullanım ömrü 3 yıl vs. yazar fakat senelerdir kullandığım ürünler de oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Özellikle dizel araçlarda ve yarı otomatik vitesli arabalarda o km ler çok sıkıntı. Etrafımda ne kadar dizel araba varsa 200 bin de motor açıldı ve düzen de tutmadı. Yarı otomatikler de aynı halt. Yokuşta kaydırır, kar spor mod yakar, selenoid valf falan filan derken saç baş yolarsın. Ustalar seni gördü mü yüzü güler. Deneyimlerime göre en sorunsuz araçlar atmosferik, benzinli, düz vites. Özellikle düz vitesler de uzun yıllar şanzımana el değmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim araç 186 bin km de ve şu an deli gibi yağ eksiltiyor... 200 binde motor bitermi ?

    motor bitebilir sebepleri çok mesela örnek verecek olursak yağ pompası arızası yüzünden radyatördeki sızıntıdan yada kötü yakıttan enjektör işemesi sebebi ile...

    yani uzun yolda giderken hiç anlamazsın ama bir bakmışsın bir anda araç hararet yapmaya başlamış radyatördeki delikten... sen aracı çekene kadar segmanları yemişsin...

    başıma geldi... yeni radyatör aldım oda delik çıktı onun üstüne 2 sefer daha bu durumda aracı kenara çektim...

    gel gelelim 200 bin dediğin araç istanbul içinde ise zaten trafikte o 200 bin km olmuştur 400bin km ...

    uzun yol yapmış 3-4 yaşında 200 bin km de araç alınabilir... 20 yaşında 200bin km araç alınmaz... zaten mekanik parçaların bir ömrü var...

    habire bir masraf açar arkasıda gelmez... tecrübe ile sabit...




  • 200.000'i geçtiyse zırt pırt ordan burdan bozulan elektroniğe hazır ol,257.000'de Opel Vectra 1.6 2005 Model var,son iki aydır çıraklıktan ustalığa terfi ettim diyebilirim..
  • 200bin kmde 40bintl hasar kayitli c180 aldim 2013 amg paket 50bintl verdim.. bosverdim dunyayi hayallerimi yasiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sana bir Top Secret vereyim mi =) Arabalar sadece bize pahalı araç sınırı geçince fiyat olarak kendini klonluyor.
  • Bende şuan megane 1 var 380 binde arabaya iyi bakmak çok önemli bende titiz davranıyorum bakalım ne zaman değiştiririm kim bilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne yapalım toplu taşima mi kullanalim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şöyle bir durum var bizim binlerce lire verdiğimiz bir otomobil üretilirken türkiyedeki binlerce tlye denk gelen birim paraya göre hareket etmiyorlar çoğunlukla dolara ve bazen euroya göre.

    Bizim 220 bin civarına aldığımız araç Avrupa için 30 bin euro. Eğer TL olarak 30 bin birim paraya bir Suv alabilseydik 8-10 sene sonra kendimiz çöpe atardık.

    Bazı otomobillerin kitapçıklarında ekonomik kullanım ömrü 10 ya da 7 yıl gibi yazarlar.

    Biz bu nedenle otomobillerimize çok iyi bakmalı ve titiz kullanmalıyız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Ford'un dandikligi o zaman gecmis olsun

    Alıntıları Göster
    tüm focus modellerine sahip olmuş biri olarak konuşmak gerekirse bizde mk1 vardı bi ara daha da onun kadar temiz diri bi arabaya sahip olmadık hala özlerim biraz da kullanıcılara bağlı bu problem
  • Bi ara taksiye binmiştim 650 bin km idi. Lpg li fiattı lineadan önceki model. Çöp falanda değildi gayet rahat yolculuk yaptım. Ardından geçen yıl yine bi taksiye bindim 250binde toyota corolla idi o da gayet güzeldi. Her iki araçta da en ufak sorun yoktu. İki taksiciye de sordum hiç motor yaptırdınız mı? diye, ikisinden de hayır cevabı aldım sadece 650 bindeki fiat şöförü artık yavaş yavaş istiyor demişti yağ eksiltiyormuş. Her iki aracada sıfır km de lpg takılmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doenitz -- 22 Mart 2019; 1:7:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi bir iki bir şeyde ben yazayım Amcamın aracı Audi A6 3.0 TDI 2010 model c6 kasa diye geçmekte. 245 HP 500 nm tork var arabada alırken zamanında kendisi(İdari Hakim) en fulunu aldi...

    Şimdi gittiği her yere bu araba ile gidiyor araba şuan 310 bin km de ve arabanın içindeki en ufak plastik bile servisten değişmis.

    Bunun dışında araba bakın altını çiziyorum turbo dışında öyle ağır bir masraf hiç çıkarmadı. Turbo da mecburiyetten değişti.

    Gelelim amcamın araba kullanmasına şimdi amcam arabasını her hafta sonu bizzat kendi yıkar temizler. Arabaya boya koruma vs her şey zamanında yapıldı.

    Arabayı orta sertlikte kullanır yeri geldi mi 240 çıktığını gördüm yeri geldimi sağ şeritten 90 ile gittiğini gördüm yani arabayı araba gibi kullanıyor essek niyetine kullanmıyor.

    Bide şu açıdan bakarsak lüks sedan araçlarda kalite var evet mesela amcam deri koruma yaptırdı ettirdi ama koltuklar ilk günkü temizliğinde sadece geçen arka koltuğun sağında 2-3 cm çatlama gördüm . E bu km de ki araç için olsun o kadar .

    Velhasıl kelam dostlarım arabalar 200 bine geldimi yok olmaz degersiz olmaz arabayı değersiz yapan kullanıcılarıdır. Çok sevdiğim bir söz var arabanıza bakarsanız arabada size bakar .

    Geçen sordum satmayı düşünüyor musun yok niye satayım diyor. Haklı adam satsa bunun gibi araç alamayacak üzerine en az şuan abartmiyorum sıfır A6 almaya kalksa 500 milyardan aşağısı kesmez. Ve tabiki amcam bir arabaya bu parayı vermez ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FrankGallagherx -- 22 Mart 2019; 1:12:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • çünkü araba 1 milyonda anca çöp olur ancak satılan arabaların çoğunun 200 bin km düşürülmüş
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    Kullanım ömrü şeklinde değil. kullanım klavuzlarında bahsi geçen 10 yıl ibaresi firmanın o araca ait yedek parçalarının tedariği konusunda 10 yıl süreyle teminat verdiğini belirten bir ibare var. Kanun gereği araçları satan firma 10 yıl boyunca yedek parça tedariği ile sorumlu. 10 yıldan sonra getirmezse kimse firmadan hesap soramaz. Kısaca kullanım klavuzunda yazan 10 yıl ibaresi böyle birşey. Örnek piyasadam cekilen chevrolet hala araç parçalarını tedarik ediyor opel servisleri üzerinden satıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doenitz -- 22 Mart 2019; 1:16:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Trafikte saygınlığı azalıyor nedir ya alt tarafı araç siyasi parti lideri değil sonuçta 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: radko

    Trafikte saygınlığı azalıyor nedir ya alt tarafı araç siyasi parti lideri değil sonuçta 😂
    Valla toplum bakış açısına göre kişinin kullandığı araç onun imajını toplum gözünde büyük ölçüde etkiliyor. Trafikte genellikle eski araçlar itilir kakılır kimse onlara yer vermez , hep selektör yerler , el işareti yapan da çok olur , lüks mekanlarda genellikle hoş karsilanmazlar , valeler eski araçları almaz. Bunlar benim gerçek hayatta şahit olduklarım. O yüzden eski model araç kullanmamaya çalıştım bugüne kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 200,300 binde araba ölmez ki zaten. Bu satmak isteyenlerin psikolojik sınırı. Düzenli bakımı yaptıktan sonra 1m km. De gördü bu gözler. Elinde patlamasını istemeyenlerin sınırı 200b.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Km si 200 olması için eski model olmasına gerek yok ki hocam. Fluence'lar, Megan'lar bile o kotanın üstünde. Satmak birazdaha zor olduğu için toplumun kafasında o kota belirmiş. Buarada valeye araç verenleri de anlamıyorum. Gözünden sakınıp arabaya bakıyorsun valeye veriyorsun. 1.4 Broadway'im bile olsa vale denen fırsatçılara vermem.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Eski ama kaliteli ve altyapısı sağlam bir araba versinler, isterse 500 bin km'de olsun, bakımlı olduğu sürece alınır. Gerekirse komple sıfır motor, alt takım vs. yaptırırım, yine de sırf yeni olduğu için dünyanın parasına satılan araçlardan daha ucuza mal olur.
    Borç ödemek için mi yaşıyoruz, hayatı yaşamak için mi? Birisi daha arabayı almadan önce satışını düşünüyorsa, demek ki o bütçede bir araba almaya henüz hazır değil. Bütçenin rahatça yeteceği kadar al, suyunu çıkarana kadar bin. Benim mantığım böyle.
    Tabii maddi sıkıntıları olmayanlar istediğini yapabilir, sonuçta onlar alacak ki biz de onlardan alabilelim.
    Malum sarı sitede de çok görüyorum bu tanıtım motor yeniden yapılmıştır, motor komple sıfır yapılmıştır vs diye... Neyini yapıyorlar bu motorun? Silindirlerden itibaren mi değiştiriyorlar motor bloğunu komple mı çıkarıp yeni motor alıyorlar Avrupa'dan, çıkma motor mu takıyorlar bilginjz varsa paylaşır mısınız?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 200.000 bin'de bir arabayı çöp etmek büyük başarı ama edilir tabi adam gibi bakmazsan neden edilmesin.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.