Şimdi Ara

Araba Soğukta Çalışıyor ACİL Yardım Yoksa Satacağım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
2.069
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mussti19

    Daha önceden buna benzer bir sorun babamında başına gelmişti. Aracın motor yağı kalındı ve sogukta çok zorlanıyordu. Akü şarj dinamosu falan herşey değişmişti. Ustanın biri söyledi en sonunda. Motor yağını değiştirince düzeldi. Tam emin değilim hangisi olur sizin araca ama olursa 5-40 motor yağı deneyin. olmazsa 10-40 falan. hatta benzinliklerde satılan yağlardan 40 50 tl ye alıp orada değiştin bi sonuç alabilecek misiniz
    http://hangiaracahangiyag.com/?p=hangi-yag&model=29057#


    Vermiş olduğunuz sitede 5-40 Öneriliyor Aküden sonra ilk deneyeceğim şey bu olacak. İnşallah bu şekilde çözebiliriz. Bu arada shell Castrolden baktığımda 5-30 Yağ öneriliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi garip_dj -- 10 Ocak 2017; 0:4:55 >




  • mussti19 kullanıcısına yanıt
    Bu bir ihtimal olabilir 20w50 kullanıldı ise LPG olduğu için -20C'lerde donma sıcaklığı var, Eğer Park yeri biraz kuzeye bakıyorsa Rüzgarla vs -10C'lerde donma oldu ise Yağ Akışkanlığını kaybetmiştir. Yağ Pompası ve Marş Motoru , Ancak LPG yaptığınız için Motoru eskisinden daha yüksek sıcaklıklarda yanma yapacaktır. Yanma odasının bu sıcaklığı Buna uygun yağlama için Aldığınız yağın teknik özelliklerinden Parlama Noktası özelliğinin yüksek olmasına ve donmaması için de yağın akma noktası özelliğinin düşük olmasına dikkat ediniz.



    Mobil1- 0w40 Tam bu koşullara ve 1.4Polo aracınıza uygun görünüyor, Spesifikasyonlar tabından Tipik Özelliklerini inceleyiniz,

    http://www.mobil1.com.tr/motor-yaglari/new-life-0w-40.aspx?tabs=spesifikasyonlar#tabs





    Motorunuzun asıl tüm sıvılarını buradan kontrol edin Özellikle eski motor olduğu için yağlama daha da önemlidir, aşağıdaki linkte aracınızda kullanılan sıvıların hacimine(litresine) dikkat edin. Yağ Basıncının doğru olması Keçelerin sızdırmaması çok önemli.



    http://eni-deu.lubricantadvisor.com/advice.aspx?lang=ger&type=dd58f3d3fe35f8069a23741be44ff3c7




  • akünüzün markası ne bilmiyorum ama, önce akü takılan yerde bir akünüzü ölçtürün, şarj edip etmediğini test etsinler, aküde sorun yoksa şarj dinamosu ve marş motorunu kontrol ettirip bir bakımdan geçirsinler.
  • Yeni bir akü takarak denedik fakat sorun yine aynı. Ateşleme bobini söküldüğünde o zorlanma sorunu gidiyormuş fakat elektrikci subap ayarlarından olabileceğini söylemiş . Biraz araştırdım karşıma çıkan sonuç Pololarda Subap ayarlarının otomatik yapıldığını duydum. Bu konu hakkında fikri olan var mı?
  • Hocam bizim araçta dediğiniz sorun oluyor.. gaza basınca farlar zayıflıyo nerden kaynaklıdır bu sorun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dtcfli

    Hocam bizim araçta dediğiniz sorun oluyor.. gaza basınca farlar zayıflıyo nerden kaynaklıdır bu sorun

    Bir önceki sayfada alternöterden olabileceği bilgisini vermişlerdi.
  • Bu konuda ilk mesajımda detaylı resimli açıklaması mevcut. Alternator diyot tablosu sorunlu olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 10 Ocak 2017; 18:12:35 >
  • Sorun hala çözülemedi arkadaşlar.
  • garip_dj kullanıcısına yanıt
    Aynı aracın 98 otomatiği var bende

    Karda 3-4 gün yattı tek seferde çalıştı



    Bi ara stop ediyordu boğaz kelebeği temizlendi sorun bitti



    Bence ustanı servisini değiş hocam
  • Yeni akü ile ilk marşta aldı fakat marşı ilk çevirdiğimde sanki böyle takılıyor gibi oluyor 3 ve sonrasında çalışıyor.
  • Marş otomatiği arızalı bu aracın
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.